Elena Malmefeldt: WHO kopplar injektioner till 14 delmål i Agenda 2030

-

VÄRLDEN. Elena Malmefeldt fortsätter sin granskning av WHO. Enligt WHO kommer världen bli mer hållbar, fattigdomen minska, vi får renare energi och det uppstår världsfred om bara alla tar sina sprutor.

Världshälsoorganisationens mål med Agenda 2030 är att leverera 500 vaccin. Parollen lyder: “leave no one behind”. Malmefeldt kopplar samman denna agenda med svensk politik och folkhälsomyndigheten.

Se Malmefeldts tidigare granskningar:

Referenser och källa: Elena Malmefeldt på Bitchute och Rumble samt Facebook I Sanningens Tjänst

Extern skribent
Extern skribent
NewsVoice publicerar externa skribenters texter och externa källdokument i formen av tex debattartiklar eller rapporter. Åsikter, information och påståenden är skribentens egna och representerar varken tidningen NewsVoice, redaktionen eller redaktörens uppfattningar.

23 KOMMENTARER

Prenumerera
Notify of
guest

23 Kommentarer
Nyast
Äldst Mest röstad
Inline Feedbacks
Se alla kommentarer
G. Lundgren
G. Lundgren
Gäst
20 september 2022 kl 18:09

Så otroligt bra Elena! upplysande, avslöjande, starkt. Tusen tack för ditt engagemang och gedigna arbete!

Lisbeth
Lisbeth
Gäst
17 augusti 2022 kl 00:57

Tack själv Elena. Detta du har sagt var så bra och vi måste gå vidare med det. Först kanske sprida det till fler och skapa möjliheter att ha kontakt odh/eller träffas.Prata med varanda och bjuda motstånd mot dessa vedervärdiga globlaister som leker gud med oss och våra barn. Jag blir alltid lika ledsen när jag inser hur svårt det är att nå ut till folk. För då står vår värd still medans globaliserna i lung och ro kan köra sin agenda, Det dom hoppas på är att vi inte förtstår vad dom gör och har för avsikter. Dessa nåstickare ska vi inte ge vika för

MBOCKMAN
MBOCKMAN
Gäst
Reply to  Anders Eliasson
16 augusti 2022 kl 11:57

Ser ut som fejk

Klippt och klistrat

Dessutom bugar sig den vite mannen för gangstern i början på klippet. Komedi

jonnyjonson
jonnyjonson
Gäst
14 augusti 2022 kl 13:09

Elena, du är modig, skicklig och noggrann. All heder åt dig. F ö tror jag absolut att ‘leave no behind’ för dom innebär; ‘ingen ska överleva’. Eftersom de konstant kör med dubbeltänk/spegeltänk, som finns beskrivet i 1984 med fraser som krig är fred, slaveri är frihet osv, så vill de att vi ska tolka det som att ‘de bryr sig om oss’ vilket gör att de får ytterligare tidsutrymme att agera hur de vill. Men allt detta vet vi

Nillan
Nillan
Gäst
13 augusti 2022 kl 14:46

För mig och de som har i behåll FATTAR att RENT vatten , NÄRINGSTÄT mat, BRA sanitära förutsättningar, OCH utbildning av BRA utbildning så fattar personer detta. DET RÄDDAR LIV..
De som sitter nu och säger att är SANNING, DE LJUGER….ALLT HANDLAR OM POLITIK OCH
❌❌❌❌❌

Nillan
Nillan
Gäst
Reply to  Nillan
14 augusti 2022 kl 10:40

Det fattas ord i mitt inlägg :
har hjärnan i behåll
och utbildning så fattar personer….
säger att skiten som händer är SANNING…….
allt handlar om politik och pengar, mycket pengar.

Ulle Drulle
Ulle Drulle
Gäst
13 augusti 2022 kl 02:54

Sverige är numer en lydstat till Amerika och Nato!

Ulle Drulle
Ulle Drulle
Gäst
13 augusti 2022 kl 02:48

Kolla VEM som är störst donator av pengar till WHO, då förstår man också VEM som styr WHO! WHO liksom regerings-politiker i Världen, är många köpta av oligarker som styr världen! Ta även reda på vad det egentliga syftet med Covid-19 vaccin. Ta även reda på vilket land i Världen har isolerat Sars-Cov 2 på en människa! Lycka till!

Å. Södergren
Å. Södergren
Gäst
13 augusti 2022 kl 00:38

Den där kognitiva oförmågan tycks genomsyra hela politikerkåren.
å andra sidan är den omfattande förledande propagandan så stor, att hänga med här krävs en stor organisation.
Tänk vilket enormt arbete det ligger bakom denna korta video!! Kudos!

Pia Lindqvist
Pia Lindqvist
Gäst
Reply to  Å. Södergren
13 augusti 2022 kl 12:27

Den kognitiva oförmågan är ingenting annat än rädsla över förlorad inkomst och makt. De flyger under radarn…men hur länge?

Rita Ekholm
Rita Ekholm
Gäst
12 augusti 2022 kl 20:42

Briljant fakta, det är dags och kasta ut våra korrupta politiker TACK

Nillan
Nillan
Gäst
Reply to  Rita Ekholm
15 augusti 2022 kl 11:42

I år finns ett nytt parti med i valet, KNAPPTRYCKARNA, en riktig folkrörelse, direkt demokrati, FOLKETS RÖST, en röstberättigad vuxen person = 1 röst, i alla stora frågor i Folkomröstningar, hela året, alla stora frågor, hela mandatperioden. INGET VALFLÄSK, inga löften som inte hålls… vi är många och vill bli många fler.

R Olin
R Olin
Gäst
Reply to  Nillan
23 augusti 2022 kl 18:08

Sorry, om knapptryckarna vill placera en tjej som tror hon är utomjording på statsministerposten så säger jag pass.

R Olin
R Olin
Gäst
Reply to  R Olin
23 augusti 2022 kl 18:16

Knapptryckarna verkar vara en återvändsgränd. Påminner om gnällkalas ute på campingen. Gamlingar som somnar i sändning, artister, diagnosdrabbade och diverse, nej, denna lekstuga kan inte hantera stora summor pengar, diplomati, eller globala komplexa hänsyn. Knapptryckarna är som en syjunta.

Håkan Svensson
Håkan Svensson
Gäst
Reply to  R Olin
23 augusti 2022 kl 20:34

Kan knappast vara sämre än UFOt som innehar posten.

MBOCKMAN
MBOCKMAN
Gäst
12 augusti 2022 kl 10:38

Vid 17:30 påstås det att i Gambia så är nästan 100% vaccinerade (emot/med covid får man väl anta), men min googlesökning håller inte med

https://covidvax.live/en/location/gmb

MBOCKMAN
MBOCKMAN
Gäst
Reply to  MBOCKMAN
12 augusti 2022 kl 10:51

Dessutom påstår sig Gavi redan ha introducerat 500 vaxxinet i världen

https://www.globalgovernanceproject.org/a-vaccine-for-humanity/seth-berkley/ (Sök 500 på sidan)

Bert B
Bert B
Gäst
12 augusti 2022 kl 00:28

Suverän film som måste spridas. Det m å s t e bli ett slut på denna cirkus med psykopater som vill tvinga oss att injicera gifter i kroppen. Med det gäller också att vi alla, ifrågasätter vår media och politikerna som säljer sig till läkemedelsgangstrarna. Hur många mailar någon av dessa och ställer en enkel fråga? Mycker få människor, fast det endast tar ett par minuter att skicka ett mail. Ett enda mail i veckan. Om alla skulle åstadkomma något så enkelt, så skulle det svämma över deras postlåda och tro mig, det skulle kännas jobbigt för många av dem. Vi skulle samtidigt få dem att förstå att de blir illa omtyckta och föraktade då de inte gör sitt jobb…

MBOCKMAN
MBOCKMAN
Gäst
Reply to  Bert B
12 augusti 2022 kl 10:52

Jag skickade några Mail till grannkommunerna häromåret där jag skrev typ att de måste meddela om biverkningar till deras brukare/patienter, sen nästa dag fick jag se att ”EU bestämt..” något liknande

zacharias
zacharias
Gäst
Reply to  Bert B
12 augusti 2022 kl 12:50

en svensk gör ingenting. Tar en ny drog och glömmer allt.

Eddie Felson
Eddie Felson
Gäst
11 augusti 2022 kl 22:22

Brukar räkna upp antal ambulanser som kör om/förbi mig med serener på varje dag på väg/från jobbet.(bara på skoj sådär)

Trafikplanerarna ska kanske börja fundera på att ha en egen linje endast för utrycknings fodron om all boskap ska ha 400 olika typer av vaccin i sig om några år.
Eller kanske små helikoptrar som kan snabbt och smidigt dyka in och plocka upp dem stackars själarna. (batteri drivet självklart,så gröna tomtarna inte får mens).

MBOCKMAN
MBOCKMAN
Gäst
Reply to  Eddie Felson
12 augusti 2022 kl 10:54

Det där med 500 menas nog totala antalet olika vaxxiner i världen och inte som en siffra på antalet giftinjektioner de hoppas människor får i sig innan de trillar av pinnen, men visst svårt att veta!

Dessutom påstår Gavi att de redan introducerat 500 olika vaxxiner i världen

https://www.globalgovernanceproject.org/a-vaccine-for-humanity/seth-berkley/

Extern skribent
Extern skribent
NewsVoice publicerar externa skribenters texter och externa källdokument i formen av tex debattartiklar eller rapporter. Åsikter, information och påståenden är skribentens egna och representerar varken tidningen NewsVoice, redaktionen eller redaktörens uppfattningar.