Cristian Terhes: Demonstrera för att rädda ditt land mot totalitär kontroll

33

SVERIGE. Cristian Terhes är en EU-parlamentariker som kommit till Stockholm för att stoppa förfallet i EU och totalitär kontroll som hotar dina fri- och rättigheter. Han ska idag hålla tal på Norrmalmstorg kl 14. NewsVoice intervjuade honom inför demonstrationen.

Video och text: Torbjörn Sassersson (video uppdaterad kl 07:25, 23 jan) | Intervju Mikael Reichel | Intervjun är inspelad på Hötorget den 21:a januari 2022. Tack till Sandra Wigren (nejtillvaccinpass.se) som arrangerade möjligheten.

Cristian Terhes är en av de få EU-parlamentariker som vågar stå upp för dina fri- och rättigheter. Han kommer från Rumänien, ett land som vet vad det innebär att lyda under totalitär kontroll. Låt det inte hända igen, säger han. Hans budskap till oss i Sverige är att vi måste kämpa för våra liv mot den mycket obehagliga utveckling som nu sker i hela Europa.

Cristian Terhes delar liknande uppfattningar som finanskvinnan Catherine Austin Fitts (Bush-administrationen) och Robert F Kennedy Jr, som båda nyligen besökt Europa för att varna för vad som pågår.

Kweilin Street i HongKong - Photo: Sham Shui Po, Commons, CC BY-NC-SA 2.0
Kweilin Street i HongKong. Montage: NewsVoice. Foto: Sham Shui Po, Commons, CC BY-NC-SA 2.0

Det gröna vaccinpasset är ett verktyg för att etablera totalitär kontroll

Cristian Terhes, som inte är emot inokulation som princip, menar dock att det så kallade gröna passet bara är ett verktyg för att påtvinga EU:s medborgare ett socialt betygsystem av samma typ som redan implementerats i Kina.

Fenomenet kallas “Chinafication” där ett socialt betygsystem har en central funktion. Betygsystemet bygger på att en central maktapparat ska betygsätta ditt vardagsbeteende som bra eller dåligt. Ett oönskat beteende bestraffas. Det hotar även yttrandefriheten och fria medier förutom att du inte kan handla mat eller gå på bio om du är olydig eller oinjicerad.

Läs mer i NewsVoice: Socialt betygsystem i Kina rankar medborgare – Alla ska bestraffas eller belönas

Stoppa vaccinpasset redan nu, annars sitter ni fast, varnar Cristian Terhes, och tillägger att svenskarna även måste ta plats i EU-parlamentet för att arbeta centralt där makten tar beslut över ditt huvud, varje dag.

Mer om dagens demonstration finns på Nejtillvaccinpass.se. Cristian Terhes håller tal.

Video och text: Torbjörn Sassersson | Intervju Mikael Reichel | Intervjun är inspelad på Hötorget den 21:a januari 2022

Relaterat


Lämna Twitter - Byt till Twitter och friheten
Prenumerera
Notify of
guest

33 Kommentarer
Nyast
Äldst Mest röstad
Inline Feedbacks
Se alla kommentarer
soren turesson
soren turesson
Gäst
23 januari 2022 kl 14:36

Jag stod tyvärr för långt ifrån för att höra riktigt bra; men jag noterade att de mångomtalade nassarna lös med sin frånvaro och de kravallutrustade polishästarna fick snart återvända till sin havre om det nu den föda som ges av polisen

Stig Sunström
Gäst
23 januari 2022 kl 06:07

Beklämmande att ingen av våra egna EU-parlamentariker har reagerat mot att vaccinpassen är ett hot mot vår frihet/ demokrati. Är alla svenska parlamentariker fega eller korrupta?

jonnyjonson
jonnyjonson
Gäst
Reply to  Stig Sunström
23 januari 2022 kl 07:41

Bägge delar, skitfega därför de är korruppta

Fredrik Eriksson
Reply to  Stig Sunström
23 januari 2022 kl 08:28

De är fega och vet mycket väl att Sveriges Regering styrs från Arsenalsgatan 8 C.

De är korrupta och vet mycket väl att problemformuleringen stavas bankernas ackumulerade räntebärande kostnad.

De vet mycket väl att denna kostnad är orsak till första,andra och snart tredje världskriget.

De vet mycket väl att denna form av eviga belåning är orsaken till Korea-kriget,-Vietnam-Krigen samt snart det mera allomfattande vaccinkriget som en allomfattande kuliss.

Historian är en lögn!
Politiker lever i den.
Regeringen får betalt för att bevara den!

Anders Johansson
Anders Johansson
Gäst
Reply to  Fredrik Eriksson
23 januari 2022 kl 12:00

Börjar det regna bomber blir det dessutom svårt att avgöra om det var “vaccinet” eller explosionen i sig som var den verkliga dödsorsaken. Speciellt om människor samtidigt är lite upptagna av att det smäller och brinner överallt.

Vi får väl se om de drar igång denna avledningsmanöver med Ukraina som utgångspunkt. Vi fick ju trots allt först en chans att lite diskret glida ut bakvägen och eftersom vi inte tog den kan det istället bli så vi går ut via ett stort fyrverkeri. Men ursprungsidén gällde nog mer att spara infrastruktur än vad det var omtanke om oss.

Last edited 8 månader sedan by Anders Johansson
Fredrik Eriksson
Reply to  Anders Johansson
23 januari 2022 kl 13:03

Applåder och jubel!

Människor i allmänhet förstår dock inte att även krig är kuliss för att hålla nere skuldmättnad som begrepp.

Alla händer på bordet den här gången.
Inga hemliga avtal.
Ingen olovlig spaning.
Inga lönnmord, mutor eller olycksdrabbade honungsfällor i svensk regi. Bara ren och skär kinetisk verksamhet.

Kanske därför Ryska Marinen frenetiskt gräver efter atlant-kablar och efter kablar i Nordsjön.

Ja, eller kanske just därför!

Spelet kan ju spelas åt båda hållen!

https://en.wikipedia.org/wiki/Sleight_of_hand

Anders Johansson
Anders Johansson
Gäst
Reply to  Fredrik Eriksson
23 januari 2022 kl 15:33

“Sveriges” ÖB Micael “Dansar med transor” Bydén har ju via uttalanden försökt förbereda oss mentalt för ett eventuellt krig på svensk mark. Sen har troligtvis också det svenska Psyop-förbandet varit och flugit med drönare över våra kärnkraftverk, så vi ska få en emotionell känsla för det överhängande hot som ska valla oss mot en NATO-anslutning. Ryssen har ju redan kartlagt våra kärnkraftverk eftersom de legat på samma platser de senaste 40-50 åren.

Den här gången kommer vi nog inte lyckas stå utanför, som vi gjorde de två första gångerna, då vi har alltför mycket cancer i de egna leden.

Fredrik Eriksson
Reply to  Anders Johansson
23 januari 2022 kl 22:08

Det är ett påstående jag köper.

Kanske inte enbart Gladio,Stay Behind eller Natos cyberkrigare nu försedda med drönarfingrar med VR-hjälm.
Fast nu under Svensk fana!
Förra veckan var det ju Ukraina.
Men det är en annan femma.

4 dagar senare efter mitt inlägg på NewsVoice om Natos tekniska operandum och svensk teknik gällande de “mystiska föremålen” hade en del nyheter häftiga och coola unga killar drönare på bilden och reportage som:

Drönare ny hobby?

Bilden som nu skulle mjuka upp drönarspektaklet hade unga killar med VR-hjälm med.

Det handlar således om en ny målgrupp den här gången.
20-25 år gamla med stor teknisk kompetens, högt utbildade,stresståliga och med skyhög intelligens.
Varför ser då ingen igenom anledningen till dessa lögnens nyhetsreportage?

Algoritmer är allt Försvarsmakten vill åt.

Notering: Algoritmer är i Försvarsmaktens fall, data över plats,avstånd, identifiering och nullifiering.

Shoot too kill?

Ovaccinerade när algoritmer och hårdvara har trimmats in?

Med lite “Rysk hjälp” såklart,det brukar alltid underlätta försäljningen?

Personligen tror jag det har mera att göra med Försvarsmaktens cyberkrigare som nu ska ges större utrymme och auktoritet.
De har i tunnelbanan ofta annonser på denna typ av arbete.

Dvs unga killar med VR-glasögon och ett ivrigt avtryckarfinger och joystick-klåda.
Gärna i häftig miljö och motljus.
Cyberkrigare, Jo jag tackar jag…

Miltals från den grymmaste verklighet.
Är det samma drönare i Ukraina?

You bet!

Tors vrede
Tors vrede
Gäst
Reply to  Fredrik Eriksson
23 januari 2022 kl 23:29

Intressant tanke, som tåls en fundering.

Tors vrede
Tors vrede
Gäst
Reply to  Anders Johansson
23 januari 2022 kl 23:32

Ligger väldigt mycket i det du skrivit!
Mycket är skumt av det som serveras från media.
Vi får hålla intresset levande framöver.

Carlund Peter
Carlund Peter
Gäst
Reply to  Anders Johansson
25 januari 2022 kl 02:01

Vad jag förstått så är Trump, Putin, Xi och Mohdi medlemmar i en koalition som kallas The Earth Alliance. Det verkar som det mesta som sker nu med Ryssland/Ukraina är ett spel för att få de flesta att fokusera på detta och vända blicken bort från det som sker bakom kulisserna. Det kommer inte att bli något ww3.

Carlund Peter
Carlund Peter
Gäst
Reply to  Stig Sunström
25 januari 2022 kl 01:53

Förmodligen.

Kajsa K
Kajsa K
Gäst
22 januari 2022 kl 19:11

Are you on the right side? https://www.youtube.com/watch?v=UlUTzWsnshA

Anders Johansson
Anders Johansson
Gäst
22 januari 2022 kl 13:52

Att det bara är han och några enstaka fler politiker som sagt något är ett mycket sorgligt betyg på det politiska systemet.

Anti-vaxxer
Anti-vaxxer
Gäst
Reply to  Anders Johansson
22 januari 2022 kl 22:00

På samma nivå som att man sover på stranden och man vaknar upp av att man blir pissad på, man kollar upp och ser en hund, men snabbt inser man att det är hussen som pissar.

Anders Johansson
Anders Johansson
Gäst
Reply to  Anti-vaxxer
23 januari 2022 kl 01:28

Men det är lite trist att inte allt fler inser att alla partier bara är olika perspektiv av en och samma skithög.

Khatch_ShahD
Khatch_Shah
22 januari 2022 kl 13:09

Covid är en bedräglig propaganda && Covid-vacciner är lika med mRNA-gifter och blodproppar från AstraZeneca, för att minska jordens befolkning, för falska “Klimatförändring”. https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://twitter.com/v_miodrag/status/1460039107279822849&ved=2ahUKEwiCmfjrqMX1AhUaQfEDHRWOBRcQFnoECAQQAQ&usg=AOvVaw1hkGohTlHvobSe5jLyRGI1

Broberg Anders
Broberg Anders
Gäst
22 januari 2022 kl 10:42

Detta är första gången i historien där  ineffektiviteten av ett vaccin, resulterar i att man lägger skulden på de som inte tagit det.

robert öjefors
Reply to  Broberg Anders
22 januari 2022 kl 14:29

Är du den Anders, som jag var vän med på fb tills jag tröttnade på eländet?

robert öjefors
Reply to  robert öjefors
22 januari 2022 kl 14:32

Alltså fb,inte dej!

Lars A Hanssen
Lars A Hanssen
Gäst
Reply to  Broberg Anders
4 februari 2022 kl 13:50

Mener du i fullt alvor at vaksinen ikke virker ?! Hvilke studier og emperi legger du til grunn for en slik påstand ?

Hans Dahl
Hans Dahl
Gäst
Reply to  Lars A Hanssen
4 februari 2022 kl 15:40

Här kan du se hur effektiva dessa vacciner är:
https://anthropocene.live/2022/02/01/vad-hander-med-covid-i-israel/

Fyra sprutor och de är sjukare än aldrig förr.

Khatch_ShahD
Khatch_Shah
22 januari 2022 kl 10:21

Covid är en bedräglig propaganda && Covid-vacciner är lika med mRNA-gifter och blodproppar från AstraZeneca, för att minska jordens befolkning, för falska “Klimatförändring”. https://www.facebook.com/colvid.hobbes.7/videos/297721825615888/?app=fbl

Khatch_ShahD
Khatch_Shah
22 januari 2022 kl 10:19

Covid är en bedräglig propaganda && Covid-vacciner är lika med mRNA-gifter och blodproppar från AstraZeneca, för att minska jordens befolkning, för falska “Klimatförändring”. https://youtu.be/NHgoeIdti-A

robert öjefors
Gäst
22 januari 2022 kl 10:02

Enligt mitt tycke,Christian Tehres,den bäste europaparlamentarikern,mycket vältalig,när det gäller vår frihet!

Samuel af Ugglas
Samuel af Ugglas
Gäst
22 januari 2022 kl 10:01

Magdalena Andersson, ett DDR kommunistiskt verktyg?

Lennart Andersson
Reply to  Samuel af Ugglas
22 januari 2022 kl 11:22

Magdalena Andersson är en person som vill ha TOTAL kontroll över makten, ska bli intressant att få reda på vilka koalitioner hon ska odla inför valet. Hon håller en låg profil än så länge men kommer säkert att söka stöd från C och MP inför valet då dessa partier är lätta att manipulera. Hon kommer inte att som sin företrädare låta sig utpressas av dessa partier. Hon sätter dagordningen vill dom samarbeta så blir det på hennes villkor, det är vad jag tror. Hon har DDR kommunismen som rättesnöre.

Kjell Holmsten
Kjell Holmsten
Gäst
Reply to  Samuel af Ugglas
22 januari 2022 kl 17:06

Hon är Socialfacist

jonnyjonson
jonnyjonson
Gäst
Reply to  Kjell Holmsten
23 januari 2022 kl 07:39

Bra begrepp

KhatchShahD
KhatchShah
22 januari 2022 kl 09:56

Covid är en bedräglig propaganda && Covid-vacciner är lika med mRNA-gifter och blodproppar från AstraZeneca, för att minska jordens befolkning, för falska “Klimatförändring”.

KhatchShahD
KhatchShah
22 januari 2022 kl 09:55

Covid är en bedräglig propaganda && Covid-vacciner är lika med mRNA-gifter och blodproppar från AstraZeneca, för att minska jordens befolkning, för falska “Klimatförändring”. https://www.facebook.com/colvid.hobbes.7/videos/297721825615888/?app=fbl

jonnyjonson
jonnyjonson
Gäst
22 januari 2022 kl 09:09

Underbart bra, Han o hans Kompisar på podiet tillsammans är definitivt Äkta vara. Men vem f..n tror de andra (magdarånar, slövset, snyltqvist, pedflpartiet centern osvosv i all oändlighet) att de är..Veem f. n tror de att de är, ojojoj..menmen..de ska verkligen snart få reda på det..

Richard
Richard
Gäst
Reply to  jonnyjonson
24 januari 2022 kl 05:58

Medlemmar av en maffia som delvis styr Sverige.