Akutsköterska: Kollega dör efter covidvaccinering – hemlig inspelning

20
2536

COVIDVACCINER. Sjuksköterskan Jodi O’Malley avslöjar för Project Veritas att patienter skadas allvarligt av covidvaccinerna. Inne på akutkliniken är vårdanställda upprörda över att dussintals fall inte rapporteras som vaccinskador.

Läkaren dr Maria Gonzales vid Phoenix Indian Medical Center är mycket upprörd och säger i en dold inspelning att en patient sannolikt just utvecklat hjärtmuskelinflammation på grund av covidvaccinet, men att regeringen inte kommer att skylla på vaccinet. Hon säger att dessa vaccinskador inte rapportera som biverkningar, “de vill sopa allt under mattan”.

Sjuksköterskan Deanna Paris säger:

”Det är synd att de [regeringen] inte behandlar människor [med covid] som de ska, som de borde. Jag tror att de vill att människor ska dö.”

HHS-sjuksköterskan Jodi O’Malley, som valt att framträda inför Project Veritas kameror säger att hon har sett dussintals människor komma in med vaccinbiverkningar. Hon frågar retoriskt hur de ska kunna säga till allmänheten att vaccinerna är säkra och tillägger att injicerandet är av ondo på högsta nivå och att allt är ovetenskapligt.

“…what kind of person would I be if I knew all of this — this is evil at the highest level. You have the FDA, you have the CDC, that are both supposed to be protecting us, but they are under the government, and everything that we’ve done so far is unscientific.”

“At the end of the day, it’s about your health, and you can never get that back — and about your freedom, and about living in a peaceful society, and I’m like, ‘no.’ No. This is the hill that I will die on.” 

En av hennes kollegor dör efter covidvaccinering, efter den andra injektionen. Hon överygades under motstånd att acceptera sprutan. Ytterligare avslöjande inspelningar från statliga hälsomyndigheter och läkemedelsföretag kommer att inom kort släppas av Project Veritas.

Text och översättning: NewsVoice | #CovidVaxExposed

Källa

ID-kort tillhörande Jodi A. O'Malley: Kollega dör efter covidvaccinering. Foto: Project Veritas
ID-kort tillhörande Jodi A. O’Malley: Kollega dör efter covidvaccinering. Foto: Project Veritas

Lämna Twitter - Byt till Twitter och friheten
  • I kommentarsfältet har varje person ansvar för sin egen kommentar. Se reglerna.
  • Donera gärna till NewsVoice, en gratistidning som är beroende av läsarnas stöd.
Prenumerera
Notify of
guest
20 Kommentarer
Äldst
Nyast Mest röstad
Inline Feedbacks
Se alla kommentarer
Magnus Johansson
Gäst
21 september 2021 kl 08:13

Med alla nya uppgifter om vaccinskador och vaccindödsfall, hur länge till skall detta medicinska bedrägeri kunna fortgå? Sätter inte djävulsbarnen punkt för sig själva i och med allt detta?

Rhoda Joshua
Rhoda Joshua
Gäst
21 september 2021 kl 08:59

Jag är legitimerad läkare i Sverige med över 10 års arbetslivserfarenhet . Jag har slutat arbeta som läkare pga pågående folkmordet.

Jag vill tacka mina kollegor dr Glenn Dormer, Dr Hanna Åberg och Dr Björn Hammarsköld samt Torbjörn och de sanna journalisterna som gör allt de förmår för att rädda livet på människor.

Rhoda Joshua
Rhoda Joshua
Gäst
Reply to  Rhoda Joshua
21 september 2021 kl 10:19

Worth a watch!
Info från databasen Vigiaccesshttps://www.youtube.com/watch?v=jFE-wUZRWq8

Att siffrorna går ner för de äldre, är troligen för att de dör och deras död rapporteras inte som biverkning. De är känsligast för injektionen, liksom barnen förstås.

Josef Persson
Josef Persson
Gäst
Reply to  Rhoda Joshua
21 september 2021 kl 11:01

All heder till dig!

Om alla människor som faktiskt är välvilliga bara slutade delta i folkmordet så skulle det snart få ett slut. Men ännu är det väl för bekvämt att bara lalla med.

Åsa Torp
Åsa Torp
Gäst
Reply to  Rhoda Joshua
21 september 2021 kl 12:37

Starkt gjort, härlig kurage, Rhoda! Om jag känt till din bakgrund skulle jag uttryckt mig annorlunda i tråden om Dr Fuellmich. För din del rörde det sig ju inte om “lekmannamässigt utbyte”. Ser fram emot mer tankar från dig.

Rhoda Joshua
Rhoda Joshua
Gäst
Reply to  Åsa Torp
21 september 2021 kl 17:05

Ingen fara Åsa. Vi måste hjälpas åt att hitta sanningen.

Tintin
Tintin
Gäst
Reply to  Rhoda Joshua
21 september 2021 kl 18:44

Vilket fruktansvärt dilemma och beslut, Rhoda. Tack för att du bidrar här istället. Dina kunskaper kommer nu folk till godo på annat vis…

Douglas
Douglas
Gäst
Reply to  Rhoda Joshua
21 september 2021 kl 21:17

Du gjorde helt rätt. Har du möjlighet att behandla människor utanför vården eller? Det är säkert många som kommer behöva din hjälp i framtiden.

Kristian LantzD
Kristian Lantz
21 september 2021 kl 09:17

Kommer de som verkligen behöver se och läsa detta att se och läsa detta, och är de öppna för det budskap som förmedlas?

Torbjörn Sassersson red.
Admin
21 september 2021 kl 09:46

Dela gärna denna artikellänk via mail med alla ni känner och vårdanställda.

Last edited 1 månad sedan by Torbjörn Sassersson red.
Douglas
Douglas
Gäst
Reply to  Torbjörn Sassersson red.
21 september 2021 kl 21:18

Sagt och gjort, Torbjörn!

Åsa Torp
Åsa Torp
Gäst
21 september 2021 kl 11:57

Det kommer hela tiden ny information om de skadliga/dödliga konsekvenserna av sprutorna. Personalen inom vården och diverse medicinsk expertis berättar om skador och varnar. De blir bespottade och tystas snabbt ned i MSM.

Myndigheternas linje är “vaccinerna är säkra och effektiva” med målet att hela befolkningen ned till låga åldrar ska besprutas. MSM är en enbart en megafon för dessa krafter och utgör den enda informationskällan för majoriteten. Och det är frågan om regelrätt hjärntvätt och det blir tydligt när jag försöker presentera alternativ information. Folk tycks tro att MSM:s informationsflöde är vederhäftig fakta oavsett vad de basunerar ut. Rädslan och önskan om återgång till normala liv gör dem avtrubbade och det kritiska tänkande blir närmast en hämsko. Otäckt hur det moderna informationsflödet kan orsaka sådan skada.

Alla som med goda avsikter försöker öppna ögon, delge egna erfarenheter, sprida information, delta i manifestationer etc. och vågar stå för det trots motstånd och det offer det innebär är värda all heder och tacksamhet! Eftersom jag inte har möjlighet att personligen nå ut till alla dessa hjältar så formulerar jag tankar som säger det jag önskar framföra. I min livssyn ger allt det vi sänder ut, oavsett form, genklang och det är ingen skillnad på handling och tanke.

För många år sedan kom en kille i 30-års åldern fram till mig på stan. Han frågade artig om jag hade pengar att undvara. Helt spontant drog jag upp en 20-lapp ur fickan och överlämnade den. Någon dag senare funderade jag över händelsen, om jag kanske bidrog till drogmissbruk eller om jag gjorde rätt. Nåja, har man goda intentioner så väcker det gensvar i evigheten, tänkte jag. I samma ögonblick upptäckte jag något som såg ut som en cigarett i gräset framför mig. Jag böjde mig ned och plockade upp det – det visade sig vara en hoprullad hundralapp.

Conradius_1D
Conradius_1
21 september 2021 kl 12:17

Våra myndigheter VET om det här. Fördj***vligt. Dom ska ställas till svars…

Carina Agrell
Carina Agrell
Gäst
21 september 2021 kl 17:42

Alla politiker och höjdare inom vården verkar ha fått svart tunga och lång näsa. Kanske något för någon konstnärlig läsare att göra en bild av…

Josef Persson
Josef Persson
Gäst
21 september 2021 kl 19:39
Magnus Lindgren
Magnus Lindgren
Gäst
Reply to  Josef Persson
22 september 2021 kl 00:11

“Vaccin” dödade läkare och vårdarpersonal har ignorerats i hela skandalen.

exempel

56-årig läkare dog av Pfizers vaccin enligt forskare
Publicerad 15 januari 2021

UTRIKES. Sjukdomen som förra veckan tog en 56-årig läkares liv orsakades av Pfizers vaccin. Det säger professor Jerry L. Spivak vid Johns Hopkins-universitetet till New York Times.

56-årig läkare dog av Pfizers vaccin enligt forskare | Fria Tider

Nu har äntligen en kritisk insändare publicerats i dagspress

Stoppa häxjakten på oss ovaccinerade

Debatt
Ingen kan tvingas till vaccin enligt de lagar som finns i Sverige. Men moraliskt har stämningen piskats upp till att man är osolidarisk och beskylls för att pandemin fortsätter. Vad hände med vikten av att få tänka och tala fritt i ett demokratiskt samhälle?, skriver Peter Wahlbeck.

Stoppa häxjakten på oss ovaccinerade | GP

Dags att göra som vid tidigare plandemi, elda upp skiten som finns kvar.

6,5 miljoner doser vaccin ska eldas upp Publicerad 21 november 2014

6,5 miljoner doser vaccin ska eldas upp | Fria Tider

Last edited 1 månad sedan by Magnus Lindgren
Inger Nordh
Inger Nordh
Gäst
24 september 2021 kl 16:28

TACK för alla som är modiga ! ! Vägrar vara rädda ,därför att de litar på Gud !

När skall svenska vårdpersonal träda fram ?!

Fredrik Eriksson
Reply to  Inger Nordh
24 september 2021 kl 16:50

Kanske får locka fram några visselblåsare till.
Intervju om booster-doser.
Enligt rapporten så är det 3 olika faser i studien.
5 microg, placebo och 20 microg.
Den booster-dosen som kommer i höst/vinter ligger på 100 till ännu högre.
Dvs 5 ggr högre än fas 3.
Många är fas 1 och 2 (placebo).
Men att fas 3 ligger på 20 microg och fas 4 på 100 microg är inget annat än folkmord!
https://www.bitchute.com/video/TtgkYxzmsHSJ/

Anders Johansson
Anders Johansson
Gäst
Reply to  Fredrik Eriksson
24 september 2021 kl 17:08

Det där har jag själv misstänkt och det är bra att få det konfirmerat. Bra video.