Stöd NewsVoice så att vi säkrar verksamheten tom juni!

23%

23.000 kr av behovet 100.000 kr är insamlat. Stöd kampanjen via Swish 123 530 2005 eller donera på ett annat sätt. Det smartaste för företag är att annonsera.

The new black is white – Försäljningen av vita bilar ökar tack vare Apple

Torbjörn Sassersson är grundare av NewsVoice som startade 2011. Torbjörn har arbetat inom media sedan 1995. Han har en fil kand (1992) inom miljövård från Stockholms Universitet. Stöd hans arbete genom en direktdonation via Paypal.
publicerad 5 september 2012
- Torbjörn Sassersson
Alfa Romeo Giulietta
Alfa Romeo Giulietta – Produktfoto från Alfa Romeo

Vita bilar har blivit världens mest populära. Det har vi Apples grundare Steve Jobs att tacka för. Innan vitt var svart den mest populära färgen, i alla fall för förstagångsköpare, men 2011 sålde vita bilar bäst och tog sig förbi andra kulörer till färgernas förstaplats.

Läs mer


Du kan stötta Newsvoice via MediaLinq