Fauci medfinansierade groteska experiment i Wuhan för att ta fram dödliga smittor

21
116

CORONAKRISEN. Nu avslöjas Anthony Faucis inblandning i det biotekniska laboratorium som Fauci medfinaniserade. Mail som erhållits via Freedom of Information Act visar att Fauci var delaktig i “groteska experiment” som misstänks ha startat covidpandemin. Han visste även att genomgången Covid-19 utesluter behovet av covidvaccin.

Text: Torbjörn Sasssersson

De frisläppta mailen, som går tillbaka till början av vintern 2020, visar att Fauci var orolig för att allmänheten skulle tro [eller få veta, red anm] att Covid-19 härstammar från Wuhan Institute of Virology i Wuhan i Kina. Det är som är graverande för Fauci är att han deltog i finansieringsarbetet av gain-of-function-experiment vid samma laboratorium. Dessa experiment är groteska, enligt många kritiker.

Gain-of-function-experiment avser att förstärka mikroorganismers smittsamhet och förmåga att skada och trigga en immunrespons hos den smittade, enligt News-medical.net.

“Sky News host Sharri Markson says Anthony Fauci is considered “the Godfather” of Gain-of-Function research after she uncovered a 2012 scientific paper of his that said the benefits of the research were worth the risk of a pandemic.”

Tony Fauci styrde media

Fauci anklagas även för att ha styrt medierna under lång tid och även de stora sociala plattformarna. Han slår nu ifrån sig alla svåra frågor och hänvisar till dåligt minne och att anklagelserna är konspiratoriska.

Tucker Carlson konstaterar att Tony Fauci tidigt försäkrat de sociala tech-jättarna som Facebook och Twitter att coronaviruset inte kan ha producerats i det Wuhan-laboratorium han finansierat och därför stängde dessa tekniska monopol ämnet för vidare diskussioner.

Tucker Carlson:

”Fram till nyligen fick du inte föreslå att Covid kan vara konstgjort. Varför kunde du inte föreslå det? Faktakontrollerna tillåter inte det.”

Tony Fauci har vetat sedan länge att genomgången Covid-19 leder till att vaccinering inte behövs

Mailen avslöjar även att Fauci medgivit att personer som har haft Covid-19 sannolikt har “betydande immunitet”, vilket innebär att de inte behöver vaccineras, men i offentliga sammahang har Fauci istället sagt att naturlig immunitet inte kan uppstå och att alla måste vaccineras.

Kolumnisten Miranda Devine vid New York Post förklarar att anledningen till att USA involverade sig i finansiering av laboratoriet i Wuhan handlar om att den tidigare presidenten Barack Obama förbjöd samma typ av forskning vid ett motsvarande lab i USA.

Text: Torbjörn Sasssersson | Bild: Dr Anthony Fauci. Foto: Tia Dufour, Public Domain

Relaterat


Lämna Twitter - Byt till Twitter och friheten
  • I kommentarsfältet har varje person ansvar för sin egen kommentar. Se reglerna.
  • Donera gärna till NewsVoice, en gratistidning som är beroende av läsarnas stöd.
Prenumerera
Notify of
guest
21 Kommentarer
Äldst
Nyast Mest röstad
Inline Feedbacks
Se alla kommentarer
Carina Agrell
Carina Agrell
Gäst
4 juni 2021 kl 08:05

Detta är en iscensatt världsrevolution, med tribunaler och fejkstraff. Självklart visste hjärnorna bakom att forskare skulle avslöja de rätta förhållandena och agera för mänskligheten. “Tyvärr för sent”. De/Vi som blir kvar blir invaggade med epitet som “utvalda” och “genetiskt högtstående” efter hand som tiden går, vilket får oss att glömma och förlåta. Dock lär det komma ytterligare depopulationsagendor när vårt förtroende stärkts och världen är tonad i ljusblått och rosa.

Åke Södergren
Åke Södergren
Gäst
Reply to  Carina Agrell
7 juni 2021 kl 10:56

kolla tidslinjer och finn intressanta nummer!
#1. EVER GIVEN landade i Passover, 6 dagar fast (avsiktligt?), HRC sänd till harpospel den 27/5 (RNN), Ökensand där är runda korn och det hela måste vara iscensatt.
#2. D-day till 6/6 nu, + första befriade franska stad.
Sammanträffande???
Symbols will be their downfall! Vem har kontroll?

Per Melin
Per Melin
4 juni 2021 kl 10:05

Etablissemangsmedia börjar så sakteliga i samlad tropp peka ut Fauci som hjärnan bakom allt. Detta begynnande mediedrev måste vara styrt någonstans ifrån. Undrar om Fauci begriper att han nu offras av sina egna. “Häng det runt halsen på Tony, sen fortsätter vi arbetet som förut mot att inrätta en global slavstat”.

Man tar ner frontfigurerna i COVID-bedrägeriet, men de verkliga makthavarna sitter kvar i kulisserna och fortsätter sin perverterade styrning av mänskligheten.

Den självutnämnda makteliten måste dras upp med rötterna, annars är ingenting vunnet.

Anders Johansson
Anders Johansson
Gäst
Reply to  Per Melin
4 juni 2021 kl 10:12

Den ogräsbekämpningen kan ju bli lite svårt när de flesta inte ens förstått vilka det är som är den verkliga makteliten.

Per Melin
Per Melin
Reply to  Anders Johansson
4 juni 2021 kl 10:26

Jag håller med dig.

Nils Broman
Nils Broman
Gäst
Reply to  Per Melin
4 juni 2021 kl 13:31

Per du har alldeles rätt. Det är som vanligt när det brinner i knutarna,då är det dags att offra frontfigurerna, medans bakomliggande ansvariga kryper tillbaka till sin hålor, och väntar till stormen bedarrat. För att rycka upp allt gechäft ang. vaccinerna och vaccinpassen krävs en 100 procentig uppslutning från alla länder. Tyvärr har makteliten i många länder accepterat denna årtusendets gigantiska bluff. Se bara vad som händer i Sverige. Regeringen har svalt allt med hull och hår. För att komma åt, vaccinoligarkerna dvs. den internationella läkemedelsindustrins lakejer, vilar ett ett enormt ansvar på media, att berätta sanningen. De enorma summor som läkemedelsindustrin tjänar, är svårt att komma förbi. Kanske får vi hjälp av att världen i princip är konkursmässig ,och pengar inte längre har något värde. Det ingår i the big reset, som vill ta fram nya valutasystem för hela världen. Skall vi fortfarande ha demokrati i världen, kan vi inte låta makteliten syra själva, utan människor i allmänhet måste vara med och bestämma. Demokratins grundprinciper måste gälla. ” All makt utgår från folket “.

Petra Olsson
Petra Olsson
Gäst
Reply to  Per Melin
5 juni 2021 kl 10:31

Nej fler huvuden kommer rulla enligt Reiner Fuellmich. Han sa att tom även läkare och sjuksköterskor kan bli straffade.

petergrfstrm
petergrfstrm
Gäst
Reply to  Per Melin
22 juni 2021 kl 09:57

Bakom denna bloggs info finns många initierade amerikaner som vill befria sin kreativa klass från imperiet
https://americans4innovation.blogspot.com/2021/04/anthony-fauci-chief-globalist-snake-oil.html

Per Melin
Per Melin
Reply to  Per Melin
27 juni 2021 kl 21:03

Apropå det jag skriver ovan, så säger Reiner Fuellmich bland mycket annat exakt samma sak i denna nya och intressanta intervju som Mikael Nordfors har lagt upp på sin kanal Medic Debate:

The Trueman Show #29 Dr Reiner Fuellmich https://www.medicdebate.org/node/2191 (1.05.33)

petergrfstrm
petergrfstrm
Gäst
4 juni 2021 kl 15:50

Jag instämmer i att tex Tony Blair Karl Schwab Bill Gates mfl är en front, ett gäng högavlönade syndabockar. Men det är intressant att dom tenderar att ha ordnar /förnäma titlar från det brittiska imperiet.
Varenda en.
Dom amerikaner som välkomnade NWO George H W Bush och Henry KIssinger hade även dom såna utmärkelser. För en amerikan borde det vara en förödmjukelse kan man tycka.

Vad beträffar att Fauchi skulle offras i verklig mening är jag skeptisk.
Problemet är ju att Usa långt tidigare började med gain of function tex 2015 och en Rockefeller tankesmedja förutsåg 2011 en liknande pandemi och att Kina skulle hantera den bättre.
Att marionetten Obama förbjöd nånting som sen fortsatte iaf gör att jag betvivlar att detta var oavsiktligt/oförutsett utan det handlade troligen om en medveten planering för att demonisera Kina.
Ett flertal farsoter har hemsökt Kina och drabbat dem ekonomiskt. Otur? Det är inte säkert.
Dagens Usa är designat av britternas Pilgrim Society och Rhodes stipendiater etc så det handlar om britternas intellektuella strukturer. Deras överklass skiljde sig från andra i europa genom något mindre adlig inavel. Med högre vitalitet/IQ som troligt resultat.
Genom sina amerikanska ombud har dom framskapat en flerskiktad verklighet som allmänheten inte orkar begripa.

Ulf Claréus
Reply to  petergrfstrm
5 juni 2021 kl 11:36

Rätt och riktigt, Peter. Det är också ditt standardsvar, i betydelsen att du oftast låter “judarna” spela andre fiolen, något vilseförda men likväl fult utnyttjade av den brittiska aristokratin, etc. Förmodligen hyggligt riktigt i början. Då, när de numera ordentligt omskrivna “Secret Societies” såg dagens ljus 1891 i London, men britterna kom att rätt snabbt förlora dominansen till de judiska bankirerna, inte minst efter det att dessa 1913 manipulativt la’ rabarber på amerikanska FED, fixade fram Balfour-deklarationen 1917 och därmed kastade in USA i WWI på Ententens sida (Ref. Benjamin Freedman), helt på tvärs amerikanska folkets vilja och där Woodrow Wilson spelade falskspel med de 14 punkterna.

Från 1935 var det den judiska gruppen Focus som spelade falskspel med den då helt sidsteppade Winston Churchill som blev rejält smord och som 10:e maj 1940 med deras hjälp kom att styra Storbritannien fram till juli 1945 när engelsmännen fått nog och valde labour’s Clement Attlee istället.
I USA hade “judarna” vissa initiala svårigheter, men efter Lyndon Johnson’s m fl förräderier, Sexdagarskriget mm , var detta raka rör på alla fronter för total judisk dominans iUSA och därmed i västvärlden, åtminstone. Så har det varit här i Sverige i sisådär tre decennier och så är det fortfarande. Kolla bara MSM inklusive SR och SVT! Rosen-bad och Riksdagiset är dock teater, fast mycket välbetald sådan, i beaktande av den usla kompetens patrasket plägar tillföra.

petergrfstrm
petergrfstrm
Gäst
Reply to  Ulf Claréus
6 juni 2021 kl 17:34

första eller andrafiol gillar jag för det implicerar en orkester dvs det handlar om ett symbiotiskt system vilket är vad jag brukar framhålla som sambandet inom härskarklassen. Frågan är vem som är dirigent.
Under 1800-talet föreslår jag frimurarnas Palmerston, som ju vanligen utelämnas ur beskrivningen, vilket motiverar min ensamma kamp för att uppmärksamma det förtigna.
I ett senare skede skulle jag faktiskt gissa på en intellektuell men nämner jag namnet kanske jag inte släpps igenom.
Jag skrev ett längre svar igår som lades under moderation och inte släpptes igenom av censuren. Där bemötte jag dina påståenden men jag tror att jag, uppriktigt ses som ett hot genom en del saker jag framfört.
Jag har förståelse för den uppfattningen.
Det blir så när man kommer sanningen för nära.

Ulf Claréus
Reply to  petergrfstrm
8 juni 2021 kl 18:29

Jag blir nyfiken på din favoritdirigent, Peter. Månne är det ett par: Henry Kissinger, Zbigniew Brzezinski? Fast Henry “The K” är nu för gammal och Carl Bildts kompis är död sen’ 2017!
Vår svenske folkupplysare Carl Norberg, som jag nogsamt följer via hans “myskvällar”, skulle sagt, att det mesta av styrningen kommer från Arsenalsgatan 7C, Sthlm. Alltså via släkten Wallenbergs bank- och industrikomplex, där det mest betydelsefulla är att de sedan mycket lång tid tillbaka kontrollerar klotets mest välutbyggda telekommunikationssystem (Ericsson), energisektorn (ABB) och gruvverksamhet samt kanske Saab, mm. Det moderna kriget säger Norberg är 80% informationsanskaffning, 15% är ekonomiska förehavanden och resten, 5% är militär kinetisk rörelse.
Myten om det kalla krigets upprätthållande, särskilt atomvapnens farlighet och vår “upphöjdhet”, tillsammans med Schweiz, att vi sedan 1815 får kallas och vara neutrala, har gett oss enorma fördelar som förvaltats av “Stockholmsbyråkratin”, alltså den svenska djupa staten, en gigant, sedan 1600-talet, i korruption. Och med en tillmötesgående befolkning.

petergrfstrm
petergrfstrm
Gäst
Reply to  Ulf Claréus
9 juni 2021 kl 08:25

När det gäller Sverige har jag ingen originell tanke och jag ser imperialisterna som det som spelar mest roll. När Sverige hade ett slags imperium var de ledande krafterna intellektuellt utvecklade och planerade klokt i viss mån.
Och när det gick emot var dessa ledande individer beredda att försöka genomföra regime change i England för att stävja deras förräderi mot Karl XII. Det illustrerar att har man ett imperium mobiliseras intelligentian. Samma med britterna. När dom ingrep i MÖ under 1900-talet var en som organiserade deras underrättelseagenter historikern Arnold Toynbee vars speciella historieuppfattning passade imperiet. Den reaktionära form av Islam som tog fart var ingen slump utan en följd av ingående historisk kunskap.
Och många fler utvecklade intellekt har för britterna gripit in i andra länder. Både Henry K , Brzezinsky och Samuel Huntington hade visst Oxfords Bernard Lewis som mentor.
Palmerston som var verksam till 1865(?) var mentor för Edward, den sedermera ledande frimuraren som senare blev Edward VII och var kanske dirigent till 1910 men hann med att spela en avgörande roll för WWI.
Från 1909 har det nog varit ett kollektiv associerat med Pilgrim Society som i sin tur ligger bakom MI5 MI6 och CIA.

Åke Södergren
Åke Södergren
Gäst
7 juni 2021 kl 14:24

Mr Tump’s tal på minnesdagen 6/6 1944- 2021 kan man nog förstå att Dr “Käftar”
är bränd. På X22 report 35 min idag finns ett utdrag av det.

Magnus Lindgren
Magnus Lindgren
Gäst
11 juni 2021 kl 23:19
Ulf Claréus
Reply to  Magnus Lindgren
14 juni 2021 kl 17:14

Bra! Då är saken klar. Jag utgår från att Rechtsanwalt Dr Reiner Fuellmich är införstådd.
Fast nu kan man väl inte endast peka finger på Folkrepubliken Kina som anstiftare av Covid-19. Fredspristagaren och förre POTUS Barack Obama, som hade vakten 2008 till 2016 är ansvarig, liksom en patentinnehavare i släkten Rothschild?

Fredrik Eriksson
Reply to  Ulf Claréus
14 juni 2021 kl 22:45

Tror Reiner-debatten bara är en bluff.
Likaledes Q och “fenomenet” Anon.
Dvs att folk sätter sitt hopp till MedBeds och Trumps plötsliga frälsande ingrepp kan bara sluta på ett sätt,när de förstår att de vaccinerade inte kan avmagnetisera sig själva.
Att hoppas på Fuellmicher som med sina änglavingar ska få Big-Pharma under sina fötter.
Nej jag har inga falska förhoppningar.

Anders Johansson
Anders Johansson
Gäst
Reply to  Fredrik Eriksson
14 juni 2021 kl 23:27

Kan man få människor att tro någon annan ska fixa alla problem så behöver de själva inte göra något och blir således passiviserade. Det där är ju en uråldrig teknik.

Magnus Lindgren
Magnus Lindgren
Gäst
Reply to  Ulf Claréus
22 juni 2021 kl 03:10

Ja vi kan nog räkna med att Reiner Fuellmich är helt införstådd!
Hans team och talan får ju nu dessutom riktigt bra draghjälp…

Öystein Rönne # 113 – Nu faller korthuset ihop!
https://rumble.com/viikw9-ystein-rnne-113-nu-faller-korthuset-ihop.html

Reiner Fuellmich hemsida med nyhetsvideos på tyska
https://www.fuellmich.com/news/

Last edited 3 månader sedan by Magnus Lindgren