Geoengineering and Weaponized Weather: Secrets the Gov’t Doesn’t Want You To Know

5
290

Alex Jones breaks down how the government uses weather as a weapon and how they are keeping this and other secrets from the public.


  • I kommentarsfältet har varje person ansvar för sin egen kommentar. Kommentarer som bryter mot kommentarsreglerna eller svensk lag kan tas bort eller ändras.
  • Donera gärna till NewsVoice, en gratistidning som är beroende av läsarnas stöd. Pengarna går till undersökande och oberoende journalistik.

5 KOMMENTARER

  1. Den 15 april 2011 blev jag varse att även Sverige hade drabbats av geoengineering/chemtrails. Den dagen sprayades det tungt över Roslagen och Stockholm.

    Det var första gången jag såg denna mängd. Sommaren 2010 hade jag noterat ett och annat sprayande plan, men nu brakade det loss ovan våra huvuden. Jag var ute och fotade hela den dagen. Läs gärna ett blogginlägg och se bilder där historien börjar 15 april 2011 och mina tankar runt detta otäcka fenomen, som våra myndigheter gör sitt allt för att förneka.
    https://chemtrailsisverige.wordpress.com/chemtrails-i-roslagen/

  2. Haarp nämns ibland i samband med geoengineering. Allt handlar kanske inte om att producera väder utan döljer målet medanvändning av VLF för att undanröja protoner i Van Allen-bältena för att möjliggöra rymdfärder och för att skydda satelliter. Användningen av HAARP ger också eliten andra fördelar som nedsatt hjärnfunktion hos allmänheten.

    Why ionospheric heaters are destroying the Van Allen Belts. https://www.youtube.com/watch?v=AyGqevWh-xE

    The plan to wipe out Earth�s Van Allen belts with radio wave technology: http://www.redicecreations.com/article.php?id=29183

  3. Airbus 320-serien använder inte längre lastutrymmet i fören på flyg som deltar i geoengineering. Där finns istället kemikalietankar för besprutning av dispersioner som sprutas ut via tre externa munstycken i vingarna. Tankarna är ombyggda bagagecontainers och vid en undersökning på Istanbuls flygplats Atatürk kunde man notera att 3-5 personer behövdes för att koppla upp systemet. Vid förfrågan till tillverkaren säger de att några munstycken som det finns bild på i bifogade artikel inte tillhör originalutrustningen. Boeing har sina tankar i aktern och sprayar enbart via ett singelmunstycke. http://www.look-up.org.uk/airbus-a320-dispersal-systems/

LÄMNA ETT SVAR

Vänligen ange din kommentar!
Vänligen ange ditt namn här