Piloter stämmer Biden-administrationen för vaccinbiverkningar

5
726

VÄRLDEN. Piloter stämmer FAA efter att ha tvingats flyga efter att ha tagit icke-FDA-godkända Covid-19-vacciner mot FAA:s föreskrifter.

Transkription: extern skribent | Videokälla: Gettr.com/user/realamvoice

Transkription

Mina vänner, i detta ögonblick överlämnas ett brev till Federal Aviation Agency och Vd:arna och chefsjurister i alla större flygbolag, samt deras försäkringsbolag. Det är för att göra dessa luftfartsföretag uppmärksamma på att de har ignorerat och handlat i strid med följande av sina egna federala luftfartsföreskrifter, nämligen avdelning 14 i Code of Federal Regulations, avsnitt 65.13 och dess vägledning, som i huvudsak förbjuder medicinskt godkännande av alla piloter som har tagit produkter som inte är godkända av FDA.

Som ni kanske vet finns det inga FDA-godkända COVID-vacciner i handeln tillgängliga just nu i USA. Detta innebär i princip att varje enskild pilot som flyger just nu, som har vaccinerats mot COVID-19 i USA, flyger med produkter i sitt system som inte är godkända av FDA.

Dessa “Föreskrifter och riktlinjer för att inte utfärda eller flyga,” klart och tydligt säger och jag citerar:  “Utfärda inte/Flyg inte. Flygmedicinska granskare ska inte utfärda medicinska intyg för personer som använder dessa klasser av läkemedel eller produkter: Icke-FDA/FDA-godkända mindre än 12 månader sedan.

FAA kräver i allmänhet minst ett års erfarenhet av ett nytt läkemedel efter att det har släppts ut på marknaden, innan det övervägs om det ska godkännas för flygmedicinsk certifiering. Denna observationsperiod ger tid för ovanliga men flygmedicinska betydelsefulla negativa effekter att manifestera sig.”

Orsaken till detta förbud kan inte anses överdrivet. Det har faktiskt just markerats i de federala regler som jag citerade för er. Vi kan inte ha flygmedicinska betydande negativa händelser som påverkar piloterna medan de är i luften, eftersom de inte bara utgör en risk för piloten själv.

Det utgör en risk för alla amerikaner, hundratals amerikaner som flyger med dem i det kommersiella jetplanet.

Allt jag kan säga om FAA i nuläget är att de har blundat för detta. Inte bara på det faktum att dessa piloter flyger med nyligen godkända produkter i sina system som de borde ha väntat ett år med, innan de kan tillåta att det sker, men med helt icke godkända FAA-produkter i sina system.

Ännu värre är att FAA tillåter vissa flygbolag att faktiskt kräva dessa vacciner i strid mot lagen, inte bara till den förordning som jag just sagt, utan även Federal lagstiftning i svart bokstavsform, och Lagen om tillstånd för användning i nödsituationer, som förbjuder varje krav på en produkt medan det fortfarande befinner sig i försöksstadiet.

I dagsläget, är vi medvetna om flygmedicinska betydande negativa effekter, som har inträffat och sannolikt kommer att fortsätta att inträffa i dessa pilotgrupper. Det finns en pilot som kommer att tala inom kort, om när han väl kom upp i luften, citerar:

“…kände ett extremt tryck i hjärnan, som orsakade honom att bli yr, skakade och blev illamående, fick sedan i huvudsak en blackout vid kontrollen, så att han inte har något minne av att ha landat planet.”

Transkription: extern skribent | Videokälla: Gettr.com/user/realamvoice


Lämna Twitter - Byt till Twitter och friheten
  • I kommentarsfältet har varje person ansvar för sin egen kommentar. Se reglerna.
  • Donera gärna till NewsVoice, en gratistidning som är beroende av läsarnas stöd.
Prenumerera
Notify of
guest
5 Kommentarer
Äldst
Nyast Mest röstad
Inline Feedbacks
Se alla kommentarer
Samuel af UgglasD
Samuel af Ugglas(@samuelafugglas)
11 januari 2022 kl 11:18

Varför tog det så lång tid att klargöra lagstiftningen?

Anders Johansson
Anders Johansson
Gäst
11 januari 2022 kl 12:26

Man kan nog bli lite grinig av att lägga ett antal år och hundratusentals kronor på en utbildning; där sen hela livet är uppbyggt kring den karriären det leder till, när någon sen kommer och tar bort allt med en helt meninglös tvingande injektion du inte ens behöver.

jonnyjonson
jonnyjonson
Gäst
11 januari 2022 kl 13:33

mahj, mahj, mahj, skandalen bara växer. Faa avslöjar sig nu som den korrupta ‘organisation’ den är, precis som i princip alla ‘organisationer’ är i väst idag, helt i händerna på ‘de’ som naturligtvis också äger samtliga stor flygbolag i världen. Såg en gång en bild på ett trafikflygplan vars jetmotorer hade skydd för rotorbladen, innan det skulle ut på startbanan. På skyddet var ‘frimjuurarnas’ symbol..

1298D
1298(@1298)
11 januari 2022 kl 19:29

Militärens piloter, undrar om de har annan lagstiftning? Det verkar lite som att de militära ska vara försökskaniner åt en massa vacciner och sånt.
Så himla fruktansvärt, det är dessa politiker, som håller på. Hur går det med piloterna här? Var många sjukskrivna på Arlanda för en tid sedan.
Tro tusan att man inte kan tvinga i folk, produkter under utprovning.
Idag här i vår ankdamm, hörde jag hon i Liberalerna, Sabuni, ondgöra sig över att även vaccinerade måste hålla avstånd, så ville hon ha mer vaccinpass och se till att folk injicerar sig. Tredje dosen skulle folk ta, efter tre månader, för de första två hjälper inte, totalt hjärndöd. Hon bara ville ha makten genom riksdagen, att bestämma sånt här. Hon yrade om munskydd också.
Tidigare på dagen var en smittskyddsläkare i Göteborg tror jag, som tyckte man nog kunde sluta med olika åtgärder, eftersom så få hamnar på sjukhus med Covid nu. Att man kunde betrakta smittan som årsinfluensa och avblåsa det med samhällsfarlig smitta. Så lite klokskap börjar sippra fram.

Torbjörn Sassersson red.
Torbjörn Sassersson red.(@confidencecontrol4845)
Admin
15 januari 2022 kl 05:35

Doctors Become MURDER Suspects, Pilot Issues WARNING, La Quinta Columna LIVE

“Until the last six months, Greg Pierson was a pilot with a major airline. He received his first dose of the Pfizer vaccine last August. He went home after the shot, went to bed, and woke up fifteen hours later with his heart pounding at 180 beats per minute. He went into the ER, where they diagnosed him with atrial fibrillation. The doctors got Greg stabilized and his heart rate under control, but he hasn’t been able to fly since and now has to live on disability. Greg Pierson joins us to discuss.”

https://www.listennotes.com/podcasts/the-stew-peters-show/breaking-doctors-become-wof7mnDAWCa/