24.3 C
New York
spot_img

Is Klaus Schwab the Most Dangerous Man in the World?

-

DULE NOTED. “Klaus Schwab is bringing you The Great Reset. And not only will it be great, but it’ll also be a fantastic reset! The folks at the World Economic Forum are busy helping protect you from climate change and disease. Yet some people still ask, is Klaus Schwab the most dangerous man in the World? Get the full picture along with everything they don’t want you to know in this video.”

Source: AwakenWithJP

Guest writer
NewsVoice welcomes knowledgeable guest writers who wish to share facts, information, and opinions that will enrich our content and the truth-seeking community.

22 KOMMENTARER

Prenumerera
Notify of
guest
22 Kommentarer
Nyast
Äldst Mest röstad
Inline Feedbacks
Se alla kommentarer
Tips till artikel
Tips till artikel
Gäst
10 mars 2022 kl 09:01

Tips till artikel, lägg inte upp kommentaren.

Kineserna hävdar att USA har 26 labb i Ukraina, se länk.
https://twitter.com/MFA_China/status/1501185437901082629

Tucker Carlsons genomgång om biolabben.
https://www.bitchute.com/video/EHhrwFWWAPXu/

Samuel af Ugglas
Samuel af Ugglas
Gäst
9 mars 2022 kl 05:20

Visa mig den som vågar ge upp sina SOCIALA FÖRMÅNER som någon annan tvingats betala med hjälp av utplundrade SKATTER, handen på hjärtat!

Kin Joby
Kin Joby
Gäst
8 mars 2022 kl 22:15

Nej, knappast! Den farligaste individen är vi själva som överlämnar all makt till dessa psykopater. Vägra att delta och ta makten över egna livet, då blir man ”världens farligaste”!

Fredrik Eriksson
Reply to  Kin Joby
8 mars 2022 kl 22:51

Bra svarat!
Frihet utan eget ansvar innebär bara att snaran kring dig dras åt hårdare nästa gång ,lockdown ska införas.
Svårt att banka på kastrullen när du inte har käkat mat på 2 veckor för att du inte ville fylla på din “booster”. Eller inte fick något nytt jobb för att du inte var vaccinerad (en liten hint till Torbjörn om han saknar inspiration till nya artiklar).

jonnyjonson
jonnyjonson
Gäst
Reply to  Kin Joby
9 mars 2022 kl 02:00

Mkt rätt där, det kräver bl a att folk förstår vad ‘media’ är/har blivit, vem som äger och varför de monopoliserat. Vidare handlar det om att grunna på hur låne o finansdelen fungerar

Linden
Linden
Gäst
8 mars 2022 kl 20:29

Schwab verkar ha en stor del av västvärldens ledare i sin hand. Att Magdalena och Kristersson fått instruktioner från Bilderberggruppen vet och ser vi.

Canada och nu New Zeelands obarmhärtiga behandling av fredligt demonstrerande människor
har fått instruktioner från samma källa.
inget får störa agendan.

Anders Johansson
Anders Johansson
Gäst
8 mars 2022 kl 18:20

De vi kan se är antingen bulvaner eller springpojkar av lägre rang.

Åsa Torp
Åsa Torp
Gäst
8 mars 2022 kl 17:36

Denna video från Palaestra Media har blivit lovordad:
Makthavarna du aldrig valde | Dokumentär om den globala finanseliten – YouTube

Josef Persson
Josef Persson
Gäst
Reply to  Åsa Torp
8 mars 2022 kl 22:44

Ja en svensk variant, fast utan humor.

Riktigt bra.

Sektionen med Stefan Löven borde alla Svenskar se. Inget jamsande med kameran som vanligt.

Åsa Torp
Åsa Torp
Gäst
Reply to  Josef Persson
9 mars 2022 kl 10:19

När Lövfen fick frågan från SD-killen kunde han inte dölja att han satt med skägget i brevlådan. Och hans svar var en strålande uppvisning i hur en lögnare uppträder. Bekräftelsen fick vi när det för en tid sedan kom till allmän kännedom vad hans nästa syssla blir, vilket nämns i videon. Det är direkta brottslingar, juridiskt och moraliskt, som styrt landet i decennier.

Svenska folket är ett av de mest duperade i världen och de flesta har ingen aning. Dags att klippa navelsträngen och släppa naiva föreställningar.

Chris Niels
Chris Niels
Gäst
Reply to  Åsa Torp
15 mars 2022 kl 21:23

Kan tycka att det är bra att stödja YT så lite som möjligt.
“Makthavarna du aldrig valde” kan ses här istället..
https://odysee.com/@Palaestra:4/makthavarna-du-aldrig-valde-dokument%C3%A4r:7

jonnyjonson
jonnyjonson
Gäst
8 mars 2022 kl 14:51

No he is not, han e däremot en av de farligaste lakejerna tillsammans med åtskilliga andra villiga torpeder. Den farligaste släkten sitter i city of london (o vilken schvabben är släkt med) o den andre släkten sitter i denver

Hans Dahl
Hans Dahl
Gäst
8 mars 2022 kl 12:48

De här övermodiga, helt hänsynslösa människorna, som leker onda gudar, är enormt farliga och likaså deras legojon, drängar och pigor, men allra farligast är de skenheliga avgrundsonda som styr i bakgrunden.

Conny Lundberg
Reply to  Hans Dahl
8 mars 2022 kl 12:58

Så sant, Hans! Våra politiker älskar dessa galningar och arbeter egentligen för dem och inte för oss. Allt för att behålla sin maktställning och kunna fortsätta gynna sina egna intressen men jag tror att när sanningen uppdagas på allvar så kommer de bakom dessa synliga makthavare att kast dessa hycklare under bussen.

olapousette
olapousette
Gäst
Reply to  Conny Lundberg
8 mars 2022 kl 14:56

” kast dessa hycklare under bussen. “?
Vilket tramsspråk..

Fredrik Eriksson
Reply to  Hans Dahl
8 mars 2022 kl 16:37

Jag kan personligen intyga att även Jacob Wallenberg går i kyrkan.
-Detta var på en begravning….

jonnyjonson
jonnyjonson
Gäst
Reply to  Fredrik Eriksson
9 mars 2022 kl 10:12

Nu förstår jag inte, t ex om jag går in i ett tempel el moské så är jag inte buddhist el muslim för det (men har såklart inget emot religionerna i sig),, el har jag missuppfattat ngt..

jonnyjonson
jonnyjonson
Gäst
Reply to  Fredrik Eriksson
9 mars 2022 kl 10:14

Haha, ok sorry,, såg ironin nu..

Fredrik Eriksson
Reply to  jonnyjonson
9 mars 2022 kl 10:35

Bra…det tar ett tag att förstå mina inlägg.

jonnyjonson
jonnyjonson
Gäst
Reply to  Fredrik Eriksson
9 mars 2022 kl 13:27

Nädå ingen fara, såg ditt inlägg nu o förstod efter min egen replik att du kan ha menat vv. Tänkte faktiskt också skriva, ‘är du verkligen så naiv’..men eftersom jag vet utefter dina tidigare inlägg att du verkligen iinte är det så förstod jag direkt att det måste handla om sarkasm el och ironi..

zacharias
zacharias
Gäst
Reply to  Fredrik Eriksson
9 mars 2022 kl 21:11

Jo, kyrkan är ju ondskans lydiga tjänare.

Fredrik Eriksson
Reply to  zacharias
9 mars 2022 kl 23:34

Prästen, Pastorat och församlingar är grundlurade.
Eller rättare sagt dubbel-lurade.
De inser inte att kyrkans tak är det samma som skökans händer.
Ett allt i allo könsneutralt samfund.
Helt i linje med Einsop och det Kabbalska trädet. Denna sexuella energi används bland annat av Centerpartiet- som en maktbas. Ockulta krafter och barnmord ingår också. Ju oskyldigare desto bättre.
Stockholms Stadshus är ett gyllene tillfälle att exegetiskt analysera om så vore fallet.
Jo minsann, om man inte hittar strypta bebisar som hålls uppe av änglar i Gyldene-salen. Denna Jezebel och sexuella pervesitet är det som idag är och bygger Svenska Kyrkan (och befolkningen).
Deras tro är Einsop (en orm i ett träd med en Corona-krönt hjässa).
Deras tro är inte min tro.
Jag bara talar om hur kyrkan fungerar på den allra högsta sfären och nivån.
De flesta är Frimurare men inte alla.
Ett tips är att Googla på Stockholms Stadshus där ser du hur “pastorala” målningar föreställande änglar som håller döda bebisar i utsatta positioner.
De vill vad?
De vill döda Gud och ta hans plats i tronrummet, även Svenska Kyrkan vill detta.
Det är deras mål.
Vaccinationen ingår givetvis i denna könsneutrala agenda!
Att göra dem infertila och skapa en “orm-ras” eller utifrån Bibeln en insekternas skapelse,insektoid,gräshoppa.5G,etc.
Och då är vi inne på Agendan 2030.(21).
Det är alltså inte konstigt att Putin vill invadera Sverige om man vet allt detta.
Kriget är andligt men maskerat som den ekonomiska omstarten.

Guest writer
NewsVoice welcomes knowledgeable guest writers who wish to share facts, information, and opinions that will enrich our content and the truth-seeking community.
22
0
Kommentera gärnax
()
x