En massiv våg av biverkningar efter covidvaccinet

-

COVIDKRISEN. Antalet biverkningar efter Covid-vaccineringarna har ökat kraftigt. Efter förra året så har biverkningarna tiofaldigats och är nu uppe i ungefär 99000 biverkningar varav 11951 klassas som allvarliga och i 458 rapporter har minst en misstänkt dödsorsak varit på grund av vaccinet.

Text: Christian Pavón, text uppdaterad

En stor andel ökade fall av autoimmuna sjukdomar, infertilitet och maligniteter såsom cellförändringar och regelrätt cancer har också ökat efter vaccineringarna.

Huruvida vaccinet har en direktkorrelation till biverkningar har ännu inte kunnat utrönas men vad som är misstänksamt är att efter dessa rön publicerats på den ansedda databasen Defense Medical Epidemiology Database (DMED) så blev all data raderad permanent och databasen blev också nedstängd.

‎Patologen dr Ryan Cole säger detta om raderandet av databasens innehåll rörande Covid-vaccinets biverkningar:

“Det var det som var riktigt chockerande,”‎‎ säger Cole. ‎‎”Jag tror att detta i grunden är bedrägeri till Watergates nivå, när det gäller att det finns någon bakom kulisserna, och sedan det privata företaget som faktiskt hanterar den databasen … manipulerade det.”‎

En snabbkoll på kommentarsfältet för denna artikel på sidan Dagens medicin avslöjar att det finns många biverkningar som uppmärksammats av läkare och annan vårdpersonal.

Enligt Cole har man också sett samband mellan vaccinet och att personer som tagit det lättare börjat utveckla blodproppar: ‎

“Uppenbarligen såg vi under COVID vissa parametrar förändras i blodprover. Det fanns en oro för koagulering. Vi såg förhöjda koagulationsfaktorer. Vi vet att de tidiga varianterna var ganska allvarliga när det gäller att inducera koagulering, vilket var synd eftersom hela världen helt enkelt borde ha använt antiinflammatoriska medel, steroider och antikoaguleringsmedel, och så många fler människor skulle ha levt.‎”

Cole har också rapporterat att han bland annat talade med en läkare i Jacksonville i Florida som uttalade sig såhär om unga och levercancer: ”Förut såg jag levercancer hos unga ungefär en gång per decennium men herregud, nu ser jag det varje månad!”

Utöver detta har alltifrån små ofarliga hudutslag som mollusker till regelrätt aggressiv hjärncancer (hjärntumörer) upptäckts efter att personer tagit vaccinet. En kollega till Ryan i Sydafrika, dr Shankara Chetty, sa såhär om detta fenomen:

“Vanligtvis, när du är en tween eller tidig tonåring, har du byggt immunitet mot det och du får dem aldrig igen, eller får dem sällan igen. Men efter att injektionerna rullat ut, helt plötsligt, hos 80-åringar, 70-åringar, 60-åringar, 50-åringar, började jag bokstavligen se en 20-faldig ökning av denna lilla oskyldiga virusbump. Och jag tänkte, ‘oj, det betyder att de har tappat immunminnet.‎”

Läs mer: Dr Shankara Chetty: Covidagendan handlar sannolikt om att kontrollera världspopulationen

Uttalandena från dr Ryan om vaccinet och misstänkta allvarliga biverkningar har gjort att Washingtons medicinska ansvarsnämnd har inlett ett ärende emot honom och han är nu tvungen att försvara sig emot anklagelserna, annars är risken att han förlorar sin läkarlegitimation.

Text: Christian Pavón

Källor

Christian Pavón
Christian Pavón
Christian Pavón är en Europarättsjurist med intresse för politik, juridik, kultur och geopolitik. Frilansare för NewsVoice.

16 KOMMENTARER

Prenumerera
Notify of
guest

16 Kommentarer
Nyast
Äldst Mest röstad
Inline Feedbacks
Se alla kommentarer
steven Eriksson
steven Eriksson
Gäst
13 augusti 2022 kl 23:05
björn wiklund
Gäst
10 augusti 2022 kl 09:36

BTW de siffror på nästan 100.000 fall av biverkningar (av 22miljoner doser) 1 på 200, allvarliga biverkningar 12.000 eller 1 på 2.000, och avlidna 458 eller 1 på 50.000 avlidna MEN NOTERA ATT DESSA SIFFROR GÄLLER SVERIGE FAKTA REFERERADE OSV GÄLLER usa/VÄRLDEN bra om det blir tydligare…. för redan 500 avlidna i världen skrämmer medan 500 i Sverige borde göra folk vettskrämda 22miljoner doser i Sverige 7miljarder doser med mRNA+Vektorvax i världen projicerar till 150.000 DÖDA worldwide…. dvs är väl vårt att lyfta fram TYDLIGARE…..

Fredrik Eriksson
Gäst
9 augusti 2022 kl 22:22

Spelar ingen roll hur många som dör.
Svensken är totalt likgiltig i sin bekvämlighet.

björn wiklund
Reply to  Fredrik Eriksson
10 augusti 2022 kl 09:37

Jaa worldwide men Sverige som måttband säger 150.000 i världen……

Tommy Andersson
Tommy Andersson
Gäst
9 augusti 2022 kl 17:33

Men Barnen fick väl, någon Chocklad bit, eller Popcorn, ja tuffa ungdomar fick väl gratis Bio check bara man tog en Fix av Vaccinet, men nu verkar det som man måste ta massa fixar för att Fixa det, men inte ens det hjälper, mot Covid, så då verkar resultatet, vara att man både kan få Covid och Biverkan. Langarna går förstås ute i det fria, med portföljen till banken.

Fredrik Eriksson
Reply to  Tommy Andersson
9 augusti 2022 kl 22:28

Fixen är ständigt uppdaterade vaccin.
Bara ett knapptryck bort.
En liten passus till knappjävlarna (som de borde heta) som istället för att varna,värna och väcka befolkningen för vaccinens effekt mål och syfte.
Vad gör de jävlarna?
Jo de lockar röster på väg till salu-hallen.
En uppdatering som bara sker ett knapptryck bort.
Det är fint det.
Vifta med poströster tryggt i sin vetskap att de kommer leva max 5 år efter första dosen.
Från slakthall till saluhall,vaccinbussarna har samma färger.

Mopping Up
Mopping Up
Gäst
8 augusti 2022 kl 19:43

https://www.tiktok.com/@michelleeu03/video/7125975970334526763?is_from_webapp=1&sender_device=pc&web_id=7113919400620951046
https://www.bitchute.com/video/AtzLZ205IAx2/
MICHELLE TOOK THE “VACCINE” 30-07-2020

Precis som många andra vårdpersonal har Michelle fått vaccinationsskador.
Hon tog Pfizer-vaccinet och fick därefter diagnosen CIDP,
ett sällsynt tillstånd där den isolerande manteln av nerverna i armar och ben skadas.

“Det förändrade mitt liv fullständigt”, säger Michelle
i en TikTok-video som har visats flera hundra tusen gånger på kort tid.
“Om jag var tvungen att välja igen, skulle jag aldrig ha tagit vaccinet.”

Hon blev censurerad för att ha talat ut om coronavaccinet.

De ovaccinerade blev inte sjuka
Vårdpersonalen fick höra på jobbet: om du får vaccinet hjälper du till att rädda liv,
du kommer inte att bli sjuk och du kommer inte att dö. “Jag trodde det.”

Michelle har många vänner som inte är vaccinerade och som fortfarande är ovaccinerade.
De blev inte sjuka.
Efter att ha tagit hennes vaccin började vårdpersonalen uppleva biverkningar.
Hon gick till en neurolog och visade sig ha CIDP.

Gjorde klokt
Hon menar att de ovaccinerade gjorde klokt i att inte få vaccin.
“De har aldrig burit ansiktsmasker.
De gick bara för att hälsa på varandra och fick det inte.”

Michelle säger till den oslagna, “Du förtjänar all ära och jag önskar att jag var en av er.
Jag har djup respekt för dig.
Jag är arg på mig själv.

NÅGOT AV DET KRAFTFULLASTE VITTNESBÖRD JAG SETT PÅ VIDEO!
SÄGER ALLT – OTROLIGT RÖRANDE – SKICKA VIDARE!!!!
(Om Alex Jones och Infowars döms att betala 450 M SEK för ett uttalande på nätet – vad kommer då alla dessa rättegångar om vaxx-skador liggga på i framtiden…. i grupprättegångar från USA och CANADA – BIG PHARMA kommer förhoppningsvis sättas i konkurs…..)

Mopping Up
Mopping Up
Gäst
8 augusti 2022 kl 18:22

VAXX-FLASHBACK – IT BEGINS….!!!

https://www.bitchute.com/video/AP3lpbPfqxQH/
AUSSIE WITH BOOMERANG VS VACCINATION DOCTOR
This based Aussie had lost a family member from this Doctors “vaccine” injection…so he brings a boomerang to visit him.

Mopping Up
Mopping Up
Gäst
8 augusti 2022 kl 18:15

NEWSFLASH! WHO TEDROS ÄR INTE VAXXAD!!!!
https://www.bitchute.com/video/koxUgtP4tIpi/
DR TEDROS FROM WHO IS UNJABBED
He says its a protest against his homeland of Ethiopia (where he is literally wanted for genocide) not having enough “vaccines” in supply…

Who is Tedros Adhanom Ghebreyesus….really…..?????
https://tapnewswire.com/2021/03/whos-tedros-adhanom-should-be-tried-for-crimes-against-humanity/
https://odysee.com/@MATRIXHOLE:5/Who-is-Tedros-Adhanom-Ghebreyesus:2

Mopping Up
Mopping Up
Gäst
8 augusti 2022 kl 18:01

https://www.bitchute.com/video/SrEePLvMMLmk/
FATHER OF VACCINATED CHILD WITH MYOCARDITIS CALLS THE PHARMACY JABBER
This fathers wife injected his son without his approval and his son has myocarditis.
So he calls the harmacist.
Its started…about time.

VAXX-FLASHBACK – IT BEGINS….

Rita Ekholm
Rita Ekholm
Gäst
8 augusti 2022 kl 17:10

Hoppas de ansvariga ställs till svars snarast och även MSM tvingas rapportera sanningen, alldeles för många sover fortfarande

Ingvar Kullberg
Gäst
8 augusti 2022 kl 13:47

“Huruvida vaccinet har en direktkorrelation till vaccinen” skall väl vara “Huruvida biverkningarna har en direktkorrelation till vaccinen“. Ett tryckfel händer så lätt. Men tack för en angelägen artikel 🙂

Josef Persson
Josef Persson
Gäst
8 augusti 2022 kl 12:37

Statistiken är rätt skrämmande.
Men tyvärr säger den nog inte mycket.

Har själv en handfull individer i släkten med grova biverkningar, och två dödsfall som kan kopplas till genmodifieringsprogramet. Ingen av dem finns med i staistiken.

Och samtliga har sen haft “corona”.

Ett avbefolkningsprogram som de flesta verkar delta i frivilligt, även om många nu tänker om. Man kan bara hoppas det inte är för sent.

Sorgligt värre!

Sten Bengtsson
Sten Bengtsson
Gäst
8 augusti 2022 kl 12:13

Tidigare har jag efterlyst statistik från EU rörande antalet skadade och döda inom EU i kommentarsfältet till liknande artiklar. I början av året var antalet döda uppe i åtskilliga tusen och de skadade räknades i miljoner. Förr avslutades [email protected]@inprogram efter ett tiotal döda, nu kör man på och uppmuntrar fortsatt injicering trots antalet döda bör vara flera hundra tusen världen över.

Så Christian, som ett starkt komplement till de siffror du redovisar i din för övrigt bra artikel, vore en redovisning av hur det ser ut i EU. Tyvärr är jag ingen fena på att rota fram dylikt.

Rita Ekholm
Rita Ekholm
Gäst
Reply to  Sten Bengtsson
8 augusti 2022 kl 17:14

Siffrorna är lika skrämmande över hela värden, problemet är att politikerna är styrda av globalisterna och MSM styrd av våra ruttna politiker

jonnyjonson
jonnyjonson
Gäst
8 augusti 2022 kl 10:40

Det är lika sjukt som ‘vccnrn’ är sjuka/ger sjukdm. Lika sjukt el ännu sjukare är dock att samma bolag som mutat sig fria via genomkorrupta stooges i ‘parlament’, ‘kongresser’ o ‘regeringr’..haha, går fria pga dessa parasiter slipper redovisa vilket shitt de planterat i sina gifter. Men rekordet runt galenskap torde slås när samma marodörer inleder ‘åtal’ mot de som för lääänge sedan avslöjat deras killermetoder. Så alltså, de som uppsåtligen försöker mörda, slipper åtal. Men de som avslöjat de parasitära, de ska behöva ta ett ‘åtal’. Kan det bli mer korrupt..Detta äär 1984, måste det vara..Men vem i h…te står bakom det. Det är och förblir huvudfrågan. Kan vi iinte svara på det, kommer vi fortsätta ränna runt i cirklar

Christian Pavón
Christian Pavón
Christian Pavón är en Europarättsjurist med intresse för politik, juridik, kultur och geopolitik. Frilansare för NewsVoice.