Anders Sultan: ”Det handlar om konsumentkraft”

    0

    Anders Sultan - Företagande.seFöretagande.se. Anders Sultan, VD för Ion Silver, har fått utstå mycket påhopp i media på grund av sin produkt – kolloidalt silver. Ändå väljer han att fortsätta kämpa för produkten, en drivkraft Anders tror är en enorm fördel som entreprenör.

    Som entreprenör är det inte alltid som människor kommer att applådera dina idéer och det finns alltid mothugg. För att behålla drivkraften i uppförsbacke, oavsett om det handlar om publika påhopp eller andra problem i marknadsföringen, gäller det därför att ha en stark tro på det man gör tror Anders.

    Läs mer i Företagande.se

    Text: Nina Jansdotter


    Lämna Twitter - Byt till Twitter och friheten
    • I kommentarsfältet har varje person ansvar för sin egen kommentar. Se reglerna.
    • Donera gärna till NewsVoice, en gratistidning som är beroende av läsarnas stöd.
    Föregående artikel‘A mass sterilization exercise’: Kenyan doctors find anti-fertility agent in UN tetanus vaccine
    Nästa artikelChannies Wests brev om healing-forskningen på Karolinska Institutet (KI)
    Prenumerera
    Notify of
    guest
    0 Kommentarer
    Inline Feedbacks
    Se alla kommentarer