Tvångsvaccinering kan bli verklighet i Sverige – 4 maj 2017 tar Riksdagen beslut

141
Sofia Arkelsten och Jesper Skalberg Karlsson vill ha tvångsvaccinering - Pressfoton: Riksdagen
Bild: Sofia Arkelsten och Jesper Skalberg Karlsson vill införa tvångsvaccinering i Sverige. Riksdagen tar beslut den 4 maj 2017. Pressfoton: Riksdagen

Torbjörn Sassersson - Foto: Anna Böhlmark,   2000tv.seLEDARE. De två riksdagsledamöterna Sofia Arkelsten (M) och Jesper Skalberg Karlsson (M) vill införa tvångsvaccinering i Sverige. Socialutskottet beredde förslaget igår och Riksdagen tar beslut den 4 maj 2017 [om Regeringen ska få uppdraget att utreda möjligheten]. Förslaget kan nu skapa en folkstorm mot tvångsmedicinering med vacciner levererat av ett av världens mest kriminellt belastade storföretag – GlaxoSmithKline – som gav Sverige narkolepsi. 

Text: Torbjörn Sassersson, artikeln är uppdaterad

Eftersom tvångsvaccinering är det samma som tvångsmedicinering bör förslaget betraktas som mycket kontroversiellt i synnerhet efter narkolepsiskandalen som inte lett fram till ökad säkerhet kring riskerna med vacciner. Varken hälsovårdsmyndigheter eller Regeringen har ställt några särskilda krav på industrin att eliminera de kroppsfrämmande tillsatser och restprodukter som finns i vaccin.

NewsVoice och flertalet andra medier och grupperingar i Sverige som varnat för riskerna kan konstatera att Regeringen, hälsovårdsmyndigheterna och de etablerade medierna verkar vara komplett faktaresistenta mot kunskap och erfarenhet kring riskerna med vacciner. Istället har ansvariga entiteter inom stat och media valt att slå ifrån sig och istället angripa budbärarna. Denna konflikt är känd sedan många år.

Se NewsVoice artikel från 2015: (M)-motion om tvångsvaccinering väcker ont blod i sociala medier – Namninsamling mot tvång återstartas


Igår behandlade Socialutskottet i Riksdagen frågan om att införa ett obligatoriskt vaccinationsprogram i Sverige. Utskottet beredde förslaget, vilket kan leda till att Riksdagen godkänner och tar i så fall beslut den 4:e maj.


I förlängningen betyder det att tvångsvaccinering kan börja tillämpas i Sverige någon gång år 2018.

Mehdi Nodehi skriver på Facebook:

Mehdi Nodehi - Facebook, selfie
Bild: Mehdi Nodehi – Facebook, selfie

“Det har gått fort, men än finns det tid att påverka. Som en gammal “insider” och avhoppare från vaccin-industrin så kan jag med handen på hjärtat säga att om nu detta skulle gå igenom så kommer jag att ta min familj och emigrera ut ur landet till ett land som respekterar människans grundläggande rättigheter. Obligatoriska vaccinationer är ett brott mot människans rätt att bestämma över sig egen kropp.” …

“Det måste finnas svenska lagar som skyddar oss mot sådana övergrepp! Det är ett övergrepp mot den fria viljan, det är odemokratiskt och ger vibbar av fascism, nazism och kommunism att med våld sätta nålar i friska människor och deras barn.”

Nio miljoner svenskar tvingas [isf] bli kunder till [bla] ett av världens mest kriminellt belastade storföretag – GlaxoSmithKline som gav Sverige narkolepsi

Mehdi Nodehi konstaterar precis som många andra att lobbyverksamheten hunnit före allmänheten med att bearbeta politiker och beslutsfattare mot ett beslut som kan göra Sverige till en fulländad vaccin-nation, en komplett och säkrad marknad med 9 miljoner tvångsmässigt anslutna kunder till jätteföretag som GlaxoSmithKline, ett av världens mest kriminellt belastade storföretag om vi tar hänsyn till de skadestånds- och bötesbelopp som företaget dragit på sig under årens lopp.

Det var GlaxoSmithKline som gav Sverige narkolepsiskandalen genom svininfluensavaccinet Pandemrix och bolaget slapp ekonomiska konsekvenser eftersom våra politiker skrev på ett kontrakt som gav GlaxoSmithKline ansvarsfrihet. Både barn och vuxna drabbades. Pandemrix innehöll inte bara skadliga tillsatser utan även giftiga restprodukter (arsenik, tenn) som NewsVoice avslöjade i samarbete med en svensk läkare då verksam på KI.

GlaxoSmithKline har fällts för mutor, döljandet av medicinska risker och andra brott. Det handlar om mångmiljardbelopp. Läs mer om GlaxoSmithKline i NewsVoice.


Det är denna typ av kriminellt belastade företag som de svenska politikerna samarbetat med under många år och nu vill de skänka hela den svenska “människomarknaden” till denna typ av bolag.


 

Tvångsvaccinering med osäkra vacciner – Vilken folkhälsa får vi då?

Inte nog med att politikerna aldrig ställt krav på vaccinsäkerhet, de har även 2016 nyligen köpt vacciner “en masse” från GlaxoSmithKline och bolaget Seqirus, vacciner som bygger på samma grundrecept som Pandemrix.

Mehdi Nodehi skriver att han nu gör allt för att informera allmänheten i denna fråga. Nodehi är inte ensam. NewsVoice har samlat in 1000-tals namnunderskrifter från personer som vägrar acceptera tvångsvaccinering. Många av dessa personer skriver att de är beredda att lämna Sverige om det beslutas om tvångsmedicinering med vacciner. Det vore bättre om de innan de lämnar landet försöker få de vaccintroende politikerna att ta sitt förnuft tillfånga.

Swisha Sassersson valfri summaVaccinkritiska personer i Sverige bör nu inte spendera all sin energi genom att klaga på Facebook. Istället bör de lyfta telefonluren och ringa upp politikerna. Att enbart gnälla i sociala medier kan leda till att Riksdagen beslutar om tvångsvaccinering den 4 maj.

NewsVoice vill därför inte ha din namnunderskrift denna gång, utan ditt engagemang.

Text: Torbjörn Sassersson

Referenser


Lämna Twitter - Byt till Twitter och friheten

I kommentarsfältet har varje person ansvar för sin egen kommentar. Se reglerna.

Prenumerera
Notify of
guest

141 Kommentarer
Nyast
Äldst Mest röstad
Inline Feedbacks
Se alla kommentarer
hannah wennström
Gäst
17 april 2018 kl 00:20

Ja det är i sanning ett brott mot mänskliga rättigheter att tvingas till vaccinering. Jag hoppas att politikerna som ska gå till beslut över våra huvuden har insikt nog att ställa sig över lobbyisternas självsäkra attityder och propaganda och ser nyktert på saken. Det finns ju nämligen inte tillräcklig forskning som påvisar att vacciner är säkra. Tvärtom är det mycket som stoppas undan då det gäller skador hos både barn och äldre som med stor sannolikhet har sin direkta och indirekta orsak i vacciner. Man tar ju inte hänsyn till barns skörhet/risk för autoimmuna sjukdomar som oftast utlöses direkt eller efter en tid då de fått en injektion. Att det sedan står i bruksanvisningarna om olika biverkningar och att personer med risk för autoimmuna sjukdomar bör se upp bryr sig ingen om utan alla vaccineras utan hänsyn. Det är helt enkelt fruktansvärt! Det är oerhört motsägelsefullt alltsammans.

Janne Pettersson
Janne Pettersson
Gäst
16 april 2018 kl 23:09

Staten ska med tvång!!!!! Det låter som om vi är i typ en Diktatur där ett fåtal i toppen tar alla intäkterna till egen ficka för sprit, droger och andra suspekta nöjen på folkets bekostnad och hälsa.

Torbjörn C
Gäst
4 juli 2017 kl 15:05

Jag har personlig erfarenhet av detta förmynderi då jag avböjde en giftsoppa kallad: ‘Remicade’ för några år sedan. Denna soppa injiceras och påstås lindra reumatiska sjukdomar(i mitt fall; AS, tidigare kallad ‘Bechterew’). Att gå emot strömmen, vara en fritt tänkande individ i denna ankdamm kallad Sverige, är en dödssynd i den ‘självinbillade överhetens’ ögon. Jag avböjde även Svininfluensa-sprutan och blev formligen idiotförklarad av ‘de som vet bättre’. Ingen!, och jag menar verkligen: INGEN! har rätten att tvinga en annan individ att injicera en giftsoppa i kroppen! Tvångsvaccinering ÄR ett brott mot de grundläggande mänskliga rättigheterna!
För övrigt: jag har inte hört ett ord ifrån Reumatologen/Kalmar Länssjukhus sedan mitt avböjande, de har helt enkelt beslutat sig för att ‘dissa’ de som inte står med mössan i hand och lyder.
-“Just because you’ve got the power, doesn’t mean you’ve got the right!”, säger jag till alla pompösa och maktberusade politiker, för, det kommer en dag där ni står utan denna(tillfälliga)makt. Ingen kan fly sin karma, ingen kan fly orsak&verkan, det man gör mot andra….

Jan Rosbäck
Gäst
30 april 2017 kl 18:37

En eventuell lag gällande obligatorisk vaccinering gäller bara den juridiska personen som är en likadeles juridisk fiktion. De kan/får inte vaccinera en fysisk kropp eftersom den enligt statens juridik inte existerar. Sträck fram ett personbevis (kan beställas via skattemyndigheten) så kan de behöriga perforera pappret bäst de vill. En trevlig valborg till alla.

Bengt F
Bengt F
Gäst
30 april 2017 kl 16:50

http://2op.se/2017/04/28/motion-om-tvangsvaccinering-avslas-28-april-2017/#respond
“Vidare föreslås också att regeringen bör satsa på en omfattande informationskampanj …”
Informationskampanj betyder i klartext PROPAGANDAKAMPANJ.

Bengt F
Bengt F
Gäst
30 april 2017 kl 01:21

Sverige är “bäst i klassen” vad gäller vaccinering (Weapons of Mass Destruction) säger Anders (namnet betyder bla Människa!?) Tegnell, och fåren/alla svenssons slår sig för bröstet av denna positiva förstärkning.
För att bekämpa monster (psykopater) som dessa som vill vaccinera oss måsta man kanske själv bli ett, ord och sunt förnuft biter inte på dem.

Ole Magnus Kikut
Ole Magnus Kikut
Gäst
28 april 2017 kl 19:14

Robert De Niro, Robert F. Kennedy Jr. offer $100K to anyone who can provide proof vaccines are safe

http://globalnews.ca/news/3253840/robert-de-niro-robert-f-kennedy-jr-offer-100g-to-anyone-who-can-provide-proof-vaccines-are-safe/

Ylva
Ylva
Gäst
28 april 2017 kl 12:46

Jag blir ju inte så lite rädd här. Vad har man för chanser om man tackar nej/vägrar? Fängelse, böter, lobotomering eller landsförvisning? Vilket det sistnämnda kanske vore att föredra?

per
per
Gäst
28 april 2017 kl 11:36

NN 26 Apr, 2017 at 15:13

Jag tror inte att ondskan kommer sig av att man är jude eller något annat religiöst eller etniskt, den är individuell.

Ingrid
Ingrid
Gäst
26 april 2017 kl 16:58

Jag har en rad intressanta artiklar att dela med mig av.

Här kommer den första, och den tar upp diverse innehåll i olika vacciner:

http://www.thelibertybeacon.com/vaccine-animal-cells-bird-pig-cow-dog-monkey-mouse-worm-insect-dna-used-in-vaccines/

NN
NN
Gäst
26 april 2017 kl 15:13

Eftersom sverige har idioter i regeringen så skulle dom säkert säga ja till tvångsvaxinering,dom här GLAXO
är ett judiskt företag med dolda avsikter att vaxinera

Mayne Sundewall Hopkins
Gäst
20 april 2017 kl 22:20

@ ..357 (Sylthammar..)
och per 24/3 (..såg era kommentarer först nu..)
betr. mina ord “Vi behöver en ‘fransk revolution’ så menar jag naturligtvis inte att -huvuden ska rulla- som de ju gjorde då det begav sig – utan att alla dessa makthavare som spelat ut sin roll (för länge sedan!) inte längre ska ‘trona’ på sina poster – en rejäl utrensning behövs. Rättegångar javisst! Det har gått för mycket ‘religiös vetenskap’ i samhället.

Jan Rosbäck
Gäst
20 april 2017 kl 17:38

Jon Rappoport jämför vaccinationshysterin med modern andeutdrivning utvecklad från ett homeopatiskt mönster. Sjukdomsbilden i kemisk mindre dos bekämpar ett riktigt ”virus”. Mitt i prick. https://jonrappoport.wordpress.com/

per
per
Gäst
19 april 2017 kl 16:54

I serien The Truth About Vaccines får de svenska tittarna förklaringen till varför Sofia Arkelsten och Jesper Skalberg Karlsson korrumperats till att motionera om tvångsvaccinering i Sverige.

1.03.55 in i del 7 börjar dr Sherri Tenpenny berätta om Healthy People Guidelines 2020 som bland annat innebär att 90 procent av alla människor i världen skall vaccineras från och med år 2020 vare sig de vill eller inte. Detta med befintliga och ytterligare minst 140 vacciner som väntar på att få komma ut på marknaden.

Hon ser de som är i full färd med att driva igenom denna globala tvångsvaccinering som kanyllevererande galningar.

Bill Gates är en av huvudaktörerna bakom detta projekt vilket man sedan millennieskiftet har investerat motsvarande närmare 70 miljarder kronor i.

Dr Tenpenny säger “Vi har bara tre år på oss att göra människor medvetna om och engagerade i den här frågan och förhindra att detta sker i framtiden”.

.357
.357
Gäst
13 april 2017 kl 17:09

Nu kan man läsa:

Rätten fann inga juridiska eller medicinska skäl för att kvinnan skulle kunna vägra sina barn att vaccineras.

Engelsk domstol dömmer mamma att vaccinera sina barn

En brittisk mamma med två söner har fått ett domstolsbeslut på att det är emot barnens bästa att neka barnen vaccinationer. I beslutet betonar domaren bland annat att modern inte kunde hitta en enda läkare som backade upp hennes åsikter.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-4384904/Vegan-mother-forced-vaccinate-two-children-judge.html

—-

Rogers who ordered the boys, ages two and four to receive diphtheria, polio, meningitis, measles, mumps and rubella vaccines.

He said,

I am truly sorry that the mother will regard the decision as wrong, but my objective duty is clear.

http://www.naturalblaze.com/2017/04/mom-forced-by-uk-high-court-to-vaccinate-her-children.html

Henrik
Henrik
Gäst
11 april 2017 kl 09:12

Det är bara ca 0,5% av alla motioner från riksdagsledamöterna som går igenom hela vägen. Motionen från Arkelsten kommer inte att göra det i och med att det bara är två ledamöter i riksdagen som har motionerat om samma sak. Hade det varit flera ledamöter från flera olika partier hade läget varit ett annat. Varje år finns det massor av konstiga och korkade förslag och de flesta hör vi aldrig talas om. Detta är en ovanligt korkad motion, men det är inget vi behöver vara rädda för i nuläget.

Ingrid
Ingrid
Gäst
11 april 2017 kl 01:14

The astonishing TRUE story of a CDC criminal conspiracy and the international fugitive from justice who faked vaccine research:

http://www.naturalnews.com/2017-04-09-the-astonishing-true-story-of-cdc-criminal-conspiracy-and-the-international-fugitive-who-faked-vaccine-research.html

(Artikel daterad 9 april – 2017)

Ingrid
Ingrid
Gäst
9 april 2017 kl 09:42
per
per
Gäst
8 april 2017 kl 01:32

Mike Adams ifrågasätter för första gången och äntligen Donald Trump, pekar på orimligheten i att denne utan bevis påstår sig nödgad att försvara några syrier mot Assad-regimen medelst tomahawkmissiler, samtidigt som han låter läkemedelsindustrin fortsätta att förstöra tusentals människors liv med vacciner.

Äntligen börjar en av våra Trump-anhängande polare inom alternativmedia någorlunda använda samma måttstock för honom som för Hillary Clinton, Obama, Bush och de andra asen.

Nu är spänningen olidlig, skall även andra inom alternativmedia, till exempel här i Sverige, erkänna att Trump inte är så ofelbar som man velat framställa honom och äntligen börja granska hans skavanker?

http://www.naturalnews.com/2017-04-07-far-more-vaccine-damaged-children-in-america-than-chemical-weapons-damaged-children-in-syria.html

Kenneth Thorberg
Kenneth Thorberg
Gäst
7 april 2017 kl 13:19

@ Ale

Då kanske du ska föregå med gott exempel o göra nåt annorlunda i stället för att skriva sarkastiska inlägg.

per
per
Gäst
7 april 2017 kl 11:42

NewsVoice 7 Apr, 2017 at 07:36

Hatten av för Mehdi Nodehi som har skickat ett så välgjort dokument till Riksdagen.

Vilken insats för Sverige!

Tack Mehdi!

Ale
Ale
7 april 2017 kl 08:17

Inga-Britt nämner folkstorm; det ordet skall inte nämnas i samma mening som det svenska folket nämns. Så gör inte svenskar. Folkstorm? Nej.

Tycker vi gör det vi alltid gjort: knyter våra nävar i byxfickan, böjer vår nacke och bugar, bönar bockar och ber in för makten. Ty så har vi gjort i evinnerliga tider.

Bo Sonnsjö
Gäst
4 april 2017 kl 19:07

@ Kenneth Thorberg 4 april 2017
Anledningen till att jag föreslog att man skulla skicka epost var att jag i ett antal fall har försökt att ringa till riksdagsmän, men aldrig kommit fram till någon!
Kanske hade jag haft otur, men tyckte att direktsignal via epost skulle vara en rimlig möjlighet! MVH Bo

Kenneth Thorberg
Kenneth Thorberg
Gäst
4 april 2017 kl 14:20

@ Bo Sonnsjö

Utmärkt gjort även om just Arkelsten nog är vaccinerad (sorry) mot påverkan i det här fallet. Kanske bättre att slösa krut på de som kan tänkas vara mer neutrala. Ännu bättre än att skicka mail är att ringa och prata med dom. Chansen att verkligen nå fram är förstås mycket mindre men effekten blir så mycket större.

Ang. våra s.k. demokratiskt valda representanter så är det nog så att vi har en demokrati just på valdagen , dagen efter är allting som vanligt igen. Man kan väl jämföra med kyrkans makt förr i tiden. Ingenting var viktigare för prästerskapet (jfr politikerna) än att kyrkan var fullbelagd på söndagar. När folk genomskådat skådespelet och slutade gå till kyrkan tappade den också sin makt.

Nu är folk inlurade i ett annat skådespel som är i behov av våran vilja att rösta på valdagen för att överleva. Men precis som du poängterar , Bo , spelar det INGEN roll vad vi röstar på. Systemet är smort för att gagna etablissemanget och folket har således INGEN makt.

Hans Salomonsson
Hans Salomonsson
Gäst
4 april 2017 kl 13:21

Från VAXXED TOUR
https://www.youtube.com/watch?v=fLkLasUD2Wk Längd 3:29
Innehållet i den här berättelsen är magstarkt
https://www.youtube.com/watch?v=Hgmjie_GcUE Längd 23:19
Ännu en doktor som har vaknat

Bo Sonnsjö
Gäst
4 april 2017 kl 13:01

Den som vill kommunicera med Sofia Arkelsten gällande vaccinationer kan göra det via hennes epost-adress som riksdagsman (typ förnamn . efternamn . @riksdagen.se)

– Ingenting borde vara mer effektivt för att uppnå önskad effekt än att direkt kontakta “våra riksdagsmän”! – Alldeles för många svenskar klagar på sina = “folkets representanter”, men gör sällan eller aldrig något eget försök att kontakta dem!!!

För övrigt kan man ifrågasätta om våra riksdagsmän alls egentligen representerar någon annan än den för aktuellt parti dess ledande politiker!

(Läs statsvetaren Anne-Marie Pålssons bok “Knapptryckarkompaniet”, som i grunden avslöjar hur det i själva verket ser ut i “alla demokratiers föregångsland” – (Sverige)!

Att det är respektive partiledare, samt gruppen kring denne – som gör urvalet att förse medborgarna med “svenska folkets utvalda representanter”!)

– Men detta diskuteras aldrig i våra ledande medier (SVT, SvD, Expressen, DN, Aftonbladet etc etc ….)!!!

OBS! Inte var det de svenska väljarna, som valde Stefan Löfvén till statsminister! – Detta borde vara klart numera! OBS!

Inga-Britt
Inga-Britt
Gäst
4 april 2017 kl 12:16

Håller helt med dig Kenneth Thorberg, vi är alldeles för flata. Vi “folket” har makten om vi bara vill och orkar engagera oss. En riktig “folkstorm” är vad som behövs i dag.
Det här förslaget är galet på så många sätt att det inte går att beskriva, det strider mot allt vett och förnuft, för att inte tala om mänskliga rättigheter som Sverige säger sig vilja strida för.
Kanske dags för en demonstration utanför riksdagshuset……

Bo Sonnsjö
Gäst
4 april 2017 kl 12:03

Har via epost kontaktat Sofia Arkelsten och påtalat att tvångsvaccinationer går emot vad EU-domstolen har fastställt, samt beskrivit hur drabbades liv katastrofalt försämras av metaller och andra odefinierade ämnen orsakar för svåra komplikationer – t ex hjärnskador – när sådana ämnen inte finns definierade i gällande innehållsförteckning! – Något som verkligen borde vara straffbart och medföra böter och fängelse!

Hur kan svenska folkets riksdagsmän ostraffat få ägna sig åt någon sådan verksamhet????

Kenneth Thorberg
Kenneth Thorberg
Gäst
4 april 2017 kl 08:11

@ Ove

Ja , om alla hade den inställningen skulle vi vara just chanslösa. Men är det nåt som är sant så är det att INGET är hugget i sten. Vi människor har faktiskt makt att göra något annat än att oja oss tillsammans. Vi KAN och FÅR faktiskt ta kontakt med politikerna och säga våran uppriktiga mening och jag lovar att det ger resultat om bara tillräckligt många gör det. Det som hindrar oss att göra detta är inget annat än flathet.

Ove
Ove
Gäst
4 april 2017 kl 01:55

Det hjälper inte hur vi än protesterar. Vill Big Pharma ha tvångsvaccinering, så får de det! Jag tror “Big Pharma” är den andra eller tredje största vinstgivande branchen totalt sett över längre tidsperioder. De tar, eller köper, vad och vem de vill.

Det nämndes att ersättningen till narkolepsiskadade skulle motsvara en 20%-ig invalidisering. Och det ska staten stå för, inte GSK.

Vi är chanslösa. Spelar ingen roll hur uppenbar idiotin är!

Ingrid
Ingrid
Gäst
3 april 2017 kl 09:43

Varhelst lögnen bygger bo, tenderar dess motsats att resa sig…

Det verkar ju vara alltfler som läser Newsvoice, och därför är det bara att hoppas på att även det galna i att hävda tvångsvaccinationer – kan finna sitt mänskliga ramaskri – utifrån vederhäftig information, tillsammans med insikter rörande alla skadliga element som ingår i alla förekommande vaccinationer, som dessutom ökar i en extremt accelererande grad!!

Här följer ytterligare några mycket värdefulla källor att fördjupa sig i:

https://vactruth.com/

http://www.vaccinetruth.org/

http://www.vaccinetruth.net/

Ett tips:
– Ni som kan, kontakta en politiker ni har förtroende för (ja förhoppningsvis finns det åtminstone någon) –
och skicka dem information om den dokumentära kommande serien (se länk ovan). – Förmedla även en eller flera av de länkar som flera av oss har relaterat till i denna tråden…

Tänk er följande scenario, vilket inte är science fiction… Om några få år kommer vartannat barn att drabbas av autism… (idag är det ca 1 av drygt 60 i USA). I länkarna i detta inlägg finns mängder av olustiga historier om hur människors liv så katastrofalt har förstörts, ja barn dör till och med… Ingenting visar att alla dessa skador minskar, utan tvärtom! Och ändå fortsätter eländet med allt fler vaccinationer, gifter i miljön och i mat – kan vi bli annat än sjuka?

Den omvända bevisföringen, som någon uttryckte det, står att finna hos folket (som därmed skuldbeläggs), eftersom vi har valt politikerna.. – Men vem sjutton kan tro att politiker är så inhumana och ovetandes – även de kommer att förlora livet i denna så snabbt ökande karusell, utan tvekan!

Du som ännu förmår tänka, engagera dig emot tvångsvaccinationer!!! Gör något, även den minsta handling sprider ringar på vattnet…

Ingrid
Ingrid
Gäst
2 april 2017 kl 15:23

Per, bra att du nämner Suzanne Humphries! Hon är ju ytterligare en läkare som står upp och vittnar om miljögifter, som vaccinationer – och hur de kan påverka mänskligt liv! – Men hon har också varit suverän vad gäller att berätta om njurarnas skadeverkningar rörande gifter som Roundup – och hur illa njurarna kan påverkas av dylikt!

Det börjar finnas otroligt mycket forskning som förtäljer att vaccinationer medför risker för allehanda komplikationer. Idag kom ytterligare en artikel som jag länkar till här:
http://www.greenmedinfo.com/blog/study-severe-breakthrough-varicella-occurring-chickenpox-vaccination

per
per
Gäst
1 april 2017 kl 15:25

Ingrid 1 Apr, 2017 at 07:25

Det som den kvinnliga läkaren, i Vaxxed-filmen som Ingrid länkar till ovan, säger om vaccinerade barn jämfört med icke vaccinerade barn stämmer så väl med vad doktor Suzanne Humphries säger i Vaccines Revealed: De ovaccinerade barnen på min mottagning är så fysiskt och psykiskt friska, de drabbas inte av alla de hälsoproblem som vaccinerade barn gör. De vaccinerade barnen känns som utomjordingar i jämförelse med de ovaccinerade barnen.

per
per
Gäst
1 april 2017 kl 14:43

Ingrid 1 Apr, 2017 at 07:25

Tack för vänligheten, Ingrid.

Gillar din inställning till vacciner.

Monica
Monica
Gäst
1 april 2017 kl 14:14

Samhället är till för alla. Medborgare får inte diskrimineras. Det är likhet inför lagen som gäller. Varken staten, politiker eller samhället äger medborgarnas kroppar och har inte heller rätt att bestämma vad som ska göras med dem. I Regeringsformen står det: “Varje medborgare är gentemot det allmänna skyddad mot påtvingat kroppsligt ingrepp”. Sverige har således en grundlag som skyddar mot tvångsvaccinering, vilket obligatorisk vaccinering innebär som är det som motionen avser.”

ALDRIG att jag tillåter tvångsvaccinering av mit eller mina anhöriga!
Hellre då emigrera till ett land som ser till sina medborgare och inte tvingar dem att vaccinera sig med vaccin som inte ens är godkänt och man inte vet vilka konsekvenser det ger? Idioti!

Ingrid
Ingrid
Gäst
1 april 2017 kl 07:25

Per & Torbjörn:
Smittkoppsvaccin som inympas – ger också skadeverkningar!
Torbjörn: Stort Tack för att du omedelbart fångade upp det här med “tvångsvaccinationer”!… !!
Per: Jag uppskattar även att du är så ihärdigt engagerad i vaccinationer!

Mycket av problematiken med vaccinationsskador handlar om att vi vanligen inte kopplar samman ohälsan med själva vaccinationen, då problemen kan komma efter en längre tid. Dessutom har vi den så kallade “cocktail-effekten” där alla gifter från vacciner, miljö och mat och så vidare – ackumuleras! Och eftersom våra immunsystem fungerar olika, drabbas vi i olika grad och på olika sätt. Somliga blir kvickt utslagna, exempelvis beroende på innehållet i vaccinerna.

Vaccinationer är ett komplext problem som självfallet bör ses från ett systemiskt perspektiv! Och i första hand i ett direkt förhållande till Big Pharmas agerande, samt deras företrädare som manipulerar statistik – som naturligtvis inte borde kunna förekomma!

Människans inre biokemiska miljö är naturligtvis inte kompatibel med medvetet injicerade giftiga komponenter. – Den som inte begriper det – “är utan tvivel inte riktigt klok”… Och att ge sig på att ens diskutera “tvångsvaccinationer” är bortom etik samt moraliskt acceptabelt beteende, utan tvekan!

Även mängden vaccinationer har ökat påtagligt, och i USA är de desto fler än här i Sverige – det betyder inte att vi här i Sverige har ett antal som är ok! En helt färsk intervju med en läkare verksam i Florida, finns här, och är en del i allt det uppföljningsarbete som görs efter filmen Vaxxed: https://www.youtube.com/watch?v=Hgmjie_GcUE
– Vederbörande berättar i intervjun om hur barnens sjuklighet så extremt mycket har ökat över tid, och i förhållande till att antalet vaccinationer har accelererat!

Personligen är jag absolut helt emot vaccinationer! Tvång eller diverse hot i kombination med vaccinationer – säger absolut mycket om vår tids “ofriska kultur” – lindrigt uttryckt!

per
per
Gäst
1 april 2017 kl 00:59

NewsVoice 31 Mar, 2017 at 11:02

Tack Torbjörn, det kändes viktigt för mig att få detta klargjort.

Jag förstår nu att du inte har svarat tidigare på grund av stor arbetsbelastning.

Du lägger med denna kommentar alla äggen i kartongen, men plockar med samma kommentar ur ett ägg när du skriver: “Jag misstänker att den typen av vaccin som inympas på armen (tex mot smittkoppor) är betydligt mindre riskfritt än alla de vacciner som injiceras eftersom dessa innehåller giftiga tillsatser och kan innehålla restprodukter (tenn, arsenik).” Menar du möjligen “är betydligt mindre riskfyllt”?

Grattis till att det var du som startade Vaccin.me, Torbjörn, du är något av en “one man show” inom alternativmedia. Verkligen inte illa. Jag trodde att Linda Karlström varv upphovskvinna till den hemsidan och hade tagit hjälp av dig för att hantera det tekniska.

KarlMagnus
KarlMagnus
Gäst
31 mars 2017 kl 21:07

lite välkomponerat på tema Trump:

https://www.youtube.com/watch?v=svwW312b1NI

Ingrid
Ingrid
Gäst
31 mars 2017 kl 14:07

Torbjörn W: Kriminellt är bara förnamnet…

* Den tolfte (12) april börjar en ny dokumentär serie i 7 delar – rörande vaccinationer!
Anmälan sker här:
https://go.thetruthaboutvaccines.com?ref=de85b3ca-b67a-486d-80aa-335e872ec037

Den är fri att se under 24 timmar, och sänds alltså med ett nytt avsnitt per dag från och med den 12/4!

V G sprid denna information – så att allt fler “vaknar upp” till insikt rörande den extrema åverkan vaccinationer har på vår hälsa!!

* Vaccine Injury Denialism is the DENIAL of HUMAN DIGNITY – HÄVDAR MIKE ADAMS – Natural News – och relaterar åter till en studie rörande skadeverkningar efter vaccinationer… – LÄS DEN HÄR:
http://www.naturalnews.com/2017-03-07-vaccine-study-peer-reviewed-study-shows-vaccinated-children-have-a-700-higher-chance-of-neurodevelopmental-disorder.html

Torbjörn Wiren
Torbjörn Wiren
Gäst
31 mars 2017 kl 12:16

Detta är Kriminellt!

KarlMagnus
KarlMagnus
Gäst
31 mars 2017 kl 10:11

ja men Sassersson måste ju vara lite försiktig i sina uttalanden..

per
per
Gäst
31 mars 2017 kl 00:43

NewsVoice 29 Mar, 2017 at 09:40

Torbjörn Sassersson tycker att Donald Trump har en balanserad syn på vacciner när denne säger:

“I am totally in favour of vaccines, but I want smaller doses over a longer period of time.” (Jag är helt för vacciner men jag vill ha mindre doser över en längre tidsperiod).

Själv håller jag helt och hållet med Michael Zazzio: “Vacciner är inte säkra. Det har jag vetat länge och jag skulle aldrig tillåta att jag själv eller mina barn skulle vaccineras”. (2000-Talets Vetenskap, Nr 1/2017).

Att NewsVoice är positivt inställd till vacciner kommer som en chock för mig, har inte kopplat detta förrän nu. Kom detta som en överraskning även för er andra som läser NewsVoice?

Undrar just hur Torbjörn Sasserssons kolleger på Vaccin.me/Vaccin & Biverkningar, Linda Karlström, Ann-Charlotte Stewart och Marina, reagerar på detta omvälvande besked. Och vad säger Michael Zazzio och Sara Boo.

Barbro Thomasson
Gäst
31 mars 2017 kl 00:01

Jag är inte insatt i hur det fungerar med motioner till regering och riksdag. Men jag vet att alla, vem som helst kan skriva och lämna en motion. Är det inte möjligt för någon som är bra på att formulera sig och har kunskaper om varför det är dåligt med vaccin, skriver en motion till regeringen med en bra motivering varför det måste vara frivilligt med vaccinering, som de också borde ta upp, får man hoppas, så att de då kan få en motion som går emot Sofia Arkelstens motion, och som de också är tvungna att ta hänsyn till. Helst skulle väldigt många motioner emot hennes förslag komma in. Vet inte om det kan fungera på det sättet, dock. Men nu sitter alla här, ensamma i sin egen lilla värld, och tycker det är ofattbart och hemskt, precis som jag, eftersom det här är rena rama övergreppet på vår befolkning. Men det är kanske ändå bara en liten grupp av Sveriges befolkning som hittat vad som är på gång genom facebook och vad kan man göra egentligen? Eller är det någon allmän debatt som jag har missat? Jag tror att de flesta har inte en aning om vad som är på gång och när det inte tas upp i nyheter på TV och i tidningar så kommer detta kanske inte fram hur det är ställt, förrän varje förälder står där på barnavårdscentralen med sitt lilla barn, och att de märker att det inte finns något val, eller att de kanske läser någon broschyr på BB om de nya reglerna. Då är det lite sent.

per
per
Gäst
30 mars 2017 kl 14:55

NewsVoice 29 Mar, 2017 at 09:40

Torbjörn, jag tolkar kommentaren “Trump har en balanserad syn på vacciner. Han tror på dem men vill dra ned på hur ofta barn vaccineras.” som att du är positivt inställd till vacciner om de ges i enlighet med vad Trump tycker är lagom. Är det rätt uppfattat?