Mobilstrålning förändrar proteiner i hjärnan – kan förklara vissa sjukdomar

11

Ny forskning från forskargruppen vid Atens Universitet under ledning av professor Likas H. Margaritis visar att mobilstrålning påverkar viktiga proteiner i hjärnan.

Dessa förändringar skulle kunna förklara olika sjukdomstillstånd som rapporterats har samband med mobilstrålning.

Läs mer


Lämna Twitter - Byt till Twitter och friheten
  • I kommentarsfältet har varje person ansvar för sin egen kommentar. Se reglerna.
  • Donera gärna till NewsVoice, en gratistidning som är beroende av läsarnas stöd.
Föregående artikelSolar eruption sparks biggest radiation storm in seven years
Nästa artikelTrends forecasting 2012: global protests continues, banks will close down, maybe war in Iran
NewsVoice är en nättidning som startade 2011. Syftet är att publicera oberoende nyheter, debattartiklar och kommentarer samt analyser av händelser i samhället och världen.
Prenumerera
Notify of
guest
11 Kommentarer
Äldst
Nyast Mest röstad
Inline Feedbacks
Se alla kommentarer
Bertil NätvÄrkselev
Bertil NätvÄrkselev
Gäst
24 januari 2012 kl 19:52

Har ny forskning från forskargruppen vid Atens Universitet under ledning av professor Likas H. Margaritis, kvalitetssäkrats i tid och rum av näringsverksamhet, med strikt produktansvar mot enskild medborgare, med rätt kunskap, tänk och handling, lokalt på den inre marknaden i EU?

Om forskargruppen vid Atens Universitet under ledning av professor Likas H. Margaritis, är ett kollektivt maktcentrum u.p.a. eller inte vill, kan eller vågar kvalitetssäkra resurser och producerat resultat, rättssäkert i tid och rum, i brev till frågeställare som EN drabbad enskild medborgare, är värdet i nutid och nära framtid noll och risk för medborgare som bor eller arbetar lokalt i EU.

Mvh

ruben
ruben
Gäst
24 januari 2012 kl 20:33

Man kunde t.o.m. dricka hormoslyr tyckte näringsverksamhet med strikt produktansvar en gång i tiden. Då tyckte de u.p.a. att det var farligt, men det var bara hysteri och fantasi. Vad vill du säga Bertil?

Bertil NätvÄrkselev
Bertil NätvÄrkselev
Gäst
Reply to  ruben
25 januari 2012 kl 10:11

Ruben mental kunskap, tänk och handling är enskild egendom som i tid och rum styr individens fysiska handling att producera resultat i skrift med rätt eller fel kvalitet i tid och rum på Newsvoice.

Strikt produktansvar för säkerhetsbrist i den svenska produktansvarslagen är daterad 1993 och den är en anpassning till ett EU-direktiv som var ett krav från EU, för svenskt medlemskap i EES 1994.

Ruben, du väljer om du i nutid och nära framtid vill lyda eller förstå någonting med eller utan värde.

Mvh

ruben
ruben
Gäst
Reply to  Bertil NätvÄrkselev
25 januari 2012 kl 21:47

Uppmuntrande kanske… Jag tänker på lagen som är daterad 1993. Den bästa som finns nu. Innan var den bästa som fanns då. Nästa gång man skriver produktansvarslag blir det den bästa. Ja jag vet att jag väljer. Det är allas våra val. Om det är med eller utan värde och är betraktarens värdering, så behöver den inte överensstämma med min. Men det kan också båda vara rätt t.o.m. och tror inte det är intressant om vi tänker och tror exakt samma saker hela tiden. Det blir ingen utveckling av varken mental kunskap tänk eller handling. Det som inte uppmuntrar mänsklig utvecklig tycker jag, är när några vill manipulera, härska, skrämma eller på annat sätt tvinga andra tänka eller sluta tänka på ett visst sätt.
Mvh

Bertil NätvÄrkselev
Bertil NätvÄrkselev
Gäst
Reply to  ruben
26 januari 2012 kl 12:46

Ruben, tack för producerat resultat, men svensk produktansvarslag från 1993 är i nutid och nära framtid, den bästa svenska lag som folkvald svensk lagstiftare producerat, men lagens avsikt och mål vill, kan och vågar inte svensk väljare, politiker, jurist eller ekonom, med felprogrammerad mental kunskap, tänk och handling förstå, så länge du tror att svensk makt utgår från folket som kollektiv, lokalt på den inre marknaden i EES eller EU.

Min mentalt utvecklade kunskap i livet påverkar och styr i nutid och nära framtid, mitt mentala tänk att värdera, värdesäkra och välja (handling) information av enskilda humana resurser, som i tid och rum vill, kan och vågar, producera resultat i total harmoni med folkvald svensk lagstiftare och kontrollmakt, lokalt på den inre marknaden i EES eller Europeiska unionen.

Ruben, vill, kan eller vågar du här redovisa om folkvald svensk lagstiftare eller kontrollmakt i EU-parlamentet, Sveriges riksdag, region/landsting eller kommun, är EN offentlig eller privat organisation med unik identitet lokalt i EU eller ett kollektiv av svenska ideella föreningar?

Klarar du frågan ovan och vill, kan och vågar uppmuntra mänsklig utveckling i tid och rum, lokalt på den inre marknaden i EES eller EU, ställ tre frågor till din mentala tallkotte och fyrarummare:

1.Vill Jag lyda eller förstå? – Frågan vänder upp och ner på kunskap om Jante.
2.Kan Jag lyda eller förstå? – Frågan vänder upp och ner på kunskap om Luther.
3.Vågar Jag lyda eller förstå? – Frågan vänder upp och ner på kunskap om Ågren.

Mvh

ruben
ruben
Gäst
Reply to  Bertil NätvÄrkselev
27 januari 2012 kl 01:06

Jag svarade fel så jag lägger in här också. Den vanlige svenska arbetsmyran 😉 ?
Tack Bertil för producerat material
Vilka har felprogrammerad mental kunskap? vad menar du?

ruben
ruben
Gäst
Reply to  ruben
27 januari 2012 kl 02:09

eller
“felprogrammerad mental kunskap, tänk och handling”
Som sagt, hur menar du?

Bertil NätvÄrkselev
Bertil NätvÄrkselev
Gäst
Reply to  ruben
27 januari 2012 kl 17:05

Ruben det vill, kan och vågar du inte förstå, om du inte vill, kan eller vågar ta reda på vem som är svensk lagstiftare och kontrollmakt, lokalt i styrelse, utskott eller nämnd, på den inre marknaden.

Mvh

ruben
ruben
Gäst
Reply to  Bertil NätvÄrkselev
27 januari 2012 kl 18:03

Jag vågar kan och vill förstå, när jag övertygats om att det är bra och värdefullt!
Jag lyder när min kunskap är begränsad. Vilket jag tror de flesta gör. Till vissa gränser. Är det uppenbart skadligt farligt eller synligt negativt lyder jag inte. Därför får man vara uppmärksam på att inte manipuleras också.
Intressant frågeställning… Kan du utveckla?

Bertil NätvÄrkselev
Bertil NätvÄrkselev
Gäst
Reply to  ruben
29 januari 2012 kl 12:05

Ruben, du vill, kan och vågar förstå, när du övertygats om att det är bra och värdefullt!

Vem vill, kan eller vågar övertyga Rubens motivation om att Rubens mentala kunskap, tänk och handling är programmerad som ett OS (Operativ System) att i tid och rum lyda Jante, Luther och Ågren?

Jag vill, kan och vågar förstå, när, var och varför det allmänna lokalt i en medlemsstat på den inre marknaden, har skadeståndsansvar mot EN drabbad enskild medborgare, som vill, kan och vågar klaga på lagstiftare, domstol eller exekutivt organ, som i handläggning eller beslut i brev till enskild medborgare producerat säkerhetsbrist i strid med EU-rättens företräde och EU-domstolens framtida tolkning och historiska rättspraxis, lokalt i en medlemsstat på den inre marknaden i Europeiska unionen.

ruben
ruben
Gäst
27 januari 2012 kl 00:47

Tack Bertil för producerat material 🙂
Vilka har felprogrammerad mental kunskap? vad menar du?