Ben Swann: Joe Bidens “dödsvinter” är en felaktig prognos

14

VÄRLDEN. President Bidens kommentarer att vintern 2021-22 kommer att medföra död och sjukhusvistelse för ovaccinerade och deras familjer är inte bara oansvarig utan den är också fel. Ben Swann förklarar varför Omikron istället kan ge oss flockimmunitet.

Video: Ben Swann, Sovren Media


Stöd NewsVoice genom att köpa kaffe
Lämna Twitter - Byt till Twitter och friheten
I kommentarsfältet har varje person ansvar för sin egen kommentar. Se reglerna.
Prenumerera
Notify of
guest
14 Kommentarer
Nyast
Äldst Mest röstad
Inline Feedbacks
Se alla kommentarer
Johan Bove
Johan Bove
Gäst
24 december 2021 kl 10:00

När jag var en liden påg var He-man det fräsigaste som fanns.

Jag kan inte se Biden utan att se skeletor framför mig. Ser du likheten?

I dessa tider måste var och en av oss sträcka på oss och vara vår egen He-man.

För ingen är så hopplöst förslavad, än den som felaktigt tror den är fri.

comment image

Josef Persson
Josef Persson
Gäst
24 december 2021 kl 00:30

Fick en julhälsning av min bäste vän idag.

Hela hans familj hade haft corona (omikron).
Samtliga ovaccinerade.
Samtliga en lätt förkylning och på bättringsvägen.

Man vet ju inte eftersom det sannolikt i grunden är ett artificiellt virus, även om man inte isolerat något. Men det här verkar väl vara bland den mildaste “influensa” man kan drabbas av.

Jossan
Jossan
Gäst
Reply to  Josef Persson
24 december 2021 kl 14:16

Frågan är hur de vet att de har, för det första covid och för de andra omikron. Har det petat in etylenoxid i näsan och fått ett 97% felaktigt positivt svar? Varför skulle de inte vara en vanlig vinterförkylning som vi alla haft massor med gånger?

Josef Persson
Josef Persson
Gäst
Reply to  Jossan
24 december 2021 kl 20:30

Ja visst är testen vad de är, inget att lite på.
Men de testa alla positivt för “covid 19”.Hans fru jobbar i vården och vad de tar för test vet jag inte.

Alfa, delta omikron, eller en riktig jävla moron. Vad vet jag, men alla här i Ludvika testar positivt för covid 19 vad verkar, men ingen blir allvarligt sjuk, förutom möjligtvis som vanligt, gamla och sköra. Finns det en “omikron” variant så är det helt klart den som sprids. Men visst kan det vara en hederlig gammal förkylning som sprids, vad det nu än beror på.

Min syster däremot jobbar i barnomsorgen, varit sjuk upprepade gånger. Men kallas alltid tillbaks till jobbet då det råder brist på personal och hennes covid test alltid är negativa.

Ja så länge det inte är “covid” så går det bra att smittas som vanligt, speciellt barnen som till och med ibland kommer in och har feber. Mamma och pappa har inte tid att vara hemma, så man trycker i barnen panodil och kör och lämnar dem som vanligt.

Hans Dahl
Hans Dahl
Gäst
23 december 2021 kl 21:12

Logik:

Varför sitter han och pratar iförd munskydd?

Människor behöver börja ställa frågor och ifrågasätta.

Tors vrede
Gäst
Reply to  Hans Dahl
23 december 2021 kl 23:05

Förmodligen för att han är räddare än oss. Han tror på det han förespråkar.
En nyttig idiot/marionett. Ser för illa bara för att se trådarna! Du vet och förstår.
Mvh

Tors vrede
Gäst
Reply to  Tors vrede
23 december 2021 kl 23:21

Här har du ett äkta troll min vän. Lite utanför detta tema.
Men i svaren så ber den sista om att få en jul i frid.
Haha! Jorden är nog platt i alla fall, och Biden, finns på toalett för framförallt kvinnor. Ironi! Sköt om dig. Mvh

https://klimatsans.com/2021/12/23/rockstrom-tv4-efter-fem/

Tors vrede
Gäst
Reply to  Tors vrede
23 december 2021 kl 23:26

för kvinnor! Förlåt igen

Hans Dahl
Hans Dahl
Gäst
Reply to  Tors vrede
23 december 2021 kl 23:36

Ja, ett riktigt troll med sin svarta trut-trasa!

Bra idé med bidén som substitut!

Hans Dahl
Hans Dahl
Gäst
Reply to  Tors vrede
23 december 2021 kl 23:24

Det är möjligt, men jag har ett annat betraktelsesätt.

Hela scenen är patetisk. Det är som en teater. Han sitter själv där, ingen omkring honom. Munskyddet av tyg skulle aldrig accepteras på ett sjukhus. Verkningslöst!

Allt är teater.

Munskyddet är enbart till för att ge TV-tittarna intrycket att det skulle röra sig om en mycket farlig mutation.

Joe Biden vet nog vad det handlar om.

Han vet att Omikron är en synnerligen mild variant.

Men framför allt: Joe Biden är en jesuit, det vill säga en militär i Katolska kyrkans intellektuella elitstyrka, som styr världens ledare.

Han är därmed en av alla förvillare i ledande position i världen.

Tors vrede
Gäst
Reply to  Hans Dahl
23 december 2021 kl 23:34

Paniken börjar snurra i högsta ledet!
Teatern är inne på slutet, och även dom sovande börjar så smått på morgonen med ett gäspande, och måste inse att dom måste vakna.

Hans Dahl
Hans Dahl
Gäst
Reply to  Tors vrede
23 december 2021 kl 23:29

Hoppsan!

Jag läste bara första raden i ditt svar och så skrev jag mitt svar. Nu ser jag ju att du ser allt klart.

Jag är lite trött och får gå och lägga mig nu!

Tors vrede
Gäst
Reply to  Hans Dahl
23 december 2021 kl 23:41

Samma här. Snön vräker ned nu igen. Blir till att skotta igen i morgon. Julafton. Ha en fin Jul min vän, och tack för att du står ut med mig. Mvh

Hans Dahl
Hans Dahl
Gäst
Reply to  Tors vrede
23 december 2021 kl 23:48

Tack det samma, Torgny, och ha en fin Jul du också, min vän!