Så blir du en internetenhet för din hälsas skull – “Internet of Bodies”

-

TEKNIK. Denna spanska forskare förklarar hur du som en internetenhet blir uppkopplad mot cloud computing med hjälp av det internetstöd som alla medborgare idag gratis har tillgång till. Teknologin är kontroversiell, men tillämpas idag över hela världen, enligt forskaren.

Du som läsare får själv avgöra om du tror tekniken fungerar och om du tror att den redan tillämpas som forskaren beskriver. Med denna reservation vill vi stimulera till en debatt om konceptet Internet of Bodies.

Forskaren förklarar även riskerna om din kropp används som både sändare och mottagare tack vara den nya nanotekniken. Fynden som presenteras i videon uppges vara resultatet av ett helt team av forskare som arbetat i månader med att studera vad som populärt kallas Project Human 2.0 (se Stanford-video).

Fördelen för regeringar är att dessa i samarbete med Big Tech-bolagen (Google, Facebook och satellit-företag etc) i samarbete med de stora kända kemtekniska vårdgiganterna kan övervaka och administrera vård per distans. Hela populationer kan bättre hanteras.

World Economic Forum skriver på sin hemsida:

“We’re entering the era of the “Internet of Bodies”: collecting our physical data via a range of devices that can be implanted, swallowed or worn.”

“For health professionals, the Internet of Bodies opens the gate to a new era of effective monitoring and treatment.”Tracking how our bodies work could change our lives, WEF

Rand Corporation är också inne på denna teknikutveckling.

“Internet of Bodies technologies fall under the broader IoT umbrella. But as the name suggests, IoB devices introduce an even more intimate interplay between humans and gadgets.
IoB devices monitor the human body, collect health metrics and other personal information, and transmit those data over the internet. Many devices, such as fitness trackers, are already in use.”
The Internet of Bodies Will Change Everything…, Rand Corporation

Internet of Things. Källa: WEF.org
Internet of Things. Källa: WEF.org

Text: NewsVoice | Foto (överst): Ryoji Iwata (iwataryoji.com). Licens: Unsplash.com

NewsVoice
NewsVoicehttps://newsvoice.se
NewsVoice är en nättidning som startade 2011. Syftet är att publicera oberoende nyheter, debattartiklar och kommentarer samt analyser.

40 KOMMENTARER

Prenumerera
Notify of
guest

40 Kommentarer
Nyast
Äldst Mest röstad
Inline Feedbacks
Se alla kommentarer
Fredrik Eriksson
Gäst
1 januari 2022 kl 10:49

Covid-Health pass nästa steg?
Där även dina tankar känslor och upplevelser blir registrerade?
Umeå universitet och högskolor slickar sig om fingrarna. Här finns det triljarder att tjäna för den klåfingrige.
-Allt ska bakas in.
-Alla som arbetar med gamla,sjuka handikappade och barn måste självklart stöpas i samma form.

-Tengil trycker på den röda knappen.
– Ulven från urminnes tider vädrar nu blod.

– Men bara om du är Vaxxad!
– Och har laddat ner Covid Digital Healthcare app som registrerar dina antikroppar?

Alla ska vara med ingen slipper undan!

– Och plötsligt låter Uppenbarelsebokens ord:
– Han förmår alla att ta emot detta märke.
Intellektuellt såväl som enligt gängse handlingsmönster, inte helt så tokigt som de flesta tror.

Ulven ser sitt byte!
Men han vet inte hur han ska tvinga sin omgivning till underkastelse.
Även för ett Vildjur kräver det balans och precision att trycka på knappen vid precis rätt tillfälle.

Försent?
-Då kommer människor förstå lögnen.

För tidigt?
– Då måste han erbjuda ett komplett utbud av underhållning och spänning.

Bio,fotboll, Systembolaget…
Kyrkan (Vildjuret berusar sig själv av tanken).

-Ja tänker Vildjuret.
Ingen kan vara så dum…
Vi lurar dem 100 stycken i taget…

https://leohohmann.com/2021/08/04/digital-health-passports-the-snare-that-will-lure-many-into-the-one-world-cashless-system/

Fredrik Eriksson
Gäst
29 december 2021 kl 09:44

Mera Modiga Människor behöver stiga fram!

Citat av Dr Shankara Chetty: ”Ingen hade behövt dö…jag önskar att patienterna skulle förstå, läkare skulle följa men jag tror resan som jag tagit under de senaste två åren har lett till att jag insåg, att det finns en större agenda för detta. En mer ondskefull agenda pågår. Trots allt hittade jag ett sätt att lösa pandemin men ingen vill lyssna…”

https://m.youtube.com/watch?v=yAvpxgCnDx0&ab_channel=ModigaM%C3%A4nniskor

petergrfstrm
petergrfstrm
Gäst
29 december 2021 kl 02:11

Jag har inte för avsikt att hacka på er andra som skriver men återigen rör det sig om missledande beskrivningar.
Jag citerar ur artikeln det enda substantiella:
 Many devices, such as fitness trackers, are already in use
Javisst och såna säljs i vanliga sportaffärer och kan tex vara utformade som armbandsur.

Videon överväldigar lekmän med ett myller av tekniska påståenden men kontentan av det är att dom med sken av att vilja hjälpa er har som huvudsyfte att bekämpa Kina och telecomteknologi.
Usas propaganda-lögner genom ombud!

Fredrik Eriksson
Reply to  petergrfstrm
29 december 2021 kl 09:30

Har du löst Dr Bhakdis bok om pandemin.
Den är väldigt lättläst!

Forskaren är dock nte från USA men han kanske också är cointelpro by proxy?

Du kan alltså snart sätta dig bak i bussen där vi ovaxxade redan befinner oss.
Stoltheten du känner av en uppvisad grön bock, kommer att finna sitt slut när du är tvungen att ha månadsatliga (inte flytningar) Booster-shots för att fortsätta äta genetiskt modifierade sojaburgare med extra mycket östrogen på Burger Kungen.
För köttet är för brunt….

Ingen grön bock?
4 booster-dosen lockar inte längre?

Grattis då blir det längst bak i bussen.

Annars har Achmeds Närlivs inget passkrav.
För invandrare har trots allt mycket mer stake än de av gröna bockars brusiga blod.

https://www.bitchute.com/video/vgN24aPAvfSB/

petergrfstrm
petergrfstrm
Gäst
Reply to  Fredrik Eriksson
29 december 2021 kl 19:32

Jag har inte yttrat mig om vaccinaspekten utan endast den teknologiska desinformationen. Och du vet inget om min vaccinstatus.

Anders Johansson
Anders Johansson
Gäst
Reply to  petergrfstrm
29 december 2021 kl 11:29

Varför snöar du in på en simpel mening samtidigt som du helt ignorerar alla de vetenskapliga studierna som ligger till grund för det han diskuterar?

I t.ex. referenserna till det här inlägget så finns det 146 st olika vetenskapliga studier kring det han diskuterar.

https://corona2inspect-blogspot-com.translate.goog/2021/12/blogger-censura-articulo-nanorouter.html?_x_tr_sl=es&_x_tr_tl=en&_x_tr_hl=es

För att vara någon som påstår sig vara både fysiker och vetenskapsman så ger du ett rätt oseriöst intryck.

petergrfstrm
petergrfstrm
Gäst
Reply to  Anders Johansson
29 december 2021 kl 13:58

Snöa in? – det var ju det enda som inte var nonsens
Att hänvisa till tusen korrekta artiklar bevisar inte att ett enda ord är sant av det som videon eller artikeln påstår.
Men jag påstår inte heller att allt är felaktigt bara att det är ett hopkok av svagt relaterade fakta=desinformation
Det jag försökte förmedla var att dom överväldigar er med detaljer men flikar in sin 5G-anti-Kina propaganda för att konditionera er så att deras anti-Kina agenda får verkan.
Och jag påstår inte bestämt att dom är betalda agenter – lika lite som ni själva som sprider vanföreställningar som ni matats med.

Ni är som tjuren inför toreadorens röda skynke. Genom desinformation med ett falskt sken av vetenskaplighet hålls ni i förvirring.
Man kan dra parallellen med tjurfäktning vidare. Pikadorerna kan man jämföra med fake-news journalistik i msm och i altmedier. Pikadorernas roll är att sarja tjuren så den inte orkar lyfta huvudet ovanför skynket.
Och bandariljärernas roll är dessutom att monitorera om tjuren är tillräckligt försvagad inför matadorens avslutande dråp.

Anders Johansson
Anders Johansson
Gäst
Reply to  petergrfstrm
29 december 2021 kl 15:14

Det är ju du som med haltande resonemang och dåliga liknelser försöker sprida desinformation.

Det är vetenskapligt konstaterat att tekniken redan finns och i kombination med ett påtvingat globalt injektionsprogram så behöver man inte vara något djävla geni för att fatta vad de håller på med.

Sen är det konstigt att du själv, som påstår dig vara chippad, är så negativt inställd till det faktum att de gjort tekniska landvinningar ned på nanoskala. Här kan man misstänka att du antingen ljuger eller att de byggt in någon kognitiv spärr i styrkretsarna på den ålderdomliga teknik du påstås inneha. Men glöm inte “kavla upp” för en uppgradering då du tycks ha fastnat i en ändlös gammal bullshit-loop.

Fredrik Eriksson
Reply to  Anders Johansson
29 december 2021 kl 16:06

Applåder och jubel!

petergrfstrm
petergrfstrm
Gäst
Reply to  Anders Johansson
29 december 2021 kl 19:30

Personangrepp som ofta från dig. Tydligen ditt privilegium i strid mot kommentars-reglerna.
Jag har tidigare nämnt att vaccinchippen är ca 1 cm alltså inte alls är nano utan fullt synlig med blotta ögat. De radiotekniska landvinningar du tror på existerar inte därför att dom är fysikaliskt omöjliga oavsett vilka andra tillämpningar av nanoteknologi som är i användning

Och min bakgrund har endast varit skäl till att jag sedan 90-talet satt mig in i ämnet bättre.

Dom som sprider sån desinformation behöver inte vara avsiktliga desinformatörer. De flesta har för dåliga kunskaper.
Men att dom får räckvidd kan vara CIA’s verk ty IT-världen är som du vet Orwellskt manipulerad

Anders Johansson
Anders Johansson
Gäst
Reply to  petergrfstrm
29 december 2021 kl 20:47

Som det framgår av dokumentationen fungerar mobiltelefonen som gateway för den injicerade nanotekniken. Vilket jag tog upp redan för flera månader sedan och som du då sa skulle kunna vara ett fungerande koncept.

Hur fungerade det när du fick ditt eget påstådda chipp? Var det någon som ringde dig innan och bokade tid för chippningen eller blev du först meddelad via kungörelse i någon av de större dagstidningarna?

Nej, enligt dig vaknade du upp med en fettbula i nacken som avledningsmanöver för chippningen. Så med andra ord smög de på dig skiten.

Skulle de vilja få i någon skit i precis alla människor så skulle de presentera det som någonting helt annat som t.ex. ett “vaccin” för allas eget bästa.

Om du jämför befintlig vetenskaplig dokumentation med vad de har hittat i det s.k. “vaccinet”, så kommer även du kunna se uppenbara likheter.

Sen kör jag inga personangrepp utan det är mer ett lite ordkryddigt bemötande av dina passiv aggressiva försök att indirekt smeta skit på andras inlägg, samtidigt som du påstår att det är precis det du inte gör.

petergrfstrm
petergrfstrm
Gäst
Reply to  Anders Johansson
30 december 2021 kl 01:07

Jag uppfattar dig som rent ond.
Att kritisera andras van-föreställningar är inte person-angrepp utan igår i en vuxen debatt.
Du har fel om injiceringarna och andra har hållit på och påstått det sen åtminstone 1993 även om det då var ett annat missförstånd än det du snappat.
Mobilen kan kommunicera med en 1cm chip som dom stoppat in under huden.
Inga nanostora saker som injicerats kan det.
Det dom hittat har inget med radioteknik att göra.
Vad mig beträffar var det ett regelrätt kirurgiskt ingrepp som företogs när jag var i medvetslöst tillstånd i mitt eget hem hösten 89. Inga andra sk TIs som jag känner till har liknande erfarenheter

Anders Johansson
Anders Johansson
Gäst
Reply to  petergrfstrm
30 december 2021 kl 02:56

Med din historia om ditt påstådda chippimplantat och hur du var terrormisstänkt för bl.a. förberedelse för att bränna ned Lars Vilks Nimis o.s.v. Det där låter som en rent påhittad BS-historia för att ge dig någon sorts trovärdighet i alternativa kretsar. Problemet är bara att den som kom på den historien helt missat att den alternativa sidan mest bara råkar bestå av vanliga människor där hjärntvätten har släppt.

Allt som har att göra med det vi nu diskuterar och mikrovågor m.m. så är du där och försöker smeta epiteten “förvirring” och “vanföreställning” på alla andra debattörer. Mikrovågsnätet som det här injektionsprogrammet är i princip ryggraden på det kontrollsamhälle Agenda 2030 kommer medföra och i det sammanhanget är grindvakter som du inget konstigt.

Jag tippar på frimurare eftersom det krävs den självuppoffringen för att bygga upp ett sånt här BS alter ego över tid. Men det betyder ju också att det är du som faktiskt är den där onde fienden eftersom det i andra änden av alla dina lögner finns verkliga offer.

petergrfstrm
petergrfstrm
Gäst
Reply to  Anders Johansson
30 december 2021 kl 21:50

Jag påstod ingalunda att Nimishändelsen i sig var viktig utan de spår jag där lämnade efter mig som myndigheterna senare i samband med ytterligare indicier kunde få till farlig planering och det var gripandet av Lasermannen 7 år senare som antagligen utlöste att dom började övervaka mig 24/7. Det mesta med cybernetiska röjde dom inte förrän ytterligare tre år så det var långt efter 89 som jag begrep vad som förklarade mina symptom med vad som måste ha varit ryggmärgsbedövning då.

Anders Johansson
Anders Johansson
Gäst
Reply to  petergrfstrm
30 december 2021 kl 22:38

Är det utifrån dessa idéer du projicerar förvirring och vanföreställning på andra?

Hans Dahl
Hans Dahl
Gäst
Reply to  petergrfstrm
30 december 2021 kl 15:22

Vilka ord du tar till, PG!

Känner du dig starkt pressad?

Så har jag aldrig upplevt dig tidigare.

Givetvis har du helt fel.

Det är inte ren ondska att ifrågasätta uttalanden av dem som fångats i dess nät.

petergrfstrm
petergrfstrm
Gäst
Reply to  Hans Dahl
30 december 2021 kl 21:57

Du har inte upplevt mig så men till slut får man tala klarspråk när ngn i strid med kommentarsreglerna går till personangrepp.
Att jag kallar Anders ond står jag för och det har inte ett dugg att göra med hans ifrågasättande.
Om det vore hövligt vore det inget problem.
Och ondska får mig att känna mig utfrusen och pressad ja.
Det gör också att man begränsar vad man orkar tjata om.
Och det är ju precis det som gör att onda mobbare kan ‘vinna’

Anders Johansson
Anders Johansson
Gäst
Reply to  petergrfstrm
30 december 2021 kl 22:29

Du smetar förvirring som vanföreställning på alla andra och sen gnäller du om att du inte upplever någon hövlighet tillbaka.

Du skämtar?

Ditt skitsnack om personangrepp, ondska och mobbing m.m. är bara ett försök av dig att avleda från det faktum att du är en sån uppenbar grindvakt.

petergrfstrm
petergrfstrm
Gäst
Reply to  Anders Johansson
30 december 2021 kl 23:04

Du tvekar aldrig trots att du är okunning i det ämne som du spekulerar om.
Eftersom jag till skillnad från dig är insatt är det naturligt att jag försöker upplysa läsarna här. Speciellt eftersom samma vanföre-ställningar har cirkulerat i nästan 20 år.
Att du är förvirrad är inget skamligt.
Man är naturligt förvirrad inför det okända.
Om du taggar ner så kanske du kan lära dig ngt.

Anders Johansson
Anders Johansson
Gäst
Reply to  petergrfstrm
30 december 2021 kl 23:52

Den chippade snubben kallar mig förvirrad. LOL Sen har de nog kommit en bit på vägen under tjugo år så det verkar som om du lever kvar i det förgångna.

För övrigt så har jag nog aldrig sett dig använda dina så avancerade kunskaper till att bidra till att en diskussion verkligen leder någonvart utan du försöker mest se till att det blir en dead end. Precis som en grindvakt.

Men jag vet att såväl mikrovågsnätet som injektionsprogrammet hänger ihop med kontrollaspekten av Agenda 2030 och det är ingenting som ditt pseudo-akademiska skitsnack kommer ändra på.

Gott nytt år och god uppgradering.

petergrfstrm
petergrfstrm
Gäst
Reply to  Anders Johansson
31 december 2021 kl 14:02

Nej problemet är att du inte alls vet nånting om det därför att du saknar de ‘avancerade kunskaper’ som du sarkastiskt(?) tillskriver mig.
Jag vet inte hur gammal du är men ditt uppträdande är omoget så om du är pensionär är det kanske svårt för dig att uppgradera ditt beteende
Tips vill du att jag ska dela med mig mer av mina kunskaper så vore det ju smart om du inledde en hövlig dialog istf att spekulera

Anders Johansson
Anders Johansson
Gäst
Reply to  petergrfstrm
31 december 2021 kl 15:23

Det där med att försöka smeta “förvirring” och “vanföreställning” på andra är inga slumpmässigt utvalda ord utan det ligger lite psykologi bakom det där.

Om du med dina klumpiga försök lyckas få skribenten att tro att den har förvirrade vanföreställningar så kanske denne känner sig lite dum och blir tyst. I andra hand försöker du för tredje person påpeka att skribenten lider av förvirrade vanföreställningar så att de inte ska bry sig om det skrivna.

All mänsklig aktivitet börjar med en tanke som sen blir till ord som skulle kunna resultera i någon form av gemensam handling. Den tanken kan komma från någon enskild person eller mindre grupp innan det eventuellt får fotfäste hos den breda allmänheten.

Eftersom det än så länge inte går att förhindra detta på tankestadiet har de satt in ett antal nissar i ordstadiet och då är någon förmodad dumstrut ett rätt effektivt litet trick.

För övrigt så vill jag inte ha någon som helst “hjälp” av dina påstådda kunskaper eftersom du är en helt opålitlig grindvakt.

Fredrik Eriksson
Reply to  Anders Johansson
31 december 2021 kl 19:34

Iom att Peter lever kvar i 1984 års föreställningsvärld , påståenden som han helt ärligt säger att 5G,och Vaccinen inte har något samband skulle jag väl våga påstå som har ägnat 4 års heltidsstudier i ämnen som har med nano-molekylär DNA,5G, routrar och sambandet mellan dessa. Skulle jag vilja påstå att Peters påståenden är mycket mycket farligare än en grindvakt. Han undviker skickligt ämnen som DNA/RNA och kopplingar till vaccinen.
Har postat studier från Tel Aviv som visar elektroperforering av huden via 5G.
Studier som visar 60 GHz och vikten av syre. Det är grundläggande kunskaper.

1984 är passe så även Rfid-chip!
Det i sig är en psy-op inuti en psy-op.
Ungefär som en rysk matjuska-docka.

5G används på hela mänskligheten dygnet runt. Att världens första Targeted Individual registrerades 1987 bara 3 år efter Star Wars är ingen slump.
Nu nästan 40 år senare är enligt Dr Richard Lighthouse alla Targeted Individuals via mikrovågor via pannloben och hjässa.
Detta sker via 5G master och Superavancerad satellit-teknologi.
Och just därför hittar via anledningen till vaccinen. Iom att Neural Monitoring är svindyrt så är det mycket billigare att injicera befolkningen med vacciner som också fungerar som små Blåtands-antenner.
Rfid är uråldrig teknik!
Remote Neural Monitoring kostar miljontals kronor per individ.
Vaccinen kostar kanske någon hundralapp.
Och just där hittar vi problemet.
Får man gissa Umeå eller Karolinska så har jag nog inte gissat helt fel.

Anders Johansson
Anders Johansson
Gäst
Reply to  Fredrik Eriksson
1 januari 2022 kl 14:03

Ja mycket BS-snack är det. Det där med hjärnchipp och riskorns-RFID är illusionistens titta där men inte här. Tanken är väl att man ska känna någon sorts lättnad över att de inte borrar upp skallen på en medan man låter sig injiceras med “vaccinet”. Sen kan det säkert i framtiden bli aktuellt med ett hjärnchipp i de slavexemplar som inte ska kasseras, men resan dit börjar med dessa injektioner. Får de injicerat precis alla så passerar mänskligheten “the point of no return”.

Fick en övergripande förståelse för det här upplägget redan 2014 när jag såg hur hårt de drev Ebola-psyopen. Hade de då fortsatt driva den skulle det nog också ha resulterat i ett globalt injektionsprogram, men tekniken var väl inte mogen.

Då måste man fundera lite kring deras injektionsfixering. Skulle de bara vilja depopulera planeten finns det enklare sätt via föda och vätska. Så någon kombination av förändring, övervakning och kontroll är en mer logisk slutsats.

Sen är det inte någon specifik vetenskaplig avhandling, detalj eller tekniskt framsteg som i sig leder till någon direkt övertygelse utan det är allt sammantaget som ger en helhetsbild som ett självläggande pussel där man bara helt enkelt “vet”. Vad andra sen tycker, tänker och tror påverkar inte denna vetskap.

Fredrik Eriksson
Reply to  Anders Johansson
1 januari 2022 kl 14:35

Exakt!
Precis det som egentligen Musk sysslar med.
Lite att få bort fokusetr från 5G och Vaccin.
På så vis skapas en vag förtröstan om att tekniken inte är reversibel.
Och att elektroder är egentligen något helt fantastiskt.
Tänk att styra din Tesla med tanken?

Anders Johansson
Anders Johansson
Gäst
Reply to  Fredrik Eriksson
1 januari 2022 kl 15:34

I vilka proportioner det här injektionsprogrammet leder till förändring, övervakning och kontroll eller med vilka tekniker det sker är rent akademiska frågor för de oinjicerade som det kommer vara en bister verklighet för de injicerade. Det är väl här “be happy”-aspekten kommer in.

Fredrik Eriksson
Reply to  Anders Johansson
1 januari 2022 kl 15:54

Jag håller mig till en ren allmän Biblisk princip. Att Vaccinen är till för att kunna köpa och sälja,samt göra dig icke frälsningsbar via första (1) injektionen. Förändring -Ja!
Övervakning -Ja!,
Kontroll -Ja! ,
Men syftet är mycket mörkare än så.
Allt är enligt min uppfattning andligt.
Om vaccinen nu inte hindrar smitta, sjukdom lidande och död?
-Vad är dem då till för?

Bilden kommer klarna i dubbel bemärkelse.
I Februari Mars alldeles uppenbart.

Att ingen som (kan svajpa höger) inte kan betala som inte är märkt.
I appen,telefonen,plånboken eller på kroppen.

Bekvämlighet som kommer lura många.
Tom alla (om det vore möjligt).

Btw ,5 regioner har nu infört vaccintvång för alla sina anställda.
Där har vi ett begrepp på att kunna köpa och sälja fast nu i efterhand mer som att du inte får någon lön alls. Du kan alltså inte köpa något.
Ordet på Grekiska heter Agora vilket betyder marknadsplats torg saluhall eller galleria.
Du kan (vi) som vägrar får nöja oss med Achmeds Närlivs eller Berras Kött och Video.

Anders Johansson
Anders Johansson
Gäst
Reply to  Fredrik Eriksson
1 januari 2022 kl 20:15

Att de till varje pris ska ha i precis alla den här bevisat värdelösa injektionsvätskan borde vara en ilsket röd varningslagga även för de mest godtrogna bland oss.

Men det som händer kommer hända oavsett och så får vi försöka parera efter bästa förmåga allt eftersom det utspelar sig.

Huvudsaken att vi har lite koll på läget så vi kan försvara såväl kroppsligt som själslig integritet.

petergrfstrm
petergrfstrm
Gäst
Reply to  Anders Johansson
31 december 2021 kl 22:13

Förvirring och vanföreställning är vad imperialisterna/ globalisterna sprider och förstärker.
Eftersom du nappar på det bär du på dom vanföreställ-ningarna.

I motsats till dig är jag särskilt angelägen om att BRA FAKTA kommer fram och jag är verkligen emot att andra ska låta sig uppviglas på helt falsk grund!

Newsvoice’s anseende förstärks om debatten är seriös och försvagas av dom som bryter mot kommentars-reglerna.
Och jag har bekämpat den sortens vanföreställ-ningar sen 20 år som du hakat på.

1992-3 var det vanföreställ-ningar om radioaktiva injiceringar som några trodde var mikroskopiska radioapparater

Eftersom ngt liknande nu lanserats om nanorör av grafen har myten fått nytt liv

Men det är fortfarande fakenews.

Anders Johansson
Anders Johansson
Gäst
Reply to  petergrfstrm
1 januari 2022 kl 14:06

Kan du inte få tyst på mig via dumstruten så försöker du få det genom att hänvisa till någon påstådd överträdelse av kommentarsreglerna.

petergrfstrm
petergrfstrm
Gäst
Reply to  Anders Johansson
1 januari 2022 kl 20:43

Jag försöker inte få tyst på dig utan vill att både du och andra som följer tråden ska få bra fakta och slippa bli vilseledda av storebror.
Jag fattar att du inte har för avsikt att missleda. Men jag är som sagt erfaren inom detta ämne.

Fredrik Eriksson
Gäst
28 december 2021 kl 16:56

Här kommer lite julgodis från falangen DeFria.
Som visar vad lite medvetet medvetna känslor kanske kan få för en positiv utveckling för din själsliga konstitution.

Tugga försiktigt på julknäcket!
-Nästa gång ni går till tandläkaren du kanske
Behöver visa VaxxPasset.

Har allt varit en lögn?

https://carlnorberg.se/2021/12/28/slut-med-pcr-tester/

Fredrik Eriksson
Gäst
28 december 2021 kl 16:46

Här finns 100-tals PDF:er som bevisar att vaccinen,kan kategoriseras som Vildjurets Märke, som gör att man kan köpa och sälja.
Covid-digital kopplad status är bara en “bonus”. Här finns tekniken och redovisning bakom kulisserna så att säga.
Nano-molekylär router.
Antenner och liknande strukturer finns i alla vaccin. Du behöver inget Rfid-chip iom att du själv blir ett. Ett majestätiskt brott stundar!

https://www.laquintacolumna.net/

Fredrik Eriksson
Gäst
28 december 2021 kl 16:41

Här följer mer viktig information om varför och hur man undviker att ta vaccinet.

https://www.brighteon.com/bcd74915-75ff-42bb-ac86-bdc3aa2512f8

Egen översättning: iom att Grafenet är osynligt så kan man lätt dra slutsatsen att det inte är någon fara. Inget kunde vara längre från sanningen.

Anders Johansson
Anders Johansson
Gäst
27 december 2021 kl 14:57

Här är pdf:en med en översikt av vad han pratar om.

Intra-body nano-network

https://www.docdroid.net/tvx0R9b/intra-body-nano-network-brief-summary-by-mik-andersen-pdf

Som är från den här sajten som är en engelsk maskinöversättning av La Quinta Columnas artikel som är på spanska.

https://www.orwell.city/2021/12/nano-network.html

Det står mer om det här på denna sajt (maskinöversatt).

https://www.notonthebeeb.co.uk/post/chipped

Som är ett utdrag av vad pseudonymet “Mik Andersen” skriver om på den här sajten (även den maskinöversatt).

https://corona2inspect-blogspot-com.translate.goog/?_x_tr_sl=es&_x_tr_tl=en&_x_tr_hl=es

Frågan är om denna påtvingade internetuppkoppling blir gratis eller om det i ett senare skede kommer en faktura.

Last edited 9 månader sedan by Anders Johansson
jonnyjonson
jonnyjonson
Gäst
Reply to  Anders Johansson
27 december 2021 kl 22:06

Hehe, alldeles rätt fråga och den första som slog mig när jag läste att cloudsmecket är ‘gratis’; så ja jo jag tror ‘de’ kommer ‘fakturera’ på ett el annat parasitiskt sätt, som sagt ‘de’ är ju det o parasiter missar inte en möjlighet att försöka suga ut vad där är

Fredrik Eriksson
Reply to  Anders Johansson
28 december 2021 kl 16:39

Priset kommer vara din själ.

Ditt intellekt, minne och förstånd, handlingskraft och beslutsfattande.

Anders Johansson
Anders Johansson
Gäst
Reply to  Fredrik Eriksson
28 december 2021 kl 21:30

Tack för att du förklarade…

Fredrik Eriksson
Reply to  Anders Johansson
28 december 2021 kl 22:18

?
Henry Kissinger säger det ju själv från WHO:s kongress den 25:e Februari 2009 i en avhandling under ämnet Eugenics.

-“När vi (dvs WHO) har lyckats lura hela mänskligheten (flocken)att ta detta vaccin är nästa steg att också kontrollera dem”.

Iofs är det ju hur man definierar en själ.
Men om det är någon annan som styr dig?
Kissinger säger det ju rakt ut!

Ledord:
Kissinger+WHO+2009+Speach+Eugenics

Anders Johansson
Anders Johansson
Gäst
Reply to  Fredrik Eriksson
29 december 2021 kl 11:32

Men du predikar ju för kören.

NewsVoice
NewsVoicehttps://newsvoice.se