Travis Maddox anar att mer politisk extremism mot de oinjicerade kommer inom kort

Publicerad

Författare

Ämne

CIVILKURAGE. Travis Maddox som lever lantliv och till stor har ett självhushållande boende och livsstil uttrycker det som många andra upplever, en åtskruvning av tumskruvarna på alla oinjicerade människor i samhället.

Travis Maddox nämner det intoleranta språk som presidenterna Joe Biden, Justin Trudeau och Emanuel Macron riktar mot oinjicerade människor.

Vi kan lägga till liknande uttalanden av ministrar i Australien, Sverige och Tyskland senaste veckorna.

Maddox tar även upp exempel på hur de stora sociala giganterna plockar bort dissidenta röster från internets plattformar.

Text: NewsVoice | Foto och video: Travis Maddox, The Prepared Homestead



Mer läsning

Markus Andersson från Nya Dagbladet vid "DN-skrapan", 2018. Foto: NewsVoice.se

Folk och Försvar vill sätta dit vaccinkritiker

18
ÖVERVAKNING. Organet Folk och Försvar arrangerade den 10-11 januari sin årliga rikskonferens. Regeringspolitiker, underrättelsetjänst, mediaprofiler och företagsledare samlades för att diskutera hur man ska...
Flyttfirmor i Malmö

Flyttfirma i Malmö – flyttfirmor som siktar mot framtiden

0
Hur kommer framtidens flyttfirmor att arbeta? Kanske kommer digitaliseringen påverka även denna bransch på ett fundamentalt sätt. Många kunder skulle nog uppskatta om hela...
Dr Joseph Mercola. Pressfoto

Mercola: The Plan to Tag Us for the New World Order Slave System

9
ANALYSIS. Dr. Vladimir Zelenko, whom I’ve interviewed twice previously, was among the first U.S. physicians to develop an early treatment program for the novel...
Finansminister Magdalena Andersson (S). Foto: IMFC

Regeringen: Max 50 oinjicerade får samlas inomhus

50
OPINION. Regeringen tillåter endast att 50 ovaccinerade personer får samlas inomhus. Regeringens hårdare restriktioner presenterades den 10 januari trots att dödstalen är mycket låga...
Pearson Sharp. Foto: OAN.com

Hälsomyndighet diskuterade 2019 hur ett kinavirus kan nyttjas för att öka vaccinerandet i USA

13
VÄRLDEN. Anthony Fauci och tjänstemän från den amerikanska hälsomyndigheten US Department of Health & Human Services (HHS) diskuterade under en konferens användning av ett...

Frihetsrörelsen arrangerar den största manifestationen – över 15000 anmälda

17
OPINION. Frihetsrörelsen fortsätter att växa. Från Stockholm till Göteborg till Malmö har flera manifestationer anordnats. Nu planeras den största manifestationen hittills. Över 15000 anmälda...

Nej till vaccinpass – Protesten ska bli den största i Sverige

6
SVERIGE. Den nya bredare frihetsrörelsen i Sverige arrangerar det som ska bli den största frihetsmanifestationen i Sverige någonsin, en protest mot vaccinpass den 22...

Speldesign: Ny, avancerad spelteknologi du kommer se mer av i framtiden

0
Har du någonsin spelat ett spel där det har känts som om du faktiskt befann dig i spelet? Eller ett där grafiken är så...
NewsVoicehttps://newsvoice.se
NewsVoice är en nättidning som startade 2011. Syftet är att publicera oberoende nyheter, debattartiklar och kommentarer samt analyser.

24 KOMMENTARER

Prenumerera
Notify of
guest
24 Kommentarer
Äldst
Nyast Mest röstad
Inline Feedbacks
Se alla kommentarer
Hans Dahl
Hans Dahl
Gäst
6 januari 2022 kl 18:19

“Travis Maddox nämner det intoleranta språk som presidenterna Joe Biden, Justin Trudeau och Emanuel Macron riktar mot oinjicerade människor.”

Joe Biden, Justin Trudeau och Emanuel Macron är allt tre jesuiter.

Hans Dahl
Hans Dahl
Gäst
Reply to  Hans Dahl
6 januari 2022 kl 19:12

Och alla de här tre jesuiterna och statscheferna har varit flitiga talare på World Economic Forums möten i Davos.

Även påven har inbjudits att komma dit, men han har företrätts av en kardinal istället.

Här kan vi läsa det offentliggjorda brevet från påven till WEF:s ordförande Klaus Schwab, där han tackar för inbjudan, men meddelar att han istället sänder sin kardinal Peter Turkson istället:

https://www.vatican.va/content/francesco/en/messages/pont-messages/2020/documents/papa-francesco_20200115_messaggio-worldeconomicforum.html

WEF-deltagaren kardinal Peter Turkson är chef för Katolska kyrkans “Dicastery for Promoting Integral Human Development”.

jannearvid
jannearvid
Gäst
Reply to  Hans Dahl
7 januari 2022 kl 08:29

Vad är ”fel på Europas folk” som förstört länder genom världskrig och alla krig som genomförts med tanke på USA som består av europas folk Frankrike.England Svenskar Tyskar etc utrotade urbefolkningen.Nu igen är det dessa länder som ska”utrota”förstöra länder.

1298D
1298(@1298)
6 januari 2022 kl 19:51

Eller så börjar de tappa kontrollen, så de reagerar med ilska och det lyser igenom att de inte gör det som är bäst för länderna – de vet att det syns och märks. De blir arga, för att de tvingas visa att de spelar med falska kort.
Eller så hoppas jag bara. Men de vet att de kommer tappa folk, med varje ny boosterdos och variant. Jag tror varianterna är vanliga förkylningar med Coronavirus, att de inte är mutationer av Wuhan viruset. Tror inte det kan mutera, är Gane of funktion. Tanken var att fler skulle blivit vaccinerade, snabbare. Är inte säkert att boosterdoserna var tänkta att använda innan alla blivit vaccinerade med två doser. Nu vill inte de sista vaccinera sig, när de ser att de andra behöver boosters. De var tänkta att komma som en räddning mot en snuva, som många vaccinerade inte tål, på grund av ADE. En snuva som de tänkte kalla för ny variant.
Men så har allt strulat till sig. Snuvorna kommer innan folk har blivit vaccinerade, så får de naturlig immunitet. Folk har inte blivit så rädda, som det var tänkt. Alternativ media har gjort ett fantastiskt jobb och folk har engagerat sig, även demonstrerat.

CaesarD
Caesar(@disqus_uuh2sjb4dq)
6 januari 2022 kl 20:07

Tyvärr europa är kört efter österikes covid åtgärder och ingen har störtat palamentet så är det nu fritt fram att införa liknande lagar regler i europas länder. Om ni kan fly europa nu så gör det pronto det kommer bli ett blodbad smo aldrig setts förut.

PatrikD
Patrik(@disqus_0jwogn51d6)
6 januari 2022 kl 21:55

Största nackdelen med masssprutpsykos, det spelar ingen roll hur absurt, ologiskt eller uppenbart felaktigt något är så länge det finns en booster runt hörnet. Sen gärna en tallrik desperationsinlindad osäkerhetsångest som man kastar i ansiktet på någon oskyldig.

Reiner Fuellmich senaste summering (06/01-22)
https://www.bitchute.com/video/ZUsdrbu3ne36/

Roger P
Roger P
Gäst
7 januari 2022 kl 00:19

Rönne har en intressant video att visa och originalet finns fortfarande kvar på tuben.

https://rumble.com/vrz4n9-ystein-rnne-238-claudia-frutspdde-allt-redan-21-sep-2019.html

Erik Forsman
Erik Forsman(@ale2)
7 januari 2022 kl 09:55

Vi har alla att tacka för Hans granskning av Jesuitorden. Tyckte först att granskning var aningen enkelspårigt, jag menar vi har många ordnar men när Hans kunde visa på mer konkreta jämförelser som till exempel Jesuitutbildning samt än mer vad den konkret innehöll knöts allt ihop i minsta gemensamma nämnare. När lärde mer om hur Ignatius av Loyola livsöden förkroppsligade själva utbildningen föll poletten ner för min del i vart fall i förståelsen hur omfattande, omvälvande och kraftfull utbildningen är samt att en återgång mot en mer normal livsåskådning är närmast omöjligt. Att som rik, bildad, bortskämd överklassyngel tvingas leva i yttersta armod och förnedring sätter sina spår och dom som inte består provet har orden inget behov av. Att tro att en sådan figur går att tala till rätta är inte bara naivitet utan omöjligt. Dessa människor är som programledare robotar.

Hans Dahl
Hans Dahl
Gäst
Reply to  Erik Forsman
7 januari 2022 kl 14:25

Tack, Erik!

Och för dem som inte följt våra diskussioner på Peter Krabbes blogg:

Jesuitutbildningen, som så många av världens ledare genomgått, är till väldigt stor del hjärntvätt på allra högsta nivå. Klaus Schwab, Joe Biden, Zbigniew Brzezinski, Anthony Fauci, Donald trump, Bill Clinton, Emmanuel Macron är bara ett fåtal av alla världsledare som genomgått denna utbildning.

Världens ledande elitskolor, dit kungahusen, adeln, miljardärerna skickar sina barn, genomför sådan utbildning, likaså de allra mest prestigefyllda universiteten.

Jag listar kort i punktform upp vad denna utbildning bland annat innehåller:

– Visualiseringsövningar, som bygger på Ignatius av Loyolas koncept. Det är oerhört kraftfulla suggestionsövningar som påminner om hypnos och som bryter ner en personlighet och bygger upp den på nytt igen.

– Sun Tzu Krigets konst som lär ut hur man använder subversion och list för att besegra en fiende.

– Filosofi, historia, teologi, matematik, naturvetenskap, retorik.

– Kvalificerad yrkesutbildning vid något universitet, exempelvis till jurist, läkare, präst, statsvetare, ekonom, naturvetare, jourmalist.

– Övningar i uthållighet och underordning. Somliga kan kommenderas att utföra ytterst förödmjukande sysslor, exempelvis uppträda inkognito som tiggare under en lång tid.

– Initiationsriter, svärande av eder och delgivande av hemlig information.

– Kampkonst på alla plan, fysiskt, psykiskt, andligt.

– Meditatation.

– Kasuistik

(Fortsättning följer!)

Hans Dahl
Hans Dahl
Gäst
Reply to  Hans Dahl
7 januari 2022 kl 14:38

Mer om Kasuistik:

– Kasuistik, som är ett sätt att vända upp och ned och ut och in på alla moraliska begrepp för att ursäkta varje bedräglig handling och all våldsutövning. Denna sofistikerade lära bygger till stor del på Hermann Busenbaums moralfilosofi. Här är en bra förklaring av begreppet kasuistik på engelska:

https://www.youtube.com/watch?v=ni6HRLsWQRU&t=51s

(CASUISTRY)

Och här är mågra utförliga källskrifter, som unisont beskriver jesuitutbildningen:

”Rulers of Evil” av Tupper Saussy

”The Jesuits. A complete History of Their Open and Secret Proceedings From the Foundation of the Order to the Present Time, Told to the German People” av Theodor Griesing

”Codeword Barbelon: Danger in the Vatican: The Sons of Loyola and Their Plans for World Domination” av P. D. Stuart

”The ”Secret History of the Jesuits” av Edmond Paris

Hans Dahl
Hans Dahl
Gäst
Reply to  Erik Forsman
7 januari 2022 kl 16:57

Jesuiter är intellektuella elitsoldater. Vi ska mycket kort skärskåda vad det innebär:

Vi kan börja med ordet ELITSOLDAT, som torde vara bekant för de flesta.

De amerikanska truppernas Delta Force och Navy Seals, Rysslands GRU Speznas, Englands SAS, Israels Sayeret Matkal och Maglan är nog bekanta för de flesta, men vem känner till Jesuitorden, som är långt mycket mer elitär och farlig?

Det finns en hel del likheter och skillnader mellan dessa båda kategorier av elitära krigare.

Likheten är att det är ABSOLUT lydnad och “lojalitet” inom de egna leden som gäller. En annan likhet är att endast ett litet fåtal, mycket speciella individer utväljs för tjänst inom dessa förband.

Konventionella elitsoldater lär sig dödandets konst rent praktiskt. De lär sig skjuta träffsäkert. De lär sig närstrid och en mängd andra färdigheter för att vinna en fysisk kamp.

Vi fortsätter med att betrakta vad det innebär att jesuiterna är INTELLEKTUELLA elitsoldater:

Jesuiterna är – åtminstone på högre nivå – visserligen högt skolade inom dödandets konst, rent praktiskt – men deras främsta kvalitéer återfinns framför allt på det intellektuella planet.

Enbart de intellektuellt mycket högt begåvade kommer ifråga och urvalsprocessen är stenhård. Jesuiternas utbildning är mycket hög och många av dem är professorer med ett flertal doktorsavhandlingar i bagaget.

Dessa krigare mot sanning, rättfärdighet och kärlek är oerhört farliga!

Hans Dahl
Hans Dahl
Gäst
Reply to  Hans Dahl
7 januari 2022 kl 18:03

Många formellt sett makthavande individer – i länders parlament och
regeringar – är däremot inte sällan på sin höjd medelmåttiga
“duktiga idioter”.

Därför är det meningslöst enbart försöka att avslöja dem. Dessa fala individer horar med långt mäktigare krafter.

Mona Gabrielsen
Mona Gabrielsen
Gäst
Reply to  Hans Dahl
8 januari 2022 kl 05:12

Anbefaler å se filmen Poltergeist på nytt,og få med budskapet til den lille damen som hjelper familien! Så tenk stort og bredt om det som skjer der,at det nå gjelder hele jordens folk (uten makt ledere)

Hans Dahl
Hans Dahl
Gäst
Reply to  Erik Forsman
7 januari 2022 kl 20:13

Här är ett vittnesmål i bokform av en av de ytterst få jesuiter som hittils lämnat ondskan och tagit mod till sig att berätta om sina erfarenheter:

https://www.amazon.de/Black-White-Experiences-Jesuit-Priest/dp/0985158034

(Black is White: My Experiences as a Jesuit Priest)

Hans Dahl
Hans Dahl
Gäst
Reply to  Hans Dahl
7 januari 2022 kl 21:14

Men vem bryr sig!

Det är nog roligare med dataspel, “Let´s dans” och sånt, eller hur?

Ni kan göra era egna efterforskningar – eller kervera lika ovetande och urblåsta som nu!

Stig Hallengren
Stig Hallengren
Gäst
Reply to  Hans Dahl
8 januari 2022 kl 00:47

Hans! Du borde försöka skaffa dig en akademisk titel med dessa kunskaper.
Beundransvärt!

Hans Dahl
Hans Dahl
Gäst
Reply to  Stig Hallengren
8 januari 2022 kl 07:58

Tack, Stig!

Jag har lagt ner väldigt mycket tid på att ta reda på dold kunskap, som jag anser vara essentiell och livsviktig för oss alla som vill leva fredligt – och jag trodde i min enfald att många människor skulle ge gensvar, men fortfarande är vi bara ett litet fåtal som skriver om det här och som överhuvudtaget reagerar.

Det är enormt frustrerande!

Harald Lilja
Harald Lilja
Gäst
Reply to  Hans Dahl
8 januari 2022 kl 11:53

Men det är många som läser vilket också är viktigt. MVH

Erik Forsman
Erik Forsman(@ale2)
7 januari 2022 kl 10:07

Kanske vi alla oinjecerade får genomlida kval likt Jesus lidande. En uppmuntrande tanke för de som är starka i tron.

Fredrik Eriksson
Reply to  Erik Forsman
7 januari 2022 kl 10:51

Har ägnat 30 sidor åt oinjicerade och hur man segrar över den okända rädslan som nu sakta sprider sig världen över.

De flesta tycker det kanske är “Off-Topic” med benämningen Vildjuret. Men för egen del tycker jag det kan vara högst intressant att veta mer om denna best och pyramidala struktur.

FN har ju precis ställt ut ett “Vildjur” utanför sin byggnad. Något som borde höja på en del ögonbryn. Denna skulptur påminner exakt om Uppenbarelsebokens beskrivning av en Leopard (EU) med björnfötter (Ryssland), och Lejongap (USA).

Vilket av en slump var de 3 länder som snabbast införde vaccinen!
– Slump eller oerhört noga planerat?

Jag vill alltså sätta fingret på problemet, men också erbjuda ETT alternativ och EN lösning.
För de oinjicerade såklart!

– Klicka på min signatur ni som vill veta!

Tors vrede
Tors vrede
Gäst
Reply to  Fredrik Eriksson
7 januari 2022 kl 14:19

Måste ärligt erkänna att jag knappast är kontaktbar då jag läser din signaturs sida. Men till slut så var jag tvungen och ta en paus. Då passade mitt tillfälle till att skriva ett stort tack till dig. Mvh

Fredrik Eriksson
Reply to  Tors vrede
7 januari 2022 kl 15:10

Stort tack tillbaks!
NewsVoice är sanningens sista bastion.

Torbjörn vet förmodligen inte om det själv bara.

Han tycker att jag tjatar om exegetiska frågor och abstrakta utsagor som nummer:666.
Off Topic Galore.

Men när (och det vet Torbjörn inte om själv), Madgalena Andersson säger att alla ska vara med på den ekonomiska omstarten så tycker iallafall jag att det påminner väldigt mycket om build back better.

bbb=666?

Abstrakt eller underfundig programmering?
Iallafall jag skulle hävda det sistnämnda.

Tors vrede
Tors vrede
Gäst
Reply to  Fredrik Eriksson
7 januari 2022 kl 18:11

Har tänkt i liknande funderingar, så jag kan inte förneka mig själv
Kände kalla kårar då hon uttalade det. Mvh

Harald Lilja
Harald Lilja
Gäst
Reply to  Fredrik Eriksson