COVIDKRISEN. När människor började acceptera covidinjektioner gjordes observationen att fjärruppkopplad teknik reagerade på injicerade personers närvaro. Nu uppger forskare att människor dyker upp som Bluetooth-enheter på smarttelefoner. Läkaren Luis Benito med egen klinik undersökte mysteriet.
Text: Torbjörn Sassersson, NewsVoice | Video: Dr Benito | Foto: int.artloft.co | Reservation: NewsVoice har inte genom egna undersökningar bekräftat om artikelns uppgifter stämmer
Benito inleder sin video med reservationen att hans dokumentation kan leda till problem för hans rykte, men han menar att han det är hans plikt att kontrollera om andras observationer stämmer. Benito spekulerar att anledningen till att myndigheter, massmedia och politiker arbetat så hårt för att vaccinera alla egentligen handlar om att ta ifrån oss våra friheter genom att göra oss till IoT-enheter.
Vem som helst kan testa om en vaccinerad person dyker upp som en Bluetooth-enhet på en smarttelefon. En MAC-adress (Media Access Control-address) är ett unikt serienummer som består av 12 tecken. 00:1B:44:11:3A:B7 är ett exempel. Kontakta NewsVoice om du får resultat (red anm).
Benito berättar att han testade patienter under eftermiddagarna i sin klinik när han arbetade ensam. Inte ens hans personal fanns närvarande. De var bara han i hela kliniken och han testade patienter som hade avtalad tid.
MAC-adresser dök upp och försvann allt eftersom patienter kom och gick
Eftersom en Bluetooth-enhet har kort räckvidd, normalt max 10-20 meter, kunde Benito enkelt studera om en patient på besök skickade signaler. För att eliminera felkällor bad Benito sina patienter att stänga av sina eventuella smarttelefoner och surfplattor. Han frågade om de var vaccinerade och vilka vacciner de tagit.
Dr Benito kunde snabbt konstatera att främmande MAC-adresser dök upp och försvann allt eftersom patienter kom och gick.
Vissa patienter var ackompanjerade av flera MAC-adresser (upp till 5 st) trots att de stängt av sina smarttelefoner etc. Undersökningen omfattade 137 personer varav 112 uppgav att de fått covidvaccin. De 25 patienter som inte tagit vaccinet var inte ackompanjerade av MAC-adresser. 86% av de vaccinerade gav utslag med MAC-adresser.
Dr Benito spekulerar om det går att interagera med den sändande enheten i en person som sänder en Bluetooth-signal. Han svarar att han inte vet, men att signalen defivitivt fungerar för att positionera en individ.
Rysk hackare och ”humane major histocompatibility complex”
NewsVoice fick tips om en rysk hackare som påstår sig ha hackat en databas med personer vaccinerade med det ryska ”vaccinet” Sputnik V. Databasen innehöll mängder med information om varje vaccinerad person. Här fanns data som: personnamn, vaccinationsdatum, vaccintyp, klinik, privat mail-adress och mycket mer. NewsVoice har inte kunnat bekräfta om dessa uppgifter stämmer.
Dr Luis Benito säger att han konsulterat experter på nanontechnologi, informatik och nanorobotar. De hävdar att MAC-adressen kan genereras i en interaktion mellan det injicerade materialet och genetiskt material i kroppen, men inte DNA utan HLA (humane major histocompatibility complex).
Läkaren misstänker att en viss del av injektionerna är placebo och därför inte sänder Bluetooth-signaler.
Text: Torbjörn Sassersson, NewsVoice
Relaterat
- Dr L. Benitos klinik: clinicabdb.com
https://www.google.com/search?q=neurovetenskap+foi&client=ms-android-motorola-rvo3&prmd=vin&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjH2q_T5Zj4AhVtRvEDHSogBWkQ_AUoAnoECAIQAg&biw=412&bih=804&dpr=1.75#imgrc=1w7G1Hlro2DK0M Läs om vad MUST FOI FRA håller på med sedan decennier tillbaka. Nazisterna med Mengele var den som började med strålning som vapen och sedan har allt bara fortsatt. Ladda ner PDF från FOI som heter ”Neurovetenskap” och hur dom vill kunna ”läsa tankar”. I deras PDF står det sedan såklart inte ett ord om hur dom redan använder dessa teknologier som nervvapen. Dom låser fast dessa mikrovågsvapen emot EEG på människor. ECHELON DARPA NATO NASA satelliter samt Stratobus och antenner skickar olika gigahertz och megahertz. SAAB Rapid 3D Mappning och SAAB Global Eye ihop med SAAB Mikrovågs ”Forskning”. Allt lanseras i en kontext av att ”kunna hjälpa och bota människor”.. så det ska se bra ut och låta vackert. Bofors HPM Blackout med FOI och FRA ser alla rörliga föremål i samhället och likt CCTV så låser dom fast detta emot oss människor eller ibland fåglar och andra djur och quadcopters etcetera. Plötsligt faller det ner hundratals fåglar döda och den oinsatte fattar inte hur detta går till. Hundratals fiskar plötsligt döda..samma ”Militärövning” och teknologier. Valar strandar.. luftvärn vs EEG. Havanna Syndromet och Targeted Individuals med miljoner civila utsatta och sedan tystas debatter av medier då journalister dels inte förstår teknologin samt har svårt att ta till sig att detta pågår, speciellt i ett land som Sverige som ofta vill låtsas vara ”Humanitärt” och andra vackra floskler. Cyber-Torture.com
https://www.google.com/search?q=neurovetenskap+foi&client=ms-android-motorola-rvo3&prmd=vin&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjH2q_T5Zj4AhVtRvEDHSogBWkQ_AUoAnoECAIQAg&biw=412&bih=804&dpr=1.75#imgrc=1w7G1Hlro2DK0M Läs om vad MUST FOI FRA håller på med sedan decennier tillbaka. Nazisterna med Mengele var den som började med strålning som vapen och sedan har allt bara fortsatt. Ladda ner PDF från FOI som heter ”Neurovetenskap” och hur dom vill kunna ”läsa tankar”. I deras PDF står det sedan såklart inte ett ord om hur dom redan använder dessa teknologier som nervvapen. Dom låser fast dessa mikrovågsvapen emot EEG på människor. ECHELON DARPA NATO NASA satelliter samt Stratobus och antenner skickar olika gigahertz och megahertz. SAAB Rapid 3D Mappning och SAAB Global Eye ihop med SAAB Mikrovågs ”Forskning”. Allt lanseras i en kontext av att ”kunna hjälpa och bota människor”.. så det ska se bra ut och låta vackert. Bofors HPM Blackout med FOI och FRA ser alla rörliga föremål i samhället och likt CCTV så låser dom fast detta emot oss människor eller ibland fåglar och andra djur och quadcopters etcetera. Plötsligt faller det ner hundratals fåglar döda och den oinsatte fattar inte hur detta går till. Hundratals fiskar plötsligt döda..samma ”Militärövning” och teknologier. Valar strandar.. luftvärn vs EEG. Havanna Syndromet och Targeted Individuals med miljoner civila utsatta och sedan tystas debatter av medier då journalister dels inte förstår teknologin samt har svårt att ta till sig att detta pågår, speciellt i ett land som Sverige som ofta vill låtsas vara ”Humanitärt” och andra vackra floskler. Cyber-Torture.com
Skanna dina vaxade vänner för att se om de blivit Blutetooth-enheter med macnummer (tips från NV-läsare):
Are You or Someone Around You Chipped? How to Find Out
https://rumble.com/vyqo9d-are-you-or-someone-around-you-chipped-how-to-find-out-3-25-22.html
Ställer det krav på utrustningen? iphone eller Samsung etc?
Hm, de som framför kritik mot artiklar får ofta snabb respons från NV, inte så sällan med ett hövligt ”Hej NN”, men en enkel fråga i en välvillig kommentar lämnas utan svar.
Och kanske skulle vi passa på och scanna valtalare ur vaxkabinettet…?
Har följande vision av den mäktige Zbigniew Brzezinski redan börjat att realiserats?
”Jag förutser en tid då vi kommer att ha medlen och därför oundvikligen frestelsen att manipulera alla människors beteende och intellektuella funktion genom miljö- och biokemisk manipulation av hjärnan.”
– Citat från boken ”Between two ages” av Zbigniew Brzezinski, publicerad1970.
https://www.azquotes.com/quote/654894
https://sv.wikipedia.org/wiki/Zbigniew_Brzezinski
Skanna dina vaxade vänner för att se om de blivit Blutetooth-enheter med macnummer (tips från NV-läsare):
Are You or Someone Around You Chipped? How to Find Out
https://rumble.com/vyqo9d-are-you-or-someone-around-you-chipped-how-to-find-out-3-25-22.html
Ställer det krav på utrustningen? iphone eller Samsung etc?
Hm, de som framför kritik mot artiklar får ofta snabb respons från NV, inte så sällan med ett hövligt ”Hej NN”, men en enkel fråga i en välvillig kommentar lämnas utan svar.
Och kanske skulle vi passa på och scanna valtalare ur vaxkabinettet…?
Har följande vision av den mäktige Zbigniew Brzezinski redan börjat att realiserats?
”Jag förutser en tid då vi kommer att ha medlen och därför oundvikligen frestelsen att manipulera alla människors beteende och intellektuella funktion genom miljö- och biokemisk manipulation av hjärnan.”
– Citat från boken ”Between two ages” av Zbigniew Brzezinski, publicerad1970.
https://www.azquotes.com/quote/654894
https://sv.wikipedia.org/wiki/Zbigniew_Brzezinski
Sitter i mammas och pappas hus förtillfället med min bonus farfar..
Varken mamma pappa eller jag är vaccinerade men farfar är det..
Artikeln dök upp i mitt flöde på Facebook och tänkte att jag provar, för skojs skull!
VIPS så dök upp en underlig enhet med en MAC – adress..
Känns lite obehagligt faktiskt, ska prova igen när farfar åker hem och se om den är kvar.
Sitter i mammas och pappas hus förtillfället med min bonus farfar..
Varken mamma pappa eller jag är vaccinerade men farfar är det..
Artikeln dök upp i mitt flöde på Facebook och tänkte att jag provar, för skojs skull!
VIPS så dök upp en underlig enhet med en MAC – adress..
Känns lite obehagligt faktiskt, ska prova igen när farfar åker hem och se om den är kvar.
Trodde att newsvoice var lite mer seriösa än så här… Beträffande sputnik-v så är det avfärdat av alla som har någon form av datorvana.
https://developer.tornevall.net/2021/07/19/russian-hacker-claims-to-have-found-as-leaked-5g-database-so-what-did-hal-turner-actually-break/
Tja, vi får se. Facit är inte klart ännu.
Trodde att newsvoice var lite mer seriösa än så här… Beträffande sputnik-v så är det avfärdat av alla som har någon form av datorvana.
https://developer.tornevall.net/2021/07/19/russian-hacker-claims-to-have-found-as-leaked-5g-database-so-what-did-hal-turner-actually-break/
Tja, vi får se. Facit är inte klart ännu.
På denna sida står det om den vaccin och optional rfid-tag teknologi som kanske ska användas eller har använts för att spåra användarna med en RFID/NFC tag med unikt serienummer med en app på en mobil i realtid.
Bilden tycks visa rf-id kretsen som är fullt synlig med blotta ögat.
Enligt videon har USAs försvarsdepartement 12/5 2020 beställt hundratals miljoner såna rf-id tags och sprutor
https://patriots4truth.org/2020/05/14/rfid-microchip-vaccine-injection-system-ready-to-go/
Vet ej om detta har att göra med det som diskuteras här om MAC-addresser men här nämner dom en mottagare av den brittiska imperieorden som belöning för metoder att göra injektioner säkra.
Eftersom jag ofta kommer in på brittiska imperiet är jag på min vakt mot såna som säger ’det dom tror att man vill höra’
Och sprutan Apiject beskrivs separat utan att rf-id tas upp så den personen kanske inte har specifikt med den optionella rf-id aspekten att göra(?)
Däremot verkar det helt trovärdigt att Blackrock och Vanguard som äger det mesta skulle stå bakom chip-teknologin.
Och dom är antagligen lika hårt knutna till brittiska imperiet i alla fall,,
Hallå Peter!
Bill Gates och Rockefeller vill implementera digitala ID-handlingar på miljarder människor
28 april 2020
Isac Boman
”Under flera års tid har en “allians” för projektet ID2020 bestående av bland annat Microsoft, Rockefeller Foundation och vaccinlobbyorganisationen Gavi haft som målsättning att alla världens människor ska kunna identifiera sig digitalt, med en identitetshandling som är giltig hela livet. Kritiker menar dock att den typ av ID-handlingar man efterlyser kommer att missbrukas för att kontrollera och övervaka människor.
I sitt manifest konstaterar ID2020 att det är en “universell mänsklig rättighet” att kunna identifiera sig och att vi lever i en digital era där den biten har blivit ännu viktigare. Trots detta, menar man, har över en miljard människor inga möjligheter att identifiera sig, något man säger sig vilja lösa genom att ta fram digitala id-handlingar som ska vara “tillgängliga” för alla.
Målsättningen att de identitetshandlingarna ska implementeras på alla människor i hela världen, även om man samtidigt för fram att det främst är fattiga människor och flyktingar som kan tänkas ha störst behov av dessa.”
https://bakomkulisserna.biz/2021/03/02/bill-gates-och-rockefeller-vill-implementera-digitala-id-handlingar-pa-miljarder-manniskor/
Hemliga agenter’s identitet får inte vara så lätt att ta reda på
För rätt pris kommer det säkert att vara möjligt att få en falsk ID-chip?
På denna sida står det om den vaccin och optional rfid-tag teknologi som kanske ska användas eller har använts för att spåra användarna med en RFID/NFC tag med unikt serienummer med en app på en mobil i realtid.
Bilden tycks visa rf-id kretsen som är fullt synlig med blotta ögat.
Enligt videon har USAs försvarsdepartement 12/5 2020 beställt hundratals miljoner såna rf-id tags och sprutor
https://patriots4truth.org/2020/05/14/rfid-microchip-vaccine-injection-system-ready-to-go/
Vet ej om detta har att göra med det som diskuteras här om MAC-addresser men här nämner dom en mottagare av den brittiska imperieorden som belöning för metoder att göra injektioner säkra.
Eftersom jag ofta kommer in på brittiska imperiet är jag på min vakt mot såna som säger ’det dom tror att man vill höra’
Och sprutan Apiject beskrivs separat utan att rf-id tas upp så den personen kanske inte har specifikt med den optionella rf-id aspekten att göra(?)
Däremot verkar det helt trovärdigt att Blackrock och Vanguard som äger det mesta skulle stå bakom chip-teknologin.
Och dom är antagligen lika hårt knutna till brittiska imperiet i alla fall,,
Hallå Peter!
Bill Gates och Rockefeller vill implementera digitala ID-handlingar på miljarder människor
28 april 2020
Isac Boman
”Under flera års tid har en ”allians” för projektet ID2020 bestående av bland annat Microsoft, Rockefeller Foundation och vaccinlobbyorganisationen Gavi haft som målsättning att alla världens människor ska kunna identifiera sig digitalt, med en identitetshandling som är giltig hela livet. Kritiker menar dock att den typ av ID-handlingar man efterlyser kommer att missbrukas för att kontrollera och övervaka människor.
I sitt manifest konstaterar ID2020 att det är en ”universell mänsklig rättighet” att kunna identifiera sig och att vi lever i en digital era där den biten har blivit ännu viktigare. Trots detta, menar man, har över en miljard människor inga möjligheter att identifiera sig, något man säger sig vilja lösa genom att ta fram digitala id-handlingar som ska vara ”tillgängliga” för alla.
Målsättningen att de identitetshandlingarna ska implementeras på alla människor i hela världen, även om man samtidigt för fram att det främst är fattiga människor och flyktingar som kan tänkas ha störst behov av dessa.”
https://bakomkulisserna.biz/2021/03/02/bill-gates-och-rockefeller-vill-implementera-digitala-id-handlingar-pa-miljarder-manniskor/
Hemliga agenter’s identitet får inte vara så lätt att ta reda på
För rätt pris kommer det säkert att vara möjligt att få en falsk ID-chip?
Både redaktören, Magnus, Josef och Björn Wiklund söker lösningar på hur man kan komma åt att påvisa om och vad det är som ger MAC-adresser.
Enklaste förklaringen är att dom har en mobil eller nåt men om den misstanke ni har att det är ngt i kroppen så kan man tillägga till Wiklunds resonemang att det behövs en liten fiber tex ~1cm som antenn för att få tillräckligt för att ladda en sån kondensator. Det är som rf-id
Och jag påstår inte bestämt att dom stoppar in sånt men om dom gör det i samband med vaccinering skulle det kanske vara möjligt att göra det utan att sköterskorna fattar att det sker.
Både ID-chippar och vaccin sker med kanyler så teoretiskt vore det tänkbart att det går att kombinera. Men isf är det minst en synlig fiber nånstans ytligt.
Magnus och Josef tar upp energikällor. Men det behövs inte om man har en sån antenn.
En energikälla som utnyttjar kroppens bioelektriska system kanske existerar men den är svår att miniatyrisera för även om det i princip finns spänningar i stil med 100mV så är impedansen hög ungefär som i sk cmos-teknologi . Så isf måste man använda stora mängder celler eftersom den typen av radioteknologi har låg impedans.
På 70-talet experimenterade dom med biobränsleceller som genererade ström med förbränning av kolhydrater som energikälla.
Även dom, om dom nu fungerar, måste vara så stora att dom är synliga för ögat.
Hej Peter!
Tanken att identifierade hemliga enheter är passerande personers mobiler grusas av att civila mobiltelefoner rimligtvis bör marknadsföra fabrikat i MAC-adresser
“The specified MAC address or manufacturer was not found in the database”
En ”Vaccin” försvarare hävdar dock att den visade MAC-adressen ändras till enhetens riktiga namn när ägaren till enheten accepterar begäran om Bluetooth-anslutning.”
Denna förklaringsmodell bör kontrolleras och rensas bort om detta är sant.
Repris om blodkärl som antenner
“Av särskilt intresse är emellertid de speciella antenneffekter som kan uppstå vid bestrålning. Ledande elektrolyter i nervceller kan t.ex. öka spänningsfallet över vissa cellmembran kraftigt och på samma sätt kan förhöjda spänningsfall uppstå i synapsen, d v s i kontaktytorna mellan nervtrådar och nervändar.
Här påverkas nervpulsen på olika sätt — fortplantas, blockeras o s v. Dessutom kan blodkärl tänkas utgöra magnetiska dipolantenner som alstrar höga spänningsfall över olika organ. På dessa sätt kan den infallande mikrovågsstrålningen förstärkas så att den tillåtna strålningsintensiteten på 1 mW/c m2 lokalt kan uppgå till 100 mW/cm2 . Därför bör verkningarna från mikrovågor noga undersökas. TS/2006-12-08″
https://web.archive.org/web/20100813085906/http://www.malfall.se/emf/FOA-1978.pdf
Både redaktören, Magnus, Josef och Björn Wiklund söker lösningar på hur man kan komma åt att påvisa om och vad det är som ger MAC-adresser.
Enklaste förklaringen är att dom har en mobil eller nåt men om den misstanke ni har att det är ngt i kroppen så kan man tillägga till Wiklunds resonemang att det behövs en liten fiber tex ~1cm som antenn för att få tillräckligt för att ladda en sån kondensator. Det är som rf-id
Och jag påstår inte bestämt att dom stoppar in sånt men om dom gör det i samband med vaccinering skulle det kanske vara möjligt att göra det utan att sköterskorna fattar att det sker.
Både ID-chippar och vaccin sker med kanyler så teoretiskt vore det tänkbart att det går att kombinera. Men isf är det minst en synlig fiber nånstans ytligt.
Magnus och Josef tar upp energikällor. Men det behövs inte om man har en sån antenn.
En energikälla som utnyttjar kroppens bioelektriska system kanske existerar men den är svår att miniatyrisera för även om det i princip finns spänningar i stil med 100mV så är impedansen hög ungefär som i sk cmos-teknologi . Så isf måste man använda stora mängder celler eftersom den typen av radioteknologi har låg impedans.
På 70-talet experimenterade dom med biobränsleceller som genererade ström med förbränning av kolhydrater som energikälla.
Även dom, om dom nu fungerar, måste vara så stora att dom är synliga för ögat.
Hej Peter!
Tanken att identifierade hemliga enheter är passerande personers mobiler grusas av att civila mobiltelefoner rimligtvis bör marknadsföra fabrikat i MAC-adresser
”The specified MAC address or manufacturer was not found in the database”
En ”Vaccin” försvarare hävdar dock att den visade MAC-adressen ändras till enhetens riktiga namn när ägaren till enheten accepterar begäran om Bluetooth-anslutning.”
Denna förklaringsmodell bör kontrolleras och rensas bort om detta är sant.
Repris om blodkärl som antenner
”Av särskilt intresse är emellertid de speciella antenneffekter som kan uppstå vid bestrålning. Ledande elektrolyter i nervceller kan t.ex. öka spänningsfallet över vissa cellmembran kraftigt och på samma sätt kan förhöjda spänningsfall uppstå i synapsen, d v s i kontaktytorna mellan nervtrådar och nervändar.
Här påverkas nervpulsen på olika sätt — fortplantas, blockeras o s v. Dessutom kan blodkärl tänkas utgöra magnetiska dipolantenner som alstrar höga spänningsfall över olika organ. På dessa sätt kan den infallande mikrovågsstrålningen förstärkas så att den tillåtna strålningsintensiteten på 1 mW/c m2 lokalt kan uppgå till 100 mW/cm2 . Därför bör verkningarna från mikrovågor noga undersökas. TS/2006-12-08″
https://web.archive.org/web/20100813085906/http://www.malfall.se/emf/FOA-1978.pdf
Alltså en typisk MAC-adress som kan komma från en person kan se ut så här:
00:1B:44:11:3A:B7
Vi måste lära oss hacka dem, så vi kan ta över dem och styra dem mot rosenbad!
Förlåt, men kunde inte låta bli. Jag har väl länge förstått att det skulle bli så här.
Om det här är sant är det ju så jävla tragiskt, och så jävla uppenbart ett övergrepp utan tidigare liknelse. Människor lär sig inte av historien.
Inte ens Judarna, bara några få som fortfarande minns.
https://www.youtube.com/watch?v=bKyssbejviA
Einch swei drei va66in polizei…
Om det stämmer att människor injicerats med ”Bluetooth”, varför inte testa att försöka hacka det? ”Incjitatet” har väl knappast en brandvägg?
Borde gå att slå ut dem med starka magneter också? Men vad som händer med vaccinisten då vet man väl inte.
https://www.bitchute.com/video/Yq7tpAMs8z6p/
teknik från 2007 ”zappa”
Puls av mikrovågor stoppar biltjuv
https://www.nyteknik.se/digitalisering/puls-av-mikrovagor-stoppar-biltjuv-6412038
Jag testade nu på lunchen när jag gick till ett kebabställe. De har en lucka ut mot gatan och servering innanför. Det satt väl 5-8 pers där inne, såg inte alla. Jag stannade utanför och fick upp 3 st namngivna adresser (lasses iphone typ) med telefonicon på, sen fick jag upp 2-3 icke namngivna med bluetoth icon framför. (2-3 för de kom och gick och jag vet inte om det var samma som dök upp 2 gånger.). Jag vet inte vad detta varifrån, det kanske kan ha varit ifrån kassan eller nått annat. Jag skall undersöka detta mer. Försöka få tag i nån som är vaxxad och testa med avstånd och gå närmre.
Edit: OBS det var INTE klassiska mac-adresser dock, Utan text/sifferkombinationer på runt 10 tecken.
Alltså en typisk MAC-adress som kan komma från en person kan se ut så här:
00:1B:44:11:3A:B7
Vi måste lära oss hacka dem, så vi kan ta över dem och styra dem mot rosenbad!
Förlåt, men kunde inte låta bli. Jag har väl länge förstått att det skulle bli så här.
Om det här är sant är det ju så jävla tragiskt, och så jävla uppenbart ett övergrepp utan tidigare liknelse. Människor lär sig inte av historien.
Inte ens Judarna, bara några få som fortfarande minns.
https://www.youtube.com/watch?v=bKyssbejviA
Einch swei drei va66in polizei…
Om det stämmer att människor injicerats med ”Bluetooth”, varför inte testa att försöka hacka det? ”Incjitatet” har väl knappast en brandvägg?
Borde gå att slå ut dem med starka magneter också? Men vad som händer med vaccinisten då vet man väl inte.
https://www.bitchute.com/video/Yq7tpAMs8z6p/
teknik från 2007 ”zappa”
Puls av mikrovågor stoppar biltjuv
https://www.nyteknik.se/digitalisering/puls-av-mikrovagor-stoppar-biltjuv-6412038
Jaa det som är svårt är inte att ha ett så litet chip att det inte skulle kunna injiceras men redan nu finns ju chip som kan opereras in under huden…. finns ju för att inte behöva batteri inombords sätt att ladda en kondensator som finns inuti… svårigheten är väl just att energin behöver komma från en enhet nära….. att skicka 2GHz signal kräver ju lite energi finns ju NFC på mobilerna som fungerar endast nära….. gissar att det är detta som finns i bilen låsen där för där är närheten en nödvändighet….. så tanken är klar men jag förstår inte varför man behöver Bluetooth då NFC skulle vara enklare och kräva mindre energi….. samtidigt om man kan ladda mobiler sladdlöst med en verkningsgrad på 60-70% så kan man väl göra sak samma med chip under skinnet…. just storleken där menar en spruta har ett ganska litet hål… de gamla hade ju rejälare iofs men dessa används väl inte subkutant… kanske aldig gjort ens…. så för att repetera: inte osannolikt som koncept MEN väldigt osannolikt att man kopplar Bluetooth direkt till pat……
Hallå Björn!
Vi får ej glömma att människan är uppbyggd av elektriska celler på 0,7 volt!
Kan det vara så illa att denna energi hos levande ”vaccinerade” räcker till standby och viss information oavsett om personen varit uppkopplade till ”nätet” eller ej?
Vad är elvolymen i din människokropp ?!
https://www.brucelipton.com/sv/what-are-the-volts-electricity-your-human-body/
Människans kropp genererar fullgott med energi för att driva de typer av teknik som efterfrågas. Bara man förstår att utvinna den. Bluetooth är nog bara en praktisk lösning, om det nu är så, då alla system för att ”ansluta” till personen redan finns hos myndigheter osv.
Så nu är vi Bluetooth signaler när vi kommer nära en källa till dessa signaler som kan generera en interaktion mellan det injiserade materialet och det genetiska materialet i kroppen! HLA – ruskigt !!!
Och, vem äger ens kropp i slutändan? Vad blir definitionen på en mänsklig kropp för att passa in i definitionen på mänskliga rättigheter.
Jag testade nu på lunchen när jag gick till ett kebabställe. De har en lucka ut mot gatan och servering innanför. Det satt väl 5-8 pers där inne, såg inte alla. Jag stannade utanför och fick upp 3 st namngivna adresser (lasses iphone typ) med telefonicon på, sen fick jag upp 2-3 icke namngivna med bluetoth icon framför. (2-3 för de kom och gick och jag vet inte om det var samma som dök upp 2 gånger.). Jag vet inte vad detta varifrån, det kanske kan ha varit ifrån kassan eller nått annat. Jag skall undersöka detta mer. Försöka få tag i nån som är vaxxad och testa med avstånd och gå närmre.
Edit: OBS det var INTE klassiska mac-adresser dock, Utan text/sifferkombinationer på runt 10 tecken.
Jaa det som är svårt är inte att ha ett så litet chip att det inte skulle kunna injiceras men redan nu finns ju chip som kan opereras in under huden…. finns ju för att inte behöva batteri inombords sätt att ladda en kondensator som finns inuti… svårigheten är väl just att energin behöver komma från en enhet nära….. att skicka 2GHz signal kräver ju lite energi finns ju NFC på mobilerna som fungerar endast nära….. gissar att det är detta som finns i bilen låsen där för där är närheten en nödvändighet….. så tanken är klar men jag förstår inte varför man behöver Bluetooth då NFC skulle vara enklare och kräva mindre energi….. samtidigt om man kan ladda mobiler sladdlöst med en verkningsgrad på 60-70% så kan man väl göra sak samma med chip under skinnet…. just storleken där menar en spruta har ett ganska litet hål… de gamla hade ju rejälare iofs men dessa används väl inte subkutant… kanske aldig gjort ens…. så för att repetera: inte osannolikt som koncept MEN väldigt osannolikt att man kopplar Bluetooth direkt till pat……
Hallå Björn!
Vi får ej glömma att människan är uppbyggd av elektriska celler på 0,7 volt!
Kan det vara så illa att denna energi hos levande ”vaccinerade” räcker till standby och viss information oavsett om personen varit uppkopplade till ”nätet” eller ej?
Vad är elvolymen i din människokropp ?!
https://www.brucelipton.com/sv/what-are-the-volts-electricity-your-human-body/
Människans kropp genererar fullgott med energi för att driva de typer av teknik som efterfrågas. Bara man förstår att utvinna den. Bluetooth är nog bara en praktisk lösning, om det nu är så, då alla system för att ”ansluta” till personen redan finns hos myndigheter osv.
Så nu är vi Bluetooth signaler när vi kommer nära en källa till dessa signaler som kan generera en interaktion mellan det injiserade materialet och det genetiska materialet i kroppen! HLA – ruskigt !!!
Och, vem äger ens kropp i slutändan? Vad blir definitionen på en mänsklig kropp för att passa in i definitionen på mänskliga rättigheter.
Kan vi förvänta oss att kommande uppdateringar av Android etc filtrerar bort alla MAC-adresser som inte hör till smarttelefoner etc?
Flera personer har hört av sig och de skriver att de kan plocka upp upp MAC-adresser när personer kommer och går.
På MAC-adressen så ska de 6 första vara tillverkarens specifika kombination och de 6 sista specifikt för själva enheten.
Här kan man söka på på tillverkare via MAC-adress.
https://www.ipchecktool.com/tool/macfinder
Har själv ingen smarttelefon men det skulle ju kunna vara idé att söka efter tillverkare på de mer udda MAC-adresserna utan produktnamn och se vad det visar.
relaterat bakåt
Människan får egen streckkod – Holger Nilsson
Publicerad oktober 2003
Rubriken ovan är från datatidningen PC för alla, septembernumret för i år.
https://flammor.com/tidstecken/artike1.jpg
Återigen får vi en påminnelse om teknikens snabba utveckling genom denna datatidning. Den skriver om hur företaget Applied Digital Solutions vill ge oss varsin unik streckkod. Det handlar om en liten krets som skall sättas in under en människans skinn, som sedan genom radiovågor som sänds ut identifierar individen. Tidningen skriver vidare att genom detta så är människan alltid spårbar. Det börjar verkligen likna storebrorssamhället, eller för att inte säga det antikristliga kontrollsamhället som Bibeln varnar för. Tiden för detta verkar komma allt närmare. Det är sannerligen dags att vakna upp och inse vilken tid vi lever i.
https://flammor.com/mnniskan-fr-egen-streckkod-holger-nilssonnbsp–p539.html
2015
Vad kan man göra med ett VeriChip? 27 februari 2015 ·
Just det. VeriChip som bytte namn till PositiveID (psidcorp.com). Företaget avvecklades 2018 efter att finansiärer hoppat av men verkar ha en ”beef” med SEC.gov
Delray Beach diagnostic equipment company lays off staff, looks to sell assets
https://www.bizjournals.com/southflorida/news/2018/07/26/delray-beach-diagnostic-equipment-company-lays-off.html
https://www.sec.gov/litigation/admin/2020/34-88480.pdf
På en av Henry Makows sidor finns det en skärmdump med ett antal MAC-adresser som artikelförfattaren tyckte var märkliga, om skärmdumpen nu då är korrekt.
https://www.henrymakow.com/2021/09/the-jabbed-connect-to-bluetooth.html
Jag kollade upp dessa MAC-adresser på ipchecktool för att få reda på tillverkare. Det här är vad sajten visade.
2D:7C:11:3E:5C:5A # (se fotnot)
C0:28:8D:48:9A:58 Logitech, Inc
1D:EC:A8:28:A3:34 #
04:FE:C6:38:79:F2 #
27:AE:0A:A6:A7:6B #
0A:30:CD:40:C6:6B #
2F:5F:61:37:AC:51 #
44:40:0F:06:95:B1 #
4A:F0:AF:76:47:46 #
7D:CD:A5:90:04:20 #
Alla # markerade adresser gav följande resultat: ”The specified MAC address or manufacturer was not found in the database”.
Om det här är korrekt så kan det ju vara något att gräva vidare i.
Helt i linje med planen att införa total kontroll och ett slaverisamhälle. Det förklarar också den hysteriska kampanjen för sprutorna. Artikeln belyser högst troligen en av de främsta egenskaperna sprutorna har. Det är sofistikerad teknik, och Gud vet vad mer för makabra egenskaper som kommer lyftas fram. Skulle inte förvåna mig om innehållet kan programmeras eller påverkas för att eliminera folk. Lägg därtill infertilitet. Hur fasansfulla existenser ligger bakom det här?
När den breda allmänheten vaknar upp kanske tekniken kommer användas mot dem för att skydda politiker, myndighetspersoner och andra som dansat efter Horn-Pers pipa. Det framstår allt tydligare varför etablissemanget aldrig överlever det här.
Det är ju det som är meningen. Parasiterna i etablissemanget är målet. De riktiga människorna fortsätter som vanligt och bygger vidare. Horn-Per liksom Lucifer var de ytterligheter som alltid skapar skillnad och detta är ett paradigmskifte. Love you all. Smile.
I kommentarerna kommer upp att man har nån sorts signering ”I VACCINERINGEN”
Kan det inte vara så här i stället att det är en signering I SAMBAND med vaccineringen.
Och när man tar en ny dos uppdaterar dom bara elektroniskt den idchip som dom tidigare har stoppat in under huden. Det kan göras med en kanyl som ’injicerar’ chipen.
Då behövs inget krångel med ngn avancerad molekyl som skulle vara fallet om man behövde ha informationen i själva vaccinet.
Om det verkligen kommer MAC-addresser från inuti kroppen så kan det vara en id-chip som inte finns i vaccinet utan nånstans ytligt.
Hur ser en sån chip ut?
Den måste vara synlig för blotta ögat om man vet var den finns. Men den kan kanske göras ganska tunn som en fiber nån cm lång
”The world’s smallest and thinnest RFID tags were introduced Tuesday by Hitachi. Tiny miracles of miniaturization, these RFID chips (Radio Frequency IDentification chips) measure just 0.05 x 0.05 millimeters.”
https://www.livescience.com/4372-scary-small-tracking-chip-size-dust-grain.html
Kan de fixa till någon sorts antenn till det här borde det väl öka räckvidden.
”Vaccin”nålarna är av det lite grövre slaget men inte lika grova som för äldre RFID-injektioner.
Jag vet Peter att du hållit på med detta under många år liksom jag. En vild tanke jag fick nu var att man håller på med ID via de produkter som man köper i form av kläder. Betala med kortet när kassan läser av ocr så blir det fullkoll. Möjligtvis lite övermaga som teori för Torbjörn även om det kanske är fakta.
Jag instämmer i att dom använder sånt. Det är ju en modernare variant av de stöldlarmchipar dom länge haft i affärer och i böcker på bibliotek.
Den moderna varianten rymmer mer dataminne än de äldre.
https://m.youtube.com/watch?v=0xtlzpq7YU8 NASA DARPA NATO MUST och SÄPO kallar detta för ”The Internet Of bio and nano things” samt ”The internet Of Things”. SMART Grid och BCI Body Computer Interface. Det är olagligt att experimentera på människor samt att ni som inte är Targeted Individuals tortyrutsatta, naivt tänker att alla offer för detta”bara hittar på” eller ”vittnar om att dom är utsatta för konstiga teknologier”. Biolabb med MUST och FOI i en kontext av”Forskning” och ”Neurovetenskap”.
Har också hört att Microsoft har registrerat ett patent i augusti 2021 om nanoteknik i kroppen som sänder information om kroppstemperatur, hjärtfrekvens och GPS position. Det ligger ju i linje med denna artikel. Man tycker ju att de borde fråga om lov innan de injicerar nanoteknik i kroppen på folk.
De industriproducerade livsmedlen kan ju i princip innehålla precis vad som helst. Vem skulle kontrollera detta. Livsmedelsverket? LOL
Kan vi förvänta oss att kommande uppdateringar av Android etc filtrerar bort alla MAC-adresser som inte hör till smarttelefoner etc?
Flera personer har hört av sig och de skriver att de kan plocka upp upp MAC-adresser när personer kommer och går.
På MAC-adressen så ska de 6 första vara tillverkarens specifika kombination och de 6 sista specifikt för själva enheten.
Här kan man söka på på tillverkare via MAC-adress.
https://www.ipchecktool.com/tool/macfinder
Har själv ingen smarttelefon men det skulle ju kunna vara idé att söka efter tillverkare på de mer udda MAC-adresserna utan produktnamn och se vad det visar.
relaterat bakåt
Människan får egen streckkod - Holger Nilsson
Publicerad oktober 2003
Rubriken ovan är från datatidningen PC för alla, septembernumret för i år.
https://flammor.com/tidstecken/artike1.jpg 
Återigen får vi en påminnelse om teknikens snabba utveckling genom denna datatidning. Den skriver om hur företaget Applied Digital Solutions vill ge oss varsin unik streckkod. Det handlar om en liten krets som skall sättas in under en människans skinn, som sedan genom radiovågor som sänds ut identifierar individen. Tidningen skriver vidare att genom detta så är människan alltid spårbar. Det börjar verkligen likna storebrorssamhället, eller för att inte säga det antikristliga kontrollsamhället som Bibeln varnar för. Tiden för detta verkar komma allt närmare. Det är sannerligen dags att vakna upp och inse vilken tid vi lever i.
https://flammor.com/mnniskan-fr-egen-streckkod-holger-nilssonnbsp–p539.html
2015
Vad kan man göra med ett VeriChip? 27 februari 2015 ·
Just det. VeriChip som bytte namn till PositiveID (psidcorp.com). Företaget avvecklades 2018 efter att finansiärer hoppat av men verkar ha en ”beef” med SEC.gov
Delray Beach diagnostic equipment company lays off staff, looks to sell assets
https://www.bizjournals.com/southflorida/news/2018/07/26/delray-beach-diagnostic-equipment-company-lays-off.html
https://www.sec.gov/litigation/admin/2020/34-88480.pdf
På en av Henry Makows sidor finns det en skärmdump med ett antal MAC-adresser som artikelförfattaren tyckte var märkliga, om skärmdumpen nu då är korrekt.
https://www.henrymakow.com/2021/09/the-jabbed-connect-to-bluetooth.html
Jag kollade upp dessa MAC-adresser på ipchecktool för att få reda på tillverkare. Det här är vad sajten visade.
2D:7C:11:3E:5C:5A # (se fotnot)
C0:28:8D:48:9A:58 Logitech, Inc
1D:EC:A8:28:A3:34 #
04:FE:C6:38:79:F2 #
27:AE:0A:A6:A7:6B #
0A:30:CD:40:C6:6B #
2F:5F:61:37:AC:51 #
44:40:0F:06:95:B1 #
4A:F0:AF:76:47:46 #
7D:CD:A5:90:04:20 #
Alla # markerade adresser gav följande resultat: ”The specified MAC address or manufacturer was not found in the database”.
Om det här är korrekt så kan det ju vara något att gräva vidare i.
Helt i linje med planen att införa total kontroll och ett slaverisamhälle. Det förklarar också den hysteriska kampanjen för sprutorna. Artikeln belyser högst troligen en av de främsta egenskaperna sprutorna har. Det är sofistikerad teknik, och Gud vet vad mer för makabra egenskaper som kommer lyftas fram. Skulle inte förvåna mig om innehållet kan programmeras eller påverkas för att eliminera folk. Lägg därtill infertilitet. Hur fasansfulla existenser ligger bakom det här?
När den breda allmänheten vaknar upp kanske tekniken kommer användas mot dem för att skydda politiker, myndighetspersoner och andra som dansat efter Horn-Pers pipa. Det framstår allt tydligare varför etablissemanget aldrig överlever det här.
Det är ju det som är meningen. Parasiterna i etablissemanget är målet. De riktiga människorna fortsätter som vanligt och bygger vidare. Horn-Per liksom Lucifer var de ytterligheter som alltid skapar skillnad och detta är ett paradigmskifte. Love you all. Smile.
I kommentarerna kommer upp att man har nån sorts signering ”I VACCINERINGEN”
Kan det inte vara så här i stället att det är en signering I SAMBAND med vaccineringen.
Och när man tar en ny dos uppdaterar dom bara elektroniskt den idchip som dom tidigare har stoppat in under huden. Det kan göras med en kanyl som ’injicerar’ chipen.
Då behövs inget krångel med ngn avancerad molekyl som skulle vara fallet om man behövde ha informationen i själva vaccinet.
Om det verkligen kommer MAC-addresser från inuti kroppen så kan det vara en id-chip som inte finns i vaccinet utan nånstans ytligt.
Hur ser en sån chip ut?
Den måste vara synlig för blotta ögat om man vet var den finns. Men den kan kanske göras ganska tunn som en fiber nån cm lång
”The world’s smallest and thinnest RFID tags were introduced Tuesday by Hitachi. Tiny miracles of miniaturization, these RFID chips (Radio Frequency IDentification chips) measure just 0.05 x 0.05 millimeters.”
https://www.livescience.com/4372-scary-small-tracking-chip-size-dust-grain.html
Kan de fixa till någon sorts antenn till det här borde det väl öka räckvidden.
”Vaccin”nålarna är av det lite grövre slaget men inte lika grova som för äldre RFID-injektioner.
Jag vet Peter att du hållit på med detta under många år liksom jag. En vild tanke jag fick nu var att man håller på med ID via de produkter som man köper i form av kläder. Betala med kortet när kassan läser av ocr så blir det fullkoll. Möjligtvis lite övermaga som teori för Torbjörn även om det kanske är fakta.
Jag instämmer i att dom använder sånt. Det är ju en modernare variant av de stöldlarmchipar dom länge haft i affärer och i böcker på bibliotek.
Den moderna varianten rymmer mer dataminne än de äldre.
https://m.youtube.com/watch?v=0xtlzpq7YU8 NASA DARPA NATO MUST och SÄPO kallar detta för ”The Internet Of bio and nano things” samt ”The internet Of Things”. SMART Grid och BCI Body Computer Interface. Det är olagligt att experimentera på människor samt att ni som inte är Targeted Individuals tortyrutsatta, naivt tänker att alla offer för detta”bara hittar på” eller ”vittnar om att dom är utsatta för konstiga teknologier”. Biolabb med MUST och FOI i en kontext av”Forskning” och ”Neurovetenskap”.
Den självutnämnda s.k. ”elitens” mindset tål att upprepas.
”The technotronic era involves the gradual appearance of a more controlled society. Such a society would be dominated by an elite, unrestrained by traditional values. Soon it will be possible to assert almost continuous surveillance over every citizen and maintain up-to-date complete files containing even the most personal information about the citizen. These files will be subject to instantaneous retrieval by the authorities.”
och
”Speaking of a future at most only decades away, an experimenter in intelligence control asserted, “I foresee a time when we shall have the means and therefore, inevitably, the temptation to manipulate the behavior and intellectual functioning of all the people through environmental and biochemical manipulation of the brain.”
Zbigniew Brzezinski
Just finns inga sk Eljitjer men endast ’elit’massmördate o pizzgatesjukliingar. pissinger o brepisscjnky var tvillingar i ’synen’ på Mänskligheten;; ’dessa’ två o ’de’ andra packen ska betala dyrt för att ’de’ kallat o kallar Oss för ’worthless eaters’ o att Vi ’ska’ ’tjäna’ ’dem’
Stämmer bra med senaste James Bond-filmen.
Även 2015
SPECTRE | “I kill people… small world eh?”
https://www.youtube.com/watch?v=O-Y8-1esSLI
Fy fan………
Har också hört att Microsoft har registrerat ett patent i augusti 2021 om nanoteknik i kroppen som sänder information om kroppstemperatur, hjärtfrekvens och GPS position. Det ligger ju i linje med denna artikel. Man tycker ju att de borde fråga om lov innan de injicerar nanoteknik i kroppen på folk.
De industriproducerade livsmedlen kan ju i princip innehålla precis vad som helst. Vem skulle kontrollera detta. Livsmedelsverket? LOL
Detta slår ju alla skräckscenarier Allahelgonahelger kan bjuda på.
MOD (e) RNA, inte Mode
Intressant tanke Fredrik!
Mode är ju ja faktiskt det engelska ordet för läge eller status!
relaterat
Så hittar du din MAC-adressAlla nätverksanslutna enheter har en MAC-adress, men hur hittar man den och vad används den till? Här får du alla svar.
https://pctidningen.se/internet/natverk/sa-hittar-du-din-mac-adress
Sitter på ett fik i ett innecentrum och slog på blåtand och det dök upp Mac-adresser (utan produktmnamn) som sedan bara försvann – kanske en vaxxare passerade?
Kan inte det vara människor som går förbi med laptop eller annan enhet påslagen?
Har läst om det här med Bluetooth och MAC-adresser på ett par olika ställen. Tjatade själv om nanoteknik i det s.k. ”vaccinet” för lätt ett år sedan även om jag inte kunde specificera exakt teknik. Men det behövs inte heller om man ändå fattat det grundläggande konceptet.
Hittade inte den ryske hackerns originaluppladdning men här är en återuppladdning av vad han ska ha haft för sig.
RUSSIAN HACKER FIND VACCINE DATA BASE
https://www.bitchute.com/video/Ic0Zd9T4nrRH/
Lite längre variant i fall en av dem försvinner.
mirror!! Hacker finds vaccine data base real time information
https://odysee.com/@FEEbbyLaraBE:3/supreme-bewildered-heron:7
Om det med MAC-adress stämmer så finns det en hel del unika adresser.
”En MAC-adress eller Media Access Control-adress är en unik identifierare för varje nätverkskort. MAC-adresserna består av 6 bytes, som var och en har åtta bitar. Dessa i sin tur har två möjliga positioner, vilket gör att det finns 2(upphöjt till)48 eller 281 474 976 710 656 möjliga MAC-adresser.”
https://sv.wikipedia.org/wiki/MAC-adress
OK för att det kan finnas ngn sorts makromolekyl som säger ngt unikt om vad man injicerats med.
Men hur läser man av det minnet trådlöst utifrån? Det måste såvitt jag förstår ske genom att det existerar ett radiofrekvensgränssnitt i kroppen som läser av det.
Hydrogelen i ”vaccinet” har visat sig forma ett kristallint nät som har en struktur som ser ut som en massa småantenner. Där varje liten enskild antenn kanske inte är stor nog men nätet i sig tillsammans med någon makromolekyl, chipp eller annan nanoteknik är ju i sig inte det viktiga. Jag tänker ändå inte delta så jag har ingen förkärlek för någon speciell teknik. Vill bara förstå vad jag ser.
Chockerande uppgifter som bekräftar tidigare misstankar. Ska ännu en ”konspirationsteori” visa sig vara sann?
År 2019 undertecknade Trump en executive order om vacciner som bland annat skulle innehålla ”self-assembling nanoparticle vaccines” se 7:10 in i Dr Martins senaste föredrag: https://www.bitchute.com/video/1KTfnuCz7J6v/
Några exempel:
Science paper documents “self-assembled magnetic nanosystems” for cybernetic biocircuitry interface and control systems in humans, including “DNA hydrogel” tech
https://patriotdailypress.org/2021/07/20/its-real-science-paper-documents-self-assembled-magnetic-nanosystems-for-cybernetic-biocircuitry-interface-and-control-systems-in-humans-including-dna-hydrogel-tech/
Videos Reveal Pfizer Vaccine Contains Self-Assembling Graphene Oxide Nanoparticles
https://winepressnews.com/2021/08/28/death-shot-videos-reveals-pfizer-vaccine-contains-self-assembling-graphene-oxide-nanoparticles/
Det har antagligen ingenting med det tekniska som du skriver att göra. Bill Gates har ju sen länge låtit förstå att folk ska chippas för att man ska kunna påvisa att dom vaccinerats.
Såna implantat är förmodligen fullt synliga för ögat om man tittar efter vad som finns strax under huden.
Allt snack om nano är desinformation.
Det följer av att man inte kan interagera med radiosignaler från så små saker.
Och selfassembling dvs nånting scifiartat inne i blodet (för nån annanstans än kroppsvätskorna kan dom ju inte koppla ihop sig) kommer att hamna där bluetooth signaler får svårare att nå ut.
Strax under huden däremot är det ganska torrt.
Eliterna vill leda er uppmärksamhet bort från sån teknologi som kan påvisas med elektroniska mätningar och få folk att tro att det finns sånt som inte kan påvisas.
Men om det kommer upp som en Bluetooth-enhet med MAC-adress så kan det påvisas via elektroniska mätningar. Du är ju helt ologisk i ditt resonemang.
Nej jag menar ju att den kan elektroniskt påvisas på sin plats om den verkligen finns INUTI kroppen
I en annan tråd skrev du att grafenoxid i ”vaccinet” inte var möjligt eftersom blodet då skulle klumpa sig. Det är konstigt att du, som utger dig för att vara vår tids universalgeni à la Leonardo Da Vinci, helt har missat alla rapporterade blodproppar i allt från hjärna, lungor, mage ned till mikroproppar i kapillärerna. Du är så full av BS att det blir helt omöjligt att ta dig på allvar.
Jag noterar att du är hånfull och nedlåtande
och jag tar illa upp.
Du vill frysa ut mig.
Du tycks anse att grafenoxid ger blodproppar.
Isf bekräftar det ju att det inte funkar som ett sätt att skapa nån sorts antennätverk vilket ju var orsaken till att jag invände mot iden med grafennätverk som du då inte tolererade att jag ifrågasatte.
Även då var du föraktfull och jag tog illa upp.
Men jag har sett andra med större kunskap i ämnet som anger andra förklaringar till blodpropparna.
Och jag har ingen bestämd åsikt om det
Hur kan du ta till dig av andra med större kunskap i ämnet som anger andra förklaringar till blodproppar; när du för ett par dagar sedan inte ens var medveten om dessa proppar; trots dina så tvärsäkra uttalanden om dem? Verkar som om du i dina så tvärsäkra uttalanden ändå har en del kunskapsluckor.
Hur du sen upplever att jag ser igenom din BS och inte accepterar dina så tvärsäkra uttalanden inom sånt som inte ens är ditt eget ämnesområde är faktiskt inte mitt problem, utan det är ditt.
Du försöker ju agera som statens ”sansade röst” i alternativmedia där du kör precis samma linje varvat med lite långa textmassor om det brittiska imperiet.
Om du sen är stamanställd psy-op eller deltidare i sossarnas trollarmé spelar mindre roll, då din medvetna desinformation är så uppenbar. Så det är din desinformation som är det verkliga problemet och inte reaktionen på den.
Kan det vara så att du är ett troll med uppgift att frysa ut mig därför att jag i motsats till de flesta andra INTE underblåser van-föreställningar?
Ett troll bedriver utfrysning och kallar rationella argument för BS
Och jodo jag visste att det förekom blodproppar. Men det handlade om en enligt mig felaktig teori om grafennätverk som användes för att styra folks hjärnor och du ville inte att det skulle kritiseras.
Du hävdade att det inte kunde vara grafenoxid i ”vaccinet” eftersom det skulle få blodet att klumpa sig. Med detta så tvärsäkra påstående så visade du bara att du antingen medvetet for med osanning eller var totalt omedveten om alla förekommande blodproppar. Vilket betyder att du medvetet eller omedvetet spred desinformation med ditt irrationella argument. Punkt.
Sen uppvisar du själv inte den ”ödmjukhet” du efterfrågar hos andra, så du kanske borde försöka leda med exempel istället för att klaga. För övrigt så dyker du inom vissa ämnesområden upp som gubben i lådan och börja sprida dina s.k. ”sanningar” genom att tvärsäkert påstå att precis alla utom du själv har fel. När någon av dessa andra sen opponerar sig tar du illa vid dig och känner dig utfryst. Här kan man ju faktiskt misstänka att du nu varit inne och nosat inom ämnesområdet psykologi och mycket snart kommer du nog även vara självutnämnde expert inom det området.
Så det är nog du som faktiskt är trollet PG och ett smått gnälligt sådant.
Ahhså, man blir ju bara matt av läsa ditt kwetch, du kw precis som ’de’ gör när ’de’ inte får som ’de’ ’vill’. O sedan skyller ’de’ på Omgivningen för de fel ’de’ själva har lärt sig bemästra till i princip fulländning. Är ’du’ en av ’dem’
Hehe, du e då otrolig, som jag nämnt tidigare. ’du’ är där med ’ditt’ ordmångleri. Begriper ’du’ inte att Folk förstår. Antingen väljer ’du’ var ’du’ vill befinna ’dig’ på vilken sida av linjen, el.. Ex nämner du ’eliterna’ med stort E,, bara det..(viisst du började en ny mening med stor bokstav..så). Det finns öht inga sk eliter, bara ’de’ som tror ’de’ är det, och ’de’ är inget inget annat än massmördare..capice
Peter prova ta en hederlig gammal radio och gå dit där det är dålig mottagning. Eller om du får dåligt ljud. Sen håller du med fingrarna runt toppen på antennen och voila så har du fått bra mottagning.
Sen kan du ju fundera lite på varför.
Det stämmer och det beror helt enkelt på att kroppens brytningsindex är högt och gör att våglängden inuti kroppen är mkt kortare än i luften. Det gör att kroppens storlek är en bättre antenn än en koppartråd av samma längd utanför kroppen.
Men vad har det med ämnet att göra?
Om jag förstår dig rätt så ändrar alltså kroppen ”våglängd” på signalen pga sitt ”högre brytningsindex”, men radion tar fortfarande emot signalen på den frekvens, dvs våglängd, som radion är inställd på?
Jag har sagt det förut, jag blir inte klok på dig.
Kanske är du bara lite för intelligent för mig?
Eller så diggar du bara att trolla?
En människa är alltså en utmärkt antenn?
Men kan samtidigt inte fungera som en antenn?
Men om antennen är inuti kroppen borde även kroppen kunna förstärka den antennen på samma sätt som den förstärker en koppartråd på utsidan.
Graphene antenna
https://en.wikipedia.org/wiki/Graphene_antenna
Analysis of Graphene Antenna Properties for 5G Applications
Thus, it was proved that graphene materials can be applied in 5G.
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/31698830/
Vi är antenner. När jag jobbade i branschen med dåvarande tv-antenner i början av 1970-talet så kunde jag hålla koaxialkabeln i munnen och samtidigt vrida på kroppen för att se hur vi skulle rikta takantennerna. Ibland var man tvungen att ta in en reflex för att få den bästa bilden. Det var ju inför OS 1972 så det var viktigt. Det var alltid kul att skoja med kunderna. Vår förmåga att ta emot signaler ökar givetvis med ökande frekvens. Bluetooth på mikrovågsfrekvensen 2.4 GHz är ett gränsvärde som man inte ska gå över. Sk universell bakgrundsstrålning. Det som sker nu är att elektronik kommunicerar på frekvenser över den vilket innebär att vi inte längre kan styra våra egna medvetanden utan hamnar i en mental soppa. Shit happens.
Hur menar du inte styra över våra medvetanden?
Tekniken kontrollerar våra hjärnvågor, och således våra medvetanden. Herr Ahlbom (Mr All Doom) Gud vetenskapen han själv visade redan i slutet på 90 talet att mobilstrålning stör människans sömn.
Förenklat, generaliserat, och lite överdrivet sagt. Så människan kommer aldrig längre ner i djupsömn, och aldrig upp i full vakenhet.
Alla väntar på när vi ska kopplas upp mot ”The Matrix”. Vi bor redan i den….
https://www.google.com/search?q=the+matrix+deciphered&source=lmns&bih=804&biw=412&client=ms-android-motorola-rvo3&prmd=ivn&hl=sv&sa=X&ved=2ahUKEwiy_vH995j4AhVTwyoKHZKnDPUQ_AUoAHoECAAQAw Du borde läsa Dr Robert Duncan ”The Matrix Deciphered”. Han har jobbat med dessa nervvapen i hela sitt liv och försöker idag istället hjälpa civila offer för dessa. Professor Olle Johansson på Karolinska sjukhuset slog larm om just dessa teknologier varpå han sedan vart utsatt för CointelPro med mobbning och utfrysning och avsked. Gissa varför just han blev utsatt.. Svaret är att dom vill tysta ner debatter om dessa EMF nervvapen.
Vilken specifik tekologi är det du pratar om här? Man måste skilja på propaganda, det existerar åt båda hållen. Grafen är ett allotrop ur kol och grafenoxid skiljer sig då atomerna är ordnade i ett hexagonalt mönster som i sin tur ger en oerhörd styrka men även andra egenskaper inom bl.a elektromagnetism, det kallas ju lustigt nog för framtidens material, i övrigt finns ingen ”teknologi” i injektionerna. Skaderna och cancerriskerna kring hög emf strålning finns bekräftat även av EU parlamentet. UN har en agenda om att lura mänskligheten om att det finns ett klimat hot, samtidigt som dom avfolkar 60% av mänskligheten och inför ett totalitärt samhälle där man ska äta insekter istället för kött, missar man veckoinjektionen så stängs man ute ur samhället.
Grundfrågan här ligger ju i varför tror majoriteten av människor att det finns ett klimathot? Varför tror folk att co2 är dåligt för klimatet eller miljön? I verkligheten så finns det bara fördelar med högre co2 nivå i atmosfären både för klimatet, miljön och för mänskligheten. Lite på samma nivå som att man köper en co2 tank till växthuset för att det ska växa bättre.
Bill Hates har aldrig sagt att man ska chippas för att påvisa befintlig injektionsstatus, däremot så har galningen sagt (redan 2015) att inom en snar framtid så ska alla bära ett digitalt injektionsbevis. Definera anti-humanism efter den den socialt accepterade skalan?
Men tanke på hur korkade dom verkar vara när det kommer till avfolkningsagendan/injektionskampanjen och hur mycket spår och bevisning dom lämnar efter sig så skulle jag ta tramshumanismen med en nypa salt precis som du nämner.
Allt snack om nanoteknik är dock inte desinformation men man måste skilja på propaganda då det existerar åt båda hållen. Grafen är ett allotrop ur kol och grafenoxid skiljer sig då atomerna är ordnade i ett hexagonalt mönster som i sin tur ger en oerhörd styrka men även andra egenskaper inom bl.a elektromagnetism, det kallas ju lustigt nog för framtidens material.
Att grafen har intressanta tekniska egenskaper instämmer jag i men det finns redan en etablerad teknik omgiven med hysch-hysch när det gäller människor samtidigt som med den teknologin besläktad rfid teknik används öppet överallt i triviala tillämpningar tex för att uppdatera priser digitalt i vanliga livsmedelsbutiker och för att återvinningsstationerna ska kunna registrera att dom som tömmer dom har utfört sitt jobb.
När dom förstärker rykten om nano är det nog för att folk ska tro att det är så smått att det inte går att upptäcka. Om folk är oroliga för att dom ID- chippats i samband med vaccinen så är det inte omöjligt att påvisa. Och eftersom Gates berättade det helt öppet borde det inte vara så hemligt att det vore farligt att påvisa.
Fast det skulle ju kunna vara så att storebror oroar sig för en svart marknad med falska vaccinationsbevis medelst piratimplantat 🙂
Inte nog nog med det!
När blodet börjar skikta sig som mjölk med tillsatts löpe kan ”Mengele” sedan
övervaka alla injektionsstartade processer (sk sjukdomar) med ny teknik.
Mikroskop i mobilen ska hitta sjukdomar snabbare 2017-03-08
https://www.nyteknik.se/innovation/mikroskop-i-mobilen-ska-hitta-sjukdomar-snabbare-6830227
Rättelse: Det står inget nämnt i Trumps exekutiva order om ”self-assembling nanoparticle vaccines” utan beslutet gäller att främja och utveckla ny vaccinteknik, vilket i sin tur leder till NIAIDs utvecklande av bland annat self-assembling nanoparticle vaccines. Här är Trumps exekutiva order 19 september 2019. https://www.presidency.ucsb.edu/documents/executive-order-13887-modernizing-influenza-vaccines-the-united-states-promote-national
Jag kollade på annan länk vad dom menar och det framgår att det inte är nanopartiklarna som slår sig samman utan det är mindre molekyler som slår sig samman TILL nanopartiklar. Dvs slutmålet är stabila nanopartiklar. Det är inte nanopartiklar som slår sig samman till ngt mkt större.
Du påstod heller inte det men jag tyckte det var bäst att förklara vad som menas annars kan man ju få intrycket av nån sorts osynliga scifi-nanosaker som har förmågan att bygga upp sig till en så stor (transponder)anordning att den skulle kunna medverka i det som artikeln spekulerar om.
Man måste skilja på propaganda, det existerar åt båda hållen. Man blir givetvis inte uppkopplad till bluetooth av injektionen, inte heller blir man en cyborg eller en fjäril. Men ponera att det skulle vara sant, varför händer det? Grafen är ett allotrop ur kol och grafenoxid skiljer sig då atomerna är ordnade i ett hexagonalt mönster som i sin tur ger en oerhörd styrka men även andra egenskaper inom bl.a elektromagnetism, det kallas ju lustigt nog för framtidens material
Det finns tillräckligt med studier och expertutlåtanden kring vad injektionerna innehåller samt hur dom påverkar kroppens immunförsvar i kraftigt negativ bemärkelse. Sorgligt nog så finns ju även miljontals vittnesrapporter som bekräftar detta redan nu. Det är en injektion som avaktiverar kroppens eget försvarssystem och därav låter virus och immunsjukdomar härja fritt inkl. cancerceller som alla människor redan har i sig men som immunförsvaret normalt sett håller koll på. Det är det perfekta upplägget för läkemedelsindustrin men etiskt och juridiskt sett är det givetvis inte okej att göra så här då vi har internationella grundlagar som skapats just för att förhindra att sånt här storhetsvansinnigt experimenterande på oskydiga människor inte ska kunna förkomma.
Det är för övrigt inga microchip eller minirobotar i injektionen. Det är bra att du på hugget och är upplyst men tro inte på allt du hör kring transhumanism och teorier där omkring, det är inne i ett väldigt tidigt stadie.
No me gusta either….
Borde väl vara lätt för alla att kontrollera, som har den tekniska kompetensen?
Själv har jag inte sett någon i det verkliga livet som blev magnetisk, men en grävmaskinist som jobbar här sa att en arbetskamrats fru helt klar blev magnetisk. Han hade sett det själv.
Om dessa bluetooth enheter dyker upp utan att någon aktiverar dem så måste de ju gå mäta med mätinstrument för strålning vid varje givet tillfälle. Bara instrumentet klarar den frekvensen och är tillräcklig känsligt.
Har du en spektrumanalysator och får fram frekvensen så vänligen posta den här direkt.
Att man vill märka upp hela mänskligheten som boskap var väl ingen nyhet.
Och att de som frivilligt injicerat sig blir en genmodifierad organism och därmed tillhör företagen rent juridiskt verkar också uppenbart.
Men att det skulle vara så här simpelt trodde jag inte, och inte så här uppenbart.
Däremot är ju då varje levande genmodifierade individ ett fyrtorn av bevis för deras fullständiga och totala övergrepp. Och att bevisa det borde vara rätt enkelt, ja så länge inte någon går in och stänger av ”weefry” i personen på distans.
Bara börja undersöka!
Ja, det är bara att börja testa med era smarttelefoner och rapportera. Ta en promenad i parken med en vaxad vän som är med på noterna. Kolla när ingen annan är närvarande och helst längre bort än 50 meter. Slå på Bluetooth på din smartphone. Dyker det upp en MAC-adress?
Den vaxade personen bör naturligtvis ha stängt av sin smartphone.
En förbaskad Bluetooth och pro-vaccinperson får gärna rapportera här.
magnusvolvov70@gmail.com
Har själv sett fenomenet med en okänd Mac adress i Bluetooth listan idag.
Tog en skärmdump innan adressen försvann.
Den var märkt med Bluetooth symbolen och följdes av den 12 siffriga Mac adressen
Jag har fått, privat, uppgift från Frankrike att det funkar bara med Samsungtelefoner, dock utan uppgift om vilka modeller är aktuella eftersom det var fråga om en spontankommentar till en video utan källa som hade visats på Telegram.(Folk är slarviga vad gäller att ange källor.) Brudarna konstaterade men dokumenterade inte vad som hade hänt.
Det finns alltså flera saker att kontrollera.SNARAST.
Sydkorea är en gammal misstänksam diktatur, och det är inte överdrivet att anta att landets övervakningsprogram skiljer sig något från Kinesiskt eller amerikanskt, vilket skulle vara förklaringen om bara vissa telefoner ger utslag.
Nu, när saken blir känd finns risk för att telefonerna programmeras om så att exempelvis bara polis-nära organisationers telefoner eller terminaler kan snappa upp koderna.
VIPS, bevisen försvinner från allmänhetens åsyn…
Fast, å andra sidan, om tanken är att folk skall undvika varandra måste kommunikationen mellan ett lands eller ett övervakningsområdes (typ Schengen) alla smartfåner fungera smidigt i alla miljöer. Det torde då vara ganska svårt att behålla sekretessen i längden (men då blir det för sent för att stoppa övervakningen, de flesta har ju redan tankat ner covid-apparna).
Den självutnämnda s.k. ”elitens” mindset tål att upprepas.
”The technotronic era involves the gradual appearance of a more controlled society. Such a society would be dominated by an elite, unrestrained by traditional values. Soon it will be possible to assert almost continuous surveillance over every citizen and maintain up-to-date complete files containing even the most personal information about the citizen. These files will be subject to instantaneous retrieval by the authorities.”
och
”Speaking of a future at most only decades away, an experimenter in intelligence control asserted, ”I foresee a time when we shall have the means and therefore, inevitably, the temptation to manipulate the behavior and intellectual functioning of all the people through environmental and biochemical manipulation of the brain.”
Zbigniew Brzezinski
Just finns inga sk Eljitjer men endast ’elit’massmördate o pizzgatesjukliingar. pissinger o brepisscjnky var tvillingar i ’synen’ på Mänskligheten;; ’dessa’ två o ’de’ andra packen ska betala dyrt för att ’de’ kallat o kallar Oss för ’worthless eaters’ o att Vi ’ska’ ’tjäna’ ’dem’
Stämmer bra med senaste James Bond-filmen.
Även 2015
SPECTRE | ”I kill people… small world eh?”
https://www.youtube.com/watch?v=O-Y8-1esSLI
Fy fan………
Detta slår ju alla skräckscenarier Allahelgonahelger kan bjuda på.
MOD (e) RNA, inte Mode
Intressant tanke Fredrik!
Mode är ju ja faktiskt det engelska ordet för läge eller status!
relaterat
Så hittar du din MAC-adressAlla nätverksanslutna enheter har en MAC-adress, men hur hittar man den och vad används den till? Här får du alla svar.
https://pctidningen.se/internet/natverk/sa-hittar-du-din-mac-adress
Sitter på ett fik i ett innecentrum och slog på blåtand och det dök upp Mac-adresser (utan produktmnamn) som sedan bara försvann – kanske en vaxxare passerade?
Kan inte det vara människor som går förbi med laptop eller annan enhet påslagen?
Har läst om det här med Bluetooth och MAC-adresser på ett par olika ställen. Tjatade själv om nanoteknik i det s.k. ”vaccinet” för lätt ett år sedan även om jag inte kunde specificera exakt teknik. Men det behövs inte heller om man ändå fattat det grundläggande konceptet.
Hittade inte den ryske hackerns originaluppladdning men här är en återuppladdning av vad han ska ha haft för sig.
RUSSIAN HACKER FIND VACCINE DATA BASE
https://www.bitchute.com/video/Ic0Zd9T4nrRH/
Lite längre variant i fall en av dem försvinner.
mirror!! Hacker finds vaccine data base real time information
https://odysee.com/@FEEbbyLaraBE:3/supreme-bewildered-heron:7
Om det med MAC-adress stämmer så finns det en hel del unika adresser.
”En MAC-adress eller Media Access Control-adress är en unik identifierare för varje nätverkskort. MAC-adresserna består av 6 bytes, som var och en har åtta bitar. Dessa i sin tur har två möjliga positioner, vilket gör att det finns 2(upphöjt till)48 eller 281 474 976 710 656 möjliga MAC-adresser.”
https://sv.wikipedia.org/wiki/MAC-adress
OK för att det kan finnas ngn sorts makromolekyl som säger ngt unikt om vad man injicerats med.
Men hur läser man av det minnet trådlöst utifrån? Det måste såvitt jag förstår ske genom att det existerar ett radiofrekvensgränssnitt i kroppen som läser av det.
Hydrogelen i ”vaccinet” har visat sig forma ett kristallint nät som har en struktur som ser ut som en massa småantenner. Där varje liten enskild antenn kanske inte är stor nog men nätet i sig tillsammans med någon makromolekyl, chipp eller annan nanoteknik är ju i sig inte det viktiga. Jag tänker ändå inte delta så jag har ingen förkärlek för någon speciell teknik. Vill bara förstå vad jag ser.
Chockerande uppgifter som bekräftar tidigare misstankar. Ska ännu en ”konspirationsteori” visa sig vara sann?
År 2019 undertecknade Trump en executive order om vacciner som bland annat skulle innehålla ”self-assembling nanoparticle vaccines” se 7:10 in i Dr Martins senaste föredrag: https://www.bitchute.com/video/1KTfnuCz7J6v/
Några exempel:
Science paper documents ”self-assembled magnetic nanosystems” for cybernetic biocircuitry interface and control systems in humans, including ”DNA hydrogel” tech
https://patriotdailypress.org/2021/07/20/its-real-science-paper-documents-self-assembled-magnetic-nanosystems-for-cybernetic-biocircuitry-interface-and-control-systems-in-humans-including-dna-hydrogel-tech/
Videos Reveal Pfizer Vaccine Contains Self-Assembling Graphene Oxide Nanoparticles
https://winepressnews.com/2021/08/28/death-shot-videos-reveals-pfizer-vaccine-contains-self-assembling-graphene-oxide-nanoparticles/
Det har antagligen ingenting med det tekniska som du skriver att göra. Bill Gates har ju sen länge låtit förstå att folk ska chippas för att man ska kunna påvisa att dom vaccinerats.
Såna implantat är förmodligen fullt synliga för ögat om man tittar efter vad som finns strax under huden.
Allt snack om nano är desinformation.
Det följer av att man inte kan interagera med radiosignaler från så små saker.
Och selfassembling dvs nånting scifiartat inne i blodet (för nån annanstans än kroppsvätskorna kan dom ju inte koppla ihop sig) kommer att hamna där bluetooth signaler får svårare att nå ut.
Strax under huden däremot är det ganska torrt.
Eliterna vill leda er uppmärksamhet bort från sån teknologi som kan påvisas med elektroniska mätningar och få folk att tro att det finns sånt som inte kan påvisas.
Men om det kommer upp som en Bluetooth-enhet med MAC-adress så kan det påvisas via elektroniska mätningar. Du är ju helt ologisk i ditt resonemang.
Nej jag menar ju att den kan elektroniskt påvisas på sin plats om den verkligen finns INUTI kroppen
I en annan tråd skrev du att grafenoxid i ”vaccinet” inte var möjligt eftersom blodet då skulle klumpa sig. Det är konstigt att du, som utger dig för att vara vår tids universalgeni à la Leonardo Da Vinci, helt har missat alla rapporterade blodproppar i allt från hjärna, lungor, mage ned till mikroproppar i kapillärerna. Du är så full av BS att det blir helt omöjligt att ta dig på allvar.
Jag noterar att du är hånfull och nedlåtande
och jag tar illa upp.
Du vill frysa ut mig.
Du tycks anse att grafenoxid ger blodproppar.
Isf bekräftar det ju att det inte funkar som ett sätt att skapa nån sorts antennätverk vilket ju var orsaken till att jag invände mot iden med grafennätverk som du då inte tolererade att jag ifrågasatte.
Även då var du föraktfull och jag tog illa upp.
Men jag har sett andra med större kunskap i ämnet som anger andra förklaringar till blodpropparna.
Och jag har ingen bestämd åsikt om det
Hur kan du ta till dig av andra med större kunskap i ämnet som anger andra förklaringar till blodproppar; när du för ett par dagar sedan inte ens var medveten om dessa proppar; trots dina så tvärsäkra uttalanden om dem? Verkar som om du i dina så tvärsäkra uttalanden ändå har en del kunskapsluckor.
Hur du sen upplever att jag ser igenom din BS och inte accepterar dina så tvärsäkra uttalanden inom sånt som inte ens är ditt eget ämnesområde är faktiskt inte mitt problem, utan det är ditt.
Du försöker ju agera som statens ”sansade röst” i alternativmedia där du kör precis samma linje varvat med lite långa textmassor om det brittiska imperiet.
Om du sen är stamanställd psy-op eller deltidare i sossarnas trollarmé spelar mindre roll, då din medvetna desinformation är så uppenbar. Så det är din desinformation som är det verkliga problemet och inte reaktionen på den.
Kan det vara så att du är ett troll med uppgift att frysa ut mig därför att jag i motsats till de flesta andra INTE underblåser van-föreställningar?
Ett troll bedriver utfrysning och kallar rationella argument för BS
Och jodo jag visste att det förekom blodproppar. Men det handlade om en enligt mig felaktig teori om grafennätverk som användes för att styra folks hjärnor och du ville inte att det skulle kritiseras.
Du hävdade att det inte kunde vara grafenoxid i ”vaccinet” eftersom det skulle få blodet att klumpa sig. Med detta så tvärsäkra påstående så visade du bara att du antingen medvetet for med osanning eller var totalt omedveten om alla förekommande blodproppar. Vilket betyder att du medvetet eller omedvetet spred desinformation med ditt irrationella argument. Punkt.
Sen uppvisar du själv inte den ”ödmjukhet” du efterfrågar hos andra, så du kanske borde försöka leda med exempel istället för att klaga. För övrigt så dyker du inom vissa ämnesområden upp som gubben i lådan och börja sprida dina s.k. ”sanningar” genom att tvärsäkert påstå att precis alla utom du själv har fel. När någon av dessa andra sen opponerar sig tar du illa vid dig och känner dig utfryst. Här kan man ju faktiskt misstänka att du nu varit inne och nosat inom ämnesområdet psykologi och mycket snart kommer du nog även vara självutnämnde expert inom det området.
Så det är nog du som faktiskt är trollet PG och ett smått gnälligt sådant.
Ahhså, man blir ju bara matt av läsa ditt kwetch, du kw precis som ’de’ gör när ’de’ inte får som ’de’ ’vill’. O sedan skyller ’de’ på Omgivningen för de fel ’de’ själva har lärt sig bemästra till i princip fulländning. Är ’du’ en av ’dem’
Hehe, du e då otrolig, som jag nämnt tidigare. ’du’ är där med ’ditt’ ordmångleri. Begriper ’du’ inte att Folk förstår. Antingen väljer ’du’ var ’du’ vill befinna ’dig’ på vilken sida av linjen, el.. Ex nämner du ’eliterna’ med stort E,, bara det..(viisst du började en ny mening med stor bokstav..så). Det finns öht inga sk eliter, bara ’de’ som tror ’de’ är det, och ’de’ är inget inget annat än massmördare..capice
Peter prova ta en hederlig gammal radio och gå dit där det är dålig mottagning. Eller om du får dåligt ljud. Sen håller du med fingrarna runt toppen på antennen och voila så har du fått bra mottagning.
Sen kan du ju fundera lite på varför.
Det stämmer och det beror helt enkelt på att kroppens brytningsindex är högt och gör att våglängden inuti kroppen är mkt kortare än i luften. Det gör att kroppens storlek är en bättre antenn än en koppartråd av samma längd utanför kroppen.
Men vad har det med ämnet att göra?
Om jag förstår dig rätt så ändrar alltså kroppen ”våglängd” på signalen pga sitt ”högre brytningsindex”, men radion tar fortfarande emot signalen på den frekvens, dvs våglängd, som radion är inställd på?
Jag har sagt det förut, jag blir inte klok på dig.
Kanske är du bara lite för intelligent för mig?
Eller så diggar du bara att trolla?
En människa är alltså en utmärkt antenn?
Men kan samtidigt inte fungera som en antenn?
Men om antennen är inuti kroppen borde även kroppen kunna förstärka den antennen på samma sätt som den förstärker en koppartråd på utsidan.
Graphene antenna
https://en.wikipedia.org/wiki/Graphene_antenna
Analysis of Graphene Antenna Properties for 5G Applications
Thus, it was proved that graphene materials can be applied in 5G.
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/31698830/
Vi är antenner. När jag jobbade i branschen med dåvarande tv-antenner i början av 1970-talet så kunde jag hålla koaxialkabeln i munnen och samtidigt vrida på kroppen för att se hur vi skulle rikta takantennerna. Ibland var man tvungen att ta in en reflex för att få den bästa bilden. Det var ju inför OS 1972 så det var viktigt. Det var alltid kul att skoja med kunderna. Vår förmåga att ta emot signaler ökar givetvis med ökande frekvens. Bluetooth på mikrovågsfrekvensen 2.4 GHz är ett gränsvärde som man inte ska gå över. Sk universell bakgrundsstrålning. Det som sker nu är att elektronik kommunicerar på frekvenser över den vilket innebär att vi inte längre kan styra våra egna medvetanden utan hamnar i en mental soppa. Shit happens.
Hur menar du inte styra över våra medvetanden?
Tekniken kontrollerar våra hjärnvågor, och således våra medvetanden. Herr Ahlbom (Mr All Doom) Gud vetenskapen han själv visade redan i slutet på 90 talet att mobilstrålning stör människans sömn.
Förenklat, generaliserat, och lite överdrivet sagt. Så människan kommer aldrig längre ner i djupsömn, och aldrig upp i full vakenhet.
Alla väntar på när vi ska kopplas upp mot ”The Matrix”. Vi bor redan i den….
https://www.google.com/search?q=the+matrix+deciphered&source=lmns&bih=804&biw=412&client=ms-android-motorola-rvo3&prmd=ivn&hl=sv&sa=X&ved=2ahUKEwiy_vH995j4AhVTwyoKHZKnDPUQ_AUoAHoECAAQAw Du borde läsa Dr Robert Duncan ”The Matrix Deciphered”. Han har jobbat med dessa nervvapen i hela sitt liv och försöker idag istället hjälpa civila offer för dessa. Professor Olle Johansson på Karolinska sjukhuset slog larm om just dessa teknologier varpå han sedan vart utsatt för CointelPro med mobbning och utfrysning och avsked. Gissa varför just han blev utsatt.. Svaret är att dom vill tysta ner debatter om dessa EMF nervvapen.
Vilken specifik tekologi är det du pratar om här? Man måste skilja på propaganda, det existerar åt båda hållen. Grafen är ett allotrop ur kol och grafenoxid skiljer sig då atomerna är ordnade i ett hexagonalt mönster som i sin tur ger en oerhörd styrka men även andra egenskaper inom bl.a elektromagnetism, det kallas ju lustigt nog för framtidens material, i övrigt finns ingen ”teknologi” i injektionerna. Skaderna och cancerriskerna kring hög emf strålning finns bekräftat även av EU parlamentet. UN har en agenda om att lura mänskligheten om att det finns ett klimat hot, samtidigt som dom avfolkar 60% av mänskligheten och inför ett totalitärt samhälle där man ska äta insekter istället för kött, missar man veckoinjektionen så stängs man ute ur samhället.
Grundfrågan här ligger ju i varför tror majoriteten av människor att det finns ett klimathot? Varför tror folk att co2 är dåligt för klimatet eller miljön? I verkligheten så finns det bara fördelar med högre co2 nivå i atmosfären både för klimatet, miljön och för mänskligheten. Lite på samma nivå som att man köper en co2 tank till växthuset för att det ska växa bättre.
Bill Hates har aldrig sagt att man ska chippas för att påvisa befintlig injektionsstatus, däremot så har galningen sagt (redan 2015) att inom en snar framtid så ska alla bära ett digitalt injektionsbevis. Definera anti-humanism efter den den socialt accepterade skalan?
Men tanke på hur korkade dom verkar vara när det kommer till avfolkningsagendan/injektionskampanjen och hur mycket spår och bevisning dom lämnar efter sig så skulle jag ta tramshumanismen med en nypa salt precis som du nämner.
Allt snack om nanoteknik är dock inte desinformation men man måste skilja på propaganda då det existerar åt båda hållen. Grafen är ett allotrop ur kol och grafenoxid skiljer sig då atomerna är ordnade i ett hexagonalt mönster som i sin tur ger en oerhörd styrka men även andra egenskaper inom bl.a elektromagnetism, det kallas ju lustigt nog för framtidens material.
Att grafen har intressanta tekniska egenskaper instämmer jag i men det finns redan en etablerad teknik omgiven med hysch-hysch när det gäller människor samtidigt som med den teknologin besläktad rfid teknik används öppet överallt i triviala tillämpningar tex för att uppdatera priser digitalt i vanliga livsmedelsbutiker och för att återvinningsstationerna ska kunna registrera att dom som tömmer dom har utfört sitt jobb.
När dom förstärker rykten om nano är det nog för att folk ska tro att det är så smått att det inte går att upptäcka. Om folk är oroliga för att dom ID- chippats i samband med vaccinen så är det inte omöjligt att påvisa. Och eftersom Gates berättade det helt öppet borde det inte vara så hemligt att det vore farligt att påvisa.
Fast det skulle ju kunna vara så att storebror oroar sig för en svart marknad med falska vaccinationsbevis medelst piratimplantat 🙂
Inte nog nog med det!
När blodet börjar skikta sig som mjölk med tillsatts löpe kan ”Mengele” sedan
övervaka alla injektionsstartade processer (sk sjukdomar) med ny teknik.
Mikroskop i mobilen ska hitta sjukdomar snabbare 2017-03-08
https://www.nyteknik.se/innovation/mikroskop-i-mobilen-ska-hitta-sjukdomar-snabbare-6830227
Rättelse: Det står inget nämnt i Trumps exekutiva order om ”self-assembling nanoparticle vaccines” utan beslutet gäller att främja och utveckla ny vaccinteknik, vilket i sin tur leder till NIAIDs utvecklande av bland annat self-assembling nanoparticle vaccines. Här är Trumps exekutiva order 19 september 2019. https://www.presidency.ucsb.edu/documents/executive-order-13887-modernizing-influenza-vaccines-the-united-states-promote-national
Jag kollade på annan länk vad dom menar och det framgår att det inte är nanopartiklarna som slår sig samman utan det är mindre molekyler som slår sig samman TILL nanopartiklar. Dvs slutmålet är stabila nanopartiklar. Det är inte nanopartiklar som slår sig samman till ngt mkt större.
Du påstod heller inte det men jag tyckte det var bäst att förklara vad som menas annars kan man ju få intrycket av nån sorts osynliga scifi-nanosaker som har förmågan att bygga upp sig till en så stor (transponder)anordning att den skulle kunna medverka i det som artikeln spekulerar om.
Man måste skilja på propaganda, det existerar åt båda hållen. Man blir givetvis inte uppkopplad till bluetooth av injektionen, inte heller blir man en cyborg eller en fjäril. Men ponera att det skulle vara sant, varför händer det? Grafen är ett allotrop ur kol och grafenoxid skiljer sig då atomerna är ordnade i ett hexagonalt mönster som i sin tur ger en oerhörd styrka men även andra egenskaper inom bl.a elektromagnetism, det kallas ju lustigt nog för framtidens material
Det finns tillräckligt med studier och expertutlåtanden kring vad injektionerna innehåller samt hur dom påverkar kroppens immunförsvar i kraftigt negativ bemärkelse. Sorgligt nog så finns ju även miljontals vittnesrapporter som bekräftar detta redan nu. Det är en injektion som avaktiverar kroppens eget försvarssystem och därav låter virus och immunsjukdomar härja fritt inkl. cancerceller som alla människor redan har i sig men som immunförsvaret normalt sett håller koll på. Det är det perfekta upplägget för läkemedelsindustrin men etiskt och juridiskt sett är det givetvis inte okej att göra så här då vi har internationella grundlagar som skapats just för att förhindra att sånt här storhetsvansinnigt experimenterande på oskydiga människor inte ska kunna förkomma.
Det är för övrigt inga microchip eller minirobotar i injektionen. Det är bra att du på hugget och är upplyst men tro inte på allt du hör kring transhumanism och teorier där omkring, det är inne i ett väldigt tidigt stadie.
No me gusta either….
Borde väl vara lätt för alla att kontrollera, som har den tekniska kompetensen?
Själv har jag inte sett någon i det verkliga livet som blev magnetisk, men en grävmaskinist som jobbar här sa att en arbetskamrats fru helt klar blev magnetisk. Han hade sett det själv.
Om dessa bluetooth enheter dyker upp utan att någon aktiverar dem så måste de ju gå mäta med mätinstrument för strålning vid varje givet tillfälle. Bara instrumentet klarar den frekvensen och är tillräcklig känsligt.
Har du en spektrumanalysator och får fram frekvensen så vänligen posta den här direkt.
Att man vill märka upp hela mänskligheten som boskap var väl ingen nyhet.
Och att de som frivilligt injicerat sig blir en genmodifierad organism och därmed tillhör företagen rent juridiskt verkar också uppenbart.
Men att det skulle vara så här simpelt trodde jag inte, och inte så här uppenbart.
Däremot är ju då varje levande genmodifierade individ ett fyrtorn av bevis för deras fullständiga och totala övergrepp. Och att bevisa det borde vara rätt enkelt, ja så länge inte någon går in och stänger av ”weefry” i personen på distans.
Bara börja undersöka!
Ja, det är bara att börja testa med era smarttelefoner och rapportera. Ta en promenad i parken med en vaxad vän som är med på noterna. Kolla när ingen annan är närvarande och helst längre bort än 50 meter. Slå på Bluetooth på din smartphone. Dyker det upp en MAC-adress?
Den vaxade personen bör naturligtvis ha stängt av sin smartphone.
En förbaskad Bluetooth och pro-vaccinperson får gärna rapportera här.
magnusvolvov70@gmail.com
Har själv sett fenomenet med en okänd Mac adress i Bluetooth listan idag.
Tog en skärmdump innan adressen försvann.
Den var märkt med Bluetooth symbolen och följdes av den 12 siffriga Mac adressen
Jag har fått, privat, uppgift från Frankrike att det funkar bara med Samsungtelefoner, dock utan uppgift om vilka modeller är aktuella eftersom det var fråga om en spontankommentar till en video utan källa som hade visats på Telegram.(Folk är slarviga vad gäller att ange källor.) Brudarna konstaterade men dokumenterade inte vad som hade hänt.
Det finns alltså flera saker att kontrollera.SNARAST.
Sydkorea är en gammal misstänksam diktatur, och det är inte överdrivet att anta att landets övervakningsprogram skiljer sig något från Kinesiskt eller amerikanskt, vilket skulle vara förklaringen om bara vissa telefoner ger utslag.
Nu, när saken blir känd finns risk för att telefonerna programmeras om så att exempelvis bara polis-nära organisationers telefoner eller terminaler kan snappa upp koderna.
VIPS, bevisen försvinner från allmänhetens åsyn…
Fast, å andra sidan, om tanken är att folk skall undvika varandra måste kommunikationen mellan ett lands eller ett övervakningsområdes (typ Schengen) alla smartfåner fungera smidigt i alla miljöer. Det torde då vara ganska svårt att behålla sekretessen i längden (men då blir det för sent för att stoppa övervakningen, de flesta har ju redan tankat ner covid-apparna).