Hanne Kjöller på DN vill örfila de som inte covidvaccinerar sig

49
467

OPINION. Nyhetspanelen på TV4 diskuterar vaccinpass för att kunna ordna evenemang och gå på krogen. Hanne Kjöller som dominerar debatten går så långt att hon vill fysiskt slå de som inte vaccinerar sig, men att hon inte gör det i realiteten.

Panelen består av Hanne Kjöller, frilansjournalist och krönikör, Thomas Bodström, advokat och Per Schlingmann, författare.

Alla är eniga om att vaccinpass är bra för stora evenemang som konserter och mässor, men Schlingmann ifrågasätter om vaccinpass verkligen behövs på krogen.

Thomas Bodström citerar den franska presidenten Macron om att det bör vara fritt fram att dricka öl hemma, men inte på restaurang. Bodström motiverar de hårdare restriktionerna med att man annars riskerar andra människors liv. Han anser dock inte att vaccinpass ska krävas på arbetsplatser.

Bodström förklarar inte logiken med att vaccinpass ska krävas på krogen, men inte på en arbetsplats trots att situationerna är likartade avseende fysiska kontaktvägar.

Hanne Kjöller, 20 aug 2021. Foto: TV4
Hanne Kjöller, 20 aug 2021. Foto: TV4

Hanne Kjöller: det ska finns frihetsbegränsningar

Sjuksköterskan Hanne Kjöller som skriver för DN går så långt att hon vill fysiskt slå de som inte vaccinerar sig med örfilar, men att hon inte gör det i realiteten. Hon anser att det ska finns begränsningar för personens frihet och att vi är bortom liberalismens principer för frihet.

Text: NewsVoice | Källa: TV4


Lämna Twitter - Byt till Twitter och friheten
  • I kommentarsfältet har varje person ansvar för sin egen kommentar. Se reglerna.
  • Donera gärna till NewsVoice, en gratistidning som är beroende av läsarnas stöd.
Prenumerera
Notify of
guest
49 Kommentarer
Äldst
Nyast Mest röstad
Inline Feedbacks
Se alla kommentarer
Anders Gustafsson
Anders Gustafsson
Gäst
22 augusti 2021 kl 11:43

Ja nu är det piska och morot som gäller för att få boskapen till slakt.

Magnus Lindgren
Magnus Lindgren
Gäst
Reply to  Anders Gustafsson
23 augusti 2021 kl 04:00

Kjöler påminner om sketchen då marsvinet Markus hamnade i stekpannan.
https://www.youtube.com/watch?v=qZoy-0BaT_E

Löjligt att cirkelresonemanget sänds i TV när det skämmer ut deltagarna.
Frågan handlar ju om vi skall leva med lögnen till 1 oktober som danskarna.
Det är ju akut då “vacciner” skadar och dödar “vaccinerade” varje vecka.

Har dessa debattörer levt i nyhets isolerar terrarium de sista 1,5 året?

relaterat

PUBLICERAD 19 AUGUSTI 2021

Danska beskedet: Restriktioner ska fasas ut och vaccinpasset skrotas

Alla coronarestriktioner ska fasas ut i Danmark, utlovar landets politiska ledning. Även det medicinska apartheidsystemet med så kallade covidpass som införts i landet meddelar man ska kasseras från och med den 1 oktober.

https://nyadagbladet.se/utrikes/danska-beskedet-fasar-ut-restriktioner-och-skrotar-vaccinpass/?utm_source=rss

markus.JPG
Last edited 1 månad sedan by Magnus Lindgren
Per Held
Per Held
Gäst
22 augusti 2021 kl 12:20

Tycker panelen skall snacka med den kinesiska kvinnan som ofredas av en kontrollant av vaccinpass/hälsopass för tillträde i byggnad.
Panelen skulle få på moppe!
http://everykindapeople.blogspot.com/2021/08/protester-mot-covid-tyrrani-i-kina.html?m=1

Kenneth Thorberg
Kenneth Thorberg
Reply to  Per Held
22 augusti 2021 kl 15:12

SÅ ska fascister behandlas!

Mike A
Mike A
Gäst
22 augusti 2021 kl 12:32

Fem personer som inte lyckats klura ut hur man söker information på nätet för att bilda sig en uppfattning om coronaskådespelet. De kunde börja med att gå in på Newsvoice och läsa alla de kunniga människor som varnar för “vaccinerna” och för de sk “passen”. Det är nog många som en dag kommer att få skämmas inför sina efterkommande, och förklara varför de ställde upp läkemedelsindustrins gangsters istället för att försvara befolkningen.

Magnus Johansson
Reply to  Mike A
22 augusti 2021 kl 16:40

Jag befarar att det är mycket värre än bara simpel dumhet från paneldeltagarna; det är medveten brottslighet.

Urtasun Carlos
Urtasun Carlos
Gäst
Reply to  Magnus Johansson
23 augusti 2021 kl 20:14

Svårt att åberopa simpel dumhet så här sent i matchen…

Magnus Lindgren
Magnus Lindgren
Gäst
Reply to  Magnus Johansson
24 augusti 2021 kl 23:21

Ja varför denna tv teater?

Svenska dödsfall “med” covid-19 nästan upphört – ändå fortsätter massvaccinationerna PUBLICERAD 13 AUGUSTI 2021

https://nyadagbladet.se/inrikes/svenska-dodsfall-med-covid-19-nastan-upphort-anda-fortsatter-massvaccinationerna/

Magnus Lindgren
Magnus Lindgren
Gäst
Reply to  Magnus Johansson
26 augusti 2021 kl 02:55

Svenska panelhöns värper nog bäst om de lydigt och helt okritiskt “anser att det ska finnas begränsningar för personens frihet och att vi är bortom liberalismens principer för frihet”.

Blir denne Wallenbergbjudna Bilderbergdeltagare vår nästa “folkvalda” statsminister?

https://nyadagbladet.se/inrikes/moderaterna-vill-ha-medicinsk-apartheid-i-sverige/

Last edited 1 månad sedan by Magnus Lindgren
Hans Dahl
Hans Dahl
Gäst
Reply to  Magnus Lindgren
26 augusti 2021 kl 08:55

Vem skulle rösta på en sådan Bilderbergare – eller någon annan av de toppkandidater som hålls fram om vi hade haft personval?

peter afzelius
peter afzelius
22 augusti 2021 kl 12:35

Varför ta ett “vaccin” när ingen tar ansvar för ev. skador som kan uppstå?

Magnus Johansson
Reply to  peter afzelius
22 augusti 2021 kl 16:44

Jo, du och jag och alla andra medborgare är med och betalar de skador de vaccinkriminella orsakar. Det hela påmminer mycket om en passage ur en radiointervju med Bobby Fischer när han talar om ett semitiskt folk han hade en speciell relation till: “They think you should do all the work and they get all the benefit.”

Last edited 1 månad sedan by Magnus Johansson
Peter TorpareD
Peter Torpare
22 augusti 2021 kl 12:46

Uj, uj, uj…
Kan hon förklara vilken fara som kontrollgruppen utgör för alla andra?
Hjälper inte injektionen? Varför ska då kontrollgruppen ta den?

UllA Björklund
UllA Björklund
Gäst
Reply to  Peter Torpare
22 augusti 2021 kl 12:56

och vem smittar vem? en frisk människa som inte är vaccinerad eller en vaccinerad full med graphenoxid som är ett gift.?

KarlMagnus
KarlMagnus
22 augusti 2021 kl 12:50

hemska människor. tips för den som vill ha lite mer intelligent och verklighetsbaserat; Dr David Martin förklarar ganska väl hur det hela hänger ihop:

https://www.bitchute.com/video/ZUVtNa9xdBnW/

Anders Johansson
Anders Johansson
Gäst
22 augusti 2021 kl 13:27

Verkar som om Hanne Kjöller fått någon form av neurologiska problem från den egna “vaccinationen”. Utgår från att hon är “vaccinerad” eftersom hon knappast vill misshandla sig själv.

Vad sen Tomas Bodström tycker är rätt irrelevant då även han borde vara på samma ställe som de andra Allraskojarna.

Mats Jangdal
Mats Jangdal
Gäst
22 augusti 2021 kl 15:06

De tjocka bågarna på hennes glasögon kanske ger tunnelseende?
Finns det ingen i den tjattrande klassen i Sverige som är mån om individens frihet och rätten att säga nej till medicinsk behandling?
Allra helst som behandlingen är osäker och det den används emot är i de flesta fall harmlöst.

Kenneth Thorberg
Kenneth Thorberg
22 augusti 2021 kl 15:08

Ett tillvägagångssätt för att mota in människor i fållan har under pandemibluffen varit extra tydligt och det är att psykopaterna går allt längre i sin fräckhet när det gäller att stigmatisera de som vägrar vika sig för vansinnet. Medelst en allt hetsigare retorik i sitt skuldbeläggande försöker de påverka massan att inta en allt mer fientlig inställning mot oss.

Då måste svaret bli att vi inte tolererar detta. Jag skrev en replik till DN´s bigotta sjuksköterska att jag vill fysiskt örfila fascister som henne , men att jag nog inte kommer att göra det i verkligheten.

Vi måste säga IFRÅN!

Tommy Andersson
Tommy Andersson
Gäst
22 augusti 2021 kl 16:11

Tvångets Lagarbete. Moderaterna vill ju också ha Covid pass. Valfriheten från Nunberg, att Aldrig låta Tvångs Vaccinera. Ja, Hanna har ju vart i farten förr, Hanna Påstod att massan av Sjukpensionärer, var fuskare?. Vilket sedan gjordes en stor utredning och Stigmatisering av Sjukpensionärer. utredningen kom fram att fusket var 0.02 Procent. Så Hanna får man väl ta med stor nypa Salt. Men om nu Covid Vaccinet skulle ge mer Dödlighet i framtiden, och skador av Biverkningar, så tycker jag stora Media vore skyldiga till detta isåfall,. därför att det varit ensidig fyrfärgs tryck av rörliga bilder av reklam, utan att någon annan sida fått tala, av sin kunskap. Nu är de på friska barn och friska unga vuxna också, inget av ifrågasättande alls.?

Åsa Torp
Åsa Torp
Gäst
22 augusti 2021 kl 17:47

Det bibliska begreppet “Allt är Ett” känner de flesta igen och t.ex. CG Jung ansåg att mänskligheten är förenat i ett kollektivt medvetande. Våra individuella medvetanden är en del av ett stort kollektivt dito. Det person A tänker kan påverka person B på en helt annan plats. Kvantfysiken lär underlätta förening mellan vetenskap och ett andligt synsätt på tillvaron.

En betydande del av mänskligheten är definitivt “sprutmanipulerad”, men kanske tillkommer ytterligare en aspekt – den destruktiva förvirringen som härskar kring sprutnarrativet som en tänkt frälsning kanske är som en mörk energi som sprids i det kollektiva medvetandet. Som en pandemi och det på riktigt. En del är immuna, kanske är det erfarna själar som följer sin sanna natur och inte låter sig förledas. Vaccinet torde utgöras av ett kritiskt tänkande, mod och förmåga att identifiera destruktiva fenomen. Källan till denna farsot är identifierad, när tillräckligt många inser fakta upphör smittspridningen och slutligen är även källan eliminerad.

Urtasun Carlos
Urtasun Carlos
Gäst
Reply to  Åsa Torp
23 augusti 2021 kl 20:22

Rädsla. Jag vill påstå (och det är dessvärre, inte min orginalidé) att rädsla har ett långtgående effekt och roll i hela “pandemi” hysterin, mer än vi kan ana. Rädsla gör oss sjuka, – bara den. En del av det är väl nonceboeffekten, men inte allt. Rädsla är ting, det är påtagligt. Tycker hemskt syn om alla (onödigt) rädda stackare som vandrar runt i masker i tid och otid. Att hålla sig så klar i knoppen man kan och inte svepas med masshysterin är kaske det bästa vi kan göra idag. Har vi tur kanske vi kan påverka ens nästa.

Åsa Torp
Åsa Torp
Gäst
Reply to  Urtasun Carlos
25 augusti 2021 kl 22:19

Ja, en genomgående utmaning för många i denna tid är att våga utmana sina rädslor och att våga stå upp för sig själv. Väljer man en väg baserad på rädsla riskerar man gynna mörkret och bli en del av det. Generellt är rädsla det som underminerar oss och skapar destruktiva tankar, handlingar och den tillvaro vi möter. När tillräckligt många säger nej till den mörka agendan förlorar den greppet och därefter faller det ruttna etablissemanget samman.

De närmaste åren är avgörande och allt fler lär vakna upp när de riktigt otäcka konsekvenserna av den stora bluffen som nu rullas ut blir ett faktum och det blir en rejäl käftsmäll. Det högre syftet är att människor ska möta mörkret, konfrontera sig själva (rädslor och mörka sidor) för att växa och bli en del av en högre medvetenhet. Förutsättningen för en bättre värld är att det gamla löses upp eftersom det baseras på ett en ego-struktur, dvs. illusionen om separation och förvirring om vilka vi egentligen är.

Magnus Lindgren
Magnus Lindgren
Gäst
22 augusti 2021 kl 18:32

Riktigt usel propaganda som handlar om att prata bort DN censurerad katastrof.Trion kunde ju lika gärna ha talat om Hanne Kjöllers extra kraftiga skämsglasögon.

Varför tiger man ihjäl dokumentet från CDC som förnekar isolerat “covid-19 virus”

Hur många liv skall förstöras av vilseledande snack under folkmordsrättegångar?
Varför rapporterar inte DN objektivt om det underrapporterade “vaccin” folkmordet?

Skall DN erhålla mediestöd för att med hot piska upp “vaccin” folkmordssiffrorna?
Hur stora är mörkertalen döda och vad händer på sikt med experimentvaccinerade?

relaterat
08/20/21

BIG PHARMA  NYHETER

13 000 dödsfall, nästan 600 000 biverkningar rapporterade efter COVID-vacciner, när debatten hettar upp över boosters
VAERS-data som släpptes på fredagen av CDC visade totalt 595 622 rapporter om biverkningar från alla åldersgrupper efter COVID-vacciner, inklusive 13 068 dödsfall och 81 050 allvarliga skador mellan 14 december 2020 och 13 augusti 2021.

13 000 dödsfall, nästan 600 000 biverkningar rapporterade efter COVID-vacciner, när debatten hettar upp över boosters • Barns hälsoskydd (childrenshealthdefense.org)

08/20/21

RFK, Jr. till journalister:
Rapportera sanningen om covid-vaccinrisker, skador och dödsfall

RFK, Jr. till journalister: Rapportera sanningen om covid-vaccinrisker, skador och dödsfall • Barns hälsoskydd (childrenshealthdefense.org)

Kenneth Thorberg
Kenneth Thorberg
Reply to  Magnus Lindgren
23 augusti 2021 kl 22:14

Skälmsglasögon är nog en ännu mer passande beskrivning.

Magnus Lindgren
Magnus Lindgren
Gäst
22 augusti 2021 kl 18:41

Kunde tyvärr inte lägga med beskrivet CDC dokument efter postning.
Här kommer CDC svaret många läkare hänvisar till, men ful media tiger om.

fbbf2b_89d9ba5cac1147ca9d34ea2ef01f0a80_mv2.png
Last edited 1 månad sedan by Magnus Lindgren
Hans Dahl
Hans Dahl
Gäst
Reply to  Magnus Lindgren
22 augusti 2021 kl 19:35

Är det bara örfilar så ställer jag upp. Och jag ska gärna vända andra kinden till.

Jag är mycket mer orolig för restriktioner, typ pisspass på offentliga toaletter

Hans Dahl
Hans Dahl
Gäst
Reply to  Hans Dahl
22 augusti 2021 kl 19:41

Hoppsan!

Det var inte menat som ett svar till dig, Magnus, utan bara en reflektion på Hanen Kjöllers SM-utspel.

Magnus Lindgren
Magnus Lindgren
Gäst
Reply to  Hans Dahl
23 augusti 2021 kl 00:22

Viktig nyhet Hanne kan publicera för att försöka få DN på rätt köl.

Massivt bedrägeri vid anmälan av vaccinskador; 
undanhållna data, påståendet om “säkert och effektivt”
Söndag, 22 augusti, 2021

https://www.naturalnews.com/2021-08-22-massive-fraud-in-reporting-vaccine-injuries.html

Thomas Bodström slår väl nu de “allra” värsta tidigare jäv rekord som advokat utan gränser och Justitieutskottet ordförande utan att ens ifrågasätta Anti Avsans medverkan i Justitieutskottet.

HIGHLIGHT i jävigt agerande kanske ändå är Beltrán-rättegången.

“Bodström har under 2008 åter tagit upp sin advokatsyssla, bland annat som ombud i rättegången mot Tito Beltrán.[7] Bodströms medverkan i Beltrán-rättegången kritiserades av Beltrán, som ansåg att hans dubbla uppdrag – som målsägandebiträde och ordförande i justitieutskottet – stred mot grundlagens princip om delning mellan den lagstiftande och den dömande makten.”

https://sv.wikipedia.org/wiki/Thomas_Bodstr%C3%B6m

Last edited 1 månad sedan by Magnus Lindgren
Magnus Lindgren
Magnus Lindgren
Gäst
Reply to  Hans Dahl
23 augusti 2021 kl 02:04

Vem litar på Justitieutskottets fd ordförande Thomas Bodström?

Sven Anér 2009

“Riksdagen bryter lag för att skydda Anti Avsan
I min skrivelse 9 december 2009 till Riksdagens justitieutskott – som ligger ute på bloggen – skriver jag avslutningsvis att ” Vi kan döda vår statsminister, och vi kan anlita och snedvrida en hel statsapparat för att ingen ska få veta hur en statsminister dog. Varför en statsminister måste dö.”

Sedan jag idag ringt upp en mycket motvillig personal inom utskottets administration har jag fått veta att detta ärende, med nr JU: 080-111-2009/10 har av utskottets kanslichef erhållit denna officiella påteckning: ” Skrivelser i ärendet bör ej besvaras”.

Möjligen är denna notering unik inom svensk byråkrati. Den står givetvis helt i strid med bl a tryckfrihetsförordningen och förvaltningslagen men Anti Avsan, Olof Palmes mördare, måste skyddas till varje uselt pris.

Sven Anér”

http://svenanerpalmemordet.blogspot.com/2009/12/riksdagen-bryter-lag-for-att-skydda.html#.YSLhNbAzamx

Brevet till dåvarande ordförande Thomas Bodström, Avsan mfl

Uppsala den 9 december 2009.

Till Riksdagens Justitieutskott, ordföranden och ledamöterna.

http://svenanerpalmemordet.blogspot.com/2009/12/palmemordet-ra-och-rikskrim-startade.html#.YSLjO7Azamw

Last edited 1 månad sedan by Magnus Lindgren
Lennart Olsson
Lennart Olsson
Gäst
22 augusti 2021 kl 20:46

Enligt Karneval förlags hemsida säger hon så här om Sebastian Rushworths bok ”Varför det mesta du vet om covid-19 är fel”, ”Men åååh så jag längtat efter denna bok. Som att öppna ett fönster i ett extremt kvavt rum.” Hanne Kjöller
Jag får inte i hop det.

Kenneth Thorberg
Kenneth Thorberg
Reply to  Lennart Olsson
23 augusti 2021 kl 05:52

Och ingenstans kommer någon inom träckmedia ifrågasätta hennes diametralt motsatta ställningstaganden.

Vi kan nog vara ganska säkra på att andemeningen är att vi inte ska “få ihop det”.

Hans Dahl
Hans Dahl
Gäst
22 augusti 2021 kl 20:46

Apropå köpta svin – klädsel i offentliga uppträdanden, som har syftet att indoktrinera:

– Kolla upp HENne som modererar sändningen. Hon är klädd i svart och vitt – precis som golven i frimuarlogerna! Den “medicinske experten” likaså! De båda andra är iklädda kombinationen av svart och vitt – grått.

Gråbergssång av Gustaf Fröding:
https://www.youtube.com/watch?v=2CLxSMOyOJE

Hans Dahl
Hans Dahl
Gäst
Reply to  Hans Dahl
22 augusti 2021 kl 21:18

Hoppsan igen!

Jag menar naturligtvis SIGNALISERA!

JohnnyD
Johnny
22 augusti 2021 kl 21:25

Vaccinpass är inte lika med immunitetspass. Bara den som genomlidit sjukdomen och utvecklat T cells immunitet är immun livet ut med stor sannolikt. Dela ut guldkort till dem i stället.

JohnnyD
Johnny
23 augusti 2021 kl 00:05

Om vaccinet fungerar så är man ju immun mot covid-19 och då behövs ju inget vaccinpass alls.

Om vaccinet inte fungerar och vaccinerade och ovaccinerade kan smittas och smittar så behövs ju heller inget vaccinpass eftersom alla kan smittas och smitta varandra.

De som är naturligt immuna behöver inte bry sig om saken eftersom de är immuna.

Douglas
Douglas
Gäst
23 augusti 2021 kl 01:16

Äckliga jävla h***. Hanne Kjöller, jag kan ge dig 10 rejäla lavetter för att du på tvingar unga friska individer en enorm risk genom att vara med i detta gigantiska experiment. Vi ska alltså ta en risk för att du inte vill utsätta dig för en risk? Om du inte vill utsätta dig för en risk så stanna hemma. Gå inte på krogen. Gå inte på konsert. Ingen normal människa vill ha och göra med dig din jävla psykopat.

Magnus Lindgren
Magnus Lindgren
Gäst
Reply to  Douglas
23 augusti 2021 kl 02:51

Hanne Kjöller siktar nog på nonsensakuten och går över lik för att nå sitt mål.

https://nonsensakuten.blogg.se/2012/may/alla-dessa-bagar.html

nonsens.JPG
Last edited 1 månad sedan by Magnus Lindgren
huugo höss
huugo höss
Gäst
23 augusti 2021 kl 18:40

Tänker aldrig, aldrig vaccinera mig. Denna diskussion är overklig. Den handlar inte om människor med rättigheter, den handlar om boskap åt en monark. Fria människor behöver inte ta det här.

Magnus Lindgren
Magnus Lindgren
Gäst
Reply to  huugo höss
23 augusti 2021 kl 22:44

Och vem företräder tidigare kommunikations- och pr-ansvarige Per Schlingmann? Han påminner om partiet som hjälpte oss svenskar ifrån att dö “välfärds döden” som Fredrik Reinfeldt myntade i sin svenskföraktande bok “det sovande folket”

Hur många hemlösa och nollade svenskar hjälpte han från “välfärds döden”

Släng ut Schlingmann
https://unt.se/ledare/slang-ut-schlingmann-1069454.aspx

Last edited 1 månad sedan by Magnus Lindgren
Nova Nu
Nova Nu
Gäst
24 augusti 2021 kl 09:47

Jag läste i tidningen en gång om att BIVA I Lund var överfulla..och kaos.. . Så jag körde dit och kollade. Inte en människa..
Jo en mamma kom med sin lilla gående dotter som såg livrädd ut..
Och Statistiken säger ju sitt.

Jag valde att få Corona eftersom jag ville veta vad det var. Men trodde aldrig det skulle skada mig. Och som jag trott så var jag smått sjuk i 3 Dagar. 1c feber och lite ont i halsen.. Men det var en märklig känsla i kroppen, kan kalla det bränningar. Kändes som nån brännande känsla. Sen googlade jag på det. Och folk hade upplevt samma sak. De kallade det för corona bränningar..
Denna känsla var dock svagt märkbar och kom o gick i ca 24 tim…
Så jag tror inte det är ett vanligt virus..

Men hysterin är definitivt överdriven.
Jag kommer inte vaccinera mig.. De får hellre ta död på mig.. Eftersom jag har valt att bygga upp mitt immunförsvar i över 20 år. Jag har aldrig vaccinerat mig när j rest till Indien och har varit där ca 10 ggr.. Har aldrig blivit allvarligt sjuk..
Är man spirituellt medveten och har lärt sig förstå hur man kan bota sig själv och hålla sig frisk så vill man inte gå bakat och bli användare av substitut (mediciner) till vårt naturliga immunförsvar…
Västerländsk medicin är bra på fysiska åkommor. Som brutna ben, hjärtinfarkter och akuta ting..

Men våga inte komma och tvinga mig att bli en materialist som inte förlitar till sin egen kraft och tro att man inte kan förändra sitt egna immunförsvar…
Våga inte försöka bryta ner den kraft och tillit till mig själv som jag kämpat hårt för att bygga upp…

Jag har tagit emot tillräcklig skit från människor. Och den som försöker tvinga mig att leva som dem kommer få ångra sig…

I ett krig har man rätt till försvar.
Jag ser detta som ett krig mot en människas spiritualitet och själsliga liv..
Denna spiritualitet är ALLT för mig… Det är mitt liv.

Kort sagt..

Kenneth Thorberg
Kenneth Thorberg
Reply to  Nova Nu
25 augusti 2021 kl 19:04

Hur bar du dig åt för att “få corona” ?

Mona Nilsson
24 augusti 2021 kl 09:59

Kan Hanne Kjöller ha blivit fulvaccinerad? Hennes ansikte ser inte friskt ut. Särskilt ögonområde, mun- och käkparti.

Hans Dahl
Hans Dahl
Gäst
Reply to  Mona Nilsson
24 augusti 2021 kl 10:47

Djupt hängande mungipor kan även tyda på munrelaterat PinocchioSyndrom.

Bengt Nord
Bengt Nord
Gäst
Reply to  Mona Nilsson
25 augusti 2021 kl 18:45

Jag misstänker vaccinet redan börjat verka Hanne.

Magnus Lindgren
Magnus Lindgren
Gäst
Reply to  Mona Nilsson
26 augusti 2021 kl 20:53

Hallå Mona!
Jag hon kan mycket väl vara svullen av farligt fulvax hon hotar tittarna med?

Men även om Hanne Kjöller köpt “Marinadsprutan Napoleon” och injicerar sig själv tycker jag att Marlon Brando är mer övertygande i rollen som gudfadern.

Marlon Brando sägs istället ha använt bomullstussar för att få fram karaktären hos maffiatalesmannen med de skamliga förslagen i The Godfather.

– I’m Gonna Make Him An Offer He Can’t Refuse

https://www.youtube.com/watch?v=fmX2VzsB25s

Last edited 1 månad sedan by Magnus Lindgren
Magnus Lindgren
Magnus Lindgren
Gäst
Reply to  Magnus Lindgren
26 augusti 2021 kl 21:48

Exempel på akuta cocktaileffekter när experimentvaccin blandas med tidigare injektioner.

Annas läppar svullnade upp efter vaccinsprutan
”Det svider och spänner”
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/39Rj7q/annas-lappar-svullnade-upp-efter-vaccinsprutan

Last edited 30 dagar sedan by Magnus Lindgren
Magnus Lindgren
Magnus Lindgren
Gäst
Reply to  Magnus Lindgren
27 augusti 2021 kl 01:34

Exempel på dödlig svullnad efter tre veckor med “covidvaccin” i kroppen som inte skulle synas i svensk “misstänkt” dödsstatist.

BBC-radiovärd dog av covid-vaccinkomplikationer, coroner bekräftar Lisa Shaw, 44, dog av vaccininducerad trombotisk trombocytopeni, ett tillstånd som leder till svullnad och blödning i hjärnan, ungefär tre veckor efter hennes första dos av AstraZeneca-vaccinet. Studier kopplar AstraZeneca och alla tre COVID-vacciner som är godkända i USA till blodkoagulationsstörningar.

BBC-radiovärd dog av covid-vaccinkomplikationer, coroner bekräftar • Barns hälsoförsvar (childrenshealthdefense.org)

Denna vecka har “rekordlåga” 1 misstänkt akutdödsfall efter svensk “covid vaccinering” rapporterats av läkemedelsverket.
Nu 282 akut avlidna svenskar efter “covidvaccination”

Kan motståndet ha ökat av Hanne Kjöllers dominans utspel?

https://www.lakemedelsverket.se/sv/coronavirus/coronavaccin/inrapporterade-misstankta-biverkningar—coronavacciner#hmainbody3

Last edited 30 dagar sedan by Magnus Lindgren
Magnus Lindgren
Magnus Lindgren
Gäst
Reply to  Magnus Lindgren
27 augusti 2021 kl 03:08

Angående ansvaret för vållad skada

Tribunal

Frihet-Jämställdhet-Rättvisa

Svenska Folkdomstolen

Publicerad på augusti 7, 2021 av borjeperatt

Här efterfrågas din röst där du i varje anklagelsepunkt kan ge din uppfattning om skyldig, medskyldig eller oskyldig.

https://humantribunalen.wordpress.com/2021/08/07/svenska-folkdomstolen/

Last edited 30 dagar sedan by Magnus Lindgren
Magnus Lindgren
Magnus Lindgren
Gäst
Reply to  Magnus Lindgren
27 augusti 2021 kl 18:51

Tag dig tid och lyssna på denna intervju i ”Sverige Granskas” serien, den är jätteviktig, den bevisar att sjukvården inte har en aning om vad de sprutar in i medborgarna och vad resultatet kommer att bli, de bara lyder order, 28 mycket intressanta minuter, på svenska

“Lina Kolsmyr chefsjurist i Västra Götalands region frågas ut om ansvarsfördelning angående experimentella injektioner på bl.a. barn och vuxna i Sverige och Västra Götaland regionen”

https://www.brighteon.com/5bbdef15-6d92-41f8-8fdd-fee8160ab67b