Stöd NewsVoice så att vi säkrar verksamheten tom juni!

43%

43.000 kr av behovet 100.000 kr är insamlat. Stöd kampanjen via Swish 123 530 2005 eller donera på ett annat sätt. Det smartaste för företag är att annonsera. Uppd. 25/4 kl 13:45.

Battleground USA: Government buys Hollow Point Bullets, Hardened Checkpoint Booths and Radiation Pills

NewsVoice är en oberoende nättidning med utgivningsbevis som startade 2011. Syftet är att publicera nyheter, debattartiklar, kommentarer och analyser. Stöd vårt arbete genom att donera, sponsra (tex granskningar, utlandsreportage) eller annonsera.
publicerad 18 april 2012
- NewsVoice redaktion

Mike AdamsMike Adams: You can tell a lot about a person by assessing what they purchase. It’s called “consumer profiling, ” and corporations do it all the time.

That’s how those grocery store loyalty discount programs work, by the way — they profile your psychology by analyzing what you’re buying. From that information, they can target you for coupons, mailers and other marketing campaigns that “magically” speak to your particular interests. It’s not magic, of course; it’s just behavioral profiling.

Mike Adams profiled the purchasing behavior of the U.S. Government. He found out they bought some 450 million rounds of hollow point bullets (to be used against the American people?), bullet-proof roadside checkpoint booths, and anti-radiation pills.

Learn more


Du kan stötta Newsvoice via MediaLinq