Pentagon medger att de finansierat 46 biolab i Ukraina

-

KRIG. Efter månader av förnekelser och påståenden från faktagranskare om att de var falska nyheter, har Pentagon slutligen erkänt att USA finansierar och stödjer 46 biolabb i Ukraina.

Den undersökande journalisten Ben Swann säger, enligt en rapport, att det förekommit att mer än 1000 människor i Ukraina, särskilt runt dessa “fredliga” biolab, blivit sjuka och avlidit i allvarliga smittsamma sjukdomar.

Biolab i Ukraina
Biolab i Ukraina. CTPAHA.UA (Strana.News)

Enligt Pentagon är forskningen på dessa “fredliga” laboratorier hemligstämplad.

Källa: Sovren Media | Översättning: NewsVoice

News
News
NewsVoice is an online news and debate channel that started in 2011. The purpose is to publish independent news, debate articles and comments as well as analyzes.

11 KOMMENTARER

Prenumerera
Notify of
guest

11 Kommentarer
Nyast
Äldst Mest röstad
Inline Feedbacks
Se alla kommentarer
MagnusHD
MagnusH
17 juni 2022 kl 11:10

Och nu ska dessa lab flyttas till Sverige.

Greenbalance
Gäst
16 juni 2022 kl 21:39

Skrämmande rent ut! Kan man bekräfta detta någonstans från tredje part?

Hans Jensevik
Gäst
16 juni 2022 kl 16:31

Ja, Janne Ek. Här har du länken till videon Jan skriver om.
Är du sugen att bli riksdagsman så hör du av dig.
Du tar Peder Blohm Bokenhielms fallna mantel.
https://www.youtube.com/watch?v=I94-A42MTfk

Rita Ekholm
Rita Ekholm
Gäst
16 juni 2022 kl 12:38

Det viste vi redan, men inte att det var så många, bra att sanningen kommer fram

Å. Söderggren
Å. Söderggren
Gäst
16 juni 2022 kl 12:10

Kanske vore Ukrainakrisens lösning att göra hela Östeuropa-slätten, utan naturliga bastanta gränser, till ett enda stort skjutfält, som det tydligen redan varit genom millennierna, där olika despoter kan panga på varandra, och låta oss andra vara i fred.

Janne EK
Janne EK
Gäst
16 juni 2022 kl 11:43

Be gärna någon göra en artikel om bränslepriser och speciellt dieselpriset som är 26-27 spänn nu, helt orimligt. Sverige har världens högsta dieselskatt förmodligen. Detta bidrar till inflation, höjda priser för bilister men även för allt annat, konsumenter (jordbruk, transport). Exakt hur mycket är skatter? Vilka skatter. Sossarna hatar detta inför valet.

Finns det någon civil olydnad vi kan göra innan valet, klistemärken på vår statsminister som älskar dieselskatt som vi kan printa ut och sätta upp på pumparna?

Å. Södergren
Å. Södergren
Gäst
Reply to  Janne EK
16 juni 2022 kl 13:28

Pumpa på med att inflation är ren stöld av sparat kapital.
Det finns någon allmän acceptans om att inflation är något som bara finns! Det är av människan en skapad händelse! Alla de ekonomister jag lyssnat på talar om inflation som om det är en naturlag. Pengar är egentligen konserverad energi och energin är oförstörbar, alltså är “varenda” ekonomiexpert medskyldig till stöld genom sitt vilseledande..

Jan Norberg
Jan Norberg
Gäst
Reply to  Janne EK
16 juni 2022 kl 13:39

Forts från tidigare kommentar (del 2)

Han verkar nöjd med politikernas vaga löften att göra nåt åt detta efter valet. Enl illasinnade rykten så har Peder Bokenhielm också själv fått ett löfte att bli inofficiell sakkunnig hos Moderaterna, efter valet.

Så lurar man en folkrörelse representant utan kännedom om det taskspeleri som präglar 8-klövern.

Mitt förslag är att du tittar in på Nixxarnas hemsida och klickar fram partiskalet Drivmedelsupproret som är ett prefabricerat s.k. fokusparti helt designat för att Peder Blohm Bokenhielm skulle kunna ta över och själv ge sig in i politiken.

Om du gör det och återkommer till mig så lovar jag att snabbt skriva en artikel om detta. Kanske är det en blivande politiker vi ser i dig?

Jan Norberg
Jan Norberg
Gäst
Reply to  Janne EK
16 juni 2022 kl 13:40

Janne Ek, tack för att du nu inför stundande val efterlyser politisk handling betr bränslepriser.

Peder Blohm Bokenhielm startade ju en facebookgrupp (Bränsleupproret) som skapade ett visst rabalder.

Med sina närmare 600.000 följare hade de enkelt kunnat ta sig in riksdagen då det bara krävs ca 300.000 röster för att komma över 4 % spärren.

Då hade detta folkliga uppror verkligen kunnat sätta tryck på politikerna att verkligen göra nåt, inte bara betr bränslepriser.

Hela energipolitiken hade de kunnat påverka, jag har sett att Hans Jensevik (Nix to the Six) till och med gjort en video där han framställer Peder Blohm Bokenhielm som en möjlig Energiminister

Såvitt jag förstått så har Peder Blohm Bokenhielm jobbat på att påverka den etablerade 8-klövern, tyvärr helt utan framgång.

Forts i nästa kommentar (input too long)

Roger P
Roger P
Gäst
Reply to  Janne EK
16 juni 2022 kl 20:11

Ja, varför sker agendan att skatteslavarna ska ner till skoskaften?

Agendan fortsätter när inte c19 funkade längre… nya direktiv, bränder/annat sker även i Sverige med för att höja priserna på bränsle/el/gas?

https://youtu.be/Sr9CWD3dUKc

Å. Södergren
Å. Södergren
Gäst
Reply to  Roger P
17 juni 2022 kl 07:09

Apokalypsens fyra ryttarna! Detta är den svarta hästen. Symboler blir deras fall. Svält skall skapas.
Allting om detta finns uppvisat på ett eller annat sätt i förtid, för att skapa en illusion av överenskommelse. DS:s tro på karma är det som driver det spelet.

News
News
NewsVoice is an online news and debate channel that started in 2011. The purpose is to publish independent news, debate articles and comments as well as analyzes.