Expressen TV: Live-sändningar

10
811

Expressen sänder löpande de senaste [selekterade] nyheterna från Sverige och världen.


Lämna Twitter - Byt till Twitter och friheten
  • I kommentarsfältet har varje person ansvar för sin egen kommentar. Se reglerna.
  • Donera gärna till NewsVoice, en gratistidning som är beroende av läsarnas stöd.
Prenumerera
Notify of
guest
10 Kommentarer
Äldst
Nyast Mest röstad
Inline Feedbacks
Se alla kommentarer
Bosse J
Bosse J
Gäst
9 september 2017 kl 10:01

Av vilken anledning hjälper ni till med att sprida skiten bonniermedia producerar?

Åke i Sörmland
Åke i Sörmland
Gäst
9 september 2017 kl 11:28

Kan knappast vara intelligentian som sysslar med egendomsutjämning enär de flesta betalar med kort numera.

Klartext
Klartext
Gäst
9 september 2017 kl 18:16

Globalistmediet Expressen är ett hot mot svenska folkets överlevnad. Den saknar helt förtroende och skall helst aldrig omtalas.

Lars
Lars
Gäst
10 september 2017 kl 07:55

Eller hur.. Expressen är bajs!

Kenneth Thorberg
Kenneth Thorberg
10 september 2017 kl 10:26

Jag är oxå undrande till varför du sprider msm-skräpet här , Sassersson ?

BJ Lindgren
BJ Lindgren
Gäst
10 september 2017 kl 11:09

Av vilken anledning hjälper ni till med att sprida skiten bonniermedia producerar? HOPPAS OCH UNDRAR OM NEWSVOICE ANSVARIGA KOMMER ATT BESVARA DIN FRAGA BOSSE J!!!

Torbjörn Sassersson red.
Admin
10 september 2017 kl 16:10

Ta det lugnt.

Jag blev förvånad av att en sakkunnig person i helgen blev intervjuad av Expressen och fick kraftigt kritisera militärövningen Aurora. Han fick sista ordet.

Expressen rapporterar från orkanerna i USA på ett informativt sätt, ingen politik eller propaganda där.

NewsVoice läsare fårbra rapportering under helgen från Expressen när NV inte på långa vägar har samma kapacitet att omvärldsbevaka.

Om Expressen under helgen har sänt någon form av propaganda är jag säker på att ni läsare är så pass skarpsynta att ni kunnat genomskåda det. Hittade ni något sådant skriv om det i kommentarsfältet.

/ redaktören

per
per
Gäst
10 september 2017 kl 17:57

T. Sassersson red. 10 Sep, 2017 at 16:10

Det känns som att MSM har blivit mer kritiska till USA med mera sen Trump blev president.

BJ Lindgren
BJ Lindgren
Gäst
11 september 2017 kl 13:58

Det ar helt otroligt att sa manga fortfarande anvander sig av, skyller pa, kritiserar och hatar landet med namnet “USA” (inkl Bush, Obama, Trump m fl) trots att i stort sett alla andra varldens landers invanare, inkl vi Svenskar, har foljt, kopierat, stottat och sett upp till USA och dess sjukt materiella samhalle, inkl all IT utveckling, falska media, sjuka film & musik industri, perversa, egoistiska psykopat politiker, i nast intill flertalet arhundraden redan!? Wake up everybody, please! Det ar ju hur solklart som helst att “USA”, “Russia”, “Israel”, “Syrien”, “Sverige”, “England”, “Frankrike” …samt bolags giganter som Bonniers (med Expressen etc), LO (med Aftonbladet etc) SAAB, Volvo, CNN, BBC, i stort sett all Varldens -banker, -politiker, -advokater, -polis mm mm … styrs av SAMMA psykopat grupp som fabrikerat VK1, VK2, alla “falseflagattacks” som 9/11, Utøya morden, Charlie Hebdo, Nice Attack, Greece Economy Crash, orkanerna i USA, militärövningen Aurora, redan mordat allt for manga som talat sanning, ansvariga for Bilderbergs moten! Sa varfor ens namna begreppen/namnen “USA” eller “Russia”, “Trump” eller “Putin”, Expressen, BBC eller MSM? Alla som vaknat det lilla minsta kan sakert lista de personer som ligger bakom var varlds enormt sjuka utveckling fylld med alla dessa fabrikerade krig, svalt, ekonomiska krascher, “natur katastrofer” – forstorelse och annat elande!

Bengt Lindgren
Bengt Lindgren
Gäst
11 september 2017 kl 14:30

Svenska man har fan ta mig gatt och blivit de mest svaga, radda, omanliga, mesiga man som existerar pa denna planeten. Vi (yes, perhaps I am one of you all – as I happen to be a swedish born man) far fan ta mej sluta snacka sa mycket dynga… sluta bla bla blA online och stalla oss upp …i stor grupp och saga ifran! -“NU far det fan ta mej andras i vart samhalle. Ut med de ‘bullshit’ politikers (och den Elit som styr dem) som samarbetar med denna grupp som styr “USA” som har bestamt sig for att sanka Sverige som de sankt Grekland och sa manga andra lander! Stop the NWO – enough is enough! Frank Zappa, M Jackson, Prince, Kennedy, Lennon not the least, David Icke, Rand Paul, John McAfee, James Corbett, Martin Armstrong and many more all have the same great message to deliver. Wake up everybody – before it is too late! Kick those assholes out of Sweden (out of this world) who are; political crooks, the psychopath lying elite, the men behind and involved with rapes & assaults of innocent people (incl handicapped people), the ones that suck social welfare for nothing, the ones that wants to kill others because of their sick religions etc etc and not the least the ones behind all the fake bullshit media printed and broadcasted on daily basis in our leading networks. Stand up Swedish men!