24.3 C
New York
spot_img

Dr. Li-Meng Yan: CCP Plans to Unleash Hemorrhagic Fever Bioweapon

Is China ready to release the next bioweapon?

-

WARZONE. Dr. Yan is back on my show to reveal the Chinese Communist Party’s plans to unleash yet another bioweapon, which she believes could have happened at the Olympics.

We talk about her escape to America after being threatened that “she will disappear if she makes the CCP unhappy”. Dr. Yan talks about her life in hiding and how this has affected her and her family. And how she has been collaborating with the FBI to disclose her findings from back when she was working for the CCP and WHO.

She also discusses the ties between the CCP and The NIH and other powerful forces, and how it’s all connected. We talk about the effects of the jab and the scale of adverse reactions and how that has been censored globally by mainstream media.

By Aga Wilson | Keyword: Hemorrhagic Fever Bioweapon

Donate to Aga Wilson Show

Subscribe to Receive NewsVoice' Latest News and Interviews
Loading

 

Related

Follow Dr. Li-Meng Yan:

  • Dr. Li-Meng Yan’s Twitter account. This is the only authentic one. While there are hundreds of fake accounts created by the CCP cyber army for misinformation purposes.

Dr. Li-Meng Yan’s Reports:

Articles:

Articles in Swedish:

Aga Wilson
Agnieszka "Aga" Wilson is a humanitarian, human rights advocate, and social entrepreneur. Her experience involves working as a global consultant on human rights, policy development, and international training, for non-profits, NGOs, and the United Nations in New York. Wilson holds a Master's of Political Science. She also worked as an adjunct professor at St. John's University teaching on media, communication, and international relations.

13 KOMMENTARER

Prenumerera
Notify of
guest
13 Kommentarer
Nyast
Äldst Mest röstad
Inline Feedbacks
Se alla kommentarer
PatrikD
Patrik
23 februari 2022 kl 06:49

Bra intervju, det är som att befinna sig i en dålig skräckfilm. Men väck det sovande ljuset och möts av evigt mörker, globalisterna har redan bränt sina kort. Vad dom än kommer att skrämmas med nu i slutet av Mars så kommer dom att misslyckas, dom står redan med händerna i kakburken och snart tänds lampan.

Fredrik Eriksson
Reply to  Patrik
27 februari 2022 kl 20:22

De började redan tidigare än Mars.
Ukraina-krisen är skapade just med det uppsåtet du misstänker.

Globalisterna inser att de har spelat ut sitt sista kort.
Då kör man sista kortet i leken.
Krig!

Axolotl 7
Axolotl 7
Gäst
23 februari 2022 kl 06:19

Som jag skrivit tidigare – om du dödar med flit hundratusen talet människor, blir folk fly förbenade.

Dock finnes ett stort undantag – om du tillverkar och sprider virus eller annat biologiskt vapen.
Då är det helt tillåtet att mörda hundratusentals människor, ingen åtgärd, ingen blir upprörd.

Så varför finns det ett uppenbart stort undantag för biologisk krigföring mot mänskligheten?

Hur kan biologisk krigföring vara tillåtet?

Det enda jag kan tänka mig, är att dom som den yttersta makten haver, vill minska befolkningen på planeten.

Jordan Mægnus
Jordan Mægnus
Gäst
23 februari 2022 kl 01:41

The Hegelian Dialectic is where the ruling elite create a problem, anticipating in advance the reaction of the population to the crisis, and thus conditioning the people to call for change. 

When the population is properly conditioned, the desired agenda of the ruling elite is presented, as the solution.
The solution they present is not intended to solve the problem, but to serve as the basis for a new problem, or exacerbate the existing one. When the newly created problem reaches boiling point, it becomes the foundation for the people to clamber for change again.

This process is repeated over and over, all the time moving society towards whatever end point they have in mind.

PROBLEM: REACTION: SOLUTION

Richard
Richard
Gäst
22 februari 2022 kl 11:58

När det gäller planeringen att släppa ut sars-cov-2 pekar de flesta spåren på USA.

Fredrik Eriksson
Reply to  Richard
22 februari 2022 kl 15:50

Tror sannolikt att Sverige tillhör den grupp som jag misstänker har sekvensierat genuppsättningen i Sars Cov-2 och att sekvensen har sålts som Gp-120 en patenterad som en immunogen Hiv-teknologi?

Patentet innehåller spikproteiner?

Ett spikprotein som kommer från Sverige?
-Ja, det är det jag tror!
Umeå=Fauci=Grafene=Gp-120?
Karolinska Universitetssjukhuset?

En sådan gensekvens skulle om den kan hållas dold inbringa triljoner åt Läkemedelsindustrin då den per automatik ger Hiv-1 liknande (inserts) symtom.
Och booster-doser som ges med månadsatliga eller halvårsvis behandling.
Det kommer heta booster och uppdaterade doser men är 99,99% samma spikproteiner/Corona som innan.
De säljer bara in tekniken under andra namn

Följ Grafenet!
Läkemedelsverket/industrin har tom döpt det till det Grafenska-Flaggskeppet (Grafene-Flagship).
Då kommer automatiskt nästa pusselbit på plats och följdaktligen också vägen till Umeå universitet…

https://graphene-flagship.eu/

Last edited 2 månader sedan by Fredrik Eriksson
Josef Persson
Josef Persson
Gäst
Reply to  Fredrik Eriksson
22 februari 2022 kl 20:48

Skulle inte förvåna det minsta om du har rätt.
Vissa vill ju verka utan att synas….

PatrikD
Patrik
Reply to  Fredrik Eriksson
23 februari 2022 kl 07:05

Nja, Umeå universitet var ute väldigt tidigt och varnade för kraftig överdödlighet inom 14 dagar efter injektionerna i April 2021 om jag minns rätt, då hade dom hittat 4000st döda redan då. Dessa hamnar dock i statistiken som andra dödsorsaker enligt FHM sätt att räkna.

Dr David Martin gjorde en bra och detaljerad intervju med Dr Reiner Fuellmich i våras om alla patent kring allt det här biovapnet, spikprotein etc, och den finns på bitchute. Inga av patenten kopplas till Sverige, sen var det även något Tyskt bolag som stod för grafenoxiden med nära kontakt till BionTech enligt Dr Karen Kingston.

Dr Richard Fleming gjorde en detaljerad video i samband med detta där han förklarade gensekvensen och hur biovapnet är uppbyggt. bl.a kring hiv, prioner, spikprotein etc. Den finns också på bitchute.

Fredrik Eriksson
Reply to  Patrik
23 februari 2022 kl 10:21

Var kommer gensaxen ifrån?

Som jag skrev tidigare är det gensekvenser som är dagens handelsvara, och inte patent eller äganderätt i sig?

-Tänk vad mycket pengar en immuniseringskod mot SARS skulle inbringa om den ökar antalet antikroppar med 140%>

-Vilken succé herrn!
Hägringar i vaccin-öknen!

Små snuttar av exekverbar (kod) som kan inympas i redan befintlig teknologi.
Denna kod kan också övervakas via AI så att ägarna blir nöjda och utfallet från finansiärerna faller dem väl i smaken.

Korsägandet inom fakultet och högskolor och lärosäten gör det också i många fall svårt för att inte säga omöjligt att spåra den rätta upphovsmannen.
Många som i fallet med Umeå och Grafenet får stöd via EU-fonder. Jag är inte så säker på att Martin och Fleming förstår vem som ger tex EU bidrag.
– Sverige?

Umeå och Karolinska gillar att klippa och klistra i exekverbar kod och tillämpa tekniken på tex olika typer av vacciner.
Inte bara mot Covid-19.

Att inga patent kopplas till Sverige hittats, är nog bara en tidsfråga beroende på vilket förstoringsglas man använder.

Som klippt och skuret för succé.

https://markets.businessinsider.com/news/stocks/diamyd-medical-opens-up-for-vaccine-manufacturing-in-ume%C3%A5-sweden-1029099704?op=1

https://www.mynewsdesk.com/umeaa-biotech-incubator/pressreleases/new-ai-solution-being-tested-at-umeaa-vaccine-facility-3138452

PatrikD
Patrik
Reply to  Fredrik Eriksson
23 februari 2022 kl 18:46

Dr David Martin har koll på allt som har med det här att göra. Dom patenten som finns på proteinsekvensen rör USA/KINA. Men allt det här är ju bara ett stort bedrägeri, dom gjorde ju flera olika “virus” samtidigt för pcr testerna, mers,ebola,sars-cov-2, en ändring i datorn så har man plötsligt ett nytt Marburg virus via pcr testerna även om det är emf strålningen i kombination med grafenhydroxiden som är “viruset”. Som klippt och skuret för ett totalt misslyckande som slutar med långa fängelstraff och ett totalförbud för vacciner, immunitetsavtalet som skrevs 1986 är grundpelaren i hela vaccinindustrin. När denna nu försvinner så är hela marknaden borta. Hela konceptet virologi är en stort bedrägeri som många nu börjar att förstå.

Fredrik Eriksson
Reply to  Patrik
23 februari 2022 kl 21:02

Och kärnan på den djupa staten sitter var?

Och varför har inga kineser injicerats med det dödliga mRNA-viruset?
https://nexusnewsfeed.com/article/health-healing/no-mrna-jabs-given-to-any-of-china-s-1-45-billion-citizens

Och varför ska Läkemedelsverket nu anförskaffa nano-partiklar för att lösa alla framtida virus-mutationer och hälsokriser?
https://www.lakemedelsvarlden.se/nanopartiklar-kan-bli-vapen-mot-antibiotikaresistens/

-Jag förstår ditt påstående med Kina/USA , men jag håller absolut inte med.
Det är inte Kineserna eller Amerikaner som är boven eller busen i det här dramat.
Det är Svensk underrättelsetjänst och Försvarsmakten, tillsammans med den Svenska Läkemedelsbranschen.
Tror inte Martin känner till Investors totala kontroll av transmission och ABB:s fäbless för gruvindustrin. Vet Dr.Martin om BlackRock,StateStreet och VanGuard?
-Vet Dr.Martin om att de ensamma kontrollerar över 90% av världens tillgångar (och skulder).
Med tillhörande ränta.
Problemet är inte INNEHÅLLET i vaccinen.
Utan vad den kommer göra långsiktigt och vad för resultat geopolitiskt det kommer får för Sveriges ekonomi.

Last edited 2 månader sedan by Fredrik Eriksson
PatrikD
Patrik
Reply to  Fredrik Eriksson
24 februari 2022 kl 07:43

B’nai B’rith har styrt USA sedan dom snodde åt sig den federala reserven 1913 och är även grundarna av ADL som idag styr media i väst. Deras agenda är att utrota den kristna vita rasen och införa en judisk teknokratur där dom överlevande agerar slavras. Globalisterna äter ju ur handen på Kina, att det finns massa ekonomiska särintressen i hela den globala vaccinagendan är väl rätt logiskt. Men det är väldigt få som vet eller förstår den egentliga anledningen till injektionerna -grafenhydroxid- och när folket och alla andra börjar förstå detta så är det game over för alla dessa satanistiska monster. Människor är inte onda och allt sånt här trams styrs i första hand av girighet. Du förstår väl själv vad som kommer att hända med dom som sprutat i sig det här?

Dr David Martins företag har kontroll över digitaliseringen av alla patent i hela västvärlden, därav har han bra möjlighet att lägga pusslet vilket han gjort sedan många år tillbaka. Hela denna “the great reset” bygger på en nollställning av världsekonomin, avlivning av alla äldre för att undvika direkt deflation, införa ny digital valuta och en kontrollsamhälle likvärdigt med Kina. Divide and conquer och folket betalar.

Här har du en intressant intervju mellan Owen Shroyer och Edward Dowd från Wallstreet (ex. blackrock manager) där förklaras det mesta:

https://banned.video/watch?id=6215a9df6902e71f78462439

Fredrik Eriksson
Reply to  Patrik
24 februari 2022 kl 09:49

Jag tänker som du, men precis tvärtom!

– Eftersom jag utgår ifrån en Biblisk lins och en preferensram bestående av ett cellulosa-baserat avrättningsdon.

Såtillvida är verklig frihet, frihet om du fortfarande saknar sanning?.

Är människor är av naturen onda innerst inne?
Inte några, sällsynta exemplar alltså.
Är alla människor onda, dvs födda med egennytta och mänskligt kapital som dess främsta egenskaper?
Ur det mänskliga hjärtat föds dessa drivkrafter fram när vi föds?

Därför blir tesen om människans inre oskuldsfullhet alltid en lögn därför att den presenteras som en sanning.

Eller utan SANNINGEN.

En sanning som kräver ett kors för att spjälkas upp och presenteras som rättfärdig och trofast, helt utan fel och brister.
En trofasthet som givetvis speglar Jesus Kristus ofelbara offerhandling.
Ett totalt utelämnande av de Kosmiska krafter du kallar goda? men som jag slåss emot. Observera det stora K:et.

Människans godhet och barmhärtighet?

Frihet utan sanning gör dig fortfarande inte fri. Du utelämnar bara ordet sanning.
Men blir i princip lika bunden som du var tidigare.
Det är bara kedjan som håller dig bunden som blir lite längre.

Detsamma gäller givetvis Putin som Greta Thunberg. Såväl Magdalena Andersson som mig själv.

The Game Is On!

Aga Wilson
Agnieszka "Aga" Wilson is a humanitarian, human rights advocate, and social entrepreneur. Her experience involves working as a global consultant on human rights, policy development, and international training, for non-profits, NGOs, and the United Nations in New York. Wilson holds a Master's of Political Science. She also worked as an adjunct professor at St. John's University teaching on media, communication, and international relations.
13
0
Kommentera gärnax
()
x