Globalisternas plan för den Nya Globala Sprutordningen – 7 faser

-

DEBATT. Britten Michael Yeadon som tidigare arbetat på Pfizer som farmakolog och Chief Scientific Officer presenterade den 21 oktober en strategisk plan för hur en global kupp kan gå till. Texten kan dels betraktas som en historiebeskrivning om vad som redan hänt och dels som en prognos på den utveckling vi hittills sett får fortlöpa. Är planen en “konstruktion” utan verklighetsförankring? Diskutera.

NewsVoice har kompletterat med statuskommentarer. Punkt 7 har tillförts. Texten är uppdaterad kl 10:41. | Bild: Sprutsverige kommer. Foto: Renato Marques. Licens: Unsplash.com. Montage: NewsVoice

Fas 1: Simulera ett hot och skapa rädsla (december 2019 – mars 2020)

  • Initiera en pandemi med startpunkt i Kina (Wuhan). Detta är realiserat.
  • Låt tusentals äldre människor dö. Detta är realiserat.
  • Öka antalet smittfall (mha PCR-tester) och antalet dödsfall (genom bristande vård). Detta är realiserat.
  • Förklara vacciner som den enda lösningen. Detta är realiserat.
  • Fokusera all uppmärksamhet i media på Covid-19. Detta är realiserat.

Fas 2: Söndra och härska (mars – december 2020)

  • Inför onödiga, motsägelsefulla, frihetskränkande och grundlagsstridiga tvångsåtgärder. Detta är realiserat.
  • Förlama handel och ekonomier. Detta är realiserat.
  • En majoritet underkastar sig och en rebellisk minoritet gör motstånd. Stigmatisera rebellerna. Censurera dissidenta ledare. Bestraffa olydnad. Detta är realiserat.
  • Generalisera PCR-tester. Detta är realiserat.
  • Skapa förvirring mellan smittfall, sjuka, inlagda på sjukhus och döda. Detta är realiserat.
  • Diskvalificera alla effektiva behandlingar (Ivermektin, Hydroklorokin mfl). Detta är realiserat.

Fas 3: Introducera lösningarna (december 2020 – juni 2021)

  • Erbjud ett gratis vaccin för alla. Detta är realiserat.
  • Tillåt folk återgå till normalitet. Detta är realiserat.
  • Upprätta ett mål för flockimmunisering. Detta är realiserat.
  • Simulera en partiell återhämtning av ekonomin. Detta är realiserat.
  • Dölj statistik över biverkningar och dödsfall från injektioner. Detta är realiserat.
  • Biverkningar av injektionerna framställs som “naturliga” effekter av viruset och sjukdomen. Detta är realiserat.
  • Skapa uppfattningen om en virusvariant som en naturlig mutation av viruset. Detta är realiserat.
  • Motivera bibehållandet av tvångsåtgärder för att säkra “flockimmunitet”. Detta är realiserat.
  • Straffa läkare som vårdar med fungerande läkemedel (Ivermektin, Hydroklorokin mfl). Detta är realiserat.

Fas 4: Inför Apartheid och QR-kod (juni – oktober 2021)

  • Inför vaccinationspass (QR-kod) för att belöna de vaccinerade och straffa de som gör motstånd. Detta har redan börjat i många länder.
  • Skapa en apartheid mellan de privilegierade och de som gör motstånd. Detta har redan börjat.
  • Ta bort rätten att arbeta eller studera för ovaccinerade. Detta har redan börjat.
  • Ta bort grundläggande samhällstjänster för ovaccinerade (neka tex sjukvård). Detta har redan börjat.
  • Tvinga de ovaccinerade att betala för PCR-tester. Detta är realiserat.

Fas 5: Instigera kaos och upprätta krigslagar (november 2021 – mars 2022)

  • Skapa brister på varor och livsmedel. Detta har redan börjat.
  • Orsaka förlamning av realekonomin och nedläggning av fabriker och butiker.
  • Låt arbetslösheten explodera.
  • Kräv booster-vaccineringar. Detta har redan börjat.
  • Fortsätt med palliativ vård av de äldre. 70+ får diagnos covid och terminerande vård. Detta pågår löpande.
  • Inför obligatorisk vaccination för alla. Detta har redan börjat i vissa länder.
  • Förstärk myterna om virusvarianter, vaccinets påstådda effektivitet och flockimmunitet genom vaccination. Detta har redan börjat.
  • Demonisera vaccinmotståndare och håll dem ansvariga för de som dör. Detta har redan börjat.
  • Arrestera oppositionsledare. Detta har redan börjat i vissa länder. Ofta handlar det om ovaccinerade som sätts i covidläger.
  • Påtvinga alla digital identitet (QR-kod) för födelsebevis, identitetshandling, pass, körkort, sjukförsäkringskort etc. Detta har redan börjat i vissa länder.
  • Upprätta krigslagar för att besegra oppositionen. Fängsla och isolera vaccinmotståndare. Österrike börjar fängsla vaccinmotståndare första kvartalet 2022.

Fas 6: Avsluta skulderna och inför kontantlöshet (mars – september 2022)

  • En ekonomisk och finansiell kollaps utlöses. Bankerna sätts i konkurs.
  • Privata bankkunder (vanligt folk) får betala för bankkonkurserna.
  • Aktivera The Great Reset.
  • Inför en kontantlös ekonomi.
  • Cancellera skulder och lån.
  • Påtvinga en digital portfölj (e-valuta).
  • Beslagta privatpersoners fastigheter, bostadsrätter och mark.
  • Alla av myndigheter icke godkända läkemedel förbjuds (alternativmedicin elimineras).
  • Påtvinga vaccination kvartalsvis, halvårsvis eller årligen.
  • Påtvinga matransonering och en diet baserad på Codex Alimentarius (hälsokost elimineras).
  • Utvidga och påtvinga alla åtgärder så att de även omfattar tredje världen.

Fas 7: Global individ- och populationskontroll (sep 2022 och framåt)

  • Ett globalt socialt kreditsystem införs, som i Kina.
  • Medborgarlön lanseras.
  • Övervakning och bevakning av allt och alla.
  • Samhället militäriseras.
  • Slutgiltigt eliminera alla oppositionella.
  • Total kontroll av beteenden, tänkande, emotioner och fysiologi.
  • Depopulation och totalitär befolkningskontroll (vaccinerna har en nyckelroll).

Sammanställning och översättning: NewsVoice

Relaterat

NewsVoicehttps://newsvoice.se
NewsVoice är en nättidning som startade 2011. Syftet är att publicera oberoende nyheter, debattartiklar och kommentarer samt analyser.

174 KOMMENTARER

Prenumerera
Notify of
guest
174 Kommentarer
Äldst
Nyast Mest röstad
Inline Feedbacks
Se alla kommentarer
Canjen
Canjen
Gäst
9 december 2021 kl 10:17

Vad kan vi göra för att stoppa detta? Jag börjar få panik över tanken att allt fler i detta land klandrar oss som väljer en annan väg att gå i denna plandemi – och att vi snart är där, där vi tvingas att injiceras med detta gift!
Jag har en tanke gällande religionsfrihet – säg att den tron jag tror på, om den säger att det inte ingår att injicera främmande material i min kropp, kan man på så sätt komma undan dessa demoners krav på en totalitär massvaccineringen?

längeleverundergroound.
längeleverundergroound.
Gäst
Reply to  Canjen
9 december 2021 kl 13:40

vad som behöver göras vet både jag och du VAD SOM BEHÖVS. det räcker med de 10-20% som fortfarande kan använda de s.k för hjärnan för att göra skillnad TOGETHER WE STAND, DEVIDED WE FALL. vi måste ut och fälla den korrupta regeringen, de är valda FÖR FOLKET. inte MOT folket. vi i Sverige är för bekvämma och det finns jätte många som jag känner som tycker likadant men inte våga utrycka sig eller säga emot? varför det? varför ska du inte står upp för något du tycker är FEL? ska mina barn behöva leva i en värld där de inte födds som en fri människa? låter det rimligt?

Rosèn Kajsa
Rosèn Kajsa
Gäst
Reply to  längeleverundergroound.
11 december 2021 kl 19:29

Att fälla regeringen är meningslöst eftersom hela världen styrs av en enda skuggregering , det jag brukar kalla globalisteliten . New World Order . En uppgradering av FN till världsregering . Den är ingen demokrati utan teknokratisk diktatur

Svensson Fredrik
Svensson Fredrik
Gäst
Reply to  Rosèn Kajsa
30 december 2021 kl 14:55

I Florida är det nu valfritt att vaccinera sig. Kroatien är väl det enda landet i Europa vars regering inte tänker införa vaccinpass.
Det går att påverka.

Last edited 18 dagar sedan by Svensson Fredrik
peter afzelius
peter afzelius
Gäst
Reply to  Canjen
9 december 2021 kl 13:48

När de vaccinerade inser vad de blivit utsatta för så kommer helvetet att braka lös men än så länge är de mot oss!

Spik i foten!
Spik i foten!
Gäst
Reply to  peter afzelius
9 december 2021 kl 19:59

VACCINET MÅSTE HA SLAGIT UT HJÄRNVERKSAMHETEN PÅ FOLK!
Jag har manat och försökt få broder, vänner att förstå att vaccinet leder till en för tidig DÖD! Men det känns som jag talar till döva individer!!!

LuciferFauci
LuciferFauci
Gäst
Reply to  Spik i foten!
9 december 2021 kl 21:04
Daniel Karvonen
Daniel Karvonen
Gäst
Reply to  Spik i foten!
9 december 2021 kl 23:38

Det är tyvärr så dem får en tidig demens

PatrikD
Patrik(@disqus_0jwogn51d6)
Reply to  Spik i foten!
10 december 2021 kl 13:39

Lite så, men du är långt ifrån ensam med att ha en fungerande hjärna och vi kommer inte ge med oss. Vi har som uppgift att successivt väcka alla andra men detta kommer även att ske natuligt i samband med att folk upptäcker att vaccinpasset inte fungerar om dom inte fyller på hela tiden. Dom förstår inte detta just nu eller varför detta synkroniserade angreppet händer globalt. Det finns just nu intresse för vaccinpass baserat på välvilja.

Meredith Miller är en väldigt intelligens kvinna som beskriver mentaliten kring varför det mest uppenbara blir så långsökt och konspiratioriskt hos många, intressant att lyssna till.
https://www.bitchute.com/video/CATXk9Dry80o/

Last edited 1 månad sedan by Patrik
Eva-Lena Axelsson
Eva-Lena Axelsson
Gäst
Reply to  Spik i foten!
11 december 2021 kl 11:35

Känner igen det.

Canjen
Canjen
Gäst
Reply to  peter afzelius
9 december 2021 kl 20:24

Kan säga att jag efter ikväll börjar bli aaaaningen hoppfull, träffade en bekant inom sjukvården som sa att hen vägrade injiceras med ytterligare en tredje spruta, och att många inom sjukvården börjat ställa sig frågan gällande huruvida vaccinerna verkligen är lösningen för att bekämpa covid-19.
Personen i fråga sa själv att många inom sjukvården uppmärksammar alla de äldre som just nu dör som flugor och den enda gemensamma nämnaren i dessa dödsfall är just vaccinet.
Vi 29% som ännu inte skrämts av propagandan och vågar stå upp för att vi inte låter oss injiceras med något vi fortfarande inte vet innehållet av, måste börja sluta upp och göra oss redo för att stå enade mot politikernas och myndigheternas krav om tvångsvaccinering.
Vi måste börja sluta upp för att stå redo att försvara vår mänskliga rättighet över fria val!
Finns det någon slags telegram grupp eller liknande där vi kan samlas och diskutera igenom situationen?

Kin Joby
Kin Joby
Gäst
Reply to  Canjen
9 december 2021 kl 21:12

Absolut, enad front är vad som behövs!

Daniel Karvonen
Daniel Karvonen
Gäst
Reply to  Canjen
9 december 2021 kl 23:39

Ja det finns en grupp välkommen

https://t.me/+YjI142LfdMgwMDJk

Nej till vaccinet och elitens förtryck

Bo Jonsson
Bo Jonsson
Gäst
Reply to  Daniel Karvonen
11 december 2021 kl 10:31

Länken funkar inte

Elena Sweden
Elena Sweden
Gäst
Reply to  Canjen
10 december 2021 kl 22:33

Jag instämmer verkligen. Vi måste enas.

Ester
Ester
Gäst
Reply to  Canjen
11 december 2021 kl 15:41

Finns på relegram: Folkets rättigheter samt Frihetsrörelsen

Gustaf
Gustaf
Gäst
Reply to  peter afzelius
9 december 2021 kl 22:39

Tror inte att de inser nånting öht, annars vf ta sprutan?

Svensson Fredrik
Svensson Fredrik
Gäst
Reply to  peter afzelius
30 december 2021 kl 15:02

Vem ska gå i bräschen där, kan man undra?
Bert Karlsson?

Kajsa K
Kajsa K
Gäst
Reply to  Canjen
9 december 2021 kl 19:49

Hjälp till att sprida virusbluffen

https://thebigvirushoax.com/dr-tom-barnett

https://www.medicdebate.org/node/2629

Sprid information från modiga och godhjärtade visselblåsare: https://www.medicdebate.org/node/2627

Hämta inspiration:
https://2021.theevent.global/?sc=GOpTTBGN&ac=94qo6cgq

Spik i foten!
Spik i foten!
Gäst
Reply to  Canjen
9 december 2021 kl 19:53

Sverige har olika grundlagar, pandemilagen kör inte över grundlagen. En grundlag säger att INGEN kan göra någon förändring på din kropp utan ditt medgivande! Dit hör vaccin!!!

Enligt Barnkonventionen så är det förbjudet att vaccinera barn under 18 år med Covid19 vaccin! Sedan 1 januari 2020 så ingår Barnkonventionen i Svensk lag!

VARFÖR BRYTER MARGARETA ANDERSSON MOT SVENSK LAG DÅ HON UPPMANAR ATT BARN SKALL VACCINERA SIG MED COVID19 VACCIN!

Regeringen Andersson bryter mot Svensk lag dagligen. Enligt olika prognoser så skall Sverige minska sin befolkning med 2,8 miljoner människor fram till år 2025. Europa lika dant, Europa anses minska lika mycket som USA där det beräknas att folkmängden krymper från 331 miljoner till 99 miljoner.

Kin Joby
Kin Joby
Gäst
Reply to  Spik i foten!
9 december 2021 kl 21:14

Alla regeringar brytar mot våra grundläggande friheter och måste arresteras och dömas för högförräderi.

What is this?
What is this?
Gäst
Reply to  Spik i foten!
13 december 2021 kl 09:11

Var har du hittat källorna till dessa prognoser/befolknings siffror 2025 ?

Jultomten
Jultomten
Gäst
Reply to  Spik i foten!
12 januari 2022 kl 20:52

Magdalena Andersson inte Margareta, hahaha.

Spik i foten!
Spik i foten!
Gäst
Reply to  Canjen
9 december 2021 kl 21:51

Grundlagen

Regeringsformen (RF) 2:6 föreskriver bland annat skydd mot kroppsligt ingrepp, vilken inkluderar vaccinering. Vaccinering förutsätter frivillighet och om man riktar sanktioner mot den som väljer att inte vaccinera sig är detta i praktiken ett tvång och därmed ett brott mot grundlagen, eller i vart fall tankarna bakom grundlagen. Grundlagen får begränsas, men endast genom lag. Nu sker begränsning genom förordning som möjliggörs av pandemilagen, vilket enligt min åsikt är ett sätt att runda grundlagen. Ett så ingripande beslut som användning av vaccinpass borde beslutas som lag i riksdagen och innan dess underställas lagrådet för att bedöma om det uppfyller grundlagens krav på proportionalitet. Rättigheterna i grundlagen får nämligen endast begränsas om det är nödvändigt och inte finns några andra sätt att uppnå målet. I detta fall är det uppenbart för mig det finns andra sätt än att bakvägen runda grundlagen.

Visst kan man hävda att vaccinpass inte innebär ett direkt tvång, utan att man gör som man vill ”men då får ta konsekvenserna”. Men tänk tanken att vi skulle göra samma sak med yttrandefriheten? Säga att man självklart har rätt att kritisera regeringen – men att man då får ta konsekvenserna av detta i form av avstängt mobilabonnemang eller nedstängd internetuppkoppling. Hade vi accepterat det?
Skrivet av http://www.ericsoniubbhult.se/

R Olin
R Olin
Gäst
Reply to  Canjen
26 december 2021 kl 17:32

Canjen, det eliten vet och få gräsrötter vet är att varje människa är född i Guds avbild vilket betyder att vi är medskapare till vår egen verklighet. Därför vill media få oss att titta på deras bilder så vi kan få dem realiserade. Dit uppmärksamheten går ger man sin kreativa energi. Jesus sa: Vet ni inte att ni är gudar? Våra tankar när de backas upp av känslor skapar vår verklighet. Sluta knarka skräckpropaganda och tänk på hur Du vill att din framtid skall arta sig. Men inga hämndtankar om eliten. Sudda ut dem ur tankarna totalt. Om man måste tänka på eliten bör man be Gud hjälpa dem att moptstå demoniska impulser. Men bli inte som dem med drömmar om hämnd eller våld. Bättre stanna hemma och bojkotta än att gå ut på gatan och bli de vildar de tror vi är.
Vi fixar detta. bara vi landar och tänker rationellt.

Hans Dahl
Hans Dahl
Gäst
Reply to  R Olin
26 december 2021 kl 18:36

Nej, Jesus sade inte “Vet ni inte att ni är gudar?”

Det var en helt motsatt kraft som yttrade dessa ord.

Guds första bud av de tio som gavs Moses var att inte ha några avgudar – och det inkluderade att se sig själva som sådana.

1 Moseboken 3:22.

Anders Johansson
Anders Johansson
Gäst
9 december 2021 kl 11:14

Forskaren Craig Paardekooper har laddat ned alla batch-nummer från VAERS för Modernas, Pfizers och Jansen & Jansens injektionsvätskor.

När han sammanställde antalet inrapporterade “adverse reactions” med respektive batch-nr så framträdde ett mönster av hur dessa tre företag turats om med att i intervall släppa batches med hög toxicitet.

Speciellt för Pfizer kan man se hur de först släppte en batch med väldigt hög toxicitet och många inrapporterade biverkningar. Sen ser man hur de har modulerat experimentet genom att flera intervall sänka toxiciteten på efterföljande intervall av batches.

Vaccine batches vary in toxicity and are distributed to unsuspecting Americans in coordination by three companies: researcher  https://hillmd.substack.com/p/vaccine-batches-vary-in-toxicity

Det här förklarar ju varför vissa dör medans andra mår helt prima. Att de sen modulerar experimentet efter hand visar också att de vet precis vad de gör. Att de blev tvungna att sänka koncentrationen av vad injektionerna nu än innehåller kan också vara förklaringen till varför de vill ha tätare booster-injektioner.

PatrikD
Patrik(@disqus_0jwogn51d6)
Reply to  Anders Johansson
9 december 2021 kl 11:54

Intressant. Det hade ju varit lite indiskret om alla dog direkt så det måste ju ske kontrollerat. Det är som rysk roulette som grafen forskaren Andreas Noack sa innan dom hade ihjäl han. Planen verkar vara att majoriteten av den vita rasen ska vara bortom räddning efter ett par boosters, så det är bäst att folk börjar vakna upp.

Albert Bourla VD Pfizer vägrar ta injektionen:
https://www.bitchute.com/video/lCcXHvKYoNsf/

Uğur Şahin VD BioNtech vägrar ta injektionen:
https://www.bitchute.com/video/NZWuHY2Gu7SE/

Last edited 1 månad sedan by Patrik
Annie G
Annie G
Gäst
Reply to  Anders Johansson
9 december 2021 kl 13:46
Kin Joby
Kin Joby
Gäst
Reply to  Anders Johansson
9 december 2021 kl 21:16

Tack för den infon, mycket intressant och kräver djupare analys!

PatrikD
Patrik(@disqus_0jwogn51d6)
Reply to  Kin Joby
10 december 2021 kl 13:20

Medan vi specifikt går igenom alla tiotusentals döda med hjärtfel och blodproppar samt procentuell fördelning av kärlen som är direkt dödliga gentemot dom som dödar på sikt och i vilka numrerade batcher så är det oerhört viktigt att alla fortsätter med samma experimentella injektioner och nu utökats till regelbundna injektioner annars blir vaccinpasset givetvis ogiltigt. Vi ser i våran databas att 90% av dom som dör är fullvaccinerade och att alla på IVA är dubbel eller trippelvaccinerad men vi vill ändå ha bra vaccintäckning mot det farliga viruset som är tio gånger lindrigare än influensa, vi vill ju inte att viruset ska orsaka någon skada. / Hälsovårdsmyndigheten

Last edited 1 månad sedan by Patrik
Calle M
Calle M
Gäst
Reply to  Patrik
12 december 2021 kl 00:04

De flesta äldre och i övriga riskgrupper är ju besprutade, så det äger icke att förvåna att det är dessa som dör men det är nog tveksamt om det är tack vare bromsvätskan – nog snarare naturens gång.

Det är inte sant att ALLA på IVA är besprutade. Det är ännu så länge inte så många som IVA-vårdas, så en hit eller dit gör mycket för procenten, men f n verkar det vara c:a 50/50 och medelåldern för de obesprutade är lägre.

Bromsmedicinen ger säkert ett visst skydd på kort sikt, men på längre sikt kan det mycket väl vara ett gigantiskt misstag.

Tony Berglund
Tony Berglund
Gäst
Reply to  Calle M
23 december 2021 kl 09:15

Det beror ju helt på hur man definierar obesprutad, vilket ju som vi vet görs högst generöst.
Man kan ju ha satt både en och två sprutor i armen och fortfarande betecknas som obesprutad i statistiken.

jonnyjonson
jonnyjonson
Gäst
9 december 2021 kl 12:13

För att klara ut detta måste det förstås en sak; till att börja med; de ‘folkvalda’ är satta där för att uträtta ‘deras’ ärende, som är vad… att utrota världens Nationalststater (utom en, som är ett stulet land) och 80-90% av deras befolkningar. ‘politikerna’ och ‘myndigheter’ (som alltså inte längre existerar i egentlig mening) vill Oss alltså illa, mktmkt illa. När Vi låtit detta sjunka in, kan vi börja agera konstruktivt på riktigt

Canjen
Canjen
Gäst
Reply to  jonnyjonson
9 december 2021 kl 12:26

Och hur kan vi då agera konstruktivt på riktigt?

jonnyjonson
jonnyjonson
Gäst
Reply to  Canjen
9 december 2021 kl 20:07

Ja Kompis, Jag tror på var och ens egen slutledningstankar. Därefter kan Vi börja prata på riktigt. Huur det ska gå till (prata på riktigt, det vet inte jag idag)

peter afzelius
peter afzelius
Gäst
Reply to  jonnyjonson
9 december 2021 kl 13:50

De ‘folkvalda’ är kakistokrater och när folk förstår det kommer de att dras ut ur sina hålor och slängas i rännstenen!

jonnyjonson
jonnyjonson
Gäst
Reply to  peter afzelius
9 december 2021 kl 20:13

Det är upp till De som har sinnet/det rationella kvar. Jag själv är en (tror jag sk emotionell individ som balanserar min kärlek till Människor, våra älskade övr runt Djur o Natur samt Våra Nationalstater) med rationalitet. De som skriver på forumet, tror jag gör detsamma

Håkak Jonsson
Håkak Jonsson
Gäst
Reply to  peter afzelius
23 december 2021 kl 14:31

Var tvungen att slå upp det.

Kakistokrati betyder ett styre av de sämsta eller minst kvalificerade människorna, en form av regering där de värsta människorna sitter vid makten. Kännetecken för en kakistokrat kan vara dåliga politiska beslut, beslut som försämrar nationalekonomin, försämring av internationella relationer.

Lennart witt
Lennart witt
Gäst
Reply to  jonnyjonson
10 december 2021 kl 12:48

När jag får frågan varför jag inte vaccinerat mig!
Ställer jag motfrågan.
 
Är jorden överbefolkad ?  svar oftast ja.
Har vi en klimatkris ?    svar oftast ja.
Är det människan som har orsakat det ? svar oftast ja
Hur minskar vi på antalet människor ?
En klimatkollaps gör det med massvält !
Människorna gör det med vaccinering !
Och det är ett selektivt,och humant sätt,att minska på världens befolkning.
 
PS: Tillvaron är lidande enligt Buddha.
   Och kamp enligt GAIA.
   Med kamp kan tillvaron göras dräglig!
 

Hans Dahl
Hans Dahl
Gäst
Reply to  Lennart witt
10 december 2021 kl 18:00

Du skriver både här och på Krabbes blogg:

Människorna gör det med vaccinering !
Och det är ett selektivt,och humant sätt, att minska på världens befolkning.”

Humant…?

Var så god att prova på själv!

Lennart witt
Lennart witt
Gäst
Reply to  Hans Dahl
11 december 2021 kl 09:38

Världens befolkning måste minskas!
Då är det är väl humant, att låta gamla och multisjuka dö först ? snart är det min tur, är 91 år och det räcker för mig.

Hans Dahl
Hans Dahl
Gäst
Reply to  Lennart witt
11 december 2021 kl 09:59

Lyssna ett par minuter på Jim Marrs här:

https://www.youtube.com/watch?v=tD1Q83Nzk3k

(jim marrs on overpopulation)

Lennart witt
Lennart witt
Gäst
Reply to  Hans Dahl
11 december 2021 kl 11:46

Läs gärna lite om Gaiahypotesen/teorin.
“Gaia planeten jorden” av James Lovelock
Den säger att jorden är en levande varelse.
Läs även “The Vanishing Face of Gaia”
Kul att du har reagerat!

Hans Dahl
Hans Dahl
Gäst
Reply to  Lennart witt
23 december 2021 kl 15:01

Eftersom du framför samma åsikt både här och på Krabbes blogg ska jag ge samma svar som jag gett dig där, dock i nerkortad version på grund av kommentars-reglerna:

Här är några rader i översättning från en engelsk text om New-Age-rörelsen och den starkt sammankopplade hippie-rörelsen:
”Denna hippierörelse förvrängde den sanna förståelsen av Kristus. Istället för Gud och Frälsare sågs Jesus som en politisk aktivist. Det lärdes ut att Jesus uppfyllde behoven hos alla kulturer, trosbekännelser och strävanden – kristna eller inte. Denna nya kultur – full av droger, fiktiv underhållning och rockmusik – distraherade effektivt protestanter runt om i världen från sann andlighet, vilket var precis vad jesuiterna strävade efter att göra. New Age-teologi och jorddyrkan spreds också under denna era, delvis genom arbetet av vetenskapsmannen James Lovelock och hans Gaia hypotes.”

http://thegreatcontroversy.info/jesuits-and-the-hippie.html

New-Age-rörelsens skapare, jesuiten Teilhard de Chardin, anknöt till det polyteistiska synsätt som har sina rötter i babylonisk religion och som även var centralt i den grekiska mytologin. I sin hypotes sa James Lovelock att all levande materia på jorden kunde ses som en övergripande enhet. Han kallade detta självreglerande system Gaia efter titanen med samma namn i den grekiska mytologin.

Anders Johansson
Anders Johansson
Gäst
Reply to  Lennart witt
11 december 2021 kl 13:27

Att du vid din ålder inte kommit längre i den själsliga utvecklingen är bara att beklaga.

jonnyjonson
jonnyjonson
Gäst
Reply to  Lennart witt
11 december 2021 kl 20:58

Nej Lennart, jorden är iinte överbefolkad. Hade Hans Rosling levt idag hade denne person kunnat förklara för människor hur demografin fungerar. Det är en propagandamyt, återigen, o en av åtskilliga kommna fr den parasitära terrorgruppen som härjat Mänskligheten i 300år, i organiserad form då alltså. I korthet går det ut på att; när människor får det bättre socioekonomiskt minskar barnafödseln per automatik. Detta ingår inte i parasiternas ‘projekt’, utan tvärtom ska det krigas så mkt som möjligt, för att kaos o fearfactors ska vara allestädes närvarande. Förbättringar socek, är för ‘dessa’ banditer som ‘vccnrn’ är för oss,, som pesten

Tors vrede
Tors vrede
Gäst
Reply to  jonnyjonson
11 december 2021 kl 22:04

Bra skrivet! Det har gjorts studier på att hela jordens befolkning skulle få plats på Öland.
Ingen större yta tyvärr, med ca 1 kvadratmeter för varje människa.
Ogenomförbart som väl är men visar på ytan och folkmängden.

Calle M
Calle M
Gäst
Reply to  Tors vrede
12 december 2021 kl 00:12

Även om du packar ihop 12 mdr (Roslings prognos) på Jylland e d, så behöver varje människa ett visst antal ha för att odla sin mat etc. Denna mark skall dessutom gödslas och tveksamt om kossor och fosfor räcker till för att hålla åkermarkerna bördiga?

Sedan kan man ju fundera över om några andra djur skall få vandra fritt på planeten? De brukar ju mest vara till besvär då deras habitat behövs till våra behov istället.

Richard
Richard
Gäst
Reply to  jonnyjonson
10 december 2021 kl 17:55

Det har vi haft riksdagsbeslut om sedan år 1975 (Sverige ska bli ett mångkulturellt helvete), väldigt lite har hänt.

Carina Agrell
Carina Agrell
Gäst
9 december 2021 kl 12:36

Lägg sedan till informationen i denna länk: https://bulletin.nu/valmyndigheten-risk-att-valet-2022-inte-blir-av

Någon som tror att det saknas pengar? Tanken är naturligtvis att den “demokrati” som vi haft, upphör hösten 2022.

peter afzelius
peter afzelius
Gäst
Reply to  Carina Agrell
9 december 2021 kl 13:51

Nästa år blir året då allt antingen vänder eller går åt helsike för oss alla!

Per Held
Per Held
Gäst
9 december 2021 kl 13:37

Ett långsiktig plan inleda en ny typ av världskrig i slowmotion, den kokta grodans princip.
Vattnet sjuder strax….
Viktigt att läsa denna text även för oskulder som sätter sin tillit till det dagliga flödet av krisinformation från MSM worldwide.
Denna text överblickar skeendena.
Inte för att texten i detta nu omvänder oskulderna dock
sås ett frön och de kanske groddas vart efter.
Får vi hoppas!

peter afzelius
peter afzelius
Gäst
9 december 2021 kl 13:47

Och jag är bara en jobbig konspirationsteorist! Vad var det jag sa!!!

Helene
Helene
Gäst
9 december 2021 kl 14:02

Hur vet han allt detta om han inte själv arbetat för mörkret. “controlled opposition”?.
De närmaste 4 månaderna t.o.m mars, blir avgörande i kriget mot mänskligheten. Håll ut och vägra ta sprutan!! Vi måste hjälpa och stötta varandra. Motståndet hjälper absolut och kampen för vår frihet är viktig även för vår själ, inte bara kropp. Även om de mörka vill äga (patent), och kontrollera oss så har de inte lyckats med sina mål. De har inte kunnat ansluta injicerade nanobots i hydrogelen till något fungerande datasystem, och endast 40 % av befolkningen är injicerade.
Enligt Kimberly Ann Goguen (se beforeitnews.com) så lever nanobotsen endast 3 månader och måste åter injiceras genom boosters.
Det finns också mkt info på nätet om hur man rensar bort gifter och parasiter.

Fredrik Eriksson
Reply to  Helene
30 december 2021 kl 21:06

Även om Nanobotsen bara lever 3 månader så är din kropp och din själ i fara rack vare rNA omskrivningen av ditt DNA.

För ovaxxade?
https://www.skanska.se/om-skanska/press/pressmeddelanden/258265/Skanska-bygger-sakerhetsbyggnader-pa-fem-platser-i-landet?fbclid=IwAR2Zu6R4O9gEmTsPnAWWzVEfjwAftoNV2Nbh9V-kTxExgw-d6jABiE9uRyo

Last edited 17 dagar sedan by Fredrik Eriksson
Lennart Gunnarsson
Lennart Gunnarsson
Gäst
9 december 2021 kl 14:45

Tack Newsvoice. Den artikeln säger allt.

Magnus Lindgren
Magnus Lindgren
Gäst
Reply to  Lennart Gunnarsson
9 december 2021 kl 15:25

relaterat

Advokat Reiner Fuellmich om Nürnberg 2.0: Rättvisan kommer inte genom domstolarna utan av folket som reser sig upp
AV BAKOMNYHETERNA den 9 DECEMBER, 2021 

  Advokat Dr Reiner Fuellmich av Brian ShilhavyRedaktör, Health Impact Newshttps://medicalkidnap.com/2021/12/07/attorney-

relaterat

De ”vakna” i västvärlden

2021-11-19
Nicholas Veniamin, Telegram

Enligt David Spiegel MD, professor i psykiatri och beteendevetenskap vid Stanford University, kan en uppskattning av 25 % av människorna inte lätt hypnotiseras. Jag skulle personligen ta ett mediantal på 20 % som inte kan hypnotiseras. Baserat på förhållandet 80:20 mellan icke vakna och vakna människor, låt oss kolla in antalet vakna människor i västländer:

https://bakomkulisserna.biz/2021/11/19/de-vakna-i-vastvarlden/

Last edited 1 månad sedan by Magnus Lindgren
Per Held
Per Held
Gäst
Reply to  Lennart Gunnarsson
9 december 2021 kl 16:49

Helene

??? Länken, hänvisningen en blindtarm

Kajsa K
Kajsa K
Gäst
9 december 2021 kl 14:54

svar till Canjen
Ja, det är just panik och rädsla som denna maktelit vill få oss att känna. Detta är psykologisk krigföring och att få oss att ägna tid och bli skämda över vad de vill genomföra leder till att vi blir medskapare i deras agenda. Detta är bara vad de vill ska ske. Vi ska inte låta oss dras ner i känsla av hopplöshet och uppgivenhet med tanke på vad deras plan är. Tanken och vårt “mindset” är skapande så det gäller att fokusera på hur vi vill att vår framtid ska se ut, se möjligheter, lösningar, ta fram vår kreativitet, och framför allt inte låta oss skrämmas. Rädslan är deras främsta vapen. Vi behöver inse att de inte har makt över oss. Så länge vi inser det och inte ger vårt samtycke, kan de inte styra oss.

Jag skulle önska att fokus läggs på hur vi får stopp på det som sker nu och jag anser att om Michael Yeadon vill få stopp på detta vansinne så borde han framföra att det aldrig har lyckats bevisas att det finns smittsamma virus som sprider smitta på det sätt som vi är hjärntvättade till att tro på. Det enda sätt att föra in “virus”/gift i kroppen är genom sprutinjektion. Vi behöver alla hjälpa till att sprida denna avgörande kunskap.

part 1 https://www.bitchute.com/video/mWcUoESRO0c5/
Part 2 https://www.bitchute.com/video/7NuuW1b9Z9rR/
Part 3 https://www.bitchute.com/video/4iFI8whxumKJ/
Part 4 https://www.bitchute.com/video/9z0E4ZxaQbbr/

https://ugetube.com/watch/christine-massey-covid-19-quot-virus-quot-has-never-been-isolated-and-shown-to-cause-disease_kIPQH3yoEeMNad7.html?__cf_chl_jschl_tk__=nPMCUcjWIpyUDBs6GsqlH4eUf0VZvlma2jNld0.Dfy8-1639057379-0-gaNycGzNCP0

http://entityart.co.uk/the-germ-theory-deception-viruses-5g-agenda-vaccines-louis-pasteur-bechamp-terrain-theory-coronavirus/

Hans Dahl
Hans Dahl
Gäst
Reply to  Kajsa K
9 december 2021 kl 17:48

Panik och rädsla hindrar människor att tänka logiskt och klart.

Det är intressant att Omicron är ett anagram för det engelska ordet “moronic”, som betyder enfaldig, trångsynt.

Patrik
Patrik
Gäst
Reply to  Hans Dahl
9 december 2021 kl 18:31

Moronic betyder även stupidity direkt översatt vilket är väldigt passande på temat. Men även ett anagram för -oncomir- som är en del av kroppens egen microRNA bearbetning av celldöd och cellmutationer och förknippas i första hand med cancer. Sen för att göra det ännu lustigare så lägger man till delta i anagrammet som förra varianten hette så får man ordet -Media Control-.

Last edited 1 månad sedan by Patrik
Josef Persson
Josef Persson
Gäst
Reply to  Hans Dahl
9 december 2021 kl 20:37

Hej Hans, det var ett tag sen!

Välkommen tillbaks! Ja vi är nu vid Moron varrianten. Och den behöver 3 sprutor eftersom den är så mild.

https://twitter.com/disclosetv/status/1468591081017290767?s=20

Själv vill han ju inte ta sprutan

https://www.bitchute.com/video/NZWuHY2Gu7SE/

Är han jesuit mån tro?

Hans Dahl
Hans Dahl
Gäst
Reply to  Josef Persson
9 december 2021 kl 21:35

Hej, Josef, och tack så mycket!

Ja, det är ironiskt med moronic-varianten.

Det är väldigt svårt att avgöra vem som är jesuit. Jesuitorden förbjöds på 1700-talet över hela världen och då gick de under jorden och nybildade eller tog över en mängd andra hemliga organisationer, där medlemmarna svär trohet, lydnad och tystnad. Det är på de högre nivåerna i sådana organisationer personer rekryteras för infiltrationsuppdrag i världens nationer. När jesuitorden legaliserades på 1800-talet hade den fått en annorlunda yttre skepnad, men deras makt hade växt oerhört under sin underjordiska tid och nu hade de en mängd andra hemliga ordnar och organisationer som de styrde.

De jesuiter som öppet bekänner sin tillhörighet är bara toppen på ett isberg

Josef Persson
Josef Persson
Gäst
Reply to  Hans Dahl
9 december 2021 kl 22:36

Ja finns många trevliga prickar där ute!

https://orderoftheblacksun.com/

Åke Winnerfalk
Åke Winnerfalk
Gäst
Reply to  Hans Dahl
4 januari 2022 kl 21:02

Och gör man ett anagram av Delta och Omicron så blir det Media control.

Å. södergren
Å. södergren
Gäst
9 december 2021 kl 19:05

Vid årsskiftet är det sju år sedan den stora polisreformen trädde i kraft.
Detta torde vara med på listan.

Spik i foten!
Spik i foten!
Gäst
9 december 2021 kl 19:40

I vanlighet så står Maggan med ministrar och BLÅLJUGER!!!

Enligt myndigheter i Afrika är den så kallade NYA mutationen inte värre än en lätt influensa!

DET ÄR BARA I EU/EUROPA SOM MUTATIONEN SPRIDS SOM LÖPELD!!!

SARS-CoV-2 ÄR EN DATORANIMERAD FIGUR HUR ETT VIRUS KAN SE UT!

HUR KAN DET UPPSTÅ MUTATIONER AV NÅGOT SOM INTE FINNS?

Vid upprepande frågor om exprimentvätskan som sakta men säkert tar livet av dig beroende på hur många doser tillåter att någon sprutar in i din kropp. Regeringen eller FHM kan inte svara på de frågor de får om vaccinet Covid19

Folk dör i Sverige och resten av Världen, barn som är vaccinerade från 5 års ålder DÖR, världen över, mödrar som vaccinerar sig under graviditeten kan nästan räkna med att deras barn dör under graviditeten, de egna äggen förstörs av spikproteinet som din kropp får order att tillverka. Detta har tidigare visats i djurförsök!

Hur vi andra skall få regeringen att visa vad den egentliga agendan, vi matas ju dagligen med vad kriminella har för sig här och där, man behöver ju inte bokstavligen göra som dem. Men man kan ju använda sig av olika metoder för att även regeringen skall fatta att de är utbytbara samt att måttet är rågat för länge sedan!
SLUTA ATT ENS TÄNKA PÅ OLIKA EVENEMANG, ÄTA UTE, ETC. REGERINGEN FÅR TA SITT ANSVAR ATT DESSA GÅR OMKULL, INTE FOLKET!!!

MarianneD
Marianne(@1298)
9 december 2021 kl 19:51

Tycker det blir för dystopiskt och hopplöst (fast det kanske är så det är planerat). Jag har svårt att tänka mig att andra makter bara sitter och tittar på, medan vi lägger oss själva på rygg. Därför tror jag att andra sett igenom vad som är på gång, som kineserna t.ex. Så väntar de bara ut vårt idiotiska agerande, så kan de gå in och plocka. Jag tror dessa viljor med Great Reaset, avbefolkning och klimathysteri har infiltrerats av Kina, från början kanske.
Detta har gjort att de för en väldigt liten insats, kan få kontrollen över hela världen. Ser man det så, så kan man förstå att en sådan chans till självmål riktigt, kan man inte låta passera. Vi gör allt jobbet åt dem. Avvecklar vår egen energiförsörjning, vårt eget försvar (behöver reservdelar där ifrån, kretskort m.m.), avvecklar vår industri för den släpper ut CO2 bara Kina får släppa ut. Nu skulle Kina ge Afrika massa av sitt vaccin.
Vi har gjort bort oss. Jag tror inte Klaus Schwab kommer bli någon kung över oss, han var kinesernas nyttiga idiot. De har lurat oss att tro på några få stora organisationer, som WHO.
Så vi har gjort det väldigt lätt för dem.
Men det kan bli något liknande scenario i alla fall. Eller så stannar det av, när vi är tillräckligt sårade och blottade.

Spik i foten!
Spik i foten!
Gäst
9 december 2021 kl 19:55

GILLAR DU INTE DAGENS ENERGIPOLITIK, SKRIV PÅ OCH HJÄLP TILL ATT FÅ TILL EN FÖRÄNDRING

https://energiupproret.se/

jonnyjonson
jonnyjonson
Gäst
Reply to  Spik i foten!
9 december 2021 kl 20:26

Det är redan gjort (fr min sida iallafall) men det här är såå mkt ‘större’ än en sk energikris.. ‘deras’ besudlade patetiska ‘operationer’ handlar om att göra riktiga Människor rådvilla, så det springs i cirklar (så uppärksamheten riktas boort fr the perpetreatuers, el hur det nu stavas)..got me

Spik i foten!
Spik i foten!
Gäst
9 december 2021 kl 20:04

Ni alla som är trötta på Facebooks och övriga sociala plattformar:s censur, det är bara att lämna och styra kosan till

https://gab.com där kan man vara frispråkig utan att bli censurerad!

Skaffa ett konto, logga in sök efter Swegab 8300 medlemmar!

Last edited 1 månad sedan by Spik i foten!
Hans Dahl
Hans Dahl
Gäst
9 december 2021 kl 20:34

Den här artikeln som vi nu kommenterar inleds med ett foto föreställande människor på en arena och uppe i bakgrunden ser vi en stor bildskärm med några av de ledande personerna i landet och bakom dem ser vi tre symboler.

Jämför med symbolerna här:
https://austria-forum.org/af/Wissenssammlungen/Symbole/Drei_Pfeile

Magnus Lindgren
Magnus Lindgren
Gäst
Reply to  Hans Dahl
10 december 2021 kl 05:53

Vad roligt att du är tillbaka Hans, med synliggöranden av regimsymboler.

Relaterat om kovidkvackpesten som förevändning för “medicinsk” apartheid.

Minnen av kommunismen vaknar till liv när Sverige inför medicinsk
apartheid https://katerinamagasin.se/minnen-av-kommunismen-vaknar-till-liv-nar-sverige-infor-medicinsk-apartheid/

Last edited 1 månad sedan by Magnus Lindgren
Hans Dahl
Hans Dahl
Gäst
Reply to  Magnus Lindgren
10 december 2021 kl 09:17

Tack, Magnus!

Ja, kommunismen och andra -ismer är skapade av de krafter som nu kryper fram ur mörkret och som har tagit ett järngrepp om folken över precis hela världen med hjälp av de skräckscenarier de målat upp gällande klimat och “pandemi”.

Jag hittade ett passande ord för denna framrullande världsdiktatur på Krabbes utmärkta blogg (som nu lär ha blivit svår att googla fram):

“Vaxxikanstaten”

För er som ännu inte hittat denna sannings-oas:
https://peterkrabbe.wordpress.com/2021/12/04/mamma-mia/

Kommunismen kidnappade de förtryckta människornas försök att befria sig från den despotiska övermakten genom att fejka sympati med dem – men blev i själva verket en toppstyrd diktatur. Det finns en synnerligen intressant artikelserie skriven av Krabbe som avslöjar att både socialism och kommunism har intimt samband med mångmiljargärerna och härrör från den enormt mäktiga (men för de flesta okända) fabianismen. Här är den första delen i denna serie:
https://peterkrabbe.wordpress.com/2016/10/01/fabianismen-del-1-under-skoldpaddans-skal-gommer-sig-labour-ovanpa-rider-rothschild/

Tors vrede
Tors vrede
Gäst
Reply to  Hans Dahl
10 december 2021 kl 09:35

Hasse! Nu ler jag igen. Tack

Hans Dahl
Hans Dahl
Gäst
Reply to  Tors vrede
10 december 2021 kl 10:02

Tack till dig, Tors vrede!

Här är en artikel på svenska som berättar om det tidiga utprovandet av kommunismen i Sydamerika (vilket tog sin början redan för mer än fyra hundra år sedan!
https://vaken.se/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=7777

Jag har svårt att bedöma vissa påståenden i artikeln, men jag tror att ni som anser att “de” bär ansvar för skeendena kommer att uppskatta den,

De så kallade “Reduktionerna”, slavlägren i Sydamerika på 1600-talet, omtalas till och med i engelskspråkiga Wikipedia, där de beskrivs som “socialist theocracy”:
https://en.wikipedia.org/wiki/Jesuit_reduction

Tors vrede
Tors vrede
Gäst
Reply to  Hans Dahl
10 december 2021 kl 10:42

Luften gick ur mig! Kan bara komma fram till att Moses skulle aldrig ha kommit ned från Sinai berget.
Mer och mer tyder på att det var djävulen som lurade honom om att hans folk var guds utvalda.
Vi övriga som att betrakta som stenar på en åker.
Sedan kom koranmannen några tusen år senare och påstår att dom är Guds utvalda.
Ingen borde vara förvånade över att världen ser ut som den gör.
Jesus kom som en befriare, men honom lät dom korsfästa, varför? Kan ha haft sanningen?

Hans Dahl
Hans Dahl
Gäst
Reply to  Tors vrede
10 december 2021 kl 11:09

Förvridning av rätt, godhet och sanning är ett återkommande tema i Gamla testamentet, men Moses var en av de goda ledarna.

Det stora moraliska förfallet inom prästerskapet kom senare, nämligen under den Babyloniska fångenskapen, då satanismen
etablerades bland de skriftlärda.

Jesus mördades av dem, men de förstod inte att det var för att befria alla som tror på det kärleksbudskap han gav som han lät sig pinas och dödas.

On ni lyssnar på föredrag Nr. 2 i denna så fantastiska föredragsserie, så får ni del av enormt viktig kunskap om Jesu offer av sitt liv, vilket förutsagts i en mängd profetior i Gamla testamentet:
https://www.youtube.com/playlist?list=PLnymF_jIY3hnoGFwqwcwoTHkEpYCZFCK6

Tors vrede
Tors vrede
Gäst
Reply to  Hans Dahl
10 december 2021 kl 12:08

Ja att prästerskapet har mycket ondska på sitt samvete är helt ostridbart. Men urkällan vem har den förutom papyrus rullarna. Var finns Moses stentavlor?
Förbundsarken skall enligt sägen finnas i Vatikanens källare.
Men Jesus håller för mig i alla väder.

Hans Dahl
Hans Dahl
Gäst
Reply to  Tors vrede
10 december 2021 kl 14:29

Skulle människor rätta sig efter de två gyllene buden, så skulle vi ha ett fantastiskt socialt paradis på jorden, men även de tio bud Moses fick – att inte döda, inte
stjäla ,inte ljuga, inte åtrå det som tillhör någon annan – räcker långt.

De onda som styr har huggit tio alternativa bud i sten på många språk:

Georgia Guidestones.

Tors vrede
Tors vrede
Gäst
Reply to  Hans Dahl
10 december 2021 kl 17:22

Buden vore onödiga förutom ett. Kärlek.
Då funnits inga krig, ej häller någon svält.
Men kärleken måste komma från hjärtat
likt det lilla barnets nyfikenhet i jakt efter kunskap, eller tryggheten vid sin moders bröst.
Ingen skulle stjäla, eller ljuga, för girigheten vore historia om den dagen kunde uppnås.
Det sorgliga är bara att få kan ta till sig detta.
En del tror jag vara nära, exempelvis den jag främst skrivit dessa rader till, och det kommer ur djupet från mitt hjärta.
Tack för att du delar med dig av din kunskap.

Ps Detta var intressant. https://bakomkulisserna.biz/2021/12/10/varifran-kommer-ufo/ Ds

Hans Dahl
Hans Dahl
Gäst
Reply to  Tors vrede
10 december 2021 kl 18:15

Tack, Tors vrede!

Frågan som uppstår om man tar till sig detta med UFO:s är:

Hur uppstod livet?

Precis samma fråga som gäller vår planet!

Skapelse eller evolution?

Här samtalar två vetenskapsmän om denna fråga, en doktorerad läkare och en professor i komperativ fysiologi:

https://www.youtube.com/watch?v=hpHl97dMeLE&t=69s

Intressant, eller hur?

Tors vrede
Tors vrede
Gäst
Reply to  Hans Dahl
10 december 2021 kl 19:35

Ja det är det som är den delikata frågan.
Kommer vi från amöban enligt Darwins evolutions lära?
Eller har vi vårat ursprung utanför vårat solsystem. Universum är ju oändligt sägs det?

Och vad är vårt naturliga tillstånd, är det det fysiska som vi kallar livet/medvetandet.
Eller drömmarna?

Men det finns något som är snabbare än ljuset
och det bär vi med oss oavsett tillståndet.

Hans Dahl
Hans Dahl
Gäst
Reply to  Tors vrede
10 december 2021 kl 19:51

När det gäller denna fråga är det intressant att granska varifrån de teorier som förespråkar evolution kommer.

Big Bang-teorins skapare var jesuitprästen Georges Lemaître.

Och den första evolutionsteorin (som föregick Darwin med åtskilliga år) hade sitt upphov hos jesuiten Jean-Baptiste de Lamarck.

Två jesuitpräster!

What a coincidence!

Tors vrede
Tors vrede
Gäst
Reply to  Hans Dahl
10 december 2021 kl 20:41

Sven Jerring uttryckte sig 1936 då vi mötte Japan i en fotbollsmatch. Japaner, japaner, överallt japaner. Jesuiter hade varit mera intressant! Men dom jobbar ju utan stämpelur i det dolda. Tvivlar på att Sven Jerring hört talas om dom. Förlåt min ironi. Men Japanerna borde ha varit ett lindrigt problem.
Sedan det där med Big Bang köper jag lika lite som vårt ursprung från amöborna.
Men vad vi härrör ifrån får vi kanske veta om det finns något efter detta så kallade livet.
Skrivande tror det. Lever fortfarande i chock sedan den 20 maj efter ett fruktansvärt uppvaknande kl 04 58. I sömnen så uppstod det slag som någon varit här inne och slagit med en slägga på ett stålrör. Vid uppvaknandet så upphörde det omgående. Blev lindrigt sagt rädd, så upp ur sängen med skakiga ben.
Kl 11:38 ringer min mobil, med okänt nummer.
Lyckades ha samlat mig så mycket sedan uppvaknande så jag kunde svara.
Hej! Det är Sven! Du har nästan tillhört familjen, så jag måste berätta att pappa gick bort klockan 5 i morse. Ett beklagande och några minuters tystnad, tills jag säger! Det gjorde han inte alls, för kl var 04:58.
Det måste ha varit pappans sista hjärtslag som väckte mig så abrupt. Han var som min andra pappa för där fanns tryggheten på somrarna till skillnad från mitt hem.
Oj! Nu har jag skrivit för mycket. Men googla på morden i Flakeböle 2012 så kan jag fortsätta. Mvh

Hans Dahl
Hans Dahl
Gäst
Reply to  Tors vrede
10 december 2021 kl 21:00

Tors vrede, jag har en liknande upplevelse från mina unga år, då en mycket kär människa lämnade jordelivet.

Allt är inte så simpelt som ateister /evolutions-teoretiker hävdar.

Var och en av oss kommer att få stå till svars för våra gärningar och avsikter.

Tors vrede
Tors vrede
Gäst
Reply to  Hans Dahl
10 december 2021 kl 23:23

Jag har stora problem till och ifrån med mitt mobila internet. Så även en allt för lång stund idag.

Håller med dig till 100 att vi kommer stå till svars för det vi gör mot andra, då i negativ mening. Om så!
Mitt liv bygger på att dö med så gott samvete som jag klarar. Vem sätter gränsen?
Jag har min gräns, att försöka leva som min önskan är att övriga gör mot mig.
Hade det varit riktigt, så måste jag varit en stor syndare, då jag ser vad nära anhöriga ställer till idag.
Äktheten, är den stora delen av kärleken som allt måste bygga på.
Ger dig en länk! Elliot Smith som tyvärr hittades död 2003 med 3 knivhugg i bröstet.
Hans sambo Siba ville inte uttala sig offentligt.
Hoppas då du tillhör den lite äldre generationen vet vad ljud är? Inte som ungdomarna idag som låter ljudet spela på dom, i stället, för dom!
Volymen minst klockan 12. Nersjunken i soffan
med datorn som visar framträdandet.
Mörka texter, men det är mycket äkta då han visar sin sårbarhet. Men ödmjukhet. Mvh.

https://www.youtube.com/watch?v=6iUWKQ61nQU

Hans Dahl
Hans Dahl
Gäst
Reply to  Tors vrede
11 december 2021 kl 10:59

Mycket fint, tack!

Josef Persson
Josef Persson
Gäst
9 december 2021 kl 20:43

Deprimerande men utmärkt sammanfattning!

Vi behöver väl också speeda upp informationskampanjen?
Någon som inte är lika fattig som jag, och som är lite mer driftig kanske?

https://vaccine-police.com/texas-billboards-vaccines-kill/

Borde väl gå att realisera även här i Sverige, billboards utanför Guulags censur.

Demo2demo
Demo2demo
Gäst
9 december 2021 kl 21:00

DOJ måste utse en särskild rådgivare för att undersöka bevis på Biden-familjekorruption
Det finns betydande bevis, från dokument och vittnesuppgifter, för att familjen Biden, inklusive president Joe Biden, kan ha varit inblandad i brottslig verksamhet som bland annat involverar utländska enheter knutna till Ukraina och Kina.
Joe Bidens son Hunter har redan erkänt att han är målet för en brottsutredning från FBI. 
https://www.change.org/p/department-of-justice-doj-must-appoint-a-special-counsel-to-investigate-evidence-of-joe-biden-corruption
…. det rullas långsamt men massor rättsprocesser på gång …. Deep Stat får feber och psykopaterna börjar bli oroliga….

Ulrika Nyblom
Ulrika Nyblom
Gäst
9 december 2021 kl 22:41

Dags att tystna, bunkra lite nödmat. Låssas, som om man ingenting alls förstår.

Rune Olsson
Rune Olsson
Gäst
9 december 2021 kl 23:12

Så låtsas att det finns “externa virus”.
Låsas att det finns “mutationer” av det som inte finns.
Låtsas att det som inte finns “smittar”.
Låtsas att det som inte finns och inte smittar ger upphov till en “pandemi”.
Låtsas som att det inte är injektionerna som är själva vapnet mot mänskligheten.

Last edited 1 månad sedan by Rune Olsson
Gunnel Fahlberg
Gunnel Fahlberg
Gäst
Reply to  Rune Olsson
10 december 2021 kl 01:24

Vid nästa större manifestation, skulle man möjligen kunna ha någon form av namninsamling, att presentera för våra så kallade politiker. Lite som ett dragplåster för att så många som möjligt ska komma. Vi måste visa andra hur många vi faktiskt är. Att vi inte bara skanderar slagord utan försöker informera sakligt. Punkterna i planen här ovan är ju fantastiska i sin kortfattade och solklara stil. Även folk i mainstream-fåran borde kunna känna igen det som händer nu och få sig en tankeställare.

JohnnyD
Johnny(@disqus_vbahuqocd4)
10 december 2021 kl 02:12

Politiken är inte baserad på vetenskap och beprövad erfarenhet. Om den varit det skulle man inte massvaccinera befolkningen under en pandemi för det leder bara till fler mutationer och ökad smittspridning. Det är exakt vad som hänt. Vi ser också att länder med hög vaccineringsgrad har hög smittspridning och länder med låg vaccineringsgrad har låg smittspridning.

Syftet är inte heller att värna folks häls för då hade man tillåtit att sälja fungerande läkemedel dom Ivermectin och Hydroxychloroquine receptfritt på apoteket. Indien och Japan som änvänder Ivermectin har mycket lägre fall av covid-19 än övriga länder.

Regering följer globalist agendan och struntar i vetenskapen. Du kan dumpa 100 kontainrar med vetenskapliga rapporter utanför riksdagshuset utan att politiken påverkas. Vaccindiktaturen tränger sig på allt mer i alla länder.

Hans Dahl
Hans Dahl
Gäst
Reply to  Johnny
10 december 2021 kl 08:28

Just det att makthavarna fullständigt kör över alla vetenskapliga fakta i sin vansinnesfärd mot diktatur beskrivs utförligt i följande enormt viktiga diskussion med professor Walter Veith som beskriver världsläget och bland annat hänvisar till Sverige och till utbredningen av betygssystemet för invånare som utprovats i Kina.

Båda är liksom jag kristna och de visar även på att allt detta som nu sker är beskrivet i profetiorna.

https://rumble.com/vqc7if-walter-veith-and-martin-smith-wup-93.html

(Walter Veith & Martin Smith – Omicron, Vaccine Mandates, Liberty, Conscience & Freedom – WUP 93)

Johnny the rocker
Johnny the rocker
Gäst
10 december 2021 kl 02:34

Fälla regeringen som någon nämnde är meningslöst. Har ni inte förstått att även det är riggat efter allt som hänt? Deras önskedröm att vi ska lägga enegin på politik och det kommande valet. Finns dessutom inget parti bättre än den andra. Namnlistor är totalt meningslöst de bara garvar och får våra namn.

Försöka göra något via lagar, barnkonvetion etc är helt meningslöst, de som styr styr också våra domstolar och de kommer ändra lagar för att passa agendan om det skulle behövas. Vi måste också komma ihåg att vi är få kvar, mest barn i den ovaccinerade gruppen och barnen kommer snart tvingas vaccineras för att få gå i skola.

Vi måste få fram glasklara bevis som får majoriteten att avstå booster och på så sätt vända opinionen. Vi är i ett knepigt läge.

jannearvid
jannearvid
Gäst
Reply to  Johnny the rocker
10 december 2021 kl 10:33

Det finns en nystartad hemsida #nejtillvaccinpass som vill samla folk runt om i landet.

jonnyjonson
jonnyjonson
Gäst
Reply to  Johnny the rocker
10 december 2021 kl 14:30

Haha, ja Johnny.. du har såå rätt. Iinget av det fiiina indirekta ‘demokratiska’ existerar mer (om det ens gjort så ngn gång, dvs konceptet har infogats för att vi så sakteliga till slut inte ska göra mer än att.. hehe gå o ‘rösta’. Men vad ‘röstar’ folk på, jo som jag ser det ett nationellt ‘eu’,, dvs en annan av ‘deras’ skitcentralorgs. ‘deras’ sk mål är att kontrolllera ruubbettt (de som tror annat får gärna motbevisa mig, jag vill ha fel i detta, men.. ) o det enklaste är via ‘deras’ ‘egen’/-gna cenyralstdrd geenomkorrupt skitorg,,enl devisen; ‘makt korrumperar, absolut makt/centraliserad makt korrumperar absolut/mer o mer snävt centraliserat, dvs.
Enda som Funkar är Direkt Demokrati, basta. O jag kan säga att, deet konceptet diggar inte parasiterna

Mattias RahmD
Mattias Rahm(@disqus_0dbpx6ffax)
Reply to  Johnny the rocker
11 december 2021 kl 12:05

Domslutet från 2016 att mässlingsviruset inte kan bevisas existera är ett sådant glasklart bevis.

The Measles Myth
https://odysee.com/@drsambailey:c/themeaslesmyth:0

Clint
Clint
Gäst
10 december 2021 kl 06:35

Tidslinjen kan inte stämma, man kommer inte få igenom allt de där i fas 7 på ett år härifrån. Tror dock allt det där kommer hända.

jonnyjonson
jonnyjonson
Gäst
Reply to  Clint
11 december 2021 kl 03:16

Tror tyvärr jag också. Dvs om Vi inte agerar dock. Jag meenar, hur i helsrefyr har en liten sketen ‘familj’ kunnat ta ‘kommando’ över ett halvt jordklot,, för det har de gjort på riktigt. Vi har s a s sovit o före 2010 är det inte märkligt,, inte märkligt alls då ‘de’ ägde Noll av Media när media var på riktigt(ca fr 4000 fkr-1750ekr). Fr 1751 blabla ca- 2010 (4g) så finns inte mkt ursäkter för att inte sätta sig in i hur deras shitt kommer ev att se ut framöver. Dock Altmedia, ex denna sajt, Vet via Oss hur det kan komma se ut. Såå om inte streamingsoffan runt de övr 40% (som ännu inte fått sina ashlen ur vagnen) (gäller således inte Oss, som vaknat) lämnas för några ögonblick (den behöver alltså inte överges s a s, utan bara haha..s a s lämnas för en kort stund per dag). (oj vilken annan Värld vi då hade haft)(inbillar jag mig iallafall). Brukar inte ‘slå mig för bröstet (el vad det kallas) men är s a s stolt över att jag lämnat idiotin, for ever..hoppas jag. Dock, ingen är ointelligent (trust me, have seen much of the changes) utan det handlar om att ta hand om sin inneboende/medfödda intelligens på ett smart sätt,, När det krisar, vet alla vilka förmågor de har.. Trist bara att för caa40% krävs det ev en 7pnktsinjektionsplan för att 20-40 av de 40% riktar blicken bortom..

jonnyjonson
jonnyjonson
Gäst
Reply to  jonnyjonson
11 december 2021 kl 03:24

Fr 2010 o framåt via 4g, ska det stå.Från 2010 finns inte mkt ursäkter från att Fatta hur världen är sammansatt. Det krävs bara typ 8 extra spadtag i informationsmyllan för att så småningom sluta gapa o svälja. Få om ens ngn på forumet gör det tack o lov. ..gapar o sväljer

jonnyjonson
jonnyjonson
Gäst
Reply to  jonnyjonson
11 december 2021 kl 03:36

Jag adderar pga min otydlighet,, mll 1750 2010 hade ‘de’ full kontrll på sin äckel’media’. Därefter tillkom 4g, o Människor kunde aktivt blixtsnabbt söka Sin info..ajaj det föll inte i så god jord för parasiterna,, ‘de’ börjar således censurera..ojoj såå patetiska ‘dessa’ ‘individer’ är

Pernilla Eriksson
Pernilla Eriksson
Gäst
10 december 2021 kl 09:15

Jag som har känt mig så fri under hela min uppväxt och liv i ett så vänligt land som Sverige känner snaran dras åt runt min hals.
Jag känner att något händer runt omkring mig, jag märker hur livsglädje och medmänsklighet långsamt dör ut hos människor.
Och jag förstår inte syftet med det. Men jag ser att det egna livet inte är eget att bestämma över längre.
Vilken sorg.

Hans Dahl
Hans Dahl
Gäst
10 december 2021 kl 14:12

Några mycket visa ord att begrunda för förespråkare för tvångsvaccinering:

”Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety.”
– Benjamin Franklin

jonnyjonson
jonnyjonson
Gäst
Reply to  Hans Dahl
10 december 2021 kl 17:50

Ja Hans, då vet Vi hur långt tillbaka i tiden den här patetiska konspirationen sträcker sig. Anledningen, o jag vill iinte skylla på hederliga sk skattebetalngr (som i sig är ett fett fraud,, så länge inte skatteinbetlningarna går till vägbygge, skola etc,,) o intet ont anande riiktiga Människor. El för den delen;; basen för ‘deras’ äckliga påfund är 1/finans.. 2/’mjedja’.. Utan dessa två ‘stöttepelare’ är ‘de’ parasiterna körda, totalkörda (‘de’ veet det, men deras sk försprång ligger i att Vi dvs mer än 50%, iinte vet deet, dessvärre mkt dessvärre. Men Vi är på g, o ‘de’ vet det. Har läst att ‘deenna psykopatiska parasitorg, så fort ‘de’ får nys om att vanliga individer får nys om ‘deras existens, så börjar ‘de sin’ puerila elimineringdprocess, je så är det. Hehe, ‘de’ vet inte ens vad ‘de’ gett sig in i. Men ‘de’ har de facto gjort, nu ska ‘de’ betala det fulla priset. ‘de’ har ‘bett’ om det, o nu ska ‘de’ smaka. Ursäkta uttrycken men tänkte på att ‘de’ äckliga ‘individerna satt o s inför (på den tiden 2008) en hyggligt ickekorrupt sk kongress, o ‘de” vidriga bönade o bad att makten från ‘fed’ (sk federtl reserv, som alltså iiiinte är en myndighet) inte skulle tas ifrån dem.. haha vilket paack fed ar. Handlar alltså om att Vi ska förstå hur det är ihopskruvat. assen har konspir i 300år (organiserat då alltså) o Vi har kanske, säg 300veckor, max,, tror jag iallafall,( har gärna mkt ha fel) för o fatta..Såg en intressant artikl på vaken.se om sk massformation, Idag

jonnyjonson
jonnyjonson
Gäst
Reply to  Hans Dahl
10 december 2021 kl 19:43

Har, tror jag skrivit det tidigare, om Eustace Mullins o Eszra Pound ang fed,, galet intressant berättelse om hur Eszra var fängslad, pga sina uppfattningningar, i det jätte, sk demokratiska ‘us’, o hur EM fick reda på detta. De inledde samtal o på den vägen blev det,, Eszra frågade om EM visste ngt om det sk finansiella systemet; jo en del men inte i detalj vad Eszra berättade. Eszra frågade EM om han kunde göra lite arbete (via Eszra) då han själv satt ‘fängslad’ (ngn som känner igen sig.. hrmm..,). Jo, EM svarade jo,, resultatet blev texten om sk ‘fed’,, ,,,utkom 1952,, (archive.org). Checka..fr där startar det riktiga eländet för mänskligheten. Jo, jag har själv läst sk statsvetenskap o nationalek univst. Jag hoppade av därför ‘modellerna’ inte fungerade, öht. Vilket jag sa till dem, innan jag tackade för mig o en sk akademsk exmn. Det var ju inte lärarna som bestämde den skitiga littrtrlistan. Det sa jag dock inte, men sa att littlistan inte funkar..Jag nämnde istället att de var toppedagoger, vilket jag menade o menar…Men så kan det gå,, om inte aaaallll info kan/inte ‘får’ göra sig gällande..yupp då går det åt h…

Hans Dahl
Hans Dahl
Gäst
Reply to  jonnyjonson
10 december 2021 kl 20:04

Litteraturlistan bestämdes sannolikt med hänsyn till Robert Mullers diktat.

https://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Muller_(United_Nations)

Robert Muller är arkitekten bakom förvillelsen på dagis, i skolor, på universitet, i bibliotek, i läroböcker … och all annan systematisk desinformation i undervisningen globalt.

Kristian LantzD
Kristian Lantz(@kristianlantz)
11 december 2021 kl 11:31

Det är nu hög tid att börja skapa stabila lokala och regional parallella samhällen som innehåller alla viktiga samhällsfunktioner. Här kan vi uppenbarligen ta lärdom av vissa svår-assimilerade invandrarkulturer. Inget ont som inte har något gott med sig.

Tors vrede
Tors vrede
Gäst
Reply to  Kristian Lantz
11 december 2021 kl 13:46

Bäst på länge.

Eva-Lena Axelsson
Eva-Lena Axelsson
Gäst
11 december 2021 kl 11:33

Detta måste vi sätta stopp för, vi kan inte låta dom manipulera oss.
Vad kan vi göra???

jonnyjonson
jonnyjonson
Gäst
Reply to  Eva-Lena Axelsson
11 december 2021 kl 19:22

Relevant fråga, såklart. För att kunna göra ngt tillsammans, måste Vi mötas tillsammans. Det ‘de’ nu med alla medel vill stoppa oss från att göra. Grupperna ska inte var för stora, max kanske 10-20/grupp, pga risk för infiltration (trodde aldrig jag skulle behöva yttra detta, tillhör ju filmens värld men det r där Vi befinner Oss idag. Hur o när Vi ska mötas, vet inte jag ftf

Realisten
Realisten
Gäst
11 december 2021 kl 12:37

Vad hände med den fria viljan? Och att använda hjärnan till att tänka och ta reda på fakta…Folk borde ta reda på vad mRNA vaccin gör med dina gener tex..att det i praktiken slpr ut ditt eget immunförsvar tex..och man undrar ju varför Pfizers VD inte tänker ta vaccinet..Intressant! Eller att många i vår regering inte har vaccinerat sig..och så undrar jag över dessa ca 1.5 miljoner ovaccinerade. Åker dessa personer land och rike runt och smittar alla dessa vaccinerade som ju ska vara skyddade

Säg bara Nej.
Säg bara Nej.
Gäst
11 december 2021 kl 14:17

Sedan 2015 , har jag fruktat att globalisterna ska krossa oss . Jag trodde på en stor smäll. En bankkris som skulle leda till att resten rasade.
Pang bom, över natten , game over. Så kom plandemin. Den ville dom ha för att kunna iscensätta alla andra planer. Långsamt,,,, så inte alla förstår. Nu verkar det tyvärr vara arrangerat på så vis att dom arbetar globalt och lokalt, samtidigt. Dom är infiltrerade överallt. Strömavbrott, hackerattacker, brinnande fartyg, lastfartyg som propp i kanalen, fågelinfluensa, personalbrist pga fakecov…id. Ingen tillfällighet detta.

Jag tror att den enda vägen ur detta, tyvärr är krig. Den goda sidan av starka militärmakten får nog, organiserar sig och plockar nyckelpersoner, och strategiska platser, kanaler, länder, från den onda sidan. Men allt detta kommer föra med sig mycket elände
död, svält och fattigdom. Kanske blir svart i msm, ett tag. Strömavbrott och annat för att försvåra goda sidans försök att återta världen.

Det sista jag överger är hoppet.

Tors vrede
Tors vrede
Gäst
Reply to  Säg bara Nej.
11 december 2021 kl 18:42

Jobbigt att behöva skriva detta, men delar din uppfattning till fullo.
Sedan kommer frågan om det inte är främsta eliten som än en gång vill ha det
till ännu ett krig. Magkänslan lutar åt det hållet tyvärr.

jonnyjonson
jonnyjonson
Gäst
Reply to  Tors vrede
11 december 2021 kl 19:31

Jodå, ‘de’,/parasit’eliten’ vill inget hellre, ,’de’ vill Vi ska tappa fattningen då havoc o mayhem är deras ‘national’sport. För Oss bör det vara parabellum, lugnt sansat o effektivt

Säg bara Nej.
Säg bara Nej.
Gäst
Reply to  Tors vrede
11 december 2021 kl 21:11

Så är det . Dom vill ha krig. Krig är inte bra, men hur ska vi annars ta oss ur denna mardröm? Framför oss har vi psykopater och satanister som vill förinta oss vanliga människor.
Dom räds inte lite protester och banderoller.
Det dom fruktar är om deras egna vänder sig emot dom .
DVS . militären och polisen .
Därav så blir det ett krig bestående av olika militär/ polisgrupper , backade av befolkningen , emot United Nations (new world order )

Säg bara Nej.
Säg bara Nej.
Gäst
Reply to  Säg bara Nej.
11 december 2021 kl 21:25

Och tack för diskussionen . Bara det ger mig lite lite hopp iallfall. ( känner mig ganska ensam med min insikt)
Sovande människor runt om mig, tyvärr.

Hans Dahl
Hans Dahl
Gäst
Reply to  Säg bara Nej.
11 december 2021 kl 21:50

Vi skulle inte ha en chans i ett krig. De styr över över nationernas krigsmakter.

Vi måste arbeta med att få människor att förstå!

Hela deras makt är uppbyggd på att vi som inte är någon del av deras tillhörighet gör jobbet med att förinta oss själva.

Det är det vi nåste upphöra med.

Säg bara Nej.
Säg bara Nej.
Gäst
Reply to  Hans Dahl
11 december 2021 kl 22:26

Sant! Men om nu merparten inte förstår , efter snart två hela år sedan plandemin startade. Kommer dom någonsin förstå?
Det går för långsamt. Mitt hopp står till att poliser och militärer också har familjer och barn . Dom kommer tyvärr råka illa ut .
Det ryms inte många i pyramidens topp.

Hans Dahl
Hans Dahl
Gäst
Reply to  Säg bara Nej.
11 december 2021 kl 22:36

Yuri Bezmenov beskriver hur medlöpare “elimineras” när de inte längre behövs.
https://www.youtube.com/watch?v=sQN4c3uN_tA&t=1513s

Många äro de “duktiga idioter” som säljer sin själ och får en plats i solen en tid och sedan destrueras.

Säg bara Nej.
Säg bara Nej.
Gäst
Reply to  Hans Dahl
12 december 2021 kl 01:20

Tack för länken . Har sett delar av den förut . Sanning som skrämmer.
Men vi kan väl inte bara ge upp, och låta dom ta allt vi äger och har.
Tror inte på tidsschemats 7 punkter. ( kan det ske så hastigt ? kanske. )
Men tror tyvärr det kommer ske innan 2030 om vi inte stoppar det.

Tors vrede
Tors vrede
Gäst
Reply to  Hans Dahl
11 december 2021 kl 22:43

Du har rätt igen! Vi är chanslösa.
Vill minnas mig ha läst för några år sedan att EU har special poliser som går över gränser inom unionen
med fullständigt UPA sedan hem igen då upproren slagits ned. Minns någon något om detta?
Vi är kanonmat ingenting annat.

Hans Dahl
Hans Dahl
Gäst
Reply to  Tors vrede
11 december 2021 kl 22:57

Det har upprättats ett antal europeiska paramilitära mobila insatsstyrkor som lyder under EU-komissionen och som snabbt kan ingripa i varje nation inom EU för att slå ner uppror: Eufor, Eurofor…och vad de heter allt…?

Även FN-styrkor kan inkallas.

Sveriges egen militär har ju förändrats från att ha varit ett nationellt försvar som värnade om landets säkerhet till en internationell kommandostyrka som är aktiv i Afrika och Asien och jag förmodar att de snabbt skulle kallas hem och tillämpa sina färdigheter på oss, om vi skulle revoltera.

Tors vrede
Tors vrede
Gäst
Reply to  Hans Dahl
11 december 2021 kl 23:11

Du ligger mycket nära sanningen, fast min önskan vore att du inte gjorde det.
Garanterar att du håller med.

Döden har blivit dagens frihet.
Om inte tidigare.

Hans Dahl
Hans Dahl
Gäst
Reply to  Tors vrede
11 december 2021 kl 23:18

Men vi ska fortsätta att vara vid liv så länge vi kan för att kämpa för att omtanke, rättvisa, hänsyn, livsglädje och frihet under ansvar får andrum och plats att växa.

Vi har en uppgift.

Tors vrede
Tors vrede
Gäst
Reply to  Säg bara Nej.
11 december 2021 kl 22:25

K. Marx hade 33 gradens frimurare årder, högre går inte att komma.
Moses Hess skall ha varit mentor till både K. M. och F. E
M. H skall också haft 33 gradens frimurare årder.
Kommunismen med sina falanger är förmodligen Jesuiterna bästa vapen för kapitalet. Tror ingen från vänstern förstår det sambandet! Då skulle dom inte tillhöra vänstern.
BLM ANTIFA och övriga slåss inte mot utan för kapitalet.
Detta är mina studier, så rätta mig vid fel. Mvh

jonnyjonson
jonnyjonson
Gäst
Reply to  Tors vrede
12 december 2021 kl 11:11

Helt korrekt, kommunism o monopolismkapitalism/råkapitalism är två sidor av samma mynt,, ‘avantgardet’ ska försöka råna Oss på allt (jmf även såklart ‘the great backset’ där klasse ruttnschld schwabben kommer med det ena dyl ‘förslaget’ efter efter det andra)..

Tors vrede
Tors vrede
Gäst
Reply to  jonnyjonson
12 december 2021 kl 11:56

Kul! Vi uppnådde nyss ett gross i kommentarer. 144.
Tror mig detta ha en biblisk betydelse?

petergrfstrm
petergrfstrm
Gäst
Reply to  Tors vrede
12 december 2021 kl 18:27

‘rätta mig om jag har fel skriver du’. Jag reagerar på Marx som 33e ordningens.

Vilken källa förlitar du dig på? Det cirkulerar desinformation om den kategorin. 
Tex påstås även att Stalin var det men det stämmer nog inte alls.
En 33a ska vara den internationella förbindelselänken.
Passar för högt uppsatta dignitärer; diplomater och militärer och finans och företagsoligarker.

Lenin och Trotsky har jag för mig var 31a respektive 32a.

Minns ej källa till det men har sett det från flera håll. En källa kanske var Oleg Platonov’s böcker och han hade tillgång till beslagtagna frimurararkiv.
31 storinkvisitorn
32: prince of the royal secret
33: grand inspector general

31 och 32 verkar ganska passande för Lenin och Trotsky – och britterna föredrog honom framför Stalin

jonnyjonson
jonnyjonson
Gäst
Reply to  petergrfstrm
13 december 2021 kl 01:44

Men oavsett vilket är dessa sk individer lika patetiska allihop, de går helt enkelt inte att gradera; patetisk av 1a el 33e ordningen spelar alltså ingen roll. Eszra Pound skrev; så länge folk inte vet vilka som lånat ut pengar till vem, så länge vet de inte mkt om ek, politik el historien. Världseländet startade 1913..(Eustace Mullins om fed, archive.org). Men visst, det kan ju alltid vara intressant o veta vilken roll parasiterna har,
t ex att 33e patetismordningen är en sk internationll förbindelselänk till de andra patogenerna

Säg bara Nej.
Säg bara Nej.
Gäst
Reply to  Tors vrede
11 december 2021 kl 22:18

Oj. Svarade mig själv 21.25 . Skulle vara till dig Thors Vrede. Tack.

Tors vrede
Tors vrede
Gäst
Reply to  Säg bara Nej.
11 december 2021 kl 22:54

Det är lugnt!

Hans Dahl
Hans Dahl
Gäst
11 december 2021 kl 18:58

Åtal har nu väckts vid Internationella domstolen i Haag för bland annat brott mot mänskligheten mot Bill och Melinda Gates, Anthony Fauci, Klaus Schwab och en mängd andra nyckelpersoner i krängandet av vacciner!

https://hannahroselaw.co.uk/icc-complaint-uk/

Ulrik TuvelidD
Ulrik Tuvelid(@ulrik)
Reply to  Hans Dahl
11 december 2021 kl 19:23
Oskar II
Oskar II
Gäst
Reply to  Ulrik Tuvelid
29 december 2021 kl 18:16

Hehehehe – domarna i Haag är väl bara en struntsak att köpa.

Och framåt hösten har vi en världsdiktatur på plats, med Herr Schwab som världsdiktator.

jimmpannD
jimmpann(@jimmpann)
11 december 2021 kl 19:16

Tyvärr är det nog försent rädda nått problemet folk vaknar försent som alltid. Sen den dagen jag fick rösträtt och började fatta man aldrig kan lita på nån högt upp i näringskedjan dom har blivet för mäktiga tack vare våra förfäder. Ända sättet är blir ett tredje världskrig emot makten tyvärr så har dom polisen och militären på deras sida.

Ulrik TuvelidD
Ulrik Tuvelid(@ulrik)
11 december 2021 kl 19:23
Hans Dahl
Hans Dahl
Gäst
11 december 2021 kl 19:34

Så här skriver FRIHETSPORTALEN:

“Den nya kulturministern, Jeanette Gustavsdotter, är en dokumenterad regelrätt censurfascist. Hon har alltid verkat för att den etablerade elitens propagandakanaler ska ha exklusiv tillgång till läsarnas och tittarnas ögon, lyssnarnas öron.”

Jeanette Gustavsdotter sitter även i styrelsen för Myndigheten för press, radio och tv (MPRT), som delar ut av våra skattepengar till massmedierna.

Hans Dahl
Hans Dahl
Gäst
Reply to  Hans Dahl
11 december 2021 kl 19:37
Tors vrede
Tors vrede
Gäst
Reply to  Hans Dahl
11 december 2021 kl 23:13

Hon höjde förtrycket ett snäpp till.

Demo2demo
Demo2demo
Gäst
11 december 2021 kl 20:10

Maps: Where the Tornadoes Struck… https://www.nytimes.com/interactive/2021/12/11/us/tornado-maps-damage.html

…enligt info från USA de testade nya klimat-vapen, då aldrig i historien hände så många tornados (30 på samma gång) i samma områden. Rätt så påpassligt psykopat Bill Gates i senaste tal förvarnade om klimat “försämring” och uppmanade att det kommer massor nya “klimat oväder händelser samt jordbävningar och vulkanutbrott…” !!!!???? –

Dessa tornados i Kentucky var riktade så att de slagit 2 och 3 på samma liten område och även speciella byggnaden – dessa odjur testade nya vapen resultat!!!!!

Hans Dahl
Hans Dahl
Gäst
11 december 2021 kl 21:39

En juridikprofessor vid namn Joakim Nergelius skriver i Expressen:

”I Sverige skulle vaccinationsplikt gå att införa utan att ändra i grundlagen”.

https://www.expressen.se/nyheter/coronaviruset/professor-mojligt-att–lagstifta-om-vaccinplikt/

En juridikprofessor borde ju ha grundläggende kunskaper om Sveriges grundlagar.

Men på somliga så hoppar grodorna ut ur munnen både nu och då.

https://larspsyll.wordpress.com/2011/12/22/juridikprofessor-joakim-nergelius-pratar-strunt-om-europakten/

Magnus Lindgren
Magnus Lindgren
Gäst
Reply to  Hans Dahl
11 december 2021 kl 21:56

Hittade lite info om de olagliga/fasansfulla experiment som nu pågår i Sverige.

relaterat

Tillåter lagar och konventioner att Sverige inför obligatorisk covidvaccinering?
 CHECKFACT  2021-12-10 

Ända sedan de fasansfulla medicinska experiment som utfördes av nazistläkarna i Tyskland på 40-talet och de efterföljande Nürnbergrättegångarna, har konventioner och lagar instiftats i de flesta länder vilka ska säkerställa att medicinska behandlingar alltid ska vara frivilliga och endast ges efter ett informerat samtycke.

https://checkfact.org/tillater-lagar-och-konventioner-att-sverige-infor-obligatorisk-covidvaccinering/

Hans Dahl
Hans Dahl
Gäst
Reply to  Magnus Lindgren
11 december 2021 kl 22:24

I Sverige etablerades på 1900-talet anstalter för människor som inte passade in i samhället, enligt de styrande.

Vipeholmsanstalten är den mest kända.

Vipeholmsanstalten utfördes vidriga försök på de fängslade. Sedan lät de fångarna snabbt svälta ihjäl. Därpå analyserades mycket noggrannt deras hjärnor.

Kriminalvården har just beviljats åtskilliga miljarder för att bygga anstalter…

Vipeholmsanstalten:
https://moodle.med.lu.se/pluginfile.php/47031/mod_resource/content/0/Vipeholms%20experimenten%20-%20Sara%20Nolbrant%20.pdf

Tors vrede
Tors vrede
Gäst
Reply to  Hans Dahl
11 december 2021 kl 22:59

Det är en hemsk del av vår historia,

Josef Persson
Josef Persson
Gäst
Reply to  Hans Dahl
11 december 2021 kl 22:59

Ja hela Sverige är väl ett sinnessjukhus snart!

https://www.youtube.com/watch?v=si97as8Y25s

Om inte människor börjar följa de som är sunda istället.

https://www.youtube.com/watch?v=XO6CA-WM35I

Tors vrede
Tors vrede
Gäst
Reply to  Hans Dahl
11 december 2021 kl 23:19

Undrar om grundlagarna gäller vid undantagstillstånd? Tror inte det!

Hans Dahl
Hans Dahl
Gäst
Reply to  Tors vrede
11 december 2021 kl 23:25

Nej, då gäller “krislagarna”.

Wikipedia:

RegeringskanslietEliasson lämnade Myndigheten för samhällsskydd och beredskap den 6 januari 2021 och blev generaldirektör med placering i Regeringskansliet. Den 22 januari 2021 meddelade regeringen att han ska arbeta vid Regeringskansliets enhet för krisberedskap med uppgiften att se över Sveriges krislagstiftning.”

Josef Persson
Josef Persson
Gäst
Reply to  Hans Dahl
12 december 2021 kl 03:39

Men faaaan!

Förlåt, men smurfen gör comeback naturligtvis. Ja det borde man väl gissat naturligtvis. “Martial law” nästa då?

Ja det är väl lätt att hitta hållhakar på bögar och pedofiler.
Människor som säljer ett land för att skydda sina egna böjelser..

Magnus Lindgren
Magnus Lindgren
Gäst
Reply to  Josef Persson
12 december 2021 kl 06:10

Men Dan Eliasson var tidigt kriminellt radikaliserad.

“– Ja … vi var väldigt vänster på den tiden och han var väl stans kapitalist … den rikaste. Jag tror att det i stundens ingivelse var det som det handlade om. Som sagt, inget man är stolt över i dag.

Polisutredningen visade att Dan Eliasson vid samma tillfälle hade krossat ytterligare en ruta på en bostadsfastighet i centrala Hedemora. Påföljden för de båda fallen av skadegörelse blev 60 dagsböter.

– Det finns bättre sätt att påverka samhällsutvecklingen än att slå sönder en affärsinnehavares fönsterruta, betydligt bättre sätt, kommenterar Dan Eliasson och säger att det faktum att han vet hur det känns att bli åtalad och dömd har ett värde när han nu styr Sveriges poliskår.”

https://www.expressen.se/nyheter/dan-eliasson-vi-slog-sonder-en-fonsterruta/

Ignorerad riksdagsmotion år 2000

Myndigheter och ideologisk produktion
Motion 2000/01:K287 av Cecilia Magnusson och Anita Sidén (m)av Cecilia Magnusson och Anita Sidén (m)

Förslag till riksdagsbeslut
Riksdagen tillkännager för regeringen som sin mening att myndigheter
inte skall ägna sig åt ideologisk produktion i enlighet med vad som
anförs i motionen.
Myndigheter skall inte ägna sig åt ideologisk
produktion
I regeringsformen 1 kap. 9 § stipuleras att domstolar och
förvaltningsmyndighet i sin verksamhet skall "iakttaga saklighet och
opartiskhet". Opartiskhet lämnar inte något u

https://www.riksdagen.se/sv/dokument-lagar/dokument/motion/myndigheter-oc

Last edited 1 månad sedan by Magnus Lindgren
Tors vrede
Tors vrede
Gäst
Reply to  Josef Persson
12 december 2021 kl 10:53

Tack för länken! Nu kom allt på sin plats.

Magnus Lindgren
Magnus Lindgren
Gäst
Reply to  Hans Dahl
12 december 2021 kl 07:14

Som av en händelse har Dan -79 släppt låt om sin produktion.

Bad Boo Band,

2. Bad Production 02:33
https://www.discogs.com/Bad-Boo-Band-

Last edited 1 månad sedan by Magnus Lindgren
Hans Dahl
Hans Dahl
Gäst
11 december 2021 kl 23:09
Hans Dahl
Hans Dahl
Gäst
Reply to  Hans Dahl
11 december 2021 kl 23:54

Den länken fungerar inte längre, men här direkt på Swebbtv kan vi ännu ta del av denna utomordentligt viktiga intervju med Lars Bern om Coronaspektaklet:
https://swebbtv.se/w/tyX1LxVukkzDVGNGxZmN6j

sthlmsthompa
sthlmsthompa
Gäst
12 december 2021 kl 01:46

Blir nyfiken på då jag har kännedom om IVA vården – på vilket sätt avlivas patienter ?? Kan vara spännande för ev läsare !!

Last edited 1 månad sedan by sthlmsthompa
Tomtom
Tomtom
Gäst
12 december 2021 kl 20:02

Vill du acceptera denna utveckling eller vill du göra motstånd. Malmö den 18 dec. Kl. 14.00 visar vi upp oss och talar om för andra och politiker att nu får det vara nog.

jonnyjonson
jonnyjonson
Gäst
Reply to  Tomtom
13 december 2021 kl 01:49

Låter finfint, ansluter om jag inte jobbar. Reser långväga

Magnus Lindgren
Magnus Lindgren
Gäst
13 december 2021 kl 05:28

Skriv ut protestmärken mot antihumanistiska “vaccin” lobbyisters agenda.

Galleri för Defender Days-klistermärken

Defender Days Klistermärke Galleri • Barns hälsoförsvar (childrenshealthdefense.org)

Last edited 1 månad sedan by Magnus Lindgren
Demo2demo
Demo2demo
Gäst
13 december 2021 kl 12:50

World Economic Forum har i decennier utbildat världens maktelit i lockdown, massvaccination och en ny global ekonomi https://checkfact.org/world-economic-forum-har-utbildat-varldens-maktelit-i-lockdown-massvaccination-och-en-ny-global-ekonomi/
… tyvärr Magdalena Andersson med hennes man marionett tillsatt av Wallenberg är mycket dålig val för landet – katastrof egentligen, då den muppen fattar inte att hon i slut skede eliminerar Sverige i sig själv när allt krossas och befolkningen om ca 2 år skall vara massdöd eller dödssjuk så vilken som helst agressor kan ta över och eliminera och hela ledning med….

R Olin
R Olin
Gäst
Reply to  Demo2demo
26 december 2021 kl 17:21

Tyvärr, (M) är inget bättre val: Anna Kinberg Batra styr gruppen som jobbar för e-valuta i Sverige.https://www.investopedia.com/sweden-takes-another-step-toward-a-digital-currency-5092069
Anna Kinberg Batra, a former chairwoman of the Riksbank’s finance committee, will lead the inquiry, which is expected to end in November 2022.

ingemar
ingemar
Gäst
13 december 2021 kl 13:05

Det finns en alternativ stark kraft som går emot denna mördande plan. Den innefattar också den nya goda tid, med vilken vi kommer att förändras som människor. Härda ut!

https://www.elenadanaan.org/

https://exopolitics.org/author/dr-michael-salla/

R Olin
R Olin
Gäst
Reply to  ingemar
26 december 2021 kl 17:59

Intressanta idéer. Här är en liten snutt om det: https://www.youtube.com/watch?v=zP95OlSG0NI

Inge Stucken
Inge Stucken
Gäst
26 december 2021 kl 16:23

Hur många av de som än så länge är för vaccinering kommer att tröttna ju fler doser som krävs?
Kommer alla som tagit dos två att ta dos tre, fyra, fem osv, eller kommer viljan att avta för varje ny dos?
Är det därför allt fler länder vill införa vaccintvång?

Som jag minns det var det bara Astra-Zeneca som skulle kräva två doser, men allt eftersom infördes två doser av alla tillverkares vaccin.
Nu har de flesta länder påbörjat dos nummer tre, Israel ligger i startgroparna för en fjärde dos.

Inge Stucken
Inge Stucken
Gäst
26 december 2021 kl 16:27

Om nu vaccinet är så bra, varför är då vaccinerade så rädda för ovaccinerade?
Litar de inte på det fantastiska vaccinet?

Eje Collinder
Eje Collinder
Gäst
28 december 2021 kl 01:25

Statsministern kommer bara med Nonsens! “Vaccinerna” är giftiga & livshotande med de vassa knivarna grafenhydroxid och spikprotein!
Varför skall alla medborgare skadas och/eller avkivas?

Ivemectin skyddar oss alla mot virusinfektioner! Alla bör behandlas med denna naturliga medicin: ivermectin. Den används i Japan, Peru, Indien, Bangladesh, Mexico samt i många nationer i Afrika.

Eje Collinder
Eje Collinder
Gäst
Reply to  Eje Collinder
28 december 2021 kl 01:26

Jag menade AVLIVAS

Vanadis
Vanadis
Gäst
8 januari 2022 kl 11:09

För att realisera detta till slutänden krävs att 5G är fullt utbyggt och det dröjer nog ett tag till då stora delar av Norrland saknar internet överhuvudtaget. Så än finns det tid.

Axolotl 7
Axolotl 7
Gäst
9 januari 2022 kl 06:20

Det underliga med det hela, är att då snart ingen skall behöva arbeta.

Enligt WEF Klaus Schwab skall alla valutor försvinna, ersättas med en ny digital världsvaluta.

Alla i hela världen skall sedan få en summa insatt på sitt digitala konto, som dom får handla mat och annat för.

Då två saker, ett vem skall arbeta överhuvudtaget, alla skall få gratis pengar ur tomma luften, just detta övas nu under “pandemin” på, där folk och företag får gratis pengar för att sitta hemma och inget göra.

Den andra finessen är att “du inget skall äga”, ditt digitala världskonto skall tömmas i slutet av varje månad, för du skall inget äga.

Allt detta kommer det att bli rn katastrof av, när ingen människa arbetar, var kommer maten ifrån då, är det någon AI som magiskt mättar jordens befolkning?

Bara några månader kvar nu till “the great reset”, detta plus giftsprutorna gör att hundratals miljoner människor kommer att dö.

Är du beredd?

Ulrika Nyblom
Ulrika Nyblom
Gäst
16 januari 2022 kl 00:22

Hur ska vi lyckas protestera? Vi är 1.5 miljoner, och allt fler börjar vakna.kan vi lyckas få ihop oss alla? För tusan Greta Lyckades, men hon blev inte stoppad.

NewsVoicehttps://newsvoice.se