Tidigare Pfizer-anställd: Covidacciner innehåller giftig grafenoxid

112
4131
Karen Kingston. Foto: eget verk
Karen Kingston. Foto: eget verk

COVIDVACCIN. Reportern Stew Peters intervjuade (nedan) Karen Kingston som är fd Pfizer-anställd. Hon bekräftar att det bortom alla tvivel finns grafenoxid i covidvacciner och att vaccintillverkarna utelämnat ingrediensen för att de vet att ämnet är giftigt och för att det har kraftfulla egenskaper.

Text: Torbjörn Sassersson

Karen Kingston arbetar som klinisk analytiker inom läkemedelsindustrin. Hon är även en vetenskapsskribent och var tidigare analytiker på Pfizer. Kingston säger att läkemedelsindustrin, massmedierna och de stora sociala mediejättarna (Facebook m fl) har undanhållit allmänheten fakta om covidvaccinerna. Hon säger att det är viktigt att förstå att alla mRNA-vacciner, oavsett tillverkare, innehåller nanopartiklar (pegylated lipid nanoparticles). Det framgår för var och en som studerar patenten av mRNA-vaccinerna. Ämnets förekomst återspeglas även i dokumentation hos FDA och andra källor.

En anledning till att grafenoxid inte listas i patenten beror på att ämnets förekomst betecknas som en affärshemlighet (trade secret) vilket inte behöver offentliggöras, men den verkliga orsaken är förmodligen att det redan är välkänt att grafenoxid är giftigt för kroppen, säger Kingston. Hon uppger även att grafenoxid är en huvudingrediens i hydrogel som är en AI-mall (AI template) enligt AI-forskning som finansieras av personer som Bill Gates och Elon Musk. AI-mallen möjliggör ett gränssnitt (interface) i kroppen gentemot internet, säger Kingston.

Läs mer: Insidern Astrid Stuckelberger avslöjar hur WHO skapat en falsk covidpandemi

Karen Kingston vill helst inte gå in i en diskussion med Stew Peters om hypoteser. Hon säger att det bästa just nu är att enbart titta på data, men en realistisk hypotes är att läkemedelsindustrin i samarbete med teknikindustrin i ett gigantiskt kliniskt experiment på världspopulationen försöker finna rätt dosering av grafenoxid/hydrogel för att få ett IoT-gränssnitt att fungera praktiskt. Människorna är i så fall experimentella IoT-enheter (Internet of Things, IoT) i ett globalt teknologiskt ekosystem där 5G-tekniken har en central funktion.

Kingston fortsätter i sin sammanställning med att förklara att det finns fyra typer av lipider i mRNA-vaccinerna. Dessa är:

  • pegylated lipid (masstillverkas i Kina av företaget Sinopeg)
  • ionizable lipid (joniserbar lipid, som ökar inträngandet i celler)
  • phospho lipid (skapar genomtränglighet gentemot människoceller)
  • cholesterol (kolesterol)

“Solid lipid nanoparticles (SLNs, sLNPs), or lipid nanoparticles (LNPs), are nanoparticles composed of lipids. They are a novel pharmaceutical drug delivery system (and part of nanoparticle drug delivery), and a novel pharmaceutical formulation.” – Wikipedia

Kingston berättar att det stora problemet med mRNA är att det är mycket instabilt och därför behöver dessa lipider som kapslar in mRNA:t så att det kan nå in i kroppens celler. Grafenoxid har motsatta egenskaper när det gäller ett ämnes förmåga att utstå påfrestningar. Det är 4000 starkare än titan och klarar mycket höga temperaturer.

Kingstons källor: Screenshots Provided By Karen Kingston

Enligt dokumentaion från läkemedelsindustrin har grafenoxid mekaniska och dielektriska egenskaper vilket betyder att grafenoxid kan fungera som en elektrisk ledare (electric conductor). Grafenoxid är vid injektion varken positivt eller negaivt laddat, men de joniserbara lipiderna som också finns i vaccinerna kan generera laddning. Kingston uppger även att om grafenoxid får en positiv laddning (tex genom ett elektromagnetiskt fält) kan det förstöra allt som det kommer i kontakt med i sin omedelbara omgivning. Mängden av grafenoxid, och var de förekommer i kroppen, kan sedan avgöra skadeverkan på människokroppen, vilket inkluderar dödsfall, säger Kingston.

Stew Peters upprepar sin retoriska fråga om vad syftet är med förekomsten av grafenoxid i mRNA-vaccinerna. Kingston svarar återigen att syftet verkar vara koppla upp människroppen mot internet, men att det krävs mer studier i forskningslittereaturen inom AI-teknologi för att slutgiltoigt kunna fastställa denna misstanke.

Kingston säger att bakom hela agendan med covidvacciner finns en tydlig grupp av företagsmiljardärer som samverkar intimt med vaccintillverkare, företag i Kina och organisationer som WHO. Hon kallar mRNA-vaccinerna och covidagendan, något motvilligt, för biovapen som en del av en välplanerad genocide.

Kognitiv dissonas

Stew Peters frågar om de kända förespråkare inom tex politiken, som bredvilligt marknadsför att alla måste vaccineras, har kännedom om de data som Kingston redogör för. Kingston svarar att de ännu inte förstått magnituden av detta övergepp mot mänskligheten. Hon säger att hela covidkrisen är djupt manipulerad vilket gör det svårt för de flesta att förstå syftet med massvaccinationerna i världen.

Kingston sammanställer en rad juridiska och medicinska övertramp som läkemedelsindustrin och myndigheter genomför för att kunna verkställa massvaccinationsagendan i USA och världen. Vad som är allra mest skrämmande är att agendan sedan en tid ställt in siktet på barn och yngre människor, som planerar att skaffa barn, trots att data redan visar att stora skador uppstår på den reproduktiva förmågan.

Karen Kingston avslutar med att säga att hon är övertygad om att sanningen om covidagendan kommer att erkännas och att de ansvariga kommer att ställas inför rätta på ett eller annat sätt.

Text: Torbjörn Sassersson

Relaterat och källor


Lämna Twitter - Byt till Twitter och friheten
  • I kommentarsfältet har varje person ansvar för sin egen kommentar. Se reglerna.
  • Donera gärna till NewsVoice, en gratistidning som är beroende av läsarnas stöd.
Prenumerera
Notify of
guest
112 Kommentarer
Äldst
Nyast Mest röstad
Inline Feedbacks
Se alla kommentarer
Åsa Torp
Åsa Torp
Gäst
29 juli 2021 kl 12:35

Det är så makabert att jag saknar ord. Och våra politiker, myndigheter, det medicinska etablissemanget tillsammans med MSM propagerar stenhårt för det. Nyttiga idioter medverkar i kampanjer för att fler ska välja sprutan…förbannad och sorgsen, ledsen och uppgiven. Är det så här mänskligheten ska vakna upp ur sin slummer i ett kollektivt andligt uppstigande som det skrivits och talats om i århundraden? Det största och mörkaste kapitlet i människan historia alla kategorier – mörkret separerar från ljuset. Omedvetenheten är omfattande och djup så jag är trots allt inte förvånad. Nu rullar ondskan ut sin mörka mantel, när får vi se ljuset manifesteras på allvar? Det kommer, och vi får glädjas åt att en allt mer växande skara säger nej och kämpar för ljuset.

Josef Persson
Josef Persson
Gäst
Reply to  Åsa Torp
29 juli 2021 kl 18:59

Själv brukar jag alltid säga att det enda djävulen kan erbjuda dig är en del av hans Helvete. Och ju djupare du slickar djävulen i röven…. ju fullare av skit blir du.

Blir väl lättare och lättare för människor att välja var dag nu. Människor börjar förstå att deras underkastelse till de ruttna, korrupta och själadöda inte ens kommer leda till kortsiktig trygghet längre. Står inte människan upp nu, kommer det inte finnas något kvar att stå upp för längre.

Men visselblåsarna poppar upp som svampar ur jorden nu.
https://www.bitchute.com/video/6o00vPR644vN/

“Hell will freeze over before i stand down on this”

Vi hoppas på det….

Jan Norberg
Jan Norberg
Gäst
29 juli 2021 kl 12:39

Bra artikel Herr Redaktör, frågan man måste ställa sig är vad mer är det dessa sk vaxxiner som vi inte känner till?

För egen del går jag på den berömda försiktighetsprincipen, dvs ett nödgodkännande samt att tillverkarna är friskrivna från sitt strikta produktansvar räcker inte för mig att kavla upp.

Magnus Lindgren
Magnus Lindgren
Gäst
Reply to  Jan Norberg
27 augusti 2021 kl 16:40

Här utvecklar Karen Kingston mera ang “vaccinet” i intervju 25 augusti 2021 

OJ! Tidigare Pfizer-anställd: “Schackmatt. Spelet är. Vi VINNER” (rumble.com)

Last edited 2 månader sedan by Magnus Lindgren
plejbejD
plejbej
29 juli 2021 kl 12:39

Bra Torbjörn ! Skicka detta till alla andra alternativmedia .

Douglas
Douglas
Gäst
29 juli 2021 kl 13:54

Hade velat se källor på hennes påståenden.

Kenneth Thorberg
Kenneth Thorberg
Reply to  Douglas
30 juli 2021 kl 06:45

Jag måste säga att det börjar bli löjligt med alla de som reflexmässigt tummar ner kommentarer som andas minsta lilla ifrågasättande av det konsensus som råder här inne på Newsvoice. Det är väl inget fel i att efterfråga källor. Det är just detta trångsynta och likriktade flockbeteende som skapat den unkna debattatmosfär i samhället som gör kreti och pleti livrädda för att sticka ut från mängden. Och psykopaterna älskar det.

Jag är själv högst medveten , och har varit det från scratch , att covid-debaclet är en enda massiv megabluff men det kan ju inte hindra mig från att vilja veta mer i detalj om vad som försiggår och hur detta lyckats sjösättas av de ondskefulla manipulatörerna som ligger bakom.

Kom igen , se nu till att tumma ner den här kommentaren också!

Doggeskito
Doggeskito
Gäst
Reply to  Kenneth Thorberg
30 juli 2021 kl 09:55

Tackar Kenneth! Kul att någon fattar vad källkritiskt handlar om^^ Har nu för övrigt sett intervjun i sin helhet och förstår var hon får sin information ifrån .

Anders Johansson
Anders Johansson
Gäst
Reply to  Kenneth Thorberg
30 juli 2021 kl 11:13

Men om man tittar på videon så framgår det hur hon kommit fram till denna slutsats. Om man inte ens orkar titta på videon så hur ska man då kunna ta till sig av kompletterande källor.

Innan Internet så var det ju inte så att man gick runt med en ryggsäck full med böcker där någon specifik sida sen skulle styrka varenda argument man hade i en diskussion. Även på Internet kan man föra en argumentation där man nämner saker utan att länka till en sida och om andra sen antingen vill styrka eller misskreditera ens argument kan de göra egna sökningar.

Kenneth Thorberg
Kenneth Thorberg
Reply to  Anders Johansson
30 juli 2021 kl 15:01

Jag har själv inte tittat på videon och kan därför inte bedöma huruvida den kan anses ha tillräcklig bäring i argumentationen men det var inte heller det min kommentar handlade om vilket jag trodde framgick.

Som jag skrev så motsatte jag mig de , som det tycks , reflexmässiga reaktionerna att tumma ner kommentarer som vågar sig på att ifrågasätta vad som kan betraktas som konsensus , och jag pratar alltså inte just om Douglas enskilda kommentar. Men de som eventuellt tyckte att han kunde ha förstått sammanhanget utan att efterfråga källor kunde ju ha skrivit en kort notis om det.

Och för att exemplifiera ytterligare så kan jag ju dra en liknelse med att det hade varit mycket torftigare om du bara hade tummat ner min kommentar i stället för att du förklarade varför du inte höll med.

Anders Johansson
Anders Johansson
Gäst
Reply to  Kenneth Thorberg
30 juli 2021 kl 17:12

Men eftersom din personliga uppfattning om varför andra röstar ned vissa kommentarer inte stämmer med varför jag röstade ned hans, så var ju jag tvungen att utveckla det där.

Hans kommentar rent generellt representerar den där “feed me” inställningen där en del verkar vilja bli matade med uppenbarelser trots att de inte ens orkar ta till sig av den information som redan finns. Men jag varken röstar upp eller ned utifrån det utan gör det utefter innehållet på den aktuella kommentaren.

Men för att återgå till artikeln i sig så har väl hon utifrån Rickardo Delgados upptäckt av grafenoxid och hennes egna kunskaper i ämnet gjort lite efterforskningar. Tittar man på videointervjun så framgår det att hon själv orkat göra diverse sökningar via ämnen i patent och på så vis har hon dragit slutsatsen som framgår i artikeln. Vilket betyder att hon själv är källan till denna slutsats. Har man inte ens förstått denna grundläggande grej så kommer inte någon klickbar länk hjälpa en till någon vidare förståelse.

Kenneth Thorberg
Kenneth Thorberg
Reply to  Anders Johansson
30 juli 2021 kl 19:35

Min poäng kvarstår , det hade varit bättre att du utvecklade vad du nu var ute efter direkt till Douglas i stället för att ta det i efterhand med mig alldeles oavsett orsak.

Och även om du inte vill förstå verkar det som just denna poäng har framgått till åtminstone några andra eftersom två tummar redan raderats.

Anders Johansson
Anders Johansson
Gäst
Reply to  Kenneth Thorberg
30 juli 2021 kl 21:50

Du generaliserar med vilken anledning du tror andra gör saker och sen blir du störd av att någon av dessa andra bemöter dina förutfattade meningar.

Om du inte ville ha ett bemötande så borde du kanske inte skrivit ut dina funderingar på ett diskussionsforum.

Kenneth Thorberg
Kenneth Thorberg
Reply to  Anders Johansson
30 juli 2021 kl 22:57

Det står nog ganska klart för var och en vem som har blivit “störd” av att bli ifrågasatt här.
Du tog mina inledande nedlåtande omdömen om detta beteende väldigt personligt märker jag och bara måste försöka krångla dig ur det här med nån sorts ära i behåll.

Jag har försökt få dig att förstå att det är bättre att komma med konstruktiv kritik i stället för detta meningslösa tummande som inte säger ett jävla dugg men du envisas med att spela korkad.

Jag måste också till slut berömma mig själv för att jag lyckats motstå frestelsen att tumma ner dina svar till mig. Det var faktiskt jävligt svårt att hålla sig.

Anders Johansson
Anders Johansson
Gäst
Reply to  Kenneth Thorberg
31 juli 2021 kl 11:20

Du har ju helt missat den verkliga poängen här. När Douglas efterfrågade källor så visade han bara att han inte hade orkat titta på videon eftersom det i den tydligt framgår vad det är för källor hon har och d.v.s. egna efterforskningar via patent. Vi som hade sett videon tummade då ned Douglas kommentar eftersom den inte tillförde någonting till diskussionen.

Du själv, som inte heller hade orkat se videon, tolkade då dessa nedröstningar som ett “trångsynt och likriktat flockbeteende som skapar en unken debattatmosfär”. Men eftersom du själv inte besvärat dig med att titta på videon i den artikel där du försöker uppfostra andra så kunde du ju inte heller förstå att du helt missförstått syftet med Douglas kommentar och därför faller också dina uppfostringsförsök av andra helt platt.

Din s.k. “poäng” är faktiskt att du inte ens har någon sådan. Men istället för att försöka korrigera ditt uppenbara misstag så fortsätter du att tjafsa. Så här kan man faktiskt misstänka att du tillhör typen som projicerar egna tillkortakommanden på andra.

Nedröstningsfunktionen är till för att man ordlöst ska kunna visa intellektuellt lata andra bristfälliga karaktärer vad man tycker utan att behöva ge sig in i meningslösa diskussioner. Det är den verkliga poängen.

sandy nilsson
sandy nilsson
Gäst
Reply to  Kenneth Thorberg
21 september 2021 kl 21:45

Gud va jobbig du e

Kristian LantzD
Kristian Lantz
29 juli 2021 kl 14:37

Skärmdumpar, relaterade till videon ovan, från Karen Kingston finns längst ned på denna webbsida:
https://www.redvoicemedia.com/2021/07/deadly-shots-former-pfizer-employee-confirms-poison-in-covid-vaccine/

Anders Johansson
Anders Johansson
Gäst
29 juli 2021 kl 18:30

Att det här s.k. “vaccinet” troligtvis har ett helt annat syfte än bot mot sjukdom har vi “konspirationsteoretiker” hävdat sen redan från början av det här. Men det är ju bara lyssna på eller läsa vad de själva skriver så blir den en rätt enkel matematik.

Den evige grå eminensen av Washington och tillika medlem ur Black Nobility Zbigniew Brzezinski var rätt öppen med delar av deras tankevärld och det här är människor som gör vad de har tänkt.

Han sa bl.a. följande: “Speaking of a future at most only decades away, an experimenter in intelligence control asserted, “I foresee a time when we shall have the means and therefore, inevitably, the temptation to manipulate the behavior and intellectual functioning of all the people through environmental and biochemical manipulation of the brain.”

och

“The society will be dominated by an elite of persons free from traditional values who will have no doubt in fulfilling their objectives by means of purged techniques with which they will influence the behavior of people and will control and watch the society in all details. It will become possible to exert a practically permanent watch on each citizen of the world.”

Om de skulle försöka sig på det här så skulle det presenteras som någonting helt annat. Här har vi då ett “vaccin” mot en sjukdom där över 99.95 % överlever som ovaccinerade. Trots att sen över 26000 människor i EU och USA har dött i samband med “vaccination” och än fler fått kraftiga skador så inte bara fortsätter “vaccination-programmet” som om ingenting har hänt utan de ökar även påtryckningarna för att få fler “vaccinerade”. Lägger man sen till “You will own nothing and be happy” så blir det ju rätt uppenbart att de vill steka hjärnan på alla eftersom äganderätten är en uråldrig mänsklig tradition.

Hans Dahl
Hans Dahl
Gäst
Reply to  Anders Johansson
29 juli 2021 kl 18:57

Ja, Zbigniew Brzezinski hade god kunskap om vad som var planerat.

Hans son, Mark Francis Brzezinski, var USA:s anbassadör i Sverige 2011-2016.

Anders Johansson
Anders Johansson
Gäst
Reply to  Hans Dahl
29 juli 2021 kl 20:17

Han har ju inte varit ensam om att diskutera deras önskade framtid. Det de kallar för “konspirationer” är bara vi som får ett plus ett till två av vad de själva har sagt.

Hans Dahl
Hans Dahl
Gäst
Reply to  Anders Johansson
29 juli 2021 kl 20:45

Javisst, det gäller att hitta samband.

Zbigniew Brzezinski formades tidigt av jesuiterna vid Loyola High School i Montréal.

Anders Johansson
Anders Johansson
Gäst
Reply to  Hans Dahl
29 juli 2021 kl 20:52

Ja den plantskolan är väl något av en kvalitetsmarkör då äpplet inte faller långt från trädet.

Hans Dahl
Hans Dahl
Gäst
Reply to  Anders Johansson
29 juli 2021 kl 21:02

Ja, plantskolan kan glädjas över ännu en
fallen frukt.

Här filosoferar Zbigniew Brzezinski över hur de enklast kan kontrollera människor.

https://www.youtube.com/watch?v=GO2U9jJoWsM

(Zbigniew Brzezinski It is infinitely easier to kill a million people than to control them)
– Och den galningens son var nyligen ambassadör i Sverige!

Anders Johansson
Anders Johansson
Gäst
Reply to  Hans Dahl
29 juli 2021 kl 21:28

Men får de injicerat precis alla i kombination med årliga påfyllningar så kommer det omvända gälla.

Vad jag har läst om t.ex. grafenoxid så, om den inte dödar dig, bryts den ned av kroppen och därför behövs det regelbundna påfyllningar.

Hans Dahl
Hans Dahl
Gäst
Reply to  Anders Johansson
29 juli 2021 kl 21:49

De här “vaccinerna” tycks vara en Never Ending
Story”,
så länge objekten är vid liv.

JohnnyD
Johnny
Reply to  Hans Dahl
30 juli 2021 kl 16:41

Exakt. Han har visserligen rätt, men är helt frikopplad från samvete och humanism. Total psykopat. Historien har haft sina massmördar ledare i Mao, Stalin, Hitler bara i modern tid. Nu verkar alla regeringar haka på massmord via massvaccinering.

Last edited 2 månader sedan by Johnny
Josef Persson
Josef Persson
Gäst
Reply to  Anders Johansson
29 juli 2021 kl 19:04

Över 45 000 sägs ha dött i bara USA. Visselblåsaren säger att det bara är från ett register. Det ska finnas sex olika system. Hur många dör utan att förstå, utan att rapportera, eller som helt enkelt inte kan inrapportera.

Känner själv till två personer som varit nära att dö bara i min omgivning av sprutorna.

Anders Johansson
Anders Johansson
Gäst
Reply to  Josef Persson
29 juli 2021 kl 20:23

Det var därför jag skrev “över”, men bara med dom siffrorna jag skrev skulle det här experimentet stoppats för mycket länge sedan. Sen såg jag en video som visade hur CDC ändrade konstaterade dödsfall i VAERS till någon mildare “reaktion”.

Fredrik Eriksson
Reply to  Anders Johansson
29 juli 2021 kl 20:03

Det är inget vaccin utan ett immuniserat försvagande märkningsprotokoll.

Bibeln beskriver vaccinet som Vildjurets Märke.
-Varför?
-Men vänta nu jag skiter i vad som står i Bibeln!
-Ok, jag förstår men innan du slutar läsa och fortsätter titta på Netflix (som kräver vaccin för alla sina anställda), är det möjligt att Bibeln,ja denna otidsenliga samling har sanningen?
-Skulle man kunna säga?
Ingen kan köpa och sälja för de som inte väljer att ta vaccinet.
-Ja!
Bibeln bär bevis och väldigt starka indikatement på att Märket verkligen finns i vaccinet inte bara på Grekiska (Bibelns språk) Charagma som betyder blåmärke utan också Charax som betyder ihålig pallisad.

Dessa bevis,eller indikationer pekar på att vaccinet med DNA-MANIPULATION verkligen är det som Bibeln pekar på är Vildjurets Märke.
Dvs ett proteinbaserad märkningsprotokoll.
Att folk inte förstår eller saknar kunskap om Bibeln är en sak.

Man kan kalla Bibeln,saga, chimär,en spökskrift för nervsvaga individer eller en gonattsaga för mycket små barn.

Men när Bibelns skriftspråk redan på grekiska har beskrivit vaccinets implementation via ett nålstick. Effekten av nålsticket, samt detta stick ska ges till ALLA dvs 100% av världens befolkning så bör man kan kanske ställa sig den viktigaste frågan någonsin.

-Är det möjligt att det faktiskt kan vara så?
Märket, Namnet,Talet, och Bilden skulle de alla kunna vara knutet till vaccinet som bindande faktor?

Anders Johansson
Anders Johansson
Gäst
Reply to  Fredrik Eriksson
29 juli 2021 kl 23:38

Med en planerad framtid i evig medellös träldom räcker det inte med att vi bara är uppmärkta sjuklingar utan det måste även till någon form av direkt neurologisk kontroll. Det är den logiska slutsatsen. Sen är det här programmet inte ämnat speciellt för den breda allmänheten utan den verkliga målgruppen är den mindre del befolkningen med självständigt tänkande. Men utan att diskriminera försöker de ta precis alla i samma breda svep.

Åsa Torp
Åsa Torp
Gäst
29 juli 2021 kl 18:59

Troligen har denna sajt var föremål för intresse tidigare då t.ex. Newvoice är omnämnt. De sågar bl.a. teorin om spikeproteinernas farlighet och skriver om “myten om PCR-testen”. Kallkritikbyran.se

Kenneth Thorberg
Kenneth Thorberg
Reply to  Åsa Torp
29 juli 2021 kl 19:37

Denna sajt drivs av Åsa Larsson , fd Metro och Jack Werner , fd Metro vilket borde räcka för att förstå seriositeten av densamma. Ska man skratta eller ska man gråta ?

Tommy Andersson
Tommy Andersson
Gäst
29 juli 2021 kl 20:18

Vet Läkarna själva vad de trycker i Folk?

https://www.youtube.com/watch?v=7ZoQEVNDzsM

Åsa Torp
Åsa Torp
Gäst
29 juli 2021 kl 21:00

Vid ett par tillfällen har jag stött på informationen att N-Acetyl-Cystein (NAC) kan rensa ut grafenoxiden. Det gör även glutation, som är relaterat till föregående, Astaxantin och Quercetin. Även Jod, Zink och D-vitamin har omnämnts. Samtliga ämnen tycks vara kopplade till utresande effekter och immunförsvaret. Fler av ämnena anges rensa ut tungmetaller såsom kvicksilver mm och varför inte grafenoxid?

Erik Forman
Reply to  Åsa Torp
31 juli 2021 kl 07:37

Följande aminosyror i kombination bildar ett bra glutationkomplex : L-Glycin, L-Glutaminsyra, L-Glutation, L-Metionin, L-Cystein samt Selenmetionin som fungerar som en kraftig antioxidant mot just grafenoxiden.

Kan köpas bland annat här: https://www.bodystore.com/glutationkomplex-100-kapslar/A4777-1.html?gclid=CjwKCAjwxo6IBhBKEiwAXSYBs61tfKEmLonrkeFAgwSP-3k1theHcbZxY2l2mMMdWs3PsB2GXRX0aRoCQCMQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

Åsa Torp
Åsa Torp
Gäst
Reply to  Erik Forman
31 juli 2021 kl 12:04

Tack. Det köpte jag för en tid sedan till en kär vän som jobbar i vården och som injicerats. Plus allt annat jag nämnde ovan och har försökt få henne att inte tallbarrsvatten som lär ha effekt på spikarna. NAC är ett förstadium till glutation och läkaren Mikael Nordfors anser att det troligen inte är någon större skillnad på utrensningseffekten. Om inte annat lär det var nyttigt i största allmänhet.

Magnus Lindgren
Magnus Lindgren
Gäst
30 juli 2021 kl 04:58

PFIZER-KONTRAKT EXPONERADE
Cybersäkerhetsexpert Ehden Biber har lagligen erhållit kopior av Pfizer-kontrakt med Albanien, Brasilien, Israel och EU.
Han upptäckte den första på en albansk webbplats, där den publicerades i januari 2021. Dess sanning bekräftades när han kunde se Brasiliens Pfizer-kontrakt, vilket är nästan identiskt på landets hälsovårdswebbplats, med en signatur som verifierades av DocuSign. Han har sedan dess sett nästan samma kontrakt med EU och hört detaljerna i Israels Pfizer-kontrakt.
Kontraktet, som utsätter Pfizer för noll ansvar för någonting och placerar ansvaret för allt på regeringen, som kallas “köparen” i kontraktet.
 
Affären är en kriminell nedskärning av episka proportioner, som det är svårt att ens förstå. Varför skulle någon skriva på det?
Att läsa kontraktsspråket belyser det oförklarliga beteendet hos världens myndigheter och på den verkliga karaktären av hela COVID-operationen.
 
Det kan också belysa de för tidiga dödsfallet för två afrikanska presidenter och den haitianska presidenten, som alla väldigt förståeligt vägrade att underteckna detta kontrakt!
I sin blogg skrev Biber: ”Om du undrar varför #Ivermectin undertrycktes, beror det på att avtalet som länderna hade med Pfizer inte tillåter dem att undgå sitt kontrakt, som säger att även om ett läkemedel kommer att hittas för behandla COVID19 kan kontraktet inte upphävas. ”
 
Och här är en chockerande klausul om leverans av produkten:
“Pfizer ansvarar inte för att leverera doser i enlighet med uppskattade leveransdatum … Inte heller får något sådant misslyckande ge köparen rätt att annullera beställningar för några kvantiteter av produkten.
“Pfizer ska besluta om nödvändiga justeringar av antalet kontrakterade doser och leveransschema på grund av köparen … baserat på principer som Pfizer ska bestämma … köparen ska anses godta alla ändringar.”

Se videon https://forbiddenknowledgetv.net/pfizer-contracts-exposed/

JohnnyD
Johnny
Reply to  Magnus Lindgren
30 juli 2021 kl 16:31

Fantastiskt avtal för Pifzer. De fick väl betalning i förskott också, oberoende av vaccinet effektivitet.

Ingemar ljungqvist
Gäst
30 juli 2021 kl 07:36

Här är en annan informativ film där också grafen använts vid geoengineering. https://youtu.be/yv5736hCpPY Men min hypotes här är att när jag intervjuat många som fått Morgellon så upptäcker flera av dessa (inte alla) att de upptäcker små svarta klot som nästintill rör sig. Dessa kan komma ur hårbotten eller ur munnen m.fl ställen. Detta skulle ju, utöver de fibrer som växer ut i underhuden, kunna vara grafen partiklar. Jmfr gärna med min Morgellon-artikel (sökord Morgellon) här på Newsvoice .. .

Hans Dahl
Hans Dahl
Gäst
Reply to  Ingemar ljungqvist
31 juli 2021 kl 18:35

Häromdagen besökte jag en av de större städerna i min omgivning, Linköping.
På hemresan regnade det rätt kraftigt. Då lade jag märke till något jag tidigare inte observerat.
Vattnet på vägbanan – och i synnerhet i vägrenen, närmast asfalten, var delvis täckt av en vit massa, som påminde om biltvätt med shampo. 

Ju längre ifrån Linköping jag kom, desto mindre “shampo”. 

Efter cirka tre mils avstånd var den vita geggamojan borta.

Grafen?

Maria Jönsson
Maria Jönsson
Gäst
Reply to  Hans Dahl
2 september 2021 kl 21:33

Detta vita skum har jag sett i Lund också , jag trodde först att de tvättat vägarna hmm konstigt .

Magnus Lindgren
Magnus Lindgren
Gäst
Reply to  Torbjörn Sassersson red.
30 juli 2021 kl 16:14

9 Mar 2017 · Uploaded by Stiftelsen för Strategisk Forskning SSF

Tillverkar grafen på kiselkarbid Grafen – Linköpings universitet


År 2013 utsåg EU-kommissionen forskningen inom grafen till ett av sina prioriterade så kallade flaggskeppsprojekt. LiU-forskare deltar i det arbetet och var även tidigt ute med en metod att växa grafen på kiselkarbid. Grafen av hög kvalitet tillverkas idag industriellt inom avknoppningsföretaget Graphensic.

I Teraherz-laboratoriet vid LiU studeras elektrontransporten och egenskaperna hos såväl grafen som andra tvådimensionella material med målet att bygga elektroniska kretsar och processorer som arbetar i THz-området. Något som kan göra exempelvis processorerna 1000 gånger snabbare än dagens.”

https://liu.se/forskningsomrade/grafen

Hans Dahl
Hans Dahl
Gäst
Reply to  Magnus Lindgren
30 juli 2021 kl 16:52

En av de ledande linlöpingsforskarna är professor Johanna Rosén.

Hon deltog i Bilderbergmötet 2017, vilket framgår av Bilderberggruppens egen hemsida:

https://bilderbergmeetings.org/meetings/meeting-2017/participants-2017

Professor Johanna Rosén får, tillsammans med kollegor vid LiU och Uppsala universitet, 29 miljoner kronor från Knut och Alice Wallenbergs stiftelse.”

https://liu.se/nyhet/29-miljoner-till-forskning-om-nya-2d-material

Josef Persson
Josef Persson
Gäst
Reply to  Hans Dahl
30 juli 2021 kl 21:25

Alla vägar bär till Arsenalsgatan 8C……

Magnus Lindgren
Magnus Lindgren
Gäst
Reply to  Hans Dahl
31 juli 2021 kl 16:24

Riktigt intressant med denna belönade Linlöpningsforskare!
Till Bilderbergmötet 2018 bjöds professor DANICA KRAGIC in
som av en händelse fått hela 1 miljard kronor att förvalta.

DANICA KRAGIC ÄR PÅ UPPDRAG ATT SKAPA ETISKA ROBOTAR
9 februari 2018
 
” En stor givare sötade nyligen potten med ett svenskt program för artificiell intelligens (AI) med ytterligare en miljard kronor (100 miljoner euro), och Kragic ansvarar för att fördela pengarna till forskningsprojekt.

“Med pengar och förtroende kommer ansvaret, och med denna 1 miljard har jag nu 1 miljard ansvar”, säger Kragic med en suck. Men det råder ingen tvekan om att pengarna är i goda händer. Kragic är professor och prodekan vid Institutionen för datavetenskap och kommunikation vid Kungliga Tekniska Högskolan, KTH, i Stockholm.

Hon är också chef för Centrum för autonoma system, medlem i Kungliga Vetenskapsakademien och medlem i Kungliga Ingenjörsvetenskapsakademien. Och hon sitter i styrelsen på Saab och FAM AB, ett svenskt fondförvaltningsföretag, grundat av de tre största Wallenbergstiftelserna.”

relaterat

SvD:
Wallenbergs rykte på spel i vaccinstormen 18 Mars, 2021

“Astra Zenecas mångårige styrelseledamot Marcus Wallenberg vägrar kommentera stoppet av Astra Zenecas vaccin. Wallenbergkontrollerade Investor har aktier för 43 miljarder kronor i läkemedelsbjässen.”

https://www.dagensps.se/bors-finans/bors/svd-wallenbergs-rykte-pa-spel-i-vaccinstormen/

Last edited 2 månader sedan by Magnus Lindgren
Magnus Lindgren
Magnus Lindgren
Gäst
Reply to  Magnus Lindgren
31 juli 2021 kl 22:42

Efter Wallenbergs rykte står på spel i vaccinstorm 18 Mars
råkar Marcus Wallenbergs flerfaldigt bjudne Bilderberger deltagare Carl Bildt bli befordrad av WHO den 31 mars.

31 mars 2021 Nyhetssläpp Genève 

Dr Tedros Adhanom Ghebreyesus, WHO: s generaldirektör, har utsett Carl Bildt till WHO: s särskilda sändebud för tillgång till COVID-19 Tools Accelerator (ACT-Accelerator).

https://www.who.int/news/item/31-03-2021-carl-bildt-former-prime-minister-of-sweden-appointed-who-special-envoy-for-the-act-accelerator

Last edited 2 månader sedan by Magnus Lindgren
Åke Södergren
Åke Södergren
Gäst
30 juli 2021 kl 20:38

Vad händer med grafe’noxid och annat, om/när den vaccinerade efter liv kommer ut i naturen, som vid blödande olyckor, drunkningar, krig och myggor och Killaryś kannibalkompisar.

Hans Dahl
Hans Dahl
Gäst
31 juli 2021 kl 11:26

Ett av citaten av Zbigniew Brzezinski igen (Se kommentar Anders Johansson 29 juli 2021 kl 18:30 ovan!), men nu översatt till svenska av mig:

Samhället kommer att domineras av en elit av personer i avsaknad av traditionella värderingar som inte kommer att tveka när det gäller att uppfylla sina mål att med hjälp av manipulativ teknologi påverka människors beteende i syfte att i detalj totalt kunna kontrollera världssamhället. Det kommer då att bli möjligt att utöva en praktiskt taget permanent bevakning på varje medborgare i världen.”

Här är en intressant artikel om sådan teknologi:
https://humansarefree.com/2021/07/graphene-based-brain-control-technology-is-real.html
(No Longer Science Fiction: Graphene-Based Brain Control Technology Announced – Graphene Oxide In Covid Vaccines?)
– Är “vaccin”-injiceringar av världens befolkningar den av Zbigniew Brzezinski och hans lierade maktgalningar den planerade vägen till det ultimata kollektivistiska världssamhället?

Zbigniew Brzezinski, grundaren av Trilaterala Kommissionen, tillika rådgivare åt en rad presidenter i USA och författare till The Grand Chessboard, var ingen liten global spelare!

Anders Johansson
Anders Johansson
Gäst
Reply to  Hans Dahl
31 juli 2021 kl 11:57

Med all ny teknik som tas fram är den första frågan “how can we weaponize it?”. Sen har de ju stängt ned hela planeten under ett och ett halvt år bara för att kunna injicera hela världens befolkning med någonting de kallar “vaccin”.

Trots att injektionen dödar och skadar så fortsätter de ändå att injicera människor med denna substans. Vad det än är i den sprutan så är det tydligen viktigt för dem att detta hamnar i kroppen på precis alla människor.

Här behöver man ju inte ens vara “foliehatt” för att förstå att det är någonting mer till det här som de inte berättar.

Magnus Lindgren
Magnus Lindgren
Gäst
Reply to  Anders Johansson
31 juli 2021 kl 18:54

Hallå Anders och Hans!

Censuren i nästan fullständigt mediamonopol är nog största hotet.
Dessa tre länkar handlar om jesuitforskare som tidigt legat i framkant om magnetism, mikrober, egyptologi mm som nu vänds emot oss.

https://en.wikipedia.org/wiki/Athanasius_Kircher

https://en.wikipedia.org/wiki/Ars_Magnesia

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Catholic_clergy_scientists

Redan Cleopatra använde Magnet fäst i pannan för sin ungdomlighet men tro är inte vetenskaplig intäkt att tvångsinjicera giftigt/magnetiskt material och utsätta oss för kraftiga pulserande mikrovågor, nu 5G.

Anledning till faraonernas utdöende/barnlöshet har skyllts på inavel.
Vi kanske istället borde fråga oss om Cleopatras bruk av magnet i pannan påverkade tallkottkörteln mfl delar av hjärnan som orsak till försvagad återväxt?

Last edited 2 månader sedan by Magnus Lindgren
Hans Dahl
Hans Dahl
Gäst
Reply to  Magnus Lindgren
31 juli 2021 kl 19:27

Människor som är välvilliga och som bryr sig om sina barn och sina medmänniskor behövs!

Fredrik Eriksson
Reply to  Magnus Lindgren
31 juli 2021 kl 20:24

Tallkottkörteln är en regulator.
Den påverkas av Fluoride i tandkräm,munvatten, kranvatten,dusch och juicer.
Den fungerar som en regulator och aktivator.
Genom att köpa en destillator med fläkt och i rostfritt stål kan du börja läka tallkottkörteln.
Nascent Iodine och Tyrosine hjälper också till.
Fluoride The Aging Factor beskriver ytterligare hur farligt Fluoride är som fördummande faktor och hur den bedövar den andligt regulatoriskt reglerande tallkottkörteln.

Anders Johansson
Anders Johansson
Gäst
Reply to  Fredrik Eriksson
31 juli 2021 kl 21:52

När jag ser avlagringarna i min destillator känns den som en gåva som bara fortsätter att ge.

Magnus Lindgren
Magnus Lindgren
Gäst
Reply to  Fredrik Eriksson
31 juli 2021 kl 22:12

Helt rätt Fredrik!

Månens magnetism styr tallkottkörtelns dygnsutsöndring av melatonin för att vi skall kunna sova, men vad händer när människor injiceras med magnetisk giftcocktail och vi utsätts för dygnetruntexponering av mikrovågs pulser?

Last edited 2 månader sedan by Magnus Lindgren
Fredrik Eriksson
Reply to  Magnus Lindgren
1 augusti 2021 kl 00:06

Enligt min research så sker mikrovågskontrollen som djupast mellan klockan 03:00-05:00 på natten/morgon.
Iallafall förut gjordes den det.
Nu badar hela samhället, förskolor, sjukhus och Bibliotek i denna Wi-fi-soppa.
Du blir lättare att kontrollera och i sin tur manipulerad om du är vaccinerad. Det är det som vaccineringen handlar om (anser jag).

Modulär minneskontroll med proteinbaserad DNA-omvandlad syntes.

Att märka alla med spårbara DNA-partiklar.
Ungefär som en papperssedel.
Dvs man kan säkerligen lägga till nya mekanismer med varje booster-dos.

Den som är medveten om den djupaste statens aktiviteter blir mindre påverkad och kan då lättare kämpa sig fri från från både vaccin,pass,plåster och annat elände men kan ändå känna sig fullständigt trygg i sig själv.

Förutom att du mår bättre än någonsin och inte blir så sjuk såsom de som inmundigar Fluoriderad Ramlösa,och tex tandkräm gör.
Fluoride (som är en restprodukt från fosfat-industrin) gör folk likgiltiga och mycket lättare att påverka.
Fluoride har testats länge i Turkiska fattiga länder och i Ryska Gulag med stor effektivitet.
Tex är det ingen slump att de också tillsätter etylen-oxid i godis och glass.
Vilket gör tvärbindar-effekten ännu värre ty båda är cancerogena ämnen.
Kopplingen till Wallenberg-koncernen Investor kan alltså inte uteslutas då Investor har gruvbrytning i nästan alla jordens länder.
Fluoride är en cancerogen restprodukt från fosfat-industrin (gruvindustrin) den används för att skilja sten från m

Anders Johansson
Anders Johansson
Gäst
Reply to  Magnus Lindgren
31 juli 2021 kl 20:46

Med mediamonopol har de tolkningsföreträde att stämpla “konspirationsteoretiker” på dem som sett att kejsaren är naken.

Men allt är inte bara dåligt med det här vansinnet. Den här plandemin har också varit en väckarklocka för många som kanske hade fortsatt sova om världen varit sitt semi-normala gamla jag.

Magnus Lindgren
Magnus Lindgren
Gäst
Reply to  Anders Johansson
1 augusti 2021 kl 00:25

Ja allt fler talar högt om detta farliga bedrägeri!
 
Grafen i ”vaccinet” ger samma symtom i kroppen som det s k covid-19 viruset

https://www.orwell.city/2021/07/dr-martin-monteverde.html
 
DR PETER MCCULLOUGH – Brådskande varning för det giftiga ‘VACCINET’

https://www.bitchute.com/video/aMmyTQRyBFnf

Last edited 2 månader sedan by Magnus Lindgren
Qlunsen
Qlunsen
Gäst
3 augusti 2021 kl 00:18
Eben Burger
Eben Burger
Gäst
12 augusti 2021 kl 17:52

Yea, and according to my research…. Graphene oxide seems to largely end up in the lungs, liver and brain….

trackback
12 augusti 2021 kl 19:02

[…] Enligt en före detta Pfizer-anställd testar tillverkarna nu på bred skala vilken dos grafenoxid som kan funka utan att eh…omedelbart döda oss? Göra oss extremt sjuka på kort sikt?  […]

Johan Andersson
Johan Andersson
Gäst
15 augusti 2021 kl 21:52

Ni vet att Grafenoxid är mörkt brunt eller till och med svart. Finns inte en chans att det skulle finnas i vaccinet utan att synas. Pfizers vaccin är en helt klar vätska. Grafenoxid i så små doser som 0.1% skulle göra vätskan brunaktig eller gråaktig. Vissa påstår att det är 99% Grafenoxid vilket är helt omöjligt då den vätskan skulle vara mörkt brun till helt svart.

Hans Dahl
Hans Dahl
Gäst
Reply to  Torbjörn Sassersson red.
16 augusti 2021 kl 01:15

Det är givet att vaccinations-projektet skulle följas upp med MÄNGDER av desinformation.

Och jag skulle inte utesluta att grafen-spåret är ett sådant blindspår.

Linköpings-professorn, Johanna Rosén, som fått 29 miljoner från Knut och Alice Wallenbergs Stiftelse – och som var inbjuden till Bilderberg Group 1917 – forskar numera på det allra senaste inom det område grafen tidigare tillämpats, nämligen polymerer.

https://bilderbergmeetings.org/meetings/meeting-2017/participants-2017

https://liu.se/nyhet/29-miljoner-till-forskning-om-nya-2d-material

Magnus Lindgren
Magnus Lindgren
Gäst
Reply to  Hans Dahl
16 augusti 2021 kl 19:53

Väldigt intressant om möjligheterna med PEG Hans (och Anders)!

Prof Björn Hammarsköld har varit väldigt metodisk när han ospecificerat anmält observerat magnetiskt innehåll utan att låsa sig vid ett fabrikat. Att det förekommer oredovisat magnetiskt innehåll är nu juridiskt erkänt enl prof Björn Hammarsköld och därmed är “nöd godkännandet” stoppat.

Eftersom det finns så många rapporterade akuta dödsfall och vittnesmål om magnetism vid injektionsstället efter “covid19 vaccin” måste all den så hemliga och “värmekänsliga” utrustningen synas noga för att utesluta skymmande etiketter och andra tänkbara illusions trix även i dolda vinkeln bakom axeln. (istället för att titta bort kanske varje enskilt fall av skadlig injicering borde ha filmas)

Testpersoner som vill försöka utesluta grafvenoxid bör detaljgranska alla sprutor i “programmet” för att avgöra färg och ev magnetiskt innehåll.
 
Stöd för att sändningar sk bacher inte följer “läkemedels standard”

sök på “bad batch vaccine”

Frågan är vad som får ingå i den ganska nya termen grafvenoxid?

exempel på Ferrofluid 

Gold Ferrofluid
https://www.facebook.com/physicsfunbyrhall/videos/gold-ferrofluid/340951076268846

 

 

Last edited 2 månader sedan by Magnus Lindgren
Hans Dahl
Hans Dahl
Gäst
Reply to  Magnus Lindgren
16 augusti 2021 kl 20:15

Genom mina kontakter i Tyskland vet jag att “covid-döda” där förpackas i förseglade säckar.

Begravs dessa lik? Eller skickas de vidare för anatomisk utvärdering?

Vad finns det i så fall i likkistorna vid begravningen?

Anders Johansson
Anders Johansson
Gäst
Reply to  Magnus Lindgren
16 augusti 2021 kl 20:22

Tack (Magnus)!

Magnus Lindgren
Magnus Lindgren
Gäst
Reply to  Anders Johansson
17 augusti 2021 kl 02:20

Tack själv!

Tidigare dyrköpta batch erfarenheter från “svinplandemin”.

All narkolepsi från vissa leveranser Publ 2012-06-01

Alla svenskar som fått narkolepsi av influensavaccinet Pandemrix hade fått vaccin från tolv av de 35 sändningar med läkemedlet som kommit till Sverige, visar en kartläggning.

https://www.svd.se/all-narkolepsi-fran-vissa-leveranser

Last edited 2 månader sedan by Magnus Lindgren
Anders Johansson
Anders Johansson
Gäst
Reply to  Magnus Lindgren
17 augusti 2021 kl 03:28

Jag menar inte att de inga misstag gör.

Men de kan också göra en hel del medvetna saker som de sen kan försöka bortförklaras som “misstag” om de blir påkomna.

Baxter admits flu product contained live bird flu virus
https://www.ctvnews.ca/baxter-admits-flu-product-contained-live-bird-flu-virus-1.374503

Det här kan ha varit ett misstag och det kan också ha varit ett försök att dra igång ett större sjukdomsutbrott med medvetet kontaminerat “vaccin” för att kunna sälja mer “vacciner”.

Last edited 2 månader sedan by Anders Johansson
Anders Johansson
Anders Johansson
Gäst
Reply to  Magnus Lindgren
17 augusti 2021 kl 00:23

I t.ex. Kalifornien var det en batch av Modernas “vaccin” som stoppades tillfälligt p.g.a. att alltför många fick en anafylaktisk reaktion av det.

Misstanken om att de inte följer läkemedelsstandard kanske i själva verket beror på att experimentet är uppdelat i flera delexperiment. Där de på olika ställen testar varierande koncentrationer av vad de nu än har i “vaccinet”.

Magnus Lindgren
Magnus Lindgren
Gäst
Reply to  Anders Johansson
17 augusti 2021 kl 01:44

Kan vissa “bad-batcher” innehålla svartmögelsporer?
Om vi får tro Peter Wallenbergs lärjunge är det “problem”.

“45 000 personer har smittats av den dödliga infektionen svart svamp som sprids bland indiska covidpatienter och dödligheten är över 50 %.”

https://marcusoscarsson.se/just-nu-infektion-med-50-dodlighet-sprids-45-000-smittade/

Notera Marcus “Analys”

tacksam.JPG
Last edited 2 månader sedan by Magnus Lindgren
Anders Johansson
Anders Johansson
Gäst
Reply to  Magnus Lindgren
17 augusti 2021 kl 03:10

Den svarta svampen angriper väl via näsa/bihålor och rent teoretisk skulle de kunna sprida den med provtagnings-tops kontaminerade av svampsporer.

Tycker man det här låter långsökt kan man läsa på om Tuskegee syfilisstudie där läkare medvetet smittade människor med syfilis för att sen studera sjukdomsförloppet utan att hjälpa.

Magnus Lindgren
Magnus Lindgren
Gäst
Reply to  Anders Johansson
17 augusti 2021 kl 04:08

Marcus Oscarssons utspel behöver ju inte betyda något eftersom det bor ca 1,4 miljarder i indien och hälften av 45 000 sägs riskera att dö av denna beskrivna svampinfektion.

Eftersom 1 miljard är 1000 miljoner och knappt 1 % brukar dö i befolkningar varje år är ett naturligt dödstal på uppemot 14 mijoner naturligt för indien.

Detta är sådana detaljer som jäviga “journalister” som Marcus Oscarsson undviker.

Hursomhelst kan man ej lita på jäviga vaccinmånglare
som varken bryr sig om vaccindödligheten eller extra mikrober och magnetiskt “extrainnehåll”

Relaterat som kan tänkas ingå i levande biovapen.

Om svampinfektioner

https://www.internetmedicin.se/behandlingsoversikter/hiv/svampinfektioner-invasiva-diagnostik/

Om spiroketer tex syfilis och borelia

https://newsaboutdisease.com/2016/01/12/spiroketer-del-1/

Last edited 2 månader sedan by Magnus Lindgren
Anders Johansson
Anders Johansson
Gäst
Reply to  Magnus Lindgren
17 augusti 2021 kl 10:40

Primadonnan Marcus är ju en groomad megafon till att förleda den trötta breda massan.

Vad gäller den här “vaccin”-cirkusen så är precis allting möjligt eftersom dessa människor inte drar sig för någonting för att få igenom deras önskade globala dystopi.

Anders Johansson
Anders Johansson
Gäst
Reply to  Torbjörn Sassersson red.
16 augusti 2021 kl 15:38

Om det där med färgen stämmer kan det ju vara ett medvetet försök att vilseleda.

Men “vaccinerna” innehåller i alla fall Polyethylene glycol (PEG) hydrogels.

DARPA har en hydrogel som i kontakt med organiska vätskor, som saliv eller blod, bildar något som till formen ser ut som små antenner (se bild). Jämfört med t.ex. en Yagi Typ antenn så är det samma form.
https://antennaly.com/types-of-antenna/

Här i länken finns det lite fler foton på DARPAs hydrogel.
https://spacetravelinalabama.com/2021/05/19/darpa-hydrogel-in-covid-vaccine-can-create-crystals-nano-antennas-to-receive-signals-from-5g-tower/

Om det bildas ett nät av alla dessa små antennliknande strukturer så borde de tillsammans bli en rätt stor antenn.

Utrullningen av 5G och den aggressiva push för att precis alla ska ta “vaccinet” sker ju simultant.

Hursomhelst så vet vi alla fall att den officiella sagan inte är sann och kvar blir då våra egna teorier.

antenn.png
Last edited 2 månader sedan by Anders Johansson
Anders Johansson
Anders Johansson
Gäst
Reply to  Anders Johansson
18 augusti 2021 kl 15:54

Här är en artikel om en tysk mikroskopering av en droppe av Pfizers “vaccin”. Som efter ca 12 min i 30 grader börjar forma precis samma kristallina nät som DARPA:s hydrogel. I 37 grader borde väl den processen gå lite fortare.

Self-Assembling Graphene Oxide Nanotech Now Found Also in Pfizer Vaccine: German Video Reveals Self-Assembling Specks and Crystalline Networks Forming
https://everydayconcerned.net/2021/08/15/self-assembling-graphene-oxide-nanotech-now-found-also-in-pfizer-vaccine-german-video-reveals-self-assembling-specks-and-crystalline-networks-forming/

Direktlänk till mikroskopvideon.

Impfstoff unter dem Mikroskop
https://www.youtube.com/watch?v=s8e06KfDWMM&t=734s

Mikroskopbild av den kristallina strukturen i Pfizers “vaccin” efter ca 12 min.

Pfizer-vaxx-video-6.png
Last edited 2 månader sedan by Anders Johansson
Magnus Lindgren
Magnus Lindgren
Gäst
Reply to  Anders Johansson
18 augusti 2021 kl 18:21

Väldigt obehaglig bild!
Är det detta Eva Dahlgren har drabbats av efter “vaccination” ?

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/wOdVlL/eva-dahlgren-foll-ihop-i-hemmet–ford-till-sjukhus

Bild 10 v före inläggning från AB länk Evas Dahlgrens Instagram.

Last edited 2 månader sedan by Magnus Lindgren
Anders Johansson
Anders Johansson
Gäst
Reply to  Magnus Lindgren
18 augusti 2021 kl 20:03

Hon har ju försökt förmå andra att “Kavla upp”. Live by the sword, die by the sword…

Anders Johansson
Anders Johansson
Gäst
Reply to  Anders Johansson
18 augusti 2021 kl 20:01

I Wikipedia står det följande om grafenantenn och de nämner också ett par forskningsprojekt:

”A graphene antenna is a proposed high-frequency antenna based on graphene, a one atom thick two dimensional carbon crystal, that would enhance radio communications. The unique structure of graphene would enable these enhancements. Ultimately, the choice of graphene for the basis of this nano antenna was due to the behavior of electrons. This is currently being researched and graphene appears to be a feasible basis for antennas.

https://en.wikipedia.org/wiki/Graphene_antenna

Anders Johansson
Anders Johansson
Gäst
Reply to  Anders Johansson
18 augusti 2021 kl 20:17

Analysis of Graphene Antenna Properties for 5G Applications
The incoming 5G technology requires antennas with a greater capacity, wider wireless spectrum utilisation, high gain, and steer-ability…

Thus, it was proved that graphene materials can be applied in 5G.

https://www.mdpi.com/1424-8220/19/22/4835/htm

Magnus Lindgren
Magnus Lindgren
Gäst
Reply to  Anders Johansson
18 augusti 2021 kl 23:01

ang det samverkande flytande plast polymererna PEG i “vaccin”

Mekanismerna för härdning av polymerer brukar likna varandra.
I säkerhets datablad för styrenexponerade brukar omnämnas att sjukvårdspersonal inte får ge adrenalin till den exponerade och det hänger nog ihop med att stresshormonet adrenalin är ett surt ämne som kan påskynda härdning.

“The pH range is 2.2-5.0.”

https://www.rxlist.com/adrenalin-drug.htm

Syra och ultraviolett ljus och andra former av EMF skyndar på
.
“Forskare har uppfunnit ett nytt smidigt implantat som kan injiceras i flytande form, masseras i form och härdas genom exponering för ljus.”

“Leds av forskare vid Johns Hopkins University i Baltimore, utvecklade forskarna ett nytt vätskefyllmedel gjord av en blandning av ett naturligt förekommande ämne som heter hyaluronsyra och en syntetisk förening kallad polyetylenglykol.”

https://sv.lipsumtech.com/plastic-surgery-implant-firms-when-exposed-light-104048

kyla är en inhibitor för att undvika härdning av polymerer

Last edited 2 månader sedan by Magnus Lindgren
Magnus Lindgren
Magnus Lindgren
Gäst
Reply to  Magnus Lindgren
20 augusti 2021 kl 22:13

Solveig har gjort en djupdykning i Phizers “vaccin”
Enligt offentlig information är mPEG-DTA ett av hjälpämnena i Pfizers COVID-19-vaccin – Vad är det inofficiellt?
https://solveig21miljoblogg.wordpress.com/2021/08/20/enligt-offentlig-information-ar-mpeg-dta-ett-av-hjalpamnena-i-pfizers-covid-19-vaccin-vad-ar-det-inofficiellt/

Last edited 2 månader sedan by Magnus Lindgren
Fredrik Eriksson
Reply to  Torbjörn Sassersson red.
17 augusti 2021 kl 14:40

Då låter det som en psy-op att Grafenoxidet skulle vara brunt eller grumligt.

Dvs en vilseledande marknadsföring att få folket att godta nuvarande vacciner i tron att de är ofarliga eller harmlösa.

Hans Dahl
Hans Dahl
Gäst
Reply to  Torbjörn Sassersson red.
17 augusti 2021 kl 16:33

Alltså ett klarläggande i dubbel bemärkelse!

Magnus Lindgren
Magnus Lindgren
Gäst
Reply to  Torbjörn Sassersson red.
17 augusti 2021 kl 19:50

Mycket bra initiativ Torbjörn!
Seriös journalistik att klargöra frågan med sakkunnig professor i ämnet för förståelse av “vaccin” där grafenoxid/hydrogel är genomskinligt.
Sanning är alltså att både PEG och grafenoxid kan finnas i genomskinligt “vaccin”.

Enl dr Vernon Coleman är djurförsök inte direkt överförbara på människor och därför ganska meningslösa som bevisning.

Dr Vernon Colemans youtube kanal
https://www.youtube.com/channel/UCd6F39mg7LPUkw1BfiJDibw

Men resultaten av grafenoxid var redan 2016 oroande.

Länk till studier från 2016 ang toxicitet för GFN (in vivo och in vitro)(Giftverkan av grafenoxid vid djurförsök i kropp och utanför kropp).

Toxicitet av grafenfamiljens nanopartiklar: en allmän översyn av ursprung och mekanismer

Men de gravida mössen aborterade vid alla doser, och de flesta gravida mössen dog när den höga dosen rGO injicerades under sen dräktighet [ 44]. Framför allt försenades utvecklingen av avkommor i gruppen med hög dos under amningstiden. Den höga dosen GO minskade mödrarnas vattenförbrukning genom oral exponering, vilket minskade mjölkproduktionen och därmed skjutit upp avkommans tillväxt [ 53 ]. Även om resultaten tyder på att GFN är potentiellt skadliga för utvecklingen, men data om reproduktionstoxicitet och utvecklingstoxicitet är fortfarande bristfälliga. ”

https://particleandfibretoxicology.biomedcentral.com/articles/10.1186/s12989-016-0168-y

Last edited 2 månader sedan by Magnus Lindgren
Stina Wiik
Stina Wiik
Gäst
Reply to  Torbjörn Sassersson red.
19 augusti 2021 kl 14:56

Det finns säkert nåt sätt att ändra färgen, utan att ämnet ändrar karaktär eller verkan.

petergrfstrm
petergrfstrm
Gäst
18 augusti 2021 kl 21:21

I länken finns en artikel om en graphene baserad biosensor som kan kontrolleras utifrån trådlöst men det framgår som det brukar göra när det är realistiska tillämpningar att dom har en induktionsspole som kan användas till strömförsörjning etc
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/22453836/
Det är alltså beroende av ngt stort för att fungera även om det utnyttjar fenomen i liten skala.
Att det finns graphen i samband med vaccin handlar kanske om att dess stabilitet gör att den fungerar som bärare av ömtåliga saker.
Genom mekaniska resonanser kan små strukturer antagligen användas för att portionera ut biokemiska ämnen i ngt medicinskt syfte.
Det är dom mekaniska resonanserna som dom menar när dom säger att det motsvarar mikrovågsfrekvenser.
Pfizers vaccin anses ju vara oerhört känslig och måste förvaras väldigt kallt. Då är det inte förvånande om den biokemiskt aktiva ingrediensen är inkapslad i något som först efter injicerandet blottas för nedbrytande mekanismer.

Att graphenet i form av små fragment som flyter omkring i blodet skulle användas för att koppla upp oss till internet är desinformation.
Om det inte längre vore små fragment utan nån sorts nätverk vore det ju livsfarligt även om det inte vore giftigt. Det skulle ju innebära att blodet började klibba ihop.

Anders Johansson
Anders Johansson
Gäst
Reply to  petergrfstrm
18 augusti 2021 kl 21:46

Det är ju du som snackar om små fritt flytande fragment i blodet. Om mikroskoperingen visar att Pfizers “vaccin” bildar kristallina strukturer på ett objektglas gör det även så i kroppen.

Sen är det ju också rätt många som har dött och då råder det nog även en grav underrapportering. Din länk om trådlös grafenbaserad tandbakteriedetektor verkar inte så relevant.

petergrfstrm
petergrfstrm
Gäst
Reply to  Anders Johansson
22 augusti 2021 kl 16:46

PÅ objektsglas ja. Om samma sak hände i blodet skulle det nog slamma igen.

Anders Johansson
Anders Johansson
Gäst
Reply to  petergrfstrm
22 augusti 2021 kl 17:03

Vilket det också har gjort på många med blodpropp. Har de sen någon oredovisat ämne i “vaccinet”, som de vet kommer vara skadlig, så finns inte detta ämna i alla flaskor eftersom alltför många då skulle få reaktion.

Anders Johansson
Anders Johansson
Gäst
Reply to  petergrfstrm
19 augusti 2021 kl 00:34

I en annan kommentar länkade någon till den här videon. Där tyska oberoende läkare och forskare i mikroskoperat blod från “vaccinerade” hittat saker de aldrig tidigare har sett. De nämner också att de ser självorganiserande kristallina strukturer i blodet som även uppvisar en rigid struktur.

VACCINE & BLOOD ANALYSIS UNDER MICROSCOPE PRESENTED BY INDEPENDENT RESEARCHES, LAWYERS & DOCTOR
https://www.bitchute.com/video/Kw91vO6ryHp8/

petergrfstrm
petergrfstrm
Gäst
Reply to  Anders Johansson
22 augusti 2021 kl 16:58

I mikroskoperat blod ja.
Om man häller ngt kristallint salt i vatten och låter vattnet avdunsta så börjar det vid ngn punkt kristallisera.
I en levande varelse vore det stopp i flödet om nåt sånt inträffade. Även om det inträffade delvis. Jag tänker på Erik Enby’s påvisande av igenslammat blod hos kroniskt sjuka som berodde på mikroorganismer men med växande kristallina strukturer i blodet skulle det också slamma igen.
Det kanske kan inträffa i fina blodkärl och ge blodpropp men det vet jag inte om det finns bevis mot grafen för.

Anders Johansson
Anders Johansson
Gäst
Reply to  petergrfstrm
22 augusti 2021 kl 17:15

Om något kristalliseras i “vaccinet” efter ca 12 min på ett objektglas eller om samma sak sker i mikroskoperat blod har det knappast med avdunstning att göra.

Sen har läkare påvisat större blodproppar hos “vaccinerade”. Som att den kanadensiske läkaren hävdade att ca 60 % av hans “vaccinerade” patienter hade små blodproppar i kapillärerna.

Du får sjunga din dementisång för någon annan.

Magnus Lindgren
Magnus Lindgren
Gäst
Reply to  Anders Johansson
22 augusti 2021 kl 19:09

Det finns väl inte något salt i “vaccin” för Peters tanke?

Ett redovisat ämne som är intressant i “vaccin” är PEG.
“PEG crystallization” kan tydligen aktiverad av “glucose”. Inte så snällt då vi måste ha glucose i blod för att leva.

 https://www.researchgate.net/figure/Cryo-TEM-imaging-of-PEG-induced-crystallization-of-glucose-isomerase-a-Micrometre-sized_fig11_324212715

I min bekantskapskrets är det nu nr två på en månad av de “vaccinerade” som efteråt plötsligt behöver byta boende.

Last edited 2 månader sedan by Magnus Lindgren
petergrfstrm
petergrfstrm
Gäst
Reply to  Magnus Lindgren
22 augusti 2021 kl 22:31

Detta med salt var för att illustrera att ngt som bildar struktur under andra förhållanden behöver inte ha gjort det vid källan.
Dvs att graphene liksom salt under vissa förhållanden kristalliserar.
En vetenskaplig artikel skrev tex om problem med att hitta tillämpningar för nanorör att det, då, bara hade dugt som skyddsinpackning för känsliga medicinmolekyler.
Det är nog det troliga användningsområdet för det grahene man påvisat.
Det exemplet jag tog upp som Anders inte tyckte var relevant handlade om att en verklig tillämpning av nanorör använde saker som inte var små för att kunna utnyttja det som var nano. Jag vill motverka det fantastiska intrycket eftersom det skrämmer folk i onödan.
Dom håller inte på att koppla upp oss till internet med graphene.

Anders Johansson
Anders Johansson
Gäst
Reply to  petergrfstrm
22 augusti 2021 kl 22:55

Du snackar om att du är chippad och att detta chip framkallar muskelkramper i din rygg. Du hävdar ingen tvåvägskommunikation eller att du får tankar artificiellt implementerade i skallen. Muskelkramper och that’s it.

Men när jag diskuterar möjligheten med att nanoteknik skulle kunna göra samma sak så ska det helt plötsligt vara avancerade saker med kommunikation fram och tillbaka.

Det räcker med något simpelt som dina s.k. “muskelkramper” för att den drabbade inte ska kunna sova och ett par dygn senare så fungerar den personen inte varken kognitivt eller exekutivt.

Så du kan inte ha din lilla chip-historia samtidigt som du med haltande logik ska försöka dementera andra möjligheter.

Anders Johansson
Anders Johansson
Gäst
Reply to  Magnus Lindgren
22 augusti 2021 kl 22:59

Natural News tar upp hur ett företag som hjälper läkemedelsindustrin med kliniska studier skickade ut ett konfidentiellt internt memo som visar att antalet anmälda biverkningar är kraftigt underrapporterade. Speciellt dödsfallen då döda varken kan fylla i en rapport eller ligga på läkaren om att göra detsamma.

Massive fraud in reporting vaccine injuries; withheld data, pretense of “safe and effective”
https://www.naturalnews.com/2021-08-22-massive-fraud-in-reporting-vaccine-injuries.html

Magnus Lindgren
Magnus Lindgren
Gäst
Reply to  Anders Johansson
5 september 2021 kl 17:21
Anders Johansson
Anders Johansson
Gäst
Reply to  Magnus Lindgren
5 september 2021 kl 20:29

Det var ett lite längre dokument jag får gå igenom mer noggrant.

Sen är de underrapporterade dödsfallen för USA, EU och UK redan 38000 människor. Det verkliga antalet kommer vi aldrig får reda på eftersom de begravt bevismaterialet.

I Italien snackar de om att införa obligatorisk “vaccinering” för precis alla. Det där kravet kommer ju sprida sig då alla ska med.

Ska bli intressant att se vad de tänker göra med oss som inte kommer ta den skiten oavsett vad de än beslutar.

Fredrik Eriksson
Reply to  Anders Johansson
5 september 2021 kl 23:53

Bibeln säger att halshuggning är den nominella metoden vid vägran att ta emot vaccinerna.
Därutöver interneringsläger, isolering avstånd och utfrysning i samhället för de som tvivlar och tvekar men än så länge inte nekar märkningen i deras pannor och händer.
Lösningen är enligt Bibeln Jesus vittnesbörd samt syndabekännelse som enda alternativ att stå emot denna Antikristliga Ande.
Dvs kyrkan kommer snart precis som jag har skrivit på min hemsida att tvinga alla att ta dessa vaccin.
Om nu inte fler gör aktivt motstånd!

Anders Johansson
Anders Johansson
Gäst
Reply to  Fredrik Eriksson
6 september 2021 kl 13:21

Tror knappast att de kommer börja halshugga “vaccin”vägrare. Men interneringslägren har de ju redan börjat bygga lite varstans och de kommer bli fler byggda.

Att de har tänkt sig att precis alla ska “vaccineras” har redan från början av det här varit helt kristallklart för varenda tänkande människa.

Anders Johansson
Anders Johansson
Gäst
Reply to  Magnus Lindgren
5 september 2021 kl 22:00

Det var ett läsvärt dokument och bra att man kunde ladda ned det som pdf i slutet.

Med alla dessa partiklar i det s.k. “vaccinet” så förstår jag varför de har så tjocka injektionsnålar.

Magnus Lindgren
Magnus Lindgren
Gäst
Reply to  Anders Johansson
5 september 2021 kl 23:02

Bra att du tog dig tid att läsa dokumentet!

Relaterad nyhet på doktor Robert O Youngs sida

CDC Återkallar PCR -testprotokoll MEN INTE förrän den 31 december 2021

Varför? har CDC dragit tillbaka PCR -testprotokollet som användes för att skapa miljontals nCoV – 19 ”falska positiva”? 

Tror du att det hade något att göra med pengar, makt, den stora återställningen, omfördelning av rikedom, eugenikens agenda, dominans över mänskligheten eller alla dessa möjligheter? 

Den 31 december 2021,CDC kommer att återkalla förfrågan till US Food and Drug Administration (FDA) för Emergency Use Authorization (EUA) för CDC 2019-Novel Coronavirus (2019-nCoV) Real-Time RT-PCR Diagnostic Panel, analysen introducerades först i februari 2020 endast för detektion av SARS-CoV-2. 

CDC tillhandahåller detta förhandsmeddelande för att kliniska laboratorier ska ha tillräcklig tid att välja och

Och en viktig repris ifall någon missat

CDC NU medger INGEN “Guldstandard” för isolering för något virus!

FEA R = falska bevis som verkar verkliga! 

INGEN HAR NOGENSINNAN ISOLERAT, RENGÖRT OCH/ELLER VETENSKAPLIGT VERIFIERAT OCH BEVISAT FÖRVARAN FÖR NÅGRA OCH ALLA VIRUS NÅGONSINS, PÅ NÅGON PLATS, VAR som helst i VÄRLDEN! 

Last edited 1 månad sedan by Magnus Lindgren
Magnus Lindgren
Magnus Lindgren
Gäst
Reply to  Magnus Lindgren
6 september 2021 kl 04:45

Professor Björn Hammarskjöld:

1 September 2021
 
FHM PANDORAS ASK HAR SPRÄNGTS ÄNNU EN GÅNG
“Skickade till FHM 2021-08-30 via epost. Begärde ett överklagbart bslut senast 2021-08-30 kl 1600.
Det gläder mig att FHM inte har svarat för det innebär att FHM har erkänt att det finns otillåtet och oredovisat magnetiskt material i modRNA-injektionerna.”

https://kostkunskap.blogg.se/2021/september/fhm-pandoras-ask-har-sprangts-annu-en-gang.html

Last edited 1 månad sedan by Magnus Lindgren
Anders Johansson
Anders Johansson
Gäst
Reply to  Magnus Lindgren
6 september 2021 kl 11:20

I dokumentet om “vaccinet” tog de även upp en ständigt återkommande möjlig mikrovågsväxelverkan för dessa partiklar. 5G kan sända en avgränsad koncentrerad stråle som i alla fall har en teknisk möjlighet att framkalla en mikrovågskemisk reaktion i huden. Är den reaktionen toxisk så skulle de med stor precision kunna skära bort oönskade individer ur samhällskroppen och sen skylla på Corona.

De har ju redan offrat minst 38000 människoliv i vår avgränsade del av världen och då blir en fortsättning ren statistik.

Last edited 1 månad sedan by Anders Johansson
Magnus Lindgren
Magnus Lindgren
Gäst
Reply to  Anders Johansson
9 september 2021 kl 01:57

Ja “vaccin” kontaminerade kroppsvätskor blir ju bärare och del i experimentell reaktionslösning
som rimligen reagerar på 5g och andra mikrovågor.

Dr. Robert Young: bevisat att grafenoxid finns i alla västliga Covid-vacciner 2021-09-07 23:31

http://whitetv.se/sv/mind-control-mk-ultra/2718.html

Om det dessutom råkar vara kvicksilver i sprutorna kan det bli fler kända reaktioner.

https://solveig21miljoblogg.wordpress.com/2011/03/

Annan kunskap som ignorerats

Varför ta covid-vaccin?

Last edited 1 månad sedan by Magnus Lindgren
Anders Johansson
Anders Johansson
Gäst
Reply to  Magnus Lindgren
9 september 2021 kl 11:30

Jag och mina rika vänner arbetar för mäktiga intressen som anser att det finns för många människor på jorden. Dessa mäktiga intressen skulle gärna vilja ha lite färre människor på jorden.

Men nu har jag tänkt “vaccinera” dig. Rulla upp skjortärmen. Det var en duktig idi… ööh kille.

Den tanken räcker för insikt om att allt annat bara är detaljer av typen hur och när. Redan som barn fick man rådet att inte ta emot godis från fula gubbar.

Magnus Lindgren
Magnus Lindgren
Gäst
Reply to  Anders Johansson
15 oktober 2021 kl 16:21

Ja ordet bondfångeri räcker inte långt…

Dr. Robert Young förklarar hur extremt farligt grafenoxid är i AstraZenecas Covid-vacciner2021-10-14 11:39
Se även på WTV:

Judisk läkare Dr. Zelenko i rabbin-konferens: Coronavaccinerna livsfarlig;
Astra-Zeneca och Pfizer-vacciner innehåller giftet grafenoxid, nya indicier;
 
Tack Fritjof Persson att du hittade denna mycket ögonöppnande intervju:

https://www.bitchute.com/video/3ymVd4wuQPIL/

http://www.whitetv.se/sv/inget-fritt-medium-i-sverige/2737.html